REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości?

Piotr Węgiełek
Prezes Zarządu Digital Print International
Baner powinien być zrozumiały i zawierać podstawowe informacje.
Baner powinien być zrozumiały i zawierać podstawowe informacje.

REKLAMA

REKLAMA

Decyzja o sprzedaży nieruchomości podjęta. Kto raz w życiu sprzedawał dom lub mieszkanie wie, że dobrze jest uniknąć pośrednika, który pobiera od obu stron znaczącą prowizję.

Na tym etapie procesu sprzedaży warto zadbać o zawieszenie w oknie, na balkonie lub ogrodzeniu posesji informacji, ile metrów kwadratowych do bezpośredniej sprzedaży oferujemy. Aktywni obywatele w takiej sytuacji zamawiają drukowany winylowy baner reklamowy w nadziei na rychłą sprzedaż swojej nieruchomości. I dzięki temu sprzedają szybciej i korzystniej.

REKLAMA

REKLAMA

Po co baner, skoro mam ogłoszenie w Internecie

Otóż w każdym poradniku dla kupujących nieruchomości znajdziesz dwie rady. Pierwsza, że należy starać się kupować unikając pośredników. Druga, aby udać się w rejon, gdzie chciałoby się mieszkać i tam szukać okazji. Gdy już ktoś przyjedzie w okolicę twojej nieruchomości, zobaczy baner z twoim numerem telefonu i od razu będzie wiedział, do kogo dzwonić.
A oto kilka kroków, jak szybko zamówić baner reklamowy.

Wymierz dostępną powierzchnię ekspozycji banera

Jeżeli jest to balkon, zastanów się, w których miejscach zamocowane będą rogi banera. Wymiary banera muszą być o ok. 3 cm mniejsze z każdego boku, aby móc go potem sprawnie zamocować. Jeżeli masz do dyspozycji powierzchnię 300 x 100 cm, to baner powinien mieć wymiary 294 x 94 cm. Czasami jedyną możliwością, aby zamocować baner na balkonie jest konieczność zawinięcia go o poręcz balkonu. Wtedy należy zwiększyć wymiar banera od góry o długość zakładki.

Polecamy: Jak nastroje przedsiębiorców wpływają na rynek?

REKLAMA

Otwórz wyszukiwarkę internetową i wpisz hasło „drukarnia wielkoformatowa”

Znajdziesz wiele stron internetowych drukarni. Musisz znaleźć taką, która zaoferuje ci nie tylko druk banera, ale także wykonanie prostego projektu graficznego. Zadzwoń do wybranej drukarni i ustal cenę usługi, obejmującą także wykonanie projektu. Nie musisz szukać drukarni najbliżej ciebie. W czasach Internetu, kurierów dostarczających przesyłki z dnia na dzień i ogólnie pojętej komercjalizacji wszystkiego, twój drukarz może być wszędzie, zarówno w Warszawie, jak i w Ustrzykach Dolnych. Prześlij mailem do drukarni informację o treści banera.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Im mniej treści na banerze, tym lepiej dla jego czytelności. Podstawowe informacje to: słowo informujące o intencji: SPRZEDAM lub WYNAJMĘ; liczba metrów kwadratowych nieruchomości: np. 57; telefon komórkowy. Zwrotnie otrzymasz projekt banera, zawierający podane przez ciebie informacje. Kolory banera powinny być jak najbardziej kontrastowe, np. czarne litery na żółtym tle.

Prześlij do drukarni zlecenie

Gdy już zaakceptujesz treść banera, prześlij do drukarza mailem zlecenie np.: Niniejszym zamawiam druk banera wg. załączonego zaakceptowanego projektu. Wymiary 3x1 m. Wzmocnienie zgrzewem dookoła. Oczkowanie standardowo co 50 cm. Cena X zł + 22% VAT. Termin realizacji: 3 dni. Dostawa: 1 dzień. Cena nie obejmuje kosztu dostawy. Oczywiście koszt dostawy w cenie możesz wynegocjować.

Polecamy: Po co rejestrować znak towarowy?

Zamocuj baner

Teraz, gdy już dałeś napiwek kurierowi i cieszysz się w zaciszu domowym zapachem nowego banera, pozostało ci tylko sprawnie go zamocować w wybranym miejscu. W tym celu warto zaopatrzyć się w plastikowe opaski zaciskowe, które można kupić w marketach budowlanych.

Pamiętaj, że baner powinien być dobrze naciągnięty, aby jego treść była możliwie najbardziej czytelna.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Kobieta i firma: co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią

Blisko co ósma przedsiębiorczyni (13 proc.) deklaruje, że doświadczyła trudności potencjalnie związanych z płcią na etapie pozyskiwania finansowania działalności. Najczęściej trudności te wiązały się z otrzymaniem mniej korzystnych warunków niż inne podmioty znajdujące się w podobnej sytuacji (28 proc.) oraz wymaganiem dodatkowych zabezpieczeń (27 proc.). Respondentki wskazują także odrzucenie wniosku bez jasnego uzasadnienia (24 proc.). Niemal ⅕ przedsiębiorczyń nie potrafi określić czy tego typu trudności ich dotyczyły – deklaruje to 19 proc. badanych. Poniżej szczegółowa analiza badania.

Czy Wigilia 2025 jest dniem wolnym od pracy dla wszystkich? Wyjaśniamy

Czy Wigilia w 2025 roku będzie dniem wolnym od pracy dla wszystkich? W tym roku odpowiedź jest naprawdę istotna, bo zmieniły się przepisy. Ustawa uchwalona pod koniec 2024 roku wprowadziła ważną nowość - 24 grudnia ma stać się dniem ustawowo wolnym od pracy. Co to oznacza w praktyce i czy faktycznie nikt nie będzie wtedy pracował?

Kto może korzystać z wirtualnych kas fiskalnych po nowelizacji? Niższe koszty dla Twojej firmy

W świecie, gdzie płatności zbliżeniowe, e-faktury i zdalna praca stają się normą, tradycyjne, fizyczne kasy fiskalne mogą wydawać się reliktem przeszłości. Dla wielu przedsiębiorców w Polsce, to właśnie oprogramowanie zastępuje dziś rolę tradycyjnego urządzenia rejestrującego sprzedaż. Mowa o kasach fiskalnych w postaci oprogramowania, zwanych również kasami wirtualnymi lub kasami online w wersji software’owej. Katalog branż mogących z nich korzystać nie jest jednak zbyt szeroki. Na szczęście ostatnio uległ poszerzeniu - sprawdź, czy Twoja branża jest na liście.

Co zrobić, gdy płatność trafiła na rachunek spoza białej listy?

W codziennym prowadzeniu działalności gospodarczej nietrudno o pomyłkę. Jednym z poważniejszych błędów może być dokonanie przelewu na rachunek, który nie znajduje się na tzw. białej liście podatników VAT. Co to oznacza i jakie konsekwencje grożą przedsiębiorcy? Czy można naprawić taki błąd?

REKLAMA

Zmiany dla przedsiębiorców: nowa ustawa zmienia dostęp do informacji o VAT i ułatwi prowadzenie biznesu

Polski system informacyjny dla przedsiębiorców przechodzi fundamentalną modernizację. Nowa ustawa wprowadza rozwiązania mające na celu zintegrowanie kluczowych danych o podmiotach gospodarczych w jednym miejscu. Przedsiębiorcy, którzy do tej pory musieli przeglądać kilka systemów i kontaktować się z różnymi urzędami, by zweryfikować status kontrahenta, zyskują narzędzie, które ma szanse znacząco usprawnić ich codzienną działalność. Możliwe będzie uzyskanie informacji, czy dany przedsiębiorca został zarejestrowany i figuruje w wykazie podatników VAT. Ustawa przewiduje współpracę i wymianę informacji pomiędzy systemami PIP i Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie niektórych informacji zawartych w wykazie podatników VAT (dane identyfikacyjne oraz informacja o statusie podmiotu).

Wigilia w firmie? W tym roku to będzie kosztowna pomyłka! Nie popełnij tego błędu

Po 11 listopada, kolejne duże święta wolne od pracy za miesiąc z hakiem. Urlopy na ten czas są właśnie planowane, albo już zaklepane. A jeszcze rok temu w wielu firmach w Wigilię Bożego Narodzenia praca wrzała. Ale czy w tym roku wszystko odbędzie się zgodnie z nowym prawem? Państwowa Inspekcja Pracy rzuca na stół twarde ostrzeżenie, a złamanie przepisów dotyczących pracy w Wigilię to prosta droga do finansowej katastrofy dla pracodawcy. Kary mogą sięgnąć dziesiątek tysięcy złotych, a celem kontrolerów PIP może być w tym roku praca w Wigilię. Sprawdź, czy nie igrasz z ogniem, jeżeli i w tym roku masz na ten dzień zaplanowaną pracę dla swoich podwładnych, albo z roztargnienia zapomniałeś, że od tego roku Wigilia musi być wolna od pracy.

E-rezydencja w Estonii. Już 2,6 tys. Polaków posiada kartę e-Residency. Założenie firmy trwa 5 minut

E-rezydencja w Estonii cieszy się dużą popularnością. Już 2,6 tys. Polaków posiada kartę e-Residency. Firmę zakłada się online i trwa to 5 minut. Następnie wypełnianie dokumentacji i raportowania podatkowego zajmuje około 2-3 minut.

Warszawa tworzy nowy model pomocy społecznej! [Gość Infor.pl]

Jak Warszawa łączy biznes, NGO-sy i samorząd w imię dobra społecznego? W świecie, w którym biznes liczy zyski, organizacje społeczne liczą każdą złotówkę, a samorządy mierzą się z ograniczonymi budżetami, pojawia się pomysł, który może realnie zmienić zasady gry. To Synergia RIKX – projekt Warszawskiego Laboratorium Innowacji Społecznych Synergia To MY, który pokazuje, że wspólne działanie trzech sektorów: biznesu, organizacji pozarządowych i samorządu, może przynieść nie tylko społeczne, ale też wymierne ekonomicznie korzyści.

REKLAMA

Spółka w Delaware w 2026 to "must have" międzynarodowego biznesu?

Zbliżający się koniec roku to dla przedsiębiorców czas podsumowań, ale też strategicznego planowania. Dla firm działających międzynarodowo lub myślących o ekspansji za granicę, to idealny moment, by spojrzeć na swoją strukturę biznesową i podatkową z szerszej perspektywy. W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu prawnym i gospodarczym, coraz więcej właścicieli firm poszukuje stabilnych, przejrzystych i przyjaznych jurysdykcji, które pozwalają skupić się na rozwoju, a nie na walce z biurokracją. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków jest Delaware – amerykański stan, który od lat uchodzi za światowe centrum przyjazne dla biznesu.

1500 zł od ZUS! Wystarczy złożyć wniosek do 30 listopada 2025. Sprawdź, dla kogo te pieniądze

To jedna z tych ulg, o której wielu przedsiębiorców dowiaduje się za późno. Program „wakacji składkowych” ma dać właścicielom firm chwilę oddechu od comiesięcznych przelewów do ZUS-u. Można zyskać nawet 1500 zł, ale tylko pod warunkiem, że wniosek trafi do urzędu najpóźniej 30 listopada 2025 roku.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA