Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe
REKLAMA
REKLAMA
Reklama na drukowanych banerach reklamowych ma kilka zalet. Oto one:
REKLAMA
Powierzchnię reklamową możesz mieć za darmo
Załóżmy, że zajmujesz się stylizacją paznokci. Na pewno uda ci się nawiązać dobry kontakt ze swoimi klientkami i niejedna z nich pozwoli ci, w zamian za zniżkę na twoje usługi, na powieszenie na ogrodzeniu jej posesji twojego prześlicznego drukowanego banera reklamowego. Zaleta: nie płacisz za reklamę, zachowujesz klientkę, a za powierzchnię reklamową nie płacisz. To znaczy płacisz o wiele mniej, niż gdybyś musiała zapłacić 100 zł miesięcznie za 1 metr kwadratowy wyeksponowanego banera.
Długi czas oddziaływania banera zapewnia sukces
Gdy już twój baner zawiśnie na ogrodzeniu jakiejś posesji, zaczyna się jego czas oddziaływania na potencjalnych klientów. Im dłużej wisi, tym bardziej zapada w pamięć osób pojawiających się w jego okolicy.
I to jest właśnie siła reklamy zewnętrznej. Jeżeli wymyślisz chwytliwe (czytaj łatwo zapamiętywalne) hasło, a nazwa twojej firmy wzbudza pozytywne skojarzenia, kojarzy się, zaciekawia, zachęca do poznania właścicielki, wystarczy pół roku działania banera i całą okolica będzie wiedzieć, kto jest mistrzem manicure w okolicy.
Wielokrotne wykorzystanie jednego banera
Twoja klientka, która zgodziła się na udostępnienie ci kawałka ogrodzenia swojego domu może się rozmyślić po pewnym czasie. Nie możesz dopuścić do tego, aby musiała się ona wycofać ze swojej decyzji - ludzie nie lubią poczuć się wykorzystywani. Umów się, że baner będzie wisieć tylko pół roku. A najlepiej, jeśli masz zgodę na powieszenie banera na zawsze, sama po pół roku zaproponuj jego zdjęcie. Baner spełnił swoją funkcję (wszyscy wiedzą, do kogo należy firma "Paznokcie Cezarego", a ty przez ten czas postarałaś się już o kolejny kawałek ogrodzenia, w innej atrakcyjnej części twojej okolicy. Możesz teraz śmiało zdjąć swój baner i przewiesić go w inne miejsce. Dobrze wydrukowany baner wytrzyma i 3 lata, czyli może pracować na twój sukces w 6 miejscach!
Polecamy: Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości
Każdy następny baner może mieć inną treść
Każdy następny wydrukowany przez ciebie baner reklamowy może mieć inną treść, informować o innym aspekcie prowadzonej przez ciebie działalności, odwoływać się do sezonowej specyfiki usługi, np. "Zafunduj sobie drapieżnego pazura na sylwestra - promocja w firmie Paznokcie Cezarego!". Dlatego też możesz zadbać o to, aby po jakimś czasie ponownie skorzystać z dobrego serca twojej klientki i raz jeszcze zawiesić baner na ogrodzeniu jej domu, tym razem z nowym komunikatem reklamowym. Tymczasem starszy wiekiem baner zdobywa dla ciebie klientów i klientki w innej części twojej okolicy. Ty w tym czasie zatrudniłaś już koleżankę, bo masz tak dużo zleceń!
Projekt i druk banera są stosunkowo tanie
Za druk banera o wymiarach 3x1 metr zapłacisz ok. 220 zł (cena z VAT). Projekt pierwszego banera możesz mieć już za 350 zł. Każda kolejna poprawka nie musi już być tak kosztowna.
Inwestując regularnie po 300 zł miesięcznie w reklamę z wykorzystaniem drukowanych banerów reklamowych, już po roku możesz nasycić okolicę, w której działasz, informacjami o tobie, twojej firmie i twojej działalności.
Polecamy: Jak zaprojektować i wydrukować baner dla małej firmy
I jeszcze jedna rada. Zastanów się, czy chcesz inwestować w reklamę zewnętrzną i rozpocząć instalację twoich drukowanych banerów reklamowych w okolicy. Ryzykujesz tym, że będziesz mieć dużo pracy, a to grozi nagłym wzbogaceniem się i zwiększeniem poziomu życia, co może być nieprzewidywalne w skutkach.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.