REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

Piotr Węgiełek
Prezes Zarządu Digital Print International
Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe
Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

REKLAMA

REKLAMA

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą polegającą na oferowaniu swoich produktów lub usług szerokiej rzeszy odbiorców, powinnaś rozważyć wykorzystanie drukowanych banerów reklamowych jako formy promocji twojej firmy.

Reklama na drukowanych banerach reklamowych ma kilka zalet. Oto one:

REKLAMA

REKLAMA

Powierzchnię reklamową możesz mieć za darmo

Załóżmy, że zajmujesz się stylizacją paznokci. Na pewno uda ci się nawiązać dobry kontakt ze swoimi klientkami i niejedna z nich pozwoli ci, w zamian za zniżkę na twoje usługi, na powieszenie na ogrodzeniu jej posesji twojego prześlicznego drukowanego banera reklamowego. Zaleta: nie płacisz za reklamę, zachowujesz klientkę, a za powierzchnię reklamową nie płacisz. To znaczy płacisz o wiele mniej, niż gdybyś musiała zapłacić 100 zł miesięcznie za 1 metr kwadratowy wyeksponowanego banera.

Długi czas oddziaływania banera zapewnia sukces

Gdy już twój baner zawiśnie na ogrodzeniu jakiejś posesji, zaczyna się jego czas oddziaływania na potencjalnych klientów. Im dłużej wisi, tym bardziej zapada w pamięć osób pojawiających się w jego okolicy.

I to jest właśnie siła reklamy zewnętrznej. Jeżeli wymyślisz chwytliwe (czytaj łatwo zapamiętywalne) hasło, a nazwa twojej firmy wzbudza pozytywne skojarzenia, kojarzy się, zaciekawia, zachęca do poznania właścicielki, wystarczy pół roku działania banera i całą okolica będzie wiedzieć, kto jest mistrzem manicure w okolicy.

REKLAMA

Wielokrotne wykorzystanie jednego banera

Twoja klientka, która zgodziła się na udostępnienie ci kawałka ogrodzenia swojego domu może się rozmyślić po pewnym czasie. Nie możesz dopuścić do tego, aby musiała się ona wycofać ze swojej decyzji - ludzie nie lubią poczuć się wykorzystywani. Umów się, że baner będzie wisieć tylko pół roku. A najlepiej, jeśli masz zgodę na powieszenie banera na zawsze, sama po pół roku zaproponuj jego zdjęcie. Baner spełnił swoją funkcję (wszyscy wiedzą, do kogo należy firma "Paznokcie Cezarego", a ty przez ten czas postarałaś się już o kolejny kawałek ogrodzenia, w innej atrakcyjnej części twojej okolicy. Możesz teraz śmiało zdjąć swój baner i przewiesić go w inne miejsce. Dobrze wydrukowany baner wytrzyma i 3 lata, czyli może pracować na twój sukces w 6 miejscach!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości

Każdy następny baner może mieć inną treść

Każdy następny wydrukowany przez ciebie baner reklamowy może mieć inną treść, informować o innym aspekcie prowadzonej przez ciebie działalności, odwoływać się do sezonowej specyfiki usługi, np. "Zafunduj sobie drapieżnego pazura na sylwestra - promocja w firmie Paznokcie Cezarego!". Dlatego też możesz zadbać o to, aby po jakimś czasie ponownie skorzystać z dobrego serca twojej klientki i raz jeszcze zawiesić baner na ogrodzeniu jej domu, tym razem z nowym komunikatem reklamowym. Tymczasem starszy wiekiem baner zdobywa dla ciebie klientów i klientki w innej części twojej okolicy. Ty w tym czasie zatrudniłaś już koleżankę, bo masz tak dużo zleceń!

Projekt i druk banera są stosunkowo tanie

Za druk banera o wymiarach 3x1 metr zapłacisz ok. 220 zł (cena z VAT). Projekt pierwszego banera możesz mieć już za 350 zł. Każda kolejna poprawka nie musi już być tak kosztowna.

Inwestując regularnie po 300 zł miesięcznie w reklamę z wykorzystaniem drukowanych banerów reklamowych, już po roku możesz nasycić okolicę, w której działasz, informacjami o tobie, twojej firmie i twojej działalności.

Polecamy: Jak zaprojektować i wydrukować baner dla małej firmy

I jeszcze jedna rada. Zastanów się, czy chcesz inwestować w reklamę zewnętrzną i rozpocząć instalację twoich drukowanych banerów reklamowych w okolicy. Ryzykujesz tym, że będziesz mieć dużo pracy, a to grozi nagłym wzbogaceniem się i zwiększeniem poziomu życia, co może być nieprzewidywalne w skutkach.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Masz swoją tożsamość cyfrową. Pytanie brzmi: czy potrafisz ją chronić? [Gość Infor.pl]

Żyjemy w świecie, w którym coraz więcej spraw załatwiamy przez telefon lub komputer. Logujemy się do banku, zamawiamy jedzenie, podpisujemy umowy, składamy wnioski w urzędach. To wygodne. Ale ta wygoda ma swoją cenę – musimy umieć potwierdzić, że jesteśmy tymi, za których się podajemy. I musimy robić to bezpiecznie.

Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Większość cyberataków zaczyna się od pracownika. Oto 6 dobrych praktyk dla pracowników i pracodawców

Ponad połowa cyberataków spowodowana jest błędami pracowników. Przekazujemy 6 dobrych praktyk dla pracownika i pracodawcy z zakresu cyberbezpieczeństwa. Każda organizacja powinna się z nimi zapoznać.

REKLAMA

Rolnictwo precyzyjne jako element rolnictwa 4.0 - co to jest i od czego zacząć?

Rolnictwo precyzyjne elementem rolnictwa 4.0 - co to jest i jak zacząć? Wejście w świat rolnictwa precyzyjnego nie musi być gwałtowną rewolucją na zasadzie „wszystko albo nic”. Co wynika z najnowszego raportu John Deere?

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego dotyczy: kosztów podatkowych, limitu amortyzacji dla samochodów o wysokiej emisji CO₂, remanentu, warunków i limitów małego podatnika, rozrachunków, systemów księgowych i rozliczenia podatku.

Ugorowanie to katastrofa dla gleby - najlepszy jest płodozmian. Naukowcy od 1967 roku badali jedno pole

Ugorowanie gleby to przepis na katastrofę, a prowadzenie jednej uprawy na polu powoduje m.in. erozję i suchość gleby. Najlepszą formą jej uprawy jest płodozmian - do takich wniosków doszedł międzynarodowy zespół naukowców, m.in. z Wrocławia, który nieprzerwanie od 1967 r. badał jedno z litewskich pól.

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Prognoza zatrudnienia netto

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Gdzie będzie najwięcej rekrutacji? Jaka jest prognoza zatrudnienia netto? Oto wyniki raportu ManpowerGroup.

REKLAMA

Po latach przyzwyczailiście się już do RODO? Och, nie trzeba było... Unia Europejska szykuje potężne zmiany, będzie RODO 2.0 i trzeba się go nauczyć od nowa

Unia Europejska szykuje przełomowe zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych. Projekt Digital Omnibus zakłada m.in. uproszczenie zasad dotyczących plików cookie, nowe regulacje dla sztucznej inteligencji oraz mniejszą biurokrację dla firm. Sprawdź, jak nadchodząca nowelizacja RODO wpłynie na Twoje codzienne korzystanie z Internetu!

Mniej podwyżek wynagrodzeń w 2026 roku? Niepokojące prognozy dla pracowników [BADANIE]

Podwyżki wynagrodzeń w przyszłym roku deklaruje 39 proc. pracodawców, o 8 pkt proc. mniej wobec 2025 roku - wynika z badania Randstad. Jednocześnie prawie 80 proc. firm chce utrzymać zatrudnienia, a redukcje zapowiada 5 proc.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA