REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Co należy wiedzieć drukując baner reklamowy?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Piotr Węgiełek
Prezes Zarządu Digital Print International
Konieczne cechy banera reklamowego.
Konieczne cechy banera reklamowego.

REKLAMA

REKLAMA

"Chcę mieć baner reklamowy. Poinformować ludzi, o tym co robimy. Działamy i jesteśmy z tego dumni." Jeżeli prowadzisz firmę lub organizację pozarządową – fundację lub stowarzyszenie, powyższe słowa muszą być ci bliskie. Dlatego też zapraszam cię do rozważenia możliwości skorzystania z tej wiecznie młodej formy komunikacji, jaką jest drukowany baner reklamowy.

Poniżej opiszę kilka kroków, które doprowadzą cię do stanu posiadania drukowanego banera reklamowego twojego stowarzyszenia lub fundacji.

REKLAMA

Projekt banera

Z pewnością zaprosiłaś już do współpracy najlepszego grafika w zasięgu wzroku i czekasz na efekty jego pracy twórczej. Oceniając efekt wysiłków artysty, weź pod uwagę czytelność projektu graficznego. Jeżeli jest on czytelny z odległości 2 metrów, gdy patrzysz na ekran monitora, to wszystko w porządku. Jeżeli masz trudność z odczytaniem szczegółów, baner jest nieczytelny i nie spełnia swojej funkcji.

Niestety, jeżeli wydrukujesz taki nieczytelny baner, ujdzie on uwadze odbiorcy. Zanim zlecisz grafikowi projekt twojego banera, zapytaj go o zasady projektowania tej formy reklamy zewnętrznej.

Niech opowie ci o kompozycji, kolorze, typografii. Poproś o podanie zasad, którymi będzie się kierować, tworząc baner – wizytówkę twojej organizacji. Jeśli grafik będzie gadał do rzeczy, daj mu szansę. W przeciwnym wypadku, poproś go o pokazanie swojego portfolio banerów reklamy zewnętrznej. I oceń je pod względem czytelności.

Polecamy: Jak powstają banery reklamowe?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wybór drukarni

Gdy już masz gotowy projekt banera, wybierz drukarnię wielkoformatową. Drukarnia powinna zapewnić:

1. Druk wiernie odwzorowujący kolory

Zadaj pytanie: „Czy macie sprawdzone profile kolorystyczne?” lub „Jaką gwarancję poprawnego odwzorowania kolorów dajecie?”.

2. Dobrą jakość podłoża, na którym będzie wydrukowany twój baner – materiał tzw. powlekany

Mów tak: „Rozumiem, że baner będzie wydrukowany na podłożu powlekanym.” Lub pytaj: „Na jakim podłożu będzie wydrukowany mój baner?”.

3. Precyzyjne i estetyczne wykończenie banera

Baner powinien być dookoła wzmocniony zgrzewem i zaoczkowany minimum co 50 centymetrów. Pytaj tak: „Zgrzewacie państwo ultradźwiękami czy rozgrzanym powietrzem?”. Technika nie ma tu znaczenia – baner nie powinien się po prostu marszczyć w miejscu zgrzewu. Upewnij się, że będzie miał oczka, a jeśli chcesz je mieć gęściej, zaznacz to w zamówieniu.

Polecamy: serwis Zakładam firmę

4. Dostawę w jedno miejsce w Polsce w cenie usługi lub podać w ofercie koszt dostawy

REKLAMA

Gdzie zawiśnie mój baner? Oczywiście w miejscu, które nic nie kosztuje. Na ogrodzeniu posesji znajomych lub firmy, w której pracujemy – trzeba przecież wykorzystać tę niewykorzystaną reklamowo przestrzeń, która stoi i się marnuje, zamiast informować o twojej sprawie. Samorządy i gminy mają tej przestrzeni w nadmiarze, a ty, działaczka organizacji pozarządowej lub właścicielka firmy wiesz już od dawna, jak z niej korzystać kontynuując swoje dzieło.

Może się zdarzyć i tak, że temat projektu i druku banera reklamowego może być dla ciebie czarną magią w pełnym tego słowa znaczeniu. Opisz swój problem, oczekiwania i cel produkcji banera. Postaram się doradzić.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

REKLAMA

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

REKLAMA

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

REKLAMA