REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Branża skupiające firmy w kategorii gastronomii, cateringu i hoteli jest wyjątkiem w całej gospodarce. Jako jedyna zgłasza z kwartału na kwartał poprawę koniunktury. Spodziewa się coraz większych obrotów, a nawet planuje inwestycje, co obecnie jest rzadkością.
W 2024 roku zakupem samochodu zainteresowany jest co czwarty przedsiębiorca. To podobnie jak przed dwunastoma miesiącami. Wynik w 2024 r. może być w rzeczywistości jeszcze lepszy, ponieważ 16 proc. ankietowanych nie umiało na etapie badania jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie o zamiar zakupu samochodu.
Sztuczna inteligencja plus technologia automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych równa się idealnie spersonalizowana reklama. Czy to możliwe? Tak, już się nawet dzieje.
Produkty przeznaczone do higieny jamy ustnej zdrożały w sklepach średnio o 6,5% rdr. Wzrost cen nie pozostaje też bez wpływu na stan uzębienia Polaków. Wyraźnie widać, że rośnie grupa osób, która przez podwyżki zaczęła ograniczać takie zakupy. To staje się niebezpiecznym trendem, szczególnie dla zdrowia.
REKLAMA
Przy zakupie samochodu używanego najważniejsza jest weryfikacja stanu technicznego, sprawdzenie stanu prawnego i jego pochodzenie. Zgromadzone informacje powinny pomóc w zbiciu ceny.
Kupujący auta w 2023 roku będą musieli zmierzyć się ze wzrostem cen pojazdów oraz niepewnością w gospodarce.
Prawie dwie trzecie (63%) Polaków zaoszczędziło w 2022 roku. Jest to niewielki spadek w porównaniu z 2021 r. – o 5 p.p. Podobnie jak w poprzednich latach, jedynie co trzeci badany (35%) zdecydował się zainwestować w 2022 roku – wynika z badania.
Wiedza o finansach. Jak wynika z raportu Intrum, ”European Consumer Payment Report 2022 i deklaracji blisko 60% ankietowanych konsumentów chce pogłębiać wiedzę dotyczącą finansów. Zrozumienie mechanizmów rządzących pieniędzmi i „zjawisk” występujących w ekonomii ma nas uchronić przez negatywnymi skutkami recesji.
REKLAMA
REKLAMA