REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Czy drukowany baner przyspieszy sprzedaż firmowej nieruchomości?

Piotr Węgiełek
Prezes Zarządu Digital Print International
Baner powinien być zrozumiały i zawierać podstawowe informacje.
Baner powinien być zrozumiały i zawierać podstawowe informacje.

REKLAMA

REKLAMA

Decyzja o sprzedaży nieruchomości podjęta. Kto raz w życiu sprzedawał dom lub mieszkanie wie, że dobrze jest uniknąć pośrednika, który pobiera od obu stron znaczącą prowizję.

Na tym etapie procesu sprzedaży warto zadbać o zawieszenie w oknie, na balkonie lub ogrodzeniu posesji informacji, ile metrów kwadratowych do bezpośredniej sprzedaży oferujemy. Aktywni obywatele w takiej sytuacji zamawiają drukowany winylowy baner reklamowy w nadziei na rychłą sprzedaż swojej nieruchomości. I dzięki temu sprzedają szybciej i korzystniej.

REKLAMA

Po co baner, skoro mam ogłoszenie w Internecie

Otóż w każdym poradniku dla kupujących nieruchomości znajdziesz dwie rady. Pierwsza, że należy starać się kupować unikając pośredników. Druga, aby udać się w rejon, gdzie chciałoby się mieszkać i tam szukać okazji. Gdy już ktoś przyjedzie w okolicę twojej nieruchomości, zobaczy baner z twoim numerem telefonu i od razu będzie wiedział, do kogo dzwonić.
A oto kilka kroków, jak szybko zamówić baner reklamowy.

Wymierz dostępną powierzchnię ekspozycji banera

Jeżeli jest to balkon, zastanów się, w których miejscach zamocowane będą rogi banera. Wymiary banera muszą być o ok. 3 cm mniejsze z każdego boku, aby móc go potem sprawnie zamocować. Jeżeli masz do dyspozycji powierzchnię 300 x 100 cm, to baner powinien mieć wymiary 294 x 94 cm. Czasami jedyną możliwością, aby zamocować baner na balkonie jest konieczność zawinięcia go o poręcz balkonu. Wtedy należy zwiększyć wymiar banera od góry o długość zakładki.

Polecamy: Jak nastroje przedsiębiorców wpływają na rynek?

Otwórz wyszukiwarkę internetową i wpisz hasło „drukarnia wielkoformatowa”

REKLAMA

Znajdziesz wiele stron internetowych drukarni. Musisz znaleźć taką, która zaoferuje ci nie tylko druk banera, ale także wykonanie prostego projektu graficznego. Zadzwoń do wybranej drukarni i ustal cenę usługi, obejmującą także wykonanie projektu. Nie musisz szukać drukarni najbliżej ciebie. W czasach Internetu, kurierów dostarczających przesyłki z dnia na dzień i ogólnie pojętej komercjalizacji wszystkiego, twój drukarz może być wszędzie, zarówno w Warszawie, jak i w Ustrzykach Dolnych. Prześlij mailem do drukarni informację o treści banera.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Im mniej treści na banerze, tym lepiej dla jego czytelności. Podstawowe informacje to: słowo informujące o intencji: SPRZEDAM lub WYNAJMĘ; liczba metrów kwadratowych nieruchomości: np. 57; telefon komórkowy. Zwrotnie otrzymasz projekt banera, zawierający podane przez ciebie informacje. Kolory banera powinny być jak najbardziej kontrastowe, np. czarne litery na żółtym tle.

Prześlij do drukarni zlecenie

Gdy już zaakceptujesz treść banera, prześlij do drukarza mailem zlecenie np.: Niniejszym zamawiam druk banera wg. załączonego zaakceptowanego projektu. Wymiary 3x1 m. Wzmocnienie zgrzewem dookoła. Oczkowanie standardowo co 50 cm. Cena X zł + 22% VAT. Termin realizacji: 3 dni. Dostawa: 1 dzień. Cena nie obejmuje kosztu dostawy. Oczywiście koszt dostawy w cenie możesz wynegocjować.

Polecamy: Po co rejestrować znak towarowy?

Zamocuj baner

Teraz, gdy już dałeś napiwek kurierowi i cieszysz się w zaciszu domowym zapachem nowego banera, pozostało ci tylko sprawnie go zamocować w wybranym miejscu. W tym celu warto zaopatrzyć się w plastikowe opaski zaciskowe, które można kupić w marketach budowlanych.

Pamiętaj, że baner powinien być dobrze naciągnięty, aby jego treść była możliwie najbardziej czytelna.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

Dlaczego premiera kontraktów na Ethereum jest ważną chwilą dla kryptowalut

Debiut funduszy ETF na największą z kryptowalut, czyli bitcoin, okazał się absolutnym sukcesem. Premiera tego instrumentu inwestycyjnego opartego o kryptowalutę pozwoliła na dostęp do zakupów BTC inwestorom instytucjonalnym, a to podbiło cenę do kryptowaluty do rekordowych poziomów. Choć regulacyjna saga i batalia banków inwestycyjnych oraz emitentów funduszy trwała kilka lat, zakończyła się sukcesem. W marcu bitcoin osiągnął rekordową cenę ponad $73 000 i choć od tamtej pory jego kurs uległ korekcie, to nadal utrzymuje się powyżej $63 000, a więc znacznie wyżej niż w ubiegłych latach. 

Zadbaj o siebie i swoje przywództwo, czyli wyzwania współczesnego menedżera

Dzisiejszy świat zarządzania wymaga od menedżerów nieustannej ewolucji. Hasło „menedżer od nowa” może oznaczać zarówno rozpoczęcie czegoś od początku, jak i wprowadzenie zmian poprawiających istniejący stan rzeczy. W obliczu dzisiejszych wyzwań, pełnych zawirowań i rozlicznych ścieżek, nowoczesne zarządzanie staje się sztuką balansowania między tradycją a innowacją.

REKLAMA

Jaki model logistyczny wybrać dla swojego sklepu internetowego?

Zakładając sklep internetowy, staniesz przed wyzwaniem organizacji całej jego logistyki. Zanim zaczniesz działalność, będziesz musiał zdecydować, gdzie magazynować swoje towary, z jakimi kurierami współpracować i jak obsługiwać zwroty od klientów. Pochłonie to mnóstwo cennego czasu i spory kapitał. W dzisiejszych czasach możesz tego jednak uniknąć. W jaki sposób? Poznaj najciekawsze modele logistyczne dla e-commerce!

Dobrzy w teorii. Dlaczego nie potrafimy odpoczywać i jak to zmienić?

Potrzeba regeneracji wydaje się oczywista dla każdego, kto funkcjonuje w naprzemiennym cyklu, w którym wysiłek absorbujący przeważającą część naszych aktywności przeplata się z czasem wolnym. Skąd zatem trudność w świadomym uwzględnianiu potrzeby wypoczynku i planowaniu przerw w zawodowym funkcjonowaniu?

Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu

W rok o połowę zmalała liczba małych i średnich firm, które boją się, że inflacja może zagrozić ich biznesom. Obecnie to zaledwie co czwarte przedsiębiorstwo. Zaskakujące są jednak branże, w których te obawy są największe. Inflacja straciła też rangę najpoważniejszej obawy.

Startup - jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie?

W startupach najważniejszy jest pomysł. Jak go chronić i zabezpieczyć się przed nieuprawnionym wykorzystywaniem dzieła i pobierania wynagrodzenia za korzystanie z niego przez podmioty trzecie? Jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie? Dlaczego tak ważna jest umowa o zachowaniu poufności?

REKLAMA

Spółki: Premia za kontrolę w Polsce w latach 2019-2023 spadła do poziomu 13,6 proc.

Ostatnie lata przyniosły spadek aktywności na rynku wezwań w Polsce. Coraz częściej inwestorzy decydują się na ogłoszenie wezwania z zamiarem wycofania akcji spółki z obrotu giełdowego, gdy już uzyskają kontrolny pakiet akcji – wynika z najnowszej analizy KPMG, która objęła 133 wezwań do sprzedaży akcji spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w latach 2019-2023.

Firmy będą szukać specjalistów. Jakich?

Z raportu „Barometr Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service wynika, że polskie firmy chcą poszukiwać specjalistów od automatyzacji i sztucznej inteligencji. 

REKLAMA