REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dlaczego wizerunek firmy jest ważny

Dlaczego wizerunek firmy jest ważny
Dlaczego wizerunek firmy jest ważny

REKLAMA

REKLAMA

Budowanie wizerunku firmy jest istotnym elementem w procesie rozpoczynania prowadzenia działalności gospodarczej. Wizerunek odgrywa dużą rolę z marketingowego punktu widzenia.

Jak zdobywać klientów?

Pozyskanie nowych klientów jest jednym z głównych celów każdej – a szczególnie dopiero rozpoczynającej działalność na rynku firmy. Aby zaistnieć w świadomości osób, które kiedyś mogą stać się klientami początkującej firmy, konieczne jest podjęcie działań w dwóch etapach:
► stworzenie takiego wizerunku firmy, który zapadnie w pamięć potencjalnego klienta, jako gwarancja profesjonalizmu i wysokiej jakości. Na tym etapie komunikat kierowany jest do tysięcy osób przechodzących codziennie obok siedziby biura, czytających prasę – uczestniczących w obrocie rynkowym;
► w momencie zaistnienia potrzeby, sprawienie, by potencjalny klient skorzystał z usług/towarów właśnie naszej firmy, dzięki znajomości wizerunku.

REKLAMA

Polecamy: Daj się poznać, czyli marketing i PR dla mikro i małych

Dlaczego wizerunek jest taki ważny?

W procesie rozwoju firma powinna starać się być dobrze rozpoznawana i znana na rynku. Pierwszą fazą projektowania skutecznego programu marketingowego jest budowa pozytywnego wizerunku.

Dać się rozpoznać – wizualizacja firmy