Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości?
REKLAMA
REKLAMA
Na tym etapie procesu sprzedaży warto zadbać o zawieszenie w oknie, na balkonie lub ogrodzeniu posesji informacji, ile metrów kwadratowych do bezpośredniej sprzedaży oferujemy. Aktywni obywatele w takiej sytuacji zamawiają drukowany winylowy baner reklamowy w nadziei na rychłą sprzedaż swojej nieruchomości. I dzięki temu sprzedają szybciej i korzystniej.
REKLAMA
Po co baner, skoro mam ogłoszenie w Internecie
Otóż w każdym poradniku dla kupujących nieruchomości znajdziesz dwie rady. Pierwsza, że należy starać się kupować unikając pośredników. Druga, aby udać się w rejon, gdzie chciałoby się mieszkać i tam szukać okazji. Gdy już ktoś przyjedzie w okolicę twojej nieruchomości, zobaczy baner z twoim numerem telefonu i od razu będzie wiedział, do kogo dzwonić.
A oto kilka kroków, jak szybko zamówić baner reklamowy.
Wymierz dostępną powierzchnię ekspozycji banera
Jeżeli jest to balkon, zastanów się, w których miejscach zamocowane będą rogi banera. Wymiary banera muszą być o ok. 3 cm mniejsze z każdego boku, aby móc go potem sprawnie zamocować. Jeżeli masz do dyspozycji powierzchnię 300 x 100 cm, to baner powinien mieć wymiary 294 x 94 cm. Czasami jedyną możliwością, aby zamocować baner na balkonie jest konieczność zawinięcia go o poręcz balkonu. Wtedy należy zwiększyć wymiar banera od góry o długość zakładki.
Polecamy: Jak nastroje przedsiębiorców wpływają na rynek?
Otwórz wyszukiwarkę internetową i wpisz hasło „drukarnia wielkoformatowa”
REKLAMA
Znajdziesz wiele stron internetowych drukarni. Musisz znaleźć taką, która zaoferuje ci nie tylko druk banera, ale także wykonanie prostego projektu graficznego. Zadzwoń do wybranej drukarni i ustal cenę usługi, obejmującą także wykonanie projektu. Nie musisz szukać drukarni najbliżej ciebie. W czasach Internetu, kurierów dostarczających przesyłki z dnia na dzień i ogólnie pojętej komercjalizacji wszystkiego, twój drukarz może być wszędzie, zarówno w Warszawie, jak i w Ustrzykach Dolnych. Prześlij mailem do drukarni informację o treści banera.
Im mniej treści na banerze, tym lepiej dla jego czytelności. Podstawowe informacje to: słowo informujące o intencji: SPRZEDAM lub WYNAJMĘ; liczba metrów kwadratowych nieruchomości: np. 57; telefon komórkowy. Zwrotnie otrzymasz projekt banera, zawierający podane przez ciebie informacje. Kolory banera powinny być jak najbardziej kontrastowe, np. czarne litery na żółtym tle.
Prześlij do drukarni zlecenie
Gdy już zaakceptujesz treść banera, prześlij do drukarza mailem zlecenie np.: Niniejszym zamawiam druk banera wg. załączonego zaakceptowanego projektu. Wymiary 3x1 m. Wzmocnienie zgrzewem dookoła. Oczkowanie standardowo co 50 cm. Cena X zł + 22% VAT. Termin realizacji: 3 dni. Dostawa: 1 dzień. Cena nie obejmuje kosztu dostawy. Oczywiście koszt dostawy w cenie możesz wynegocjować.
Polecamy: Po co rejestrować znak towarowy?
Zamocuj baner
Teraz, gdy już dałeś napiwek kurierowi i cieszysz się w zaciszu domowym zapachem nowego banera, pozostało ci tylko sprawnie go zamocować w wybranym miejscu. W tym celu warto zaopatrzyć się w plastikowe opaski zaciskowe, które można kupić w marketach budowlanych.
Pamiętaj, że baner powinien być dobrze naciągnięty, aby jego treść była możliwie najbardziej czytelna.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.