REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej

Subskrybuj nas na Youtube
Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej
Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej

REKLAMA

REKLAMA

Posiadanie strony internetowej jest obecnie standardem, który pozwala na pozyskiwanie klientów niezależnie od klasycznych kanałów sprzedażowych. Istotne jest przy tym użycie właściwej struktury witryny oraz odpowiednia jej promocja.

Posiadanie własnej domeny jest ważne z dwóch względów. Po pierwsze, zwiększa dość znacznie prawdopodobieństwo odnalezienia naszej firmy w gąszczu zasobów dostępnych w internecie. Osoby korzystające z sieci bardzo często „strzelają na ślepo” szukając określonej witryny firmowej. Własna domena jest także znacznym udogodnieniem w niektórych kłopotliwych sytuacjach, takich jak przykładowo zmiana dostawcy usług internetowych. Przeniesienie witryny pomiędzy różnymi serwerami staje się wtedy praktycznie niezauważalne i odbywa się bez szkody dla potencjalnych zainteresowanych. 

REKLAMA

REKLAMA

Polecamy: Na czym polega system wizualizacji indywidualnej

  • Struktura witryny internetowej

Określenie struktury witryny internetowej oznacza sprecyzowanie, jakie elementy mają być w niej zawarte. Dotyczy to szeroko pojętej grafiki, sposobu nawigacji, przede wszystkim jednak samej zawartości merytorycznej. Pamiętać należy bowiem, iż ludzie generalnie odwiedzają ośrodki WWW z trzech powodów: dla rozrywki, z chęci zawarcia kontaktów z innymi użytkownikami (tzw. interakcja społeczna) oraz w celu zdobycia określonych informacji. W przypadku witryn firmowych kluczowego znaczenia nabiera zwłaszcza trzeci z wymienionych elementów – informacja. Bardzo ważne staje się więc odpowiednie zaplanowanie rozmieszczenia tychże informacji w ramach witryny internetowej.

  • Wybranie dostawcy usług internetowych – ISP (Internet Service Providers)

Kolejnym niezbędnym krokiem jest podłączenie firmy do sieci Internet oraz znalezienie miejsca na serwerze w celu umieszczenia na nim witryny internetowej, czyli wybranie dostawcy usług sieciowych.

REKLAMA

  • Promocja serwisu internetowego

Aby skutecznie prowadzić działania promocyjne za pomocą własnej witryny WWW, konieczne jest umożliwienie użytkownikom Internetu dotarcia do niej. Najstarszą i jednocześnie najbardziej podstawową formą reklamy internetowej są: odnośniki (słowa klucze), czyli zamieszczone w różnych testach podkreślone nazwy przedsiębiorstw. Odnośniki te są pośrednikami w dotarciu do żądanej witryny WWW, gdyż podkreślenie to oznacza, że kliknięcie na zaznaczonej nazwie przeniesie użytkownika do ośrodka WWW danej firmy. Linki tego typu mogą się znaleźć w różnorodnych miejscach w sieci WWW, najlepiej związanych tematycznie z działalnością firmy starającej się wypromować swój serwis internetowy. Najczęściej jednak odnośniki te umieszczane są w tzw. wyszukiwarkach oraz katalogach, które oprócz odnośników hipertekstowych stanowią najważniejszą grupę elementów promujących firmową witrynę internetową.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Jak zbudować wizerunek firmy w internecie

Autor: Anna Jeleńska, Joanna Polańska- Solarz. Artykuł jest fragmentem książki Własna firma - jak założyć i prowadzić. Wydawnictwo Wszechnica Podatkowa

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA

Debata: Motywacja i pozytywne myślenie

Po co nam kolejna debata na temat motywacji i pozytywnego myślenia? Żeby teorię zastąpić wreszcie procedurą! Debatę poprowadzi Paweł Dudziak.

Firmy płacą ukryty abonament za cyberataki. Raport: większość ofiar wciąż wierzy w skuteczność swoich zabezpieczeń

Nowe badanie Enterprise Strategy Group ujawnia niepokojącą rozbieżność: choć 62 proc. firm padło w ostatnim roku ofiarą cyberataków, aż 93 proc. z nich nadal wierzy w skuteczność swoich zabezpieczeń. Eksperci ostrzegają – brak proaktywnego podejścia do bezpieczeństwa może kosztować organizacje miliony i zrujnować ich reputację.

Powrót do przyszłości: wskazówki dla nowego pokolenia programistów

Dla programistów u progu swojej kariery zawodowej istnieją obecnie dwie całkowicie odmienne drogi wejścia do branży.

ZUS udostępnił nowy formularz wniosku o wakacje składkowe

Zmiana upraszcza zasady wykazywania otrzymanej pomocy de minims. Płatnicy nie muszą już podawać danych organów udzielających pomocy wraz z kwotą i datą jej udzielenia.

REKLAMA

Test zaspokojenia – nowy mechanizm ochrony wierzycieli

Test zaspokojenia wierzycieli jest nową instytucją w Prawie restrukturyzacyjnym. Jej podstawowym celem pozostaje udzielenie odpowiedzi na pytanie, czy postępowanie restrukturyzacyjne rzeczywiście pozostaje najlepszą metodą wyjścia z zadłużenia przez przedsiębiorcę.

Odsetki w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Odsetki stanowią jeden z podstawowych mechanizmów motywowania dłużnika do regulowania należności na rzecz wierzyciela. Założenie jest tu bardzo proste: im dłuższe opóźnienie, tym większe odsetki trzeba zapłacić. Otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego właściwie niewiele tutaj zmienia, aczkolwiek w inny sposób się ich dochodzi, a niekiedy również kalkuluje.

REKLAMA