REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Co należy wiedzieć drukując baner reklamowy?

Piotr Węgiełek
Prezes Zarządu Digital Print International
Konieczne cechy banera reklamowego.
Konieczne cechy banera reklamowego.

REKLAMA

REKLAMA

"Chcę mieć baner reklamowy. Poinformować ludzi, o tym co robimy. Działamy i jesteśmy z tego dumni." Jeżeli prowadzisz firmę lub organizację pozarządową – fundację lub stowarzyszenie, powyższe słowa muszą być ci bliskie. Dlatego też zapraszam cię do rozważenia możliwości skorzystania z tej wiecznie młodej formy komunikacji, jaką jest drukowany baner reklamowy.

Poniżej opiszę kilka kroków, które doprowadzą cię do stanu posiadania drukowanego banera reklamowego twojego stowarzyszenia lub fundacji.

REKLAMA

Projekt banera

Z pewnością zaprosiłaś już do współpracy najlepszego grafika w zasięgu wzroku i czekasz na efekty jego pracy twórczej. Oceniając efekt wysiłków artysty, weź pod uwagę czytelność projektu graficznego. Jeżeli jest on czytelny z odległości 2 metrów, gdy patrzysz na ekran monitora, to wszystko w porządku. Jeżeli masz trudność z odczytaniem szczegółów, baner jest nieczytelny i nie spełnia swojej funkcji.

Niestety, jeżeli wydrukujesz taki nieczytelny baner, ujdzie on uwadze odbiorcy. Zanim zlecisz grafikowi projekt twojego banera, zapytaj go o zasady projektowania tej formy reklamy zewnętrznej.

Niech opowie ci o kompozycji, kolorze, typografii. Poproś o podanie zasad, którymi będzie się kierować, tworząc baner – wizytówkę twojej organizacji. Jeśli grafik będzie gadał do rzeczy, daj mu szansę. W przeciwnym wypadku, poproś go o pokazanie swojego portfolio banerów reklamy zewnętrznej. I oceń je pod względem czytelności.

Polecamy: Jak powstają banery reklamowe?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wybór drukarni

Gdy już masz gotowy projekt banera, wybierz drukarnię wielkoformatową. Drukarnia powinna zapewnić:

1. Druk wiernie odwzorowujący kolory

Zadaj pytanie: „Czy macie sprawdzone profile kolorystyczne?” lub „Jaką gwarancję poprawnego odwzorowania kolorów dajecie?”.

2. Dobrą jakość podłoża, na którym będzie wydrukowany twój baner – materiał tzw. powlekany

Mów tak: „Rozumiem, że baner będzie wydrukowany na podłożu powlekanym.” Lub pytaj: „Na jakim podłożu będzie wydrukowany mój baner?”.

3. Precyzyjne i estetyczne wykończenie banera

Baner powinien być dookoła wzmocniony zgrzewem i zaoczkowany minimum co 50 centymetrów. Pytaj tak: „Zgrzewacie państwo ultradźwiękami czy rozgrzanym powietrzem?”. Technika nie ma tu znaczenia – baner nie powinien się po prostu marszczyć w miejscu zgrzewu. Upewnij się, że będzie miał oczka, a jeśli chcesz je mieć gęściej, zaznacz to w zamówieniu.

Polecamy: serwis Zakładam firmę

4. Dostawę w jedno miejsce w Polsce w cenie usługi lub podać w ofercie koszt dostawy

REKLAMA

Gdzie zawiśnie mój baner? Oczywiście w miejscu, które nic nie kosztuje. Na ogrodzeniu posesji znajomych lub firmy, w której pracujemy – trzeba przecież wykorzystać tę niewykorzystaną reklamowo przestrzeń, która stoi i się marnuje, zamiast informować o twojej sprawie. Samorządy i gminy mają tej przestrzeni w nadmiarze, a ty, działaczka organizacji pozarządowej lub właścicielka firmy wiesz już od dawna, jak z niej korzystać kontynuując swoje dzieło.

Może się zdarzyć i tak, że temat projektu i druku banera reklamowego może być dla ciebie czarną magią w pełnym tego słowa znaczeniu. Opisz swój problem, oczekiwania i cel produkcji banera. Postaram się doradzić.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

Wygrywamy dzięki pracownikom [WYWIAD]

Rozmowa z Beatą Rosłan, dyrektorką HR w Jacobs Douwe Egberts, o tym, jak skuteczna polityka personalna wspiera budowanie pozycji lidera w branży.

Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

REKLAMA

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

Zintegrowane raportowanie ESG zaczyna już być standardem. Czy w Polsce też?

96% czołowych firm na świecie raportuje zrównoważony rozwój, a 82% włącza dane ESG do raportów rocznych. W Polsce 89% dużych firm publikuje takie raporty, ale tylko 22% działa zgodnie ze standardami ESRS, co stanowi wyzwanie dla konkurencyjności na rynku UE.

REKLAMA