REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

Piotr Węgiełek
Prezes Zarządu Digital Print International
Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe
Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

REKLAMA

REKLAMA

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą polegającą na oferowaniu swoich produktów lub usług szerokiej rzeszy odbiorców, powinnaś rozważyć wykorzystanie drukowanych banerów reklamowych jako formy promocji twojej firmy.

Reklama na drukowanych banerach reklamowych ma kilka zalet. Oto one:

REKLAMA

Powierzchnię reklamową możesz mieć za darmo

Załóżmy, że zajmujesz się stylizacją paznokci. Na pewno uda ci się nawiązać dobry kontakt ze swoimi klientkami i niejedna z nich pozwoli ci, w zamian za zniżkę na twoje usługi, na powieszenie na ogrodzeniu jej posesji twojego prześlicznego drukowanego banera reklamowego. Zaleta: nie płacisz za reklamę, zachowujesz klientkę, a za powierzchnię reklamową nie płacisz. To znaczy płacisz o wiele mniej, niż gdybyś musiała zapłacić 100 zł miesięcznie za 1 metr kwadratowy wyeksponowanego banera.

Długi czas oddziaływania banera zapewnia sukces

Gdy już twój baner zawiśnie na ogrodzeniu jakiejś posesji, zaczyna się jego czas oddziaływania na potencjalnych klientów. Im dłużej wisi, tym bardziej zapada w pamięć osób pojawiających się w jego okolicy.

I to jest właśnie siła reklamy zewnętrznej. Jeżeli wymyślisz chwytliwe (czytaj łatwo zapamiętywalne) hasło, a nazwa twojej firmy wzbudza pozytywne skojarzenia, kojarzy się, zaciekawia, zachęca do poznania właścicielki, wystarczy pół roku działania banera i całą okolica będzie wiedzieć, kto jest mistrzem manicure w okolicy.

Wielokrotne wykorzystanie jednego banera

Twoja klientka, która zgodziła się na udostępnienie ci kawałka ogrodzenia swojego domu może się rozmyślić po pewnym czasie. Nie możesz dopuścić do tego, aby musiała się ona wycofać ze swojej decyzji - ludzie nie lubią poczuć się wykorzystywani. Umów się, że baner będzie wisieć tylko pół roku. A najlepiej, jeśli masz zgodę na powieszenie banera na zawsze, sama po pół roku zaproponuj jego zdjęcie. Baner spełnił swoją funkcję (wszyscy wiedzą, do kogo należy firma "Paznokcie Cezarego", a ty przez ten czas postarałaś się już o kolejny kawałek ogrodzenia, w innej atrakcyjnej części twojej okolicy. Możesz teraz śmiało zdjąć swój baner i przewiesić go w inne miejsce. Dobrze wydrukowany baner wytrzyma i 3 lata, czyli może pracować na twój sukces w 6 miejscach!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości

Każdy następny baner może mieć inną treść

Każdy następny wydrukowany przez ciebie baner reklamowy może mieć inną treść, informować o innym aspekcie prowadzonej przez ciebie działalności, odwoływać się do sezonowej specyfiki usługi, np. "Zafunduj sobie drapieżnego pazura na sylwestra - promocja w firmie Paznokcie Cezarego!". Dlatego też możesz zadbać o to, aby po jakimś czasie ponownie skorzystać z dobrego serca twojej klientki i raz jeszcze zawiesić baner na ogrodzeniu jej domu, tym razem z nowym komunikatem reklamowym. Tymczasem starszy wiekiem baner zdobywa dla ciebie klientów i klientki w innej części twojej okolicy. Ty w tym czasie zatrudniłaś już koleżankę, bo masz tak dużo zleceń!

Projekt i druk banera są stosunkowo tanie

Za druk banera o wymiarach 3x1 metr zapłacisz ok. 220 zł (cena z VAT). Projekt pierwszego banera możesz mieć już za 350 zł. Każda kolejna poprawka nie musi już być tak kosztowna.

Inwestując regularnie po 300 zł miesięcznie w reklamę z wykorzystaniem drukowanych banerów reklamowych, już po roku możesz nasycić okolicę, w której działasz, informacjami o tobie, twojej firmie i twojej działalności.

Polecamy: Jak zaprojektować i wydrukować baner dla małej firmy

I jeszcze jedna rada. Zastanów się, czy chcesz inwestować w reklamę zewnętrzną i rozpocząć instalację twoich drukowanych banerów reklamowych w okolicy. Ryzykujesz tym, że będziesz mieć dużo pracy, a to grozi nagłym wzbogaceniem się i zwiększeniem poziomu życia, co może być nieprzewidywalne w skutkach.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    REKLAMA

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    Kończy się najostrzejsza zima od 50 lat. Prawie 5 mln zwierząt hodowlanych zginęło z głodu w Mongolii

    Dobiegająca końca zima w Mongolii, najostrzejsza od pół wieku, doprowadziła do śmierci niemal 5 mln kóz, owiec i koni, które nie są w stanie dotrzeć do pożywienia. To duży cios w gospodarkę kraju zamieszkanego przez ok. 3,3 mln ludzi, z których ok. 300 tys. utrzymuje się z hodowli zwierząt - podkreśliło Radio Swoboda.

    REKLAMA