REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej

Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej
Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej

REKLAMA

REKLAMA

Posiadanie strony internetowej jest obecnie standardem, który pozwala na pozyskiwanie klientów niezależnie od klasycznych kanałów sprzedażowych. Istotne jest przy tym użycie właściwej struktury witryny oraz odpowiednia jej promocja.

Posiadanie własnej domeny jest ważne z dwóch względów. Po pierwsze, zwiększa dość znacznie prawdopodobieństwo odnalezienia naszej firmy w gąszczu zasobów dostępnych w internecie. Osoby korzystające z sieci bardzo często „strzelają na ślepo” szukając określonej witryny firmowej. Własna domena jest także znacznym udogodnieniem w niektórych kłopotliwych sytuacjach, takich jak przykładowo zmiana dostawcy usług internetowych. Przeniesienie witryny pomiędzy różnymi serwerami staje się wtedy praktycznie niezauważalne i odbywa się bez szkody dla potencjalnych zainteresowanych. 

REKLAMA

Polecamy: Na czym polega system wizualizacji indywidualnej

  • Struktura witryny internetowej

Określenie struktury witryny internetowej oznacza sprecyzowanie, jakie elementy mają być w niej zawarte. Dotyczy to szeroko pojętej grafiki, sposobu nawigacji, przede wszystkim jednak samej zawartości merytorycznej. Pamiętać należy bowiem, iż ludzie generalnie odwiedzają ośrodki WWW z trzech powodów: dla rozrywki, z chęci zawarcia kontaktów z innymi użytkownikami (tzw. interakcja społeczna) oraz w celu zdobycia określonych informacji. W przypadku witryn firmowych kluczowego znaczenia nabiera zwłaszcza trzeci z wymienionych elementów – informacja. Bardzo ważne staje się więc odpowiednie zaplanowanie rozmieszczenia tychże informacji w ramach witryny internetowej.

  • Wybranie dostawcy usług internetowych – ISP (Internet Service Providers)

Kolejnym niezbędnym krokiem jest podłączenie firmy do sieci Internet oraz znalezienie miejsca na serwerze w celu umieszczenia na nim witryny internetowej, czyli wybranie dostawcy usług sieciowych.

  • Promocja serwisu internetowego

Aby skutecznie prowadzić działania promocyjne za pomocą własnej witryny WWW, konieczne jest umożliwienie użytkownikom Internetu dotarcia do niej. Najstarszą i jednocześnie najbardziej podstawową formą reklamy internetowej są: odnośniki (słowa klucze), czyli zamieszczone w różnych testach podkreślone nazwy przedsiębiorstw. Odnośniki te są pośrednikami w dotarciu do żądanej witryny WWW, gdyż podkreślenie to oznacza, że kliknięcie na zaznaczonej nazwie przeniesie użytkownika do ośrodka WWW danej firmy. Linki tego typu mogą się znaleźć w różnorodnych miejscach w sieci WWW, najlepiej związanych tematycznie z działalnością firmy starającej się wypromować swój serwis internetowy. Najczęściej jednak odnośniki te umieszczane są w tzw. wyszukiwarkach oraz katalogach, które oprócz odnośników hipertekstowych stanowią najważniejszą grupę elementów promujących firmową witrynę internetową.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Jak zbudować wizerunek firmy w internecie

Autor: Anna Jeleńska, Joanna Polańska- Solarz. Artykuł jest fragmentem książki Własna firma - jak założyć i prowadzić. Wydawnictwo Wszechnica Podatkowa

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Wakacje składkowe dla małych przedsiębiorców. Nowa wersja projektu ustawy z rocznym limitem wydatków

    Ministerstwo Rozwoju i Technologii opublikowało nową wersję projektu ustawy o tzw. wakacjach składkowych. Obniżono w nim szacunek kosztu rozwiązania dla finansów publicznych w 10 lat do 20,4 mld zł z niemal 25 mld zł.

    Model pracy w firmie: work-life balance czy work-life integration? Pracować by żyć, czy żyć, by pracować?

    Zacierają się granice między życiem prywatnym i zawodowym. Jednak dla większości pracowników życie osobiste jest ważniejsze niż zawodowe. Pracodawcy powinni wsłuchiwać się w potrzeby i oczekiwania swoich pracowników i w zależności od tego wybierać model pracy w firmie.

    Jak handel wykorzystuje nowe technologie

    Technologia to nieodłączna część funkcjonowania nowoczesnej dystrybucji towarów. Pracownicy sektora sprzedaży nie wyobrażają sobie bez niej pracy. Tak wynika z raportu Slack przygotowanego na bazie ankiety wśród dyrektorów i menadżerów z sektora handlowego. 

    Komisja Europejska wydała wstępną pozytywną ocenę pierwszego wniosku z Krajowego Planu Odbudowy

    Mamy dobrą wiadomość: jest formalna zgoda KE ws. akceptacji pierwszego wniosku z Krajowego Planu Odbudowy, jak też warunku związanego z Kartą Praw Podstawowych UE - poinformowała w czwartek minister funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz.

    REKLAMA

    Ukrainie trzeba pomagać, ale import produktów rolnych do Unii Europejskiej nie może mieć takiej formy jak obecnie

    Po wybuchu wojny doszło do załamania wymiany handlowej Ukrainy. Obecnie głównym kierunkiem ukraińskiej sprzedaży zagranicznej jest Unia Europejska. Otwarcie UE na ukraiński import produktów rolnych nie może mieć takiej formy jak obecnie. Rolnicy polscy i z innych krajów unijnych nie wytrzymają konkurencji.

    Firma źle zarządzająca ryzykiem może pożegnać się z ubezpieczeniem?

    Jedynie 44 proc. firm w Polsce ma sformalizowaną politykę zarządzania ryzykiem. Podejście do zarządzania ryzykiem w biznesie wciąż wymaga jeszcze dużo pracy. Co firmy ubezpieczają najczęściej? 

    Ponad 20 mln zł z tytułu niezapłaconych podatków. Rozbita została zorganizowana grupa przestępcza zajmująca się przestępczością akcyzową

    Zorganizowana grupa przestępcza zajmująca się przestępczością akcyzową została rozbita. Śledczy szacują straty Skarbu Państwa na ponad 20 mln zł.

    Co to jest działalność badawczo-rozwojowa? W teorii i praktyce

    Działalność badawczo-rozwojową definiuje m.in. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce – ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. oraz Podręcznik Frascati. Zgodnie z definicją działalność badawczo-rozwojowa to twórcza praca podejmowana w sposób celowy i systematyczny, mająca na celu zwiększenie zasobów wiedzy oraz tworzenie nowych zastosowań dla istniejącej wiedzy. Działalność B+R zawsze ukierunkowana jest na nowe odkrycia, oparte na oryginalnych koncepcjach lub hipotezach. Nie ma pewności co do ostatecznego wyniku, ale jest ona planowana i budżetowana, a jej celem jest osiągnięcie wyników, które mogłyby być swobodnie przenoszone lub sprzedawane na rynku. Co to oznacza w praktyce? 

    REKLAMA

    Każdy projekt finansowany z UE musi uwzględniać zasady horyzontalne. O jakie zasady chodzi?

    Polityka horyzontalna Unii Europejskiej, która powinna być uwzględniona w każdym projekcie dofinansowanym z Funduszy Europejskich, to równe szanse i niedyskryminacja, równość kobiet i mężczyzn, zrównoważony rozwój oraz zasada „nie czyń poważnych szkód”. Ponadto, beneficjenci są zobligowani do przestrzegania Karty Praw Podstawowych UE oraz spełnienia horyzontalnego warunku podstawowego w zakresie wdrażania postanowień Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnych.

    Polskie bizneswoman systematycznie przejmują kierowanie firmami z branży hotelarskiej i gastronomicznej

    Już prawie co czwarta firma działająca w branży HoReCa – hotele, restauracje, catering, ma szefową a nie szefa. W firmach mających jednego właściciela ten odsetek jest nawet wyższy i wynosi 48 procent. Biznesy zarządzane przez kobiety z tej branży należą do prowadzonych najlepiej.

    REKLAMA