REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Piotr Węgiełek
Prezes Zarządu Digital Print International
Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe
Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

REKLAMA

REKLAMA

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą polegającą na oferowaniu swoich produktów lub usług szerokiej rzeszy odbiorców, powinnaś rozważyć wykorzystanie drukowanych banerów reklamowych jako formy promocji twojej firmy.

Reklama na drukowanych banerach reklamowych ma kilka zalet. Oto one:

REKLAMA

REKLAMA

Powierzchnię reklamową możesz mieć za darmo

Załóżmy, że zajmujesz się stylizacją paznokci. Na pewno uda ci się nawiązać dobry kontakt ze swoimi klientkami i niejedna z nich pozwoli ci, w zamian za zniżkę na twoje usługi, na powieszenie na ogrodzeniu jej posesji twojego prześlicznego drukowanego banera reklamowego. Zaleta: nie płacisz za reklamę, zachowujesz klientkę, a za powierzchnię reklamową nie płacisz. To znaczy płacisz o wiele mniej, niż gdybyś musiała zapłacić 100 zł miesięcznie za 1 metr kwadratowy wyeksponowanego banera.

Długi czas oddziaływania banera zapewnia sukces

Gdy już twój baner zawiśnie na ogrodzeniu jakiejś posesji, zaczyna się jego czas oddziaływania na potencjalnych klientów. Im dłużej wisi, tym bardziej zapada w pamięć osób pojawiających się w jego okolicy.

I to jest właśnie siła reklamy zewnętrznej. Jeżeli wymyślisz chwytliwe (czytaj łatwo zapamiętywalne) hasło, a nazwa twojej firmy wzbudza pozytywne skojarzenia, kojarzy się, zaciekawia, zachęca do poznania właścicielki, wystarczy pół roku działania banera i całą okolica będzie wiedzieć, kto jest mistrzem manicure w okolicy.

REKLAMA

Wielokrotne wykorzystanie jednego banera

Twoja klientka, która zgodziła się na udostępnienie ci kawałka ogrodzenia swojego domu może się rozmyślić po pewnym czasie. Nie możesz dopuścić do tego, aby musiała się ona wycofać ze swojej decyzji - ludzie nie lubią poczuć się wykorzystywani. Umów się, że baner będzie wisieć tylko pół roku. A najlepiej, jeśli masz zgodę na powieszenie banera na zawsze, sama po pół roku zaproponuj jego zdjęcie. Baner spełnił swoją funkcję (wszyscy wiedzą, do kogo należy firma "Paznokcie Cezarego", a ty przez ten czas postarałaś się już o kolejny kawałek ogrodzenia, w innej atrakcyjnej części twojej okolicy. Możesz teraz śmiało zdjąć swój baner i przewiesić go w inne miejsce. Dobrze wydrukowany baner wytrzyma i 3 lata, czyli może pracować na twój sukces w 6 miejscach!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości

Każdy następny baner może mieć inną treść

Każdy następny wydrukowany przez ciebie baner reklamowy może mieć inną treść, informować o innym aspekcie prowadzonej przez ciebie działalności, odwoływać się do sezonowej specyfiki usługi, np. "Zafunduj sobie drapieżnego pazura na sylwestra - promocja w firmie Paznokcie Cezarego!". Dlatego też możesz zadbać o to, aby po jakimś czasie ponownie skorzystać z dobrego serca twojej klientki i raz jeszcze zawiesić baner na ogrodzeniu jej domu, tym razem z nowym komunikatem reklamowym. Tymczasem starszy wiekiem baner zdobywa dla ciebie klientów i klientki w innej części twojej okolicy. Ty w tym czasie zatrudniłaś już koleżankę, bo masz tak dużo zleceń!

Projekt i druk banera są stosunkowo tanie

Za druk banera o wymiarach 3x1 metr zapłacisz ok. 220 zł (cena z VAT). Projekt pierwszego banera możesz mieć już za 350 zł. Każda kolejna poprawka nie musi już być tak kosztowna.

Inwestując regularnie po 300 zł miesięcznie w reklamę z wykorzystaniem drukowanych banerów reklamowych, już po roku możesz nasycić okolicę, w której działasz, informacjami o tobie, twojej firmie i twojej działalności.

Polecamy: Jak zaprojektować i wydrukować baner dla małej firmy

I jeszcze jedna rada. Zastanów się, czy chcesz inwestować w reklamę zewnętrzną i rozpocząć instalację twoich drukowanych banerów reklamowych w okolicy. Ryzykujesz tym, że będziesz mieć dużo pracy, a to grozi nagłym wzbogaceniem się i zwiększeniem poziomu życia, co może być nieprzewidywalne w skutkach.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dziedziczenie udziałów w spółce – jak wygląda sukcesja przedsiębiorstwa w praktyce

Wielu właścicieli firm rodzinnych nie zastanawia się dostatecznie wcześnie nad tym, co stanie się z ich udziałami po śmierci. Tymczasem dziedziczenie udziałów w spółkach – zwłaszcza w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością i spółkach akcyjnych – to jeden z kluczowych elementów sukcesji biznesowej, który może zadecydować o przetrwaniu firmy.

Rozliczenie pojazdów firmowych w 2026 roku i nowe limity dla kosztów podatkowych w firmie – mniejsze odliczenia od podatku, czyli dlaczego opłaca się kupić samochód na firmę jeszcze w 2025 roku

Od 1 stycznia 2026 roku poważnie zmieniają się zasady odliczeń podatkowych co do samochodów firmowych – zmniejszeniu ulega limit wartości pojazdu, który można przyjmować do rozliczeń podatkowych. Rozwiązanie to miało w założeniu promować elektromobilność, a wynika z pakietu ustaw uchwalanych jeszcze w ramach tzw. „Polskiego Ładu”, z odroczonym aż do 2026 roku czasem wejścia w życie. Resort finansów nie potwierdził natomiast, aby planował zmienić te przepisy czy odroczyć ich obowiązywanie na dalszy okres.

Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

REKLAMA

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

REKLAMA

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA