REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Bankowość i finanse, Reklama

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jakie są cechy charakteru i osobowości skutecznego inwestora

Skuteczny inwestor nie powinien pozwalać, aby emocje niwelowały wszystkie jego przewagi intelektualne wynikające ze stosowania analizy i strategii inwestowania we wzrost wartości. Potrzebne są mu zatem następujące cechy charakteru.

Co to jest margines bezpieczeństwa inwestowania według Benjamina Grahama

Benjamin Graham powiedział kiedyś, że gdyby kazano mu sformułować skrótowo tajemnicę bezpiecznego inwestowania, jego motto brzmiałoby: „margines bezpieczeństwa”. Traumatyczne doświadczenia boomu i załamania lat dwudziestych i trzydziestych XX w. skłaniały go do przedkładania bezpieczeństwa ponad potencjalnie szkodliwe wzrosty.

Jakie są czynniki inwestowania według Johna Neffa

John Neff zarządzał funduszem inwestycyjnym Windsor Fund przez 31 lat, z czego przez 25 lat notował wyniki lepsze niż średnie rynkowe. Kierował się przy tym kilkoma zasadami, przestrzeganymi bez względu na okoliczności.

Czym jest aromarketing

Wzrok, słuch i smak to zmysły powszechnie wykorzystywane przez marketingowców. Do świadomości klienta można jednak dotrzeć w nieco inny sposób – poprzez zapach. Potrzebna jest do tego wiedza o znaczeniu zmysłu powonienia dla człowieka. Zajmuje się tym aromarketing czyli nowoczesne narzędzie marketingowe.

REKLAMA

Dlaczego pożyczki gotówkowe są wyżej oprocentowane?

Jak łatwo zauważyć kredyty są znacznie niżej oprocentowane w porównaniu z pożyczkami. Jednocześnie są one mniej dostępne, a proces wnioskowania jest dłuższy i znacznie trudniejszy. Z czego to wynika?

Jak procent składany wpływa na nasze inwestycje?

Czy znasz pojęcie procentu składanego? Czy wiesz, w jaki sposób procent składany może wpływać na Twoje decyzje finansowe?

Na co zwrócić uwagę wybierając konto bankowe dla firmy w Anglii

Jeżeli podjąłeś decyzję o rozpoczęciu prowadzenia działalności gospodarczej w Anglii, możesz stanąć przed koniecznością otwarcia rachunku bankowego dla firm. Ten artykuł prezentuje najważniejsze cechy ofert na jakie należy zwrócić uwagę przy wyborze firmowego konta bankowego.

Co należy wiedzieć drukując baner reklamowy?

"Chcę mieć baner reklamowy. Poinformować ludzi, o tym co robimy. Działamy i jesteśmy z tego dumni." Jeżeli prowadzisz firmę lub organizację pozarządową – fundację lub stowarzyszenie, powyższe słowa muszą być ci bliskie. Dlatego też zapraszam cię do rozważenia możliwości skorzystania z tej wiecznie młodej formy komunikacji, jaką jest drukowany baner reklamowy.

REKLAMA

Czy wzrosną stopy procentowe?

Stopy procentowe banku centralnego w Państwie Środka, które utrzymywały się na niezmienionym poziomie od grudnia 2008 (5,31%), wzrosły w października o 0,25 punktu procentowego. Tym samym uwidacznia się rozbieżność prowadzonej polityki pieniężnej pomiędzy państwami rozwiniętymi a wschodzącymi.

Jak wybrać konto bankowe w brytyjskim banku

Wybór konta bankowego dla małych firm w brytyjskim banku jest ważnym etapem w procesie uruchamiania działalności. Należy rozważyć kilka kluczowych kwestii - takich jak koszty transakcji i pożyczki, jakie bank oferuje i typ relacji jaki chcesz nawiązać z bankiem. Oto kilka sugestii, które pomogą Ci zdecydować, który bank będzie najlepiej odpowiadał Twoim potrzebom.

Jak poprawić skuteczność kampanii reklamowej

Każda kampania ma jeden cel. Musi przykuć uwagę potencjalnego konsumenta oraz nakłonić go do zakupienia konkretnego produktu czy usługi. Tu najważniejsza jest skuteczność, która przekłada się bezpośrednio na nominały w portfelu. Jak poprowadzić kampanię by przyniosła pożądane efekty?

Jakie funkcje pełni Bankowy Fundusz Gwarancyjny?

Często klient banku zadaje pytanie “Co się dzieje z moimi oszczędnościami gdy bank upadnie?”. Ratunkiem w takich wypadkach jest właśnie Bankowy Fundusz Gwarancyjny (BGF).

Na co zwracać uwagę przygotowując kontrakt

Wprowadzenie małej firmy na globalny rynek powoduje, że staje ona przed koniecznością przygotowania kontraktu. Co zrobić, aby opracowany wzór był poprawny pod względem prawnym? Przeczytaj.

Jak monitorować realizację strategii marketingowej

Podjęcie kampanii marketingowej w odniesieniu do prowadzonej firmy nie może być pozostawione bez opieki. Monitorowanie strategii to jeden z kluczowych elementów prowadzących do odniesienia sukcesu.

Reklamacja klienta – szansą na sukces marketingowy

Niezależnie od tego czy produkujemy, handlujemy czy świadczymy usługi, zawsze wchodzimy w relacje z naszymi klientami. Płacą nam oni za to, co im dostarczamy. Problem w tym, że nie zawsze dostają od nas to, czego oczekiwali. Wtedy spotyka nas ich niezadowolenie. Klienci składają reklamację. Obiegowa opinia jest taka, że reklamacje to nic dobrego dla firmy. Wskaźnik reklamacji powinien dążyć do zera. To prawda, ale to nie jest cała prawda.

Jak pokazać się bankom i inwestorom, czyli cechy dynamicznego przedsiębiorcy

Firma która odnosi sukcesy może stać się przedmiotem zainteresowania innych przedsiębiorców, banków, inwestorów oraz instytucji wspierania przedsiębiorczości. Oznacza to nowe możliwości rozwoju, nowe źródła finansowania, ułatwienia działalności. Trudność polega jednak na poprawnym zidentyfikowaniu dynamicznych przedsiębiorstw, którymi warto się zainteresować. Często kluczowym czynnikiem staje się osoba przedsiębiorcy. Oto kto ma szansę zwrócić na siebie uwagę banków i inwestorów.

Jak powstają banery reklamowe

Widzimy je zawieszone na ogrodzeniach, ścianach, rozpięte na specjalnie zespawanych stelażach, przypięte za pomocą rzepa do ścian powietrznych zwanych z angielskiego airwallami [czytaj: erłolami]. Czy zastanawialiście się, drodzy czytelnicy, jak powstaje taka zadrukowana kolorowa płachta materiału? Ten artykuł opisuje od kuchni proces produkcji takiego właśnie banera.

Jakie prowizje i opłaty bankowe mogą zwiększyć koszt kredytu

Decydując się na kredyt w danym banku nie możemy kierować się wyłącznie wysokością oprocentowania. Dodatkowe opłaty mogą stanowić spory koszt, co często przesądza o opłacalności danej oferty.

Oferty banków: jakie grupy zawodowe są uprzywilejowane

Banki przychylnie patrzą na osoby, które wykonują niektóre zawody. Jeśli więc jesteś policjantem, lekarzem lub prawnikiem, możesz przez rok mieć w banku konto za darmo i tańszy kredyt. Architekci, nauczycieli, farmaceuci, pracownicy finansowi, tłumacze i komornicy również mogą cieszyć się atrakcyjnymi przywilejami. Sprawdź sam w jakim banku możesz liczyć na preferencyjne warunki, ze względu na wykonywany zawód.

Za wycieczki bezpieczniej płacić kartą

W związku z głośnym upadkiem Orbis Travel, ostatnio pojawia się sporo informacji o tym, jak odzyskać wpłacone wcześniej pieniądze na poczet wycieczki, która się nie odbyła. Prawda jest taka, że najprostszym sposobem na zabezpieczenie pieniędzy jest dokonanie płatności kartą. W takim przypadku można bowiem złożyć reklamację w banku, który wydał kartę i powołać się na to, że usługa za którą zapłaciliśmy nie została zrealizowana.

Czy warto reklamować się na facebooku

Serwisy społecznościowe rosną jak grzyby po deszczu. Liczba użytkowników stale się powiększa, a zainteresowanie tego typu stronami nie maleje. Ostatnio szczególną popularnością cieszy się facebook. Dlaczego więc nie wykorzystać tej ogromnej wirtualnej przestrzeni do zareklamowania swojej firmy?

Jak reklama dostosowuje się do naszych potrzeb

Internet to najszybsza i najwygodniejsza metoda poszukiwania informacji. Dlatego kiedy mamy jakiś problem, bądź zastanawiamy się nad jakimś rozwiązaniem, siadamy przed komputerem i przedzierając się przez gąszcz reklam, docieramy w końcu na forum.

Sektor bankowy: sprzedaż BZ WBK rozczarowująca

17 sierpnia 2010 r. doradca finansowy Gold Finance podsumował najważniejsze wydarzenia z ostatniego tygodnia w sektorze bankowym. Najgłośniej było oczywiście o przejęciu BZ WBK przez Santandera.

Jak przeprowadzać ankiety marketingowe

Ankiety internetowe są obecnie jednym z popularnych narzędzi służących ustalaniu potrzeb konsumentów. Kogo najlepiej badać za ich pośrednictwem?

Jak ustalić cel badań marketingowych

Ustalanie tematyki oraz celu badań marketingowych jest ściśle powiązane z jakością pozyskiwanych danych. Jak poradzić sobie z problemami pojawiającymi się w związku z doborem tematu badań?

Czym jest „próba reprezentatywna” w badaniach marketingowych

W celu skutecznego przeprowadzenia badania marketingowego niezbędne jest ustalenie próby reprezentatywnej. Cóż termin ten oznacza?

Czy badania metodą ankiety internetowej (CATI) są reprezentatywne?

Ankiety internetowe podbijają stopniowo rynek badań opinii społecznej. Problemem jest jednak narastający brak możliwości skutecznego doboru próby reprezentatywnej. Jak go rozwiązać?

Kredyt hipoteczny: jak banki się zabezpieczają

Podstawową formą zabezpieczenia kredytu hipotecznego jest wpisana w dziale czwartym księgi wieczystej hipoteka (lub hipoteki). Nie jest to jednak jedyne stosowane rozwiązanie. Banki, jak się bowiem okazuje, dysponują dość pokaźnym arsenałem środków, które wykorzystują do zabezpieczenia swoich wierzytelności.

Czy przejęcie BZ WBK przez Santandera coś zmieni

Santander najprawdopodobniej przejmie BZ WBK. Jak wygląda strategia hiszpańskiej grupy bankowej i co może się zmienić w „zielonym banku” pod jej banderą?

Jak wyjść z kryzysu promując efektywnie swój biznes?

Kryzys minął, przedsiębiorcy zakasują rękawy i starają się odpracować straty. Jednak dla małych firm skutki gospodarczej zapaści mogą mieć znacznie poważniejsze konsekwencje. Zwłaszcza usługodawcy mają twardy orzech do zgryzienia, stają przed problemem: w jaki sposób promować swój biznes i pozyskiwać nowych klientów.

Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą polegającą na oferowaniu swoich produktów lub usług szerokiej rzeszy odbiorców, powinnaś rozważyć wykorzystanie drukowanych banerów reklamowych jako formy promocji twojej firmy.

Czym jest nieuczciwa reklama

Jest wiele rodzajów stosowanej przez przedsiębiorcę reklamy, która może stanowić czyn nieuczciwej konkurencji. Jaka zatem reklama w świetle ustawy o zwalczania nieuczciwej konkurencji jest czynem nieuczciwej konkurencji?

Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości?

Decyzja o sprzedaży nieruchomości podjęta. Kto raz w życiu sprzedawał dom lub mieszkanie wie, że dobrze jest uniknąć pośrednika, który pobiera od obu stron znaczącą prowizję.

Jak zaprojektować i wydrukować baner dla małej firmy?

Banery winylowe to jedna z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Współczesne technologie druku wielkoformatowego umożliwiają wydruk nawet jednej sztuki banera, co jest dobrą informacją zwłaszcza dla małych firm.

Drukowanie banerów reklamowych - na co zwrócić uwagę

Więc dojrzałeś już, drogi czytelniku, do decyzji, aby zareklamować swoją firmę lub sprzedaż mieszkania za pomocą winylowego banera reklamowego. Brawo! Reklama zewnętrzna jest bardzo efektywną kosztowo formą komunikacji reklamowej. Pod tym oczywistym warunkiem, że nie płacisz za kawałek ściany lub płotu, gdzie zawiśnie twój baner.

Na czym polega marketing szeptany

Pojęcie marketingu szeptanego wywodzi się od potocznej "poczty pantoflowej" gdzie produkt/usługa był nieświadomie promowany za pomocą przekazów ustnych bądź też pisanych. Na czym jednak ten rodzaj marketingu polega?

Jak i za co udzielać rabatów

Rabat to dobrze zadomowione u nas słowo niemieckie (pochodzenia włoskiego), oznaczające odstępstwo od ceny - opust cenowy. Rabat jest formą obniżenia ceny stosowaną przez sprzedającego w negocjacjach handlowych z klientami. Najczęściej podawany jest w procentach, rzadziej kwotowo. Jak zatem najkorzystniej udzielać rabatów?

Jakie obowiązki spoczywają na organizatorze usług turystycznych

Reklamę usług turystycznych należy rozumieć bardzo szeroko – to nie tylko reklama w tradycyjnym rozumieniu, ale także reklamy, broszury i foldery, przedstawiające ofertę. Ponieważ dla większości osób wakacje są jedynym odpoczynkiem roku, ustawodawca zadbał, by klient nie był wprowadzany w błąd.

Reklamy zakazane?

W dzisiejszych czasach reklama jest nieodłącznym elementem życia codziennego – występuje w prasie, radiu, telewizji, na samochodach i budynkach. Nie dziwi zatem, że reklamodawcy chcą jak najbardziej wyróżnić się na tym rynku rozmaitości. Czasami jednak posuwają się za daleko – ta kwestia została już prawnie uregulowana.

Ograniczenia prawne związane ze sponsoringiem

Ze względu na to, że sponsoring szybko zyskał ogromną popularność ustawodawca zdecydował się na regulację pewnych problematycznych kwestii. Głównym celem tych działań było uniknięcie sytuacji, gdy sponsoring byłby alternatywą reklamy dla tych podmiotów, które nie mogą z niej skorzystać.

Czym jest sponsoring

Sponsoring został zapoczątkowany w latach 30. ubiegłego wieku w Ameryce i niemal natychmiast odnotował imponujący i dynamiczny rozwój. Dziś jest to zjawisko znane i bardzo powszechne.

Z jakich elementów powinna składać się witryna firmowa

Budowa struktury witryny firmowej może mieć podstawowe znaczenie z punktu widzenia kreowania e-wizerunku. Co warto w niej umieścić, a czego należy unikać? Dowiesz się z poniższego artykułu.

Jak funkcjonuje firmowa strona internetowa kreująca wizerunek

Jak czytelna powinna być strona e-wizerunkowa

Firmowa strona, która nie tylko kreuje wizerunek firmy, ale także pełni funkcje informacyjne i sprzedażowe powinna cechować się dużym stopniem czytelności.

Jak kreować e-wizerunek – adres strony i nawigacja

Podczas procesu tworzenia strony firmowej wykorzystywanej do kreowania e-wizerunku należy zwrócić szczególna uwagę na jej adres. Jak wybrać najlepszy i najbardziej popularny?

Jakie są filary strony internetowej kreującej e-wizerunek

Strona WWW jest tym, czym siedziba firmy czy galeria malarza, z tym że umiejscowiona w Internecie. Gdy tworzymy firmę, szukamy takiego lokalu, by łatwo go było znaleźć, by miał ładny wystrój i by można w nim było znaleźć towary lub ludzi, których się szuka.

Jakie elementy powinna zawierać strona kreująca e-wizerunek

Na kreowanie wizerunku w Internecie wpływa wiele czynników, niektóre z nich maja charakter wręcz destrukcyjny. Czego unikać, a co umieścić? Przeczytaj.

Jak skonstruować witrynę produktową

Utrzymywanie spójnego e-wizerunku strony internetowej dotyczy w szczególności witryny produktowej. Nie można zapomnieć o jej kluczowych elementach. Ale co zamieścić na podstronach witryny?

Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku

Skuteczne kreowanie wizerunku opiera się na sześciu podstawowych zasadach. Przestrzeganie ich jest absolutnie obowiązkowe przy świadomym tworzeniu e-wizerunku, które ma się zakończyć sukcesem.

Zasady kreowania e-wizerunku osób

Proces tworzenia e-wizerunku w sieci może dotyczyć nie tylko całej firmy, ale również poszczególnych osób lub tylko jednej z nich. Co powinna zawierać witryna promująca osobę?

REKLAMA