REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Reklama zawarta w mailu na tle aktualnych wydarzeń

W swojej ofercie reklamowej możesz więc odwoływać się do bieżących wiadomości, którymi żyje cały naród bądź chociaż Twoja grupa docelowa.
W swojej ofercie reklamowej możesz więc odwoływać się do bieżących wiadomości, którymi żyje cały naród bądź chociaż Twoja grupa docelowa.
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Skuteczność ofert reklamowych wysłanych pocztą elektroniczną można zwiększyć nawiązując do aktualnych wydarzeń. Pokazując tym samym, że Twoja oferta może znaleźć praktyczne zastosowanie i sprawdzić się w konkretnej sytuacji.

Ludzie uwielbiają być poinformowani o tym, co się dzieje. Nie bez powodu wiadomości są emitowane w porze największej oglądalności niemal w każdej stacji. Wszelkie newsy, reportaże „na żywo” itd. robią więc szybką (choć krótką) karierę.

REKLAMA

W swojej ofercie reklamowej możesz więc odwoływać się do bieżących wiadomości, którymi żyje cały naród bądź chociaż Twoja grupa docelowa. Możesz parodiować polityków, parafrazować ich wypowiedzi, odnosi się do aktualnej sytuacji, jej przyczyn i prawdopodobnych skutków.

Działa to tak, jakbyś pożyczał zainteresowanie mas, aby sprzedać swój produkt. W chwili, gdy piszę te słowa, zaczyna się podobno „największy kryzys gospodarczy świata od czasów II Wojny Światowej”. Dziennikarze grzmią z ekranów telewizorów oraz okładek czasopism, a ludzie w panice chcą wypłacać
pieniądze z banków. 

Polecamy: Zapytanie ofertowe

O ile wiem, agencje PR dobrze na tym kryzysie zarabiają — podsycając panikę, która kilku grupom społecznym jest na rękę (którą potem wystawią do
rządu po finansowe wsparcie).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Tę tematykę można śmiało wykorzystać niemal w dowolnym biznesie. Konstruujesz nagłówek w stylu Jak wielki kryzys gospodarczy wpłynie na… i podajesz tutaj nazwę swojej grupy docelowej. Każdy, kto się identyfikuje z tą grupą — z pewnością zainteresuje się tym, co masz do powiedzenia.

Odpowiedz sobie zatem na pytanie, jakie wydarzenia w kraju i na świecie mogą sprawić , że Twój produkt będzie się lepiej sprzedawał.

Plusy:

Możesz zyskać nagle olbrzymie zainteresowanie jeśli dobrze wykorzystasz szansę;

Jeśli Twoja strategia to stawianie na aktualności - Twoja strona będzie często odwiedzana.

Polecamy: List intencyjny

Minusy:

Trzeba umiejętnie odnieść się do aktualnych wydarzeń;

Czas życia oferty może być krótki.

Jakub Woźniak, artykuł jest fragmentem książki "HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe", wydawnictwa Onepress.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA