REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak skonstruować witrynę produktową

Konstrukcja witryny produktowej
Konstrukcja witryny produktowej
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Utrzymywanie spójnego e-wizerunku strony internetowej dotyczy w szczególności witryny produktowej. Nie można zapomnieć o jej kluczowych elementach. Ale co zamieścić na podstronach witryny?

Podstrony witryny produktowej:
o produkcie — opis produktu, jego przeznaczenia, specyfikacja techniczna i zdjęcia (te można zamieścić też na osobnej podstronie z galerią);
oferta produktowa — hierarchiczne przedstawienie gamy produktów, jeśli takowa istnieje, wówczas wcześniejsza podstrona służy ogólnemu opisowi, a oferta produktowa dokładnie charakteryzuje wszystkie produkty;
aktualności — newsy z życia produktu, zasadne wyłącznie wtedy, kiedy przewiduje się, że ten będzie uczestniczył w wielu
eventach, podlegał testom, a także się rozwijał;
nagrody — przedstawienie nagród i wyróżnień, jakie produkt otrzymał, wylegitymowanie jego pozytywnych cech;
dla mediów — wszelkie materiały potrzebne mediom;
media o produkcie — podstrona zasadna, o ile w mediach ukazały się pozytywne publikacje o produkcie, warto je wówczas zamieścić;
kontakt — dane teleadresowe podmiotu oferującego produkt, wraz z danymi rejestrowymi, oraz dane teleadresowe punktów, w których produkt można kupić (jeśli takowe istnieją).

REKLAMA

Polecamy: Czy budowanie e-wizerunku jest potrzebne

REKLAMA

Pozostałe działy funkcjonalne strony produktowej, jeśli istnieje potrzeba ich użycia:
gdzie kupić — opis sieci dystrybucji produktu, podanie sposobów zamówień, uruchomienie możliwości zamówień online, jeśli jest taka potrzeba, dane teleadresowe sprzedawców produktu;
galeria — jeśli opisom produktów towarzyszy wiele zdjęć, ta podstrona jest zbędna; w innym wypadku jest bardzo
wskazana — nic tak nie sprzedaje produktu jak dobre zdjęcia;
download — sekcja, w której można pobrać materiały dotyczące produktu — mogą to być programy do jego obsługi (w przypadku produktów elektronicznych nawet oprogramowanie unowocześniające produkt), instrukcje obsługi (nie każdy lubi przechowywać pudełka z instrukcją do produktu), ciekawe dodatki stanowiące wartość dodaną, np. tapety na pulpit komputera.

Opis do rysunku przedstawiającego stronę www.piotruspan.znak.com.pl stworzoną do książki o Piotrusiu Panie:

1. Strony produktowe cechuje większa dowolność niż firmowe. Tutaj został przedstawiony tytuł książki o najnowszych przygodach Piotrusia Pana. Po kliknięciu w tytuł przechodzi się do opisu książki.
2. Jest to usunięty nieco w cień graficzny link do opisu oryginalnej książki o Piotrusiu Panie, którą strona promowała wcześniej.
3. Bohaterowie książki odpowiadają specyfikacji technicznej, gdyby strona dotyczyła np. monitora.
4. Pod tym linkiem znajduje się fragment książki, który można przeczytać lub odsłuchać. Jest to próbka produktu, którą warto zamieszczać na stronie, jeśli istnieje taka możliwość.Dział ten koresponduje z działem download opisanym na przedstawionej wyżej liście elementów strony produktowej.
5. Wydarzenia to zbiór newsów dotyczących książki.
6. Coś fajnego to zestaw tapet i skórek do komunikatora Gadu-Gadu, które można zainstalować na komputerze. Jest to wyróżnik strony, wartość dodana.
7. Konkurs promuje książkę, a poprzez swoją formę (dzieci miały narysować jakąś sytuację z książki) sprawia, że odbiorca utożsamia się z produktem; tworzy się więź.
8. Możliwość wyłączenia muzyki. Muzyka może podkreślać atmosferę strony, jednak w wielu sytuacjach bywa denerwująca — możliwość łatwego wyłączenia jej stanowi bardzo ważną funkcję.

Polecamy: serwis Mała firma

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Artykuł jest fragmentem książki E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie autorstwa Michała Łebkowskiego. Wydawnictwo Onepress.pl

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

Wygrywamy dzięki pracownikom [WYWIAD]

Rozmowa z Beatą Rosłan, dyrektorką HR w Jacobs Douwe Egberts, o tym, jak skuteczna polityka personalna wspiera budowanie pozycji lidera w branży.

Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

REKLAMA

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

Zintegrowane raportowanie ESG zaczyna już być standardem. Czy w Polsce też?

96% czołowych firm na świecie raportuje zrównoważony rozwój, a 82% włącza dane ESG do raportów rocznych. W Polsce 89% dużych firm publikuje takie raporty, ale tylko 22% działa zgodnie ze standardami ESRS, co stanowi wyzwanie dla konkurencyjności na rynku UE.

REKLAMA