REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jakie są filary strony internetowej kreującej e-wizerunek

Subskrybuj nas na Youtube
Filary strony internetowej kreującej e-wizerunek
Filary strony internetowej kreującej e-wizerunek

REKLAMA

REKLAMA

Strona WWW jest tym, czym siedziba firmy czy galeria malarza, z tym że umiejscowiona w Internecie. Gdy tworzymy firmę, szukamy takiego lokalu, by łatwo go było znaleźć, by miał ładny wystrój i by można w nim było znaleźć towary lub ludzi, których się szuka.

Trzy filary dobrej strony internetowej:
• Łatwo do niej trafić (dzięki zapadającemu w pamięć adresowi WWW lub dzięki wyświetlaniu się w wyszukiwarkach na wysokich pozycjach).
• Jest zrobiona estetycznie, przyjemnie dla oka, najlepiej z takim elementem, który zapada w pamięć.
• Nawigacja na niej nie sprawia kłopotów.

REKLAMA

REKLAMA

Strony ze względu na ich rodzaje można podzielić na:
• wizytówkowe (proste, informacyjne, przekazujące treści o podmiocie strony);
• serwisy (bardziej zaawansowane strony oferujące wszelkiego rodzaju usługi i narzędzia związane z tematyką serwisu, np. artykuły, kalkulatory);
sklepy internetowe (strony zawierające produkty, które w sieci można oglądać i zakupić, a także za które można tam zapłacić);
• portale (wielkie platformy internetowe, które w jednym miejscu oferują szerokie spektrum narzędzi i kanałów komunikacyjnych, np. grupują newsy ze świata polityki, rozrywki, ekonomii, spraw społecznych, posiadają wyszukiwarkę, katalog stron, blogi, filmy, oferują założenie kont e-mailowych oraz posiadają szereg innych usług w zależności od stopnia rozwoju portalu - w Polsce największym pod względem liczby użytkowników jest onet.pl);
• portale społecznościowe (portale, które mniej mają wspólnego z ilością narzędzi i usług dostępnych w tradycyjnych portalach, skupiają się bowiem na łączeniu ludzi zgodnie z ich cechami, poglądami, zainteresowaniami czy celami zawodowymi i wszystkie dostępne na stronie narzędzia oraz usługi temu właśnie podporządkowują);
• wortale (portale, których treść jest spójna, nie wybiega poza określoną tematykę);
• blogi (strony o charakterze dziennika);
• fora (strony służące dyskusji i wymianie opinii).

Polecamy: serwis Zakładam firmę

Strona internetowa nierzadko łączy w sobie teksty, zdjęcia, filmy, muzykę, ankiety, interaktywne gry i wiele innych elementów, które sprawiają, że może ona być często odwiedzana, jak i również może służyć do zbierania informacji. Żadne inne medium nie daje tylu możliwości naraz. Teraz, w dobie miniaturyzacji, nie mają już uzasadnienia argumenty, że prasę czy radio można wziąć ze sobą np. do pociągu. Mały laptop, palmtop czy zaawansowany telefon komórkowy również zabieramy, gdy udajemy się w podróż. Na każdym z tych urządzeń swobodnie przeglądamy strony internetowe. Jest to możliwe nawet w samolotach wyposażonych w WiFi.

REKLAMA

Polecamy: Jak założyć własna firmę

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Artykuł jest fragmentem książki E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie autorstwa Michała Łebkowskiego. Wydawnictwo Onepress.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA

Debata: Motywacja i pozytywne myślenie

Po co nam kolejna debata na temat motywacji i pozytywnego myślenia? Żeby teorię zastąpić wreszcie procedurą! Debatę poprowadzi Paweł Dudziak.

Firmy płacą ukryty abonament za cyberataki. Raport: większość ofiar wciąż wierzy w skuteczność swoich zabezpieczeń

Nowe badanie Enterprise Strategy Group ujawnia niepokojącą rozbieżność: choć 62 proc. firm padło w ostatnim roku ofiarą cyberataków, aż 93 proc. z nich nadal wierzy w skuteczność swoich zabezpieczeń. Eksperci ostrzegają – brak proaktywnego podejścia do bezpieczeństwa może kosztować organizacje miliony i zrujnować ich reputację.

Powrót do przyszłości: wskazówki dla nowego pokolenia programistów

Dla programistów u progu swojej kariery zawodowej istnieją obecnie dwie całkowicie odmienne drogi wejścia do branży.

ZUS udostępnił nowy formularz wniosku o wakacje składkowe

Zmiana upraszcza zasady wykazywania otrzymanej pomocy de minims. Płatnicy nie muszą już podawać danych organów udzielających pomocy wraz z kwotą i datą jej udzielenia.

REKLAMA

Test zaspokojenia – nowy mechanizm ochrony wierzycieli

Test zaspokojenia wierzycieli jest nową instytucją w Prawie restrukturyzacyjnym. Jej podstawowym celem pozostaje udzielenie odpowiedzi na pytanie, czy postępowanie restrukturyzacyjne rzeczywiście pozostaje najlepszą metodą wyjścia z zadłużenia przez przedsiębiorcę.

Odsetki w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Odsetki stanowią jeden z podstawowych mechanizmów motywowania dłużnika do regulowania należności na rzecz wierzyciela. Założenie jest tu bardzo proste: im dłuższe opóźnienie, tym większe odsetki trzeba zapłacić. Otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego właściwie niewiele tutaj zmienia, aczkolwiek w inny sposób się ich dochodzi, a niekiedy również kalkuluje.

REKLAMA