REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości?

Piotr Węgiełek
Prezes Zarządu Digital Print International
Baner powinien być zrozumiały i zawierać podstawowe informacje.
Baner powinien być zrozumiały i zawierać podstawowe informacje.

REKLAMA

REKLAMA

Decyzja o sprzedaży nieruchomości podjęta. Kto raz w życiu sprzedawał dom lub mieszkanie wie, że dobrze jest uniknąć pośrednika, który pobiera od obu stron znaczącą prowizję.

Na tym etapie procesu sprzedaży warto zadbać o zawieszenie w oknie, na balkonie lub ogrodzeniu posesji informacji, ile metrów kwadratowych do bezpośredniej sprzedaży oferujemy. Aktywni obywatele w takiej sytuacji zamawiają drukowany winylowy baner reklamowy w nadziei na rychłą sprzedaż swojej nieruchomości. I dzięki temu sprzedają szybciej i korzystniej.

REKLAMA

REKLAMA

Po co baner, skoro mam ogłoszenie w Internecie

Otóż w każdym poradniku dla kupujących nieruchomości znajdziesz dwie rady. Pierwsza, że należy starać się kupować unikając pośredników. Druga, aby udać się w rejon, gdzie chciałoby się mieszkać i tam szukać okazji. Gdy już ktoś przyjedzie w okolicę twojej nieruchomości, zobaczy baner z twoim numerem telefonu i od razu będzie wiedział, do kogo dzwonić.
A oto kilka kroków, jak szybko zamówić baner reklamowy.

Wymierz dostępną powierzchnię ekspozycji banera

Jeżeli jest to balkon, zastanów się, w których miejscach zamocowane będą rogi banera. Wymiary banera muszą być o ok. 3 cm mniejsze z każdego boku, aby móc go potem sprawnie zamocować. Jeżeli masz do dyspozycji powierzchnię 300 x 100 cm, to baner powinien mieć wymiary 294 x 94 cm. Czasami jedyną możliwością, aby zamocować baner na balkonie jest konieczność zawinięcia go o poręcz balkonu. Wtedy należy zwiększyć wymiar banera od góry o długość zakładki.

Polecamy: Jak nastroje przedsiębiorców wpływają na rynek?

REKLAMA

Otwórz wyszukiwarkę internetową i wpisz hasło „drukarnia wielkoformatowa”

Znajdziesz wiele stron internetowych drukarni. Musisz znaleźć taką, która zaoferuje ci nie tylko druk banera, ale także wykonanie prostego projektu graficznego. Zadzwoń do wybranej drukarni i ustal cenę usługi, obejmującą także wykonanie projektu. Nie musisz szukać drukarni najbliżej ciebie. W czasach Internetu, kurierów dostarczających przesyłki z dnia na dzień i ogólnie pojętej komercjalizacji wszystkiego, twój drukarz może być wszędzie, zarówno w Warszawie, jak i w Ustrzykach Dolnych. Prześlij mailem do drukarni informację o treści banera.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Im mniej treści na banerze, tym lepiej dla jego czytelności. Podstawowe informacje to: słowo informujące o intencji: SPRZEDAM lub WYNAJMĘ; liczba metrów kwadratowych nieruchomości: np. 57; telefon komórkowy. Zwrotnie otrzymasz projekt banera, zawierający podane przez ciebie informacje. Kolory banera powinny być jak najbardziej kontrastowe, np. czarne litery na żółtym tle.

Prześlij do drukarni zlecenie

Gdy już zaakceptujesz treść banera, prześlij do drukarza mailem zlecenie np.: Niniejszym zamawiam druk banera wg. załączonego zaakceptowanego projektu. Wymiary 3x1 m. Wzmocnienie zgrzewem dookoła. Oczkowanie standardowo co 50 cm. Cena X zł + 22% VAT. Termin realizacji: 3 dni. Dostawa: 1 dzień. Cena nie obejmuje kosztu dostawy. Oczywiście koszt dostawy w cenie możesz wynegocjować.

Polecamy: Po co rejestrować znak towarowy?

Zamocuj baner

Teraz, gdy już dałeś napiwek kurierowi i cieszysz się w zaciszu domowym zapachem nowego banera, pozostało ci tylko sprawnie go zamocować w wybranym miejscu. W tym celu warto zaopatrzyć się w plastikowe opaski zaciskowe, które można kupić w marketach budowlanych.

Pamiętaj, że baner powinien być dobrze naciągnięty, aby jego treść była możliwie najbardziej czytelna.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Główny Inspektorat Sanitarny: kontrola produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych [Podsumowanie]

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadził ogólnopolską kontrolę produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych stosowanych m.in. w konserwacji drewna oraz materiałów budowlanych. Oto podsumowanie akcji.

Dłuższy termin na oświadczenie o korzystaniu z zamrożonej ceny prądu. Firmy z sektora MŚP będą miały czas do 30 czerwca 2026 r.

Rząd przyjął w środę [red. 26 listopada 2025 r.] projekt ustawy o przedłużeniu firmom z sektora MŚP do 30 czerwca 2026 r. czasu na złożenie swoim sprzedawcom energii elektrycznej, oświadczeń o korzystaniu z zamrożonych cen prądu w II połowie 2024 r.

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji. Dofinansowanie ponad 144,5 mln zł

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji - Komitet Monitorujący Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego podjął decyzje. Na projekty wpisujące się w ramy konkursowe przeznaczone zostanie dofinansowanie ponad 144,5 mln zł.

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. UE zaostrza przepisy. Mniej chemikaliów w składzie i cyfrowy paszport

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. W UE zaostrza się przepisy o bezpieczeństwie zabawek. Lista zakazanych w zabawkach chemikaliów się wydłuża. Dodatkowo Parlament Europejski wprowadza cyfrowy paszport ułatwiający kontrolę spełniania norm bezpieczeństwa przez zabawkę.

REKLAMA

BCC Mixer ’25 – 25. edycja networkingowego spotkania przedsiębiorców już w ten czwartek

W najbliższy czwartek, 27 listopada 2025 roku w hotelu Warsaw Presidential Hotel rozpocznie się 25. edycja wydarzenia BCC Mixer, organizowanego przez Business Centre Club (BCC). BCC Mixer to jedno z większych ogólnopolskich wydarzeń networkingowych, które co roku gromadzi blisko 200 przedsiębiorców: prezesów, właścicieli firm, menedżerów oraz gości specjalnych.

"Firma Dobrze Widziana" i medal Solidarności Społecznej – BCC wyróżnia tych, którzy realnie zmieniają świat

Zbliża się finał XVI edycji konkursu "Firma Dobrze Widziana" – ogólnopolskiego przedsięwzięcia Business Centre Club. W tym roku konkurs po raz pierwszy został połączony z wręczeniem Medalu Solidarności Społecznej – wyróżnienia przyznawanego osobom realnie zmieniającym rzeczywistość społeczną. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. Anna Dymna.

Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

REKLAMA

Rynek zamówień publicznych czeka na firmy. Minerva chce go otworzyć dla każdego [Gość Infor.pl]

W 2024 roku wartość rynku zamówień publicznych w Polsce wyniosła 587 miliardów złotych. To ogromna pula pieniędzy, która co roku trafia do przedsiębiorców. W skali Unii Europejskiej znaczenie tego segmentu gospodarki jest jeszcze większe, bo zamówienia publiczne odpowiadają za około 20 procent unijnego PKB. Mimo to wśród 33 milionów firm w UE tylko 3,5 miliona w ogóle próbuje swoich sił w przetargach. Reszta stoi z boku, choć mogłaby zyskać nowe źródła przychodów i stabilne kontrakty.

"Zrób to sam" w prawie? To nie działa!

Obecnie w internecie znaleźć można wszystko. Bez trudu znajdziemy gotowe wzory umów, regulaminów, czy całe polityki. Takie rozwiązania kuszą prostotą, szybkością i przede wszystkim brakiem kosztów. Nic dziwnego, że wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z ogólnodostępnego wzoru nieznanego autora zamiast zapłacić za konsultację prawną i przygotowanie dokumentu przez profesjonalistę.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA