REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości?

Piotr Węgiełek
Prezes Zarządu Digital Print International
Baner powinien być zrozumiały i zawierać podstawowe informacje.
Baner powinien być zrozumiały i zawierać podstawowe informacje.

REKLAMA

REKLAMA

Decyzja o sprzedaży nieruchomości podjęta. Kto raz w życiu sprzedawał dom lub mieszkanie wie, że dobrze jest uniknąć pośrednika, który pobiera od obu stron znaczącą prowizję.

Na tym etapie procesu sprzedaży warto zadbać o zawieszenie w oknie, na balkonie lub ogrodzeniu posesji informacji, ile metrów kwadratowych do bezpośredniej sprzedaży oferujemy. Aktywni obywatele w takiej sytuacji zamawiają drukowany winylowy baner reklamowy w nadziei na rychłą sprzedaż swojej nieruchomości. I dzięki temu sprzedają szybciej i korzystniej.

REKLAMA

REKLAMA

Po co baner, skoro mam ogłoszenie w Internecie

Otóż w każdym poradniku dla kupujących nieruchomości znajdziesz dwie rady. Pierwsza, że należy starać się kupować unikając pośredników. Druga, aby udać się w rejon, gdzie chciałoby się mieszkać i tam szukać okazji. Gdy już ktoś przyjedzie w okolicę twojej nieruchomości, zobaczy baner z twoim numerem telefonu i od razu będzie wiedział, do kogo dzwonić.
A oto kilka kroków, jak szybko zamówić baner reklamowy.

Wymierz dostępną powierzchnię ekspozycji banera

Jeżeli jest to balkon, zastanów się, w których miejscach zamocowane będą rogi banera. Wymiary banera muszą być o ok. 3 cm mniejsze z każdego boku, aby móc go potem sprawnie zamocować. Jeżeli masz do dyspozycji powierzchnię 300 x 100 cm, to baner powinien mieć wymiary 294 x 94 cm. Czasami jedyną możliwością, aby zamocować baner na balkonie jest konieczność zawinięcia go o poręcz balkonu. Wtedy należy zwiększyć wymiar banera od góry o długość zakładki.

Polecamy: Jak nastroje przedsiębiorców wpływają na rynek?

REKLAMA

Otwórz wyszukiwarkę internetową i wpisz hasło „drukarnia wielkoformatowa”

Znajdziesz wiele stron internetowych drukarni. Musisz znaleźć taką, która zaoferuje ci nie tylko druk banera, ale także wykonanie prostego projektu graficznego. Zadzwoń do wybranej drukarni i ustal cenę usługi, obejmującą także wykonanie projektu. Nie musisz szukać drukarni najbliżej ciebie. W czasach Internetu, kurierów dostarczających przesyłki z dnia na dzień i ogólnie pojętej komercjalizacji wszystkiego, twój drukarz może być wszędzie, zarówno w Warszawie, jak i w Ustrzykach Dolnych. Prześlij mailem do drukarni informację o treści banera.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Im mniej treści na banerze, tym lepiej dla jego czytelności. Podstawowe informacje to: słowo informujące o intencji: SPRZEDAM lub WYNAJMĘ; liczba metrów kwadratowych nieruchomości: np. 57; telefon komórkowy. Zwrotnie otrzymasz projekt banera, zawierający podane przez ciebie informacje. Kolory banera powinny być jak najbardziej kontrastowe, np. czarne litery na żółtym tle.

Prześlij do drukarni zlecenie

Gdy już zaakceptujesz treść banera, prześlij do drukarza mailem zlecenie np.: Niniejszym zamawiam druk banera wg. załączonego zaakceptowanego projektu. Wymiary 3x1 m. Wzmocnienie zgrzewem dookoła. Oczkowanie standardowo co 50 cm. Cena X zł + 22% VAT. Termin realizacji: 3 dni. Dostawa: 1 dzień. Cena nie obejmuje kosztu dostawy. Oczywiście koszt dostawy w cenie możesz wynegocjować.

Polecamy: Po co rejestrować znak towarowy?

Zamocuj baner

Teraz, gdy już dałeś napiwek kurierowi i cieszysz się w zaciszu domowym zapachem nowego banera, pozostało ci tylko sprawnie go zamocować w wybranym miejscu. W tym celu warto zaopatrzyć się w plastikowe opaski zaciskowe, które można kupić w marketach budowlanych.

Pamiętaj, że baner powinien być dobrze naciągnięty, aby jego treść była możliwie najbardziej czytelna.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Employer branding pachnący nostalgią

Rozmowa z Tomaszem Słomą, szefem komunikacji w eTutor i ProfiLingua (Grupa Tutore), pomysłodawcą „EBecadła” i „Książki kucHRskiej” o tym, jak połączenie wspomnień, edukacji i kreatywności pozwala opowiadać o budowaniu wizerunku pracodawcy w zupełnie nowy, angażujący sposób.

Przedsiębiorcy nie chcą zmiany ustawy o PIP. Mówią stanowczo jednym głosem: 5 silnych argumentów

Przedsiębiorcy nie chcą zmiany ustawy o PIP. Mówią stanowczo jednym głosem. Przedstawiają 5 silnych argumentów przeciwko dalszemu procedowaniu projektu ustawy o zmianie ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy.

Bruksela wycofuje się z kontrowersyjnego przepisu. Ta zmiana dotknie miliony pracowników w całej Europie, w tym w Polsce

Obowiązkowe szkolenia z obsługi sztucznej inteligencji miały objąć praktycznie każdą firmę korzystającą z narzędzi AI. Tymczasem Komisja Europejska niespodziewanie zaproponowała rewolucyjną zmianę, która może całkowicie przewrócić dotychczasowe plany przedsiębiorców. Co to oznacza dla polskich firm i ich pracowników? Sprawdź, zanim będzie za późno.

Optymalizacja podatkowa. Praktyczne spojrzenie na finansową efektywność przedsiębiorstwa

Optymalizacja podatkowa. Pozwala legalnie obniżyć obciążenia, zwiększyć płynność finansową i budować przewagę konkurencyjną. Dzięki przemyślanej strategii przedsiębiorstwa mogą zachować więcej środków na rozwój, minimalizować ryzyko prawne i skuteczniej konkurować na rynku.

REKLAMA

Zmiany w CEIDG od 2026 r. Rząd przyjął projekt nowelizacji. Stopniowo zmiany wejdą w życie w 2026, 2027 i 2028 r.

Idą duże zmiany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Będzie digitalizacja i prostsza obsługa dla przedsiębiorców. Rząd przyjął projekt nowelizacji. Zmiany będą wprowadzane stopniowo w 2026, 2027 i 2028 r. Czego dotyczą?

Jeden podpis zmienił losy całej branży. Tysiące Polaków czeka przymusowa zmiana

Prezydent Karol Nawrocki podjął decyzję, która wywraca do góry nogami polski sektor futrzarski wart setki milionów złotych. Hodowcy norek i lisów mają czas do końca 2033 roku na zamknięcie działalności. Za nimi stoją tysiące pracowników, których czekają odprawy i poszukiwanie nowego zajęcia. Co oznacza ta historyczna zmiana dla przedsiębiorców, lokalnych społeczności i zwierząt?

3 tys. zł na jeden pojazd. Można już składać wnioski o dofinansowanie do wymiany tachografów

Od 1 grudnia od godz. 10:00 firmy transportowe z przewozami do państw UE mogą już składać wnioski o dofinansowanie do wymiany tachografów. Na jeden pojazd należy się kwota do 3 tys. zł. Obowiązuje zasada kto pierwszy, ten lepszy.

Polskie banknoty w portfelach świata. Jak PWPW buduje swoją pozycję na globalnym rynku Gwatemala, Peru, Paragwaj [Gość Infor.pl]

Dla większości z nas to kraje widziane raczej na wakacyjnych zdjęciach niż w kontekście polskiego przemysłu. A jednak właśnie tam obywatele płacą banknotami wyprodukowanymi w > Polsce. I nie chodzi o druk, ale o pełną produkcję. O to, jak powstają > te banknoty i dlaczego świat tak chętnie zamawia je w Warszawie, > opowiadała Grażyna Rafalska, dyrektor Biura Sprzedaży Polskiej > Wytwórni Papierów Wartościowych.

REKLAMA

Firma Dobrze Widziana 2025 i Medal Solidarności Społecznej – poznaliśmy tegorocznych laureatów

W czwartek, 27 listopada 2025 r. w Warsaw Presidential Hotel odbył się finał XVI edycji konkursu Firma Dobrze Widziana. Konkurs ten ma na celu promowanie firm członkowskich Business Centre Club, które realizują działania CSR oraz ESG. Wydarzenie odbyło się pod Honorowym Patronatem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej.

Główny Inspektorat Sanitarny: kontrola produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych [Podsumowanie]

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadził ogólnopolską kontrolę produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych stosowanych m.in. w konserwacji drewna oraz materiałów budowlanych. Oto podsumowanie akcji.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA