| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: zarządzanie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zarządzanie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zarządzanie.

Jakie są sfery życia menedżera?

Aktualizacja: 28.10.2011

Ludziom przepracowanym i znajdującym w natłoku codziennych obowiązków niewiele chwil na chociażby drobne przyjemności zazwyczaj doradza się, aby lepiej zarządzali swoim czasem. »

Niepokój obniża efektywność pracy

Aktualizacja: 28.10.2011

W walce ze stresem przydaje się nie tylko usuwanie trudności, które wywołują lek. Pomocne jest także głębsze spojrzenie na wpływ niepokoju na wyniki Twojej pracy. »

Walka z lękiem - wskazówki treningowe

Aktualizacja: 28.10.2011

Nie od dziś wiadomo, że pracując w stresie stajemy się mniej wydajni jesteśmy narażeniu na nerwice i depresje. Są jednak sposoby, które pomagają przeciwstawić się trudnym sytuacjom. »

Presja planu sprzedaży

Aktualizacja: 28.10.2011

Dyrektor handlowy często odpowiada za plan sprzedaży, którego nie jest autorem. Mimo możliwości przekazywania swoich sugestii, czy też przekonywania do najlepszych rozwiązań, jego wpływ na założenia budżetowe jest ograniczony. Zazwyczaj po narzuceniu nowego obowiązującego planu sprzedaży, szefowi nie pozostaje nic innego, jak jego akceptacja. »

Stres w pracy a koncepcje zarządzania ludźmi

Aktualizacja: 04.11.2011

Przyglądam się koncepcjom zarządzania ludźmi i zastanawiam się nad nimi. Komu służą? Jak motywują i czy pomagają w zarządzaniu stresem? »

Konsekwencja główna zaleta menedżera

Aktualizacja: 28.10.2011

Sprawność w działaniach managerskich jest z pewnością funkcją czasu i nabieranych doświadczeń. Zestaw wartości, jakie wyznaje pozostaje jednak elementem wyróżniającym go spośród innych. »

Kiedy komputer nie pomaga?

Aktualizacja: 28.10.2011

W dzisiejszych czasach komputer to standard - wiele ułatwia, poprawia błędy ortograficzne, a nawet wykonuje za nas obliczenia. Jednak czy na pewno komputer zawsze usprawnia naszą pracę? Jak uniknąć marnowania czasu, używając komputera efektywnie? »

Jak dobrze wykorzystać czas w pracy?

Aktualizacja: 28.10.2011

W pracy spędzamy blisko jedną trzecią swojego życia. Etatowe osiem godzin to niemało. Dlaczego zatem niejednokrotnie mamy wrażenie, że czas tak pędzi, a zaległości wciąż przybywa? »

System wartości menedżera

Aktualizacja: 28.10.2011

Aby umiejętnie zarządzać samym sobą, menedżer powinien poznać własny system wartości. W odniesieniu do etyki zasady są jednolite dla każdego. »

Jak zarządzać samym sobą?

Aktualizacja: 04.11.2011

Wyniki badań nad organizacją pracy współczesnych menedżerów nie pozostawiają wątpliwości, że większość czasu pracy jest poświęcana działaniom zainicjowanym przez przełożonego wyższego szczebla oraz klientów — podwładnych i kooperantów. Typowy menedżer pracuje wprawdzie bardzo intensywnie, ale nieregularnie, zajmując się dużą liczbą szybkich zadań i podejmując decyzje spontaniczne. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Wyoming LLC

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »