REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Internet, Biznes

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Pomysł na biznes – e – booki

Książki w formie papierowej są coraz częściej odkładane są na półki. W dobie rynku e – commerce zauważyć można wzrost sprzedaży treści w formie e – booków. Warto zatem pomyśleć nad własnym biznesem i poszukać inspiracji właśnie w e – bookach.

Jak osiągnąć sukces start-upu?

Start - up to dobry pomysł na rozpoczęcie własnej działalności. Najważniejszy jednak jest pomysł na biznes, który stanowi pierwszy krok do sukcesu. Aby osiągnąć zamierzone cele należy pamiętać o kilku ważnych elementach.

IV edycja Szkoły Liderek

Zapraszamy na IV edycję Szkoły Liderek. Już tylko 4 miejsca czekają na najbardziej zmotywowane osoby, które czują się gotowe, aby przygotować i przetestować na rynku swój własny pomysł na biznes.

Webinarium "Biuro bez papieru! Proces obiegu dokumentów i archiwizacji" - 26 września

Zapraszamy na webinarium "Biuro bez papieru! Proces obiegu dokumentów i archiwizacji", które odbędzie się w dniu 26 września 2014 r. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl

REKLAMA

Zmiany w sprzedaży bezpośredniej i internetowej

Jeszcze w tym roku wejdą w życie nowe przepisy dotyczące ochrony konsumentów. Największe zmiany obejmą sprzedaż bezpośrednią i internetową. Sprzedawcy będą musieli zadbać o poinformowaniu kupujących o wszystkich przysługujących im prawach oraz o możliwości odstąpienia od umowy.

Bezpłatne szkolenie on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta’’ - 12 września 2014 r.

Serwis decyzje – IT.pl zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta. 12.09.2014, Internet’’. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl

Księgarnia - biznesplan

Żaden rozsądny przedsiębiorca nie działa po omacku. Biznesplan jest dokumentem, który przedstawia twoje cele, sposób, w jaki zamierzasz je osiągnąć i informacje, dlaczego w ogóle są osiągalne. Twój biznesplan posłuży ku temu, by przekonać przedsiębiorców i pożyczkodawców, iż twój biznes jest opłacalny. Napisz więc solidny biznesplan dla księgarni.

Pełnomocnik w e-sądzie

Powstanie e-sądu miało na celu udogodnienie i przyspieszenie postępowań sądowych i znaczne ich odformalizowanie. Pewne różnice dotyczą także pełnomocników działających w tego typu procesach.

REKLAMA

Negocjacje w złej wierze

Negocjacje są procesem dynamicznym, czasem długotrwałym, i nie zawsze kończą się porozumieniem stron. Nie oznacza to jednak, że istnieje pełna dowolność ich prowadzenia, a negocjujący godzą się ponieść wszelkie ryzyko, jakie za sobą niesie taka forma dochodzenia do kompromisu.

Czy warto założyć kawiarenkę internetową?

W dobie rozwijającego się darmowego Internetu, smartfonów oraz tabletów do lamusa odchodzą dawniej oblegane kawiarenki internetowe. Czy pomimo tego warto podjąć się założenia kawiarenki? Ile można zarobić na jej prowadzeniu?

Odpowiedzialność za rzeczy pozostawione w hotelu

Lato jest czasem wzmożonej częstotliwości korzystania z hoteli i podobnych obiektów noclegowych. Będąc prowadzącym taki zakład warto zdawać sobie sprawę ze swoich praw i obowiązków, a także możliwej odpowiedzialności za rzeczy wniesione przez gościa zawierającego umowę hotelową.

Gry szkoleniowe metodą podnoszenia kwalifikacji w firmie

Coraz częściej pracodawcy w ramach szkolenia swoich pracowników decydują się na wykorzystanie formy gier. Jedną z popularniejszych, a jednocześnie najbardziej rozwijających praktyk jest gra negocjacyjna. Uczestniczenie w niej przydaje się przede wszystkim w przygotowaniu i doskonaleniu w zawodach prawniczych, biznesowych, a także w sprzedaży i marketingu.

Czy vlogi to dobry pomysł na biznes?

Vlogi są coraz popularniejszą metodą na zwiększenie zarobków. Vlogerzy znajdują chwytliwe tematy, ciężko pracują i dzięki temu są w stanie zarobić na YouTube. Czy rzeczywiście vlog jest dobrym pomysłem na biznes? Czy stanowi jedynie hobby?

Dlaczego fani na Facebooku nie widzą Twoich wpisów?

Praktycznie każdy, kto zarządza stroną na Facebooku słyszał o ograniczeniu zasięgu organicznych wpisów na tej platformie. Całe to zamieszanie powoduje fakt, iż treści publikowane przez marki są znacznie mniej widoczne w kanale wiadomości fanów, co z kolei oznacza mniej kliknięć, komentarzy i udostępnień treści.

Nowe technologie w praktyce biznesowej - program II Kongresu Profesjonalistów IT

2 października br. Rzeszów będzie ponownie stolicą informatyki. Tego dnia podczas II Kongresu Profesjonalistów IT zgromadzą się eksperci branży ICT z całej Polski, aby rozmawiać o innowacjach oraz o tym, jak nowe technologie stosować w biznesie z pożytkiem dla firmy i jej klientów. Program wydarzenia dostępny jest już na stronie Kongresu. Patronat medialny nad Kongresem objął portal Infor.pl

Dlaczego warto dzielić się treściami na Twitterze?

Działasz na Twitterze od dłuższego czasu, lecz wciąż nie możesz osiągnąć popularności, o której marzysz? Obawiasz się, że powiesz coś "niewłaściwego"? Nie do końca wiesz jakie treści umieszczać, aby wybić się na tle innych użytkowników? A może zadajesz sobie pytanie czy w ogóle powinieneś być na Twitterze obecny?

Jak stworzyć skuteczny proces marketingowy social media?

Czy szukasz nowych sposobów na pozyskanie klientów za pomocą kanałów social media? Czy znasz proces zakupowy przez który przechodzą klienci zanim zakupią Twój produkt lub usługę? Zebranie rzeszy lojalnych fanów to ważny element praktycznie każdej kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych. Prawdziwym celem działań powinno być jednak zachęcenie użytkowników do podjęcia akcji i stania się prawdziwymi klientami firmy. Aby to uczynić, należy stworzyć skuteczny lejek marketingowy, koncentrując się tylko na wybranych platformach społecznościowych.

Jak uodpornić się na utratę pozycji w rankingach Google?

Skuteczni pozycjonerzy zabezpieczają swoje strony przed potencjalną utratą pozycji w rankingach wyszukiwarek. Zwłaszcza, że taka sytuacja jest w ostatnim czasie dość częsta. Kara nałożona przez Google to tylko jeden z powodów utraty miejsca na piedestale. Spadki są również związane z agresywnymi działaniami ze strony konkurencji lub zmianami algorytmu wyszukiwarki. Niezależnie od powodu, Twoja strona może bardzo szybko utracić znaczną część użytkowników.

Jak uniknąć przerw w działaniu firmowej strony www?

Brak dostępu do witryny nie zawsze jest spowodowany awarią serwera u dostawcy hostingu. Często wynika z wygaśnięcia domeny, wynikającego z zaniechań abonenta. Oto zestawienie najczęściej spotykanych błędów właścicieli domen.

Depozycjonowanie – internetowy „korektor”

Raz opublikowane w Internecie wiadomości trudno usunąć. Krytyczne informacje o markach szybko się rozprzestrzeniają, całkowite ich usunięcie na drodze prawnej jest bardzo trudne, aczkolwiek nie niemożliwe. Szybkim i skutecznym sposobem na usunięcie informacji ukazujących markę w złym świetle jest wyeliminowanie ich z czołowych miejsc w rankingu wyników wyszukiwania. Depozycjonowanie to taki internetowy korektor, przy pomocy którego firmy oczyszczają swój wizerunek w sieci.

Dlaczego nie warto korzystać z wypożyczonych list mailingowych

Kiedy działania marketingowe nie idą po Twojej myśli, a cele sprzedażowe nie są osiągane, zakupienie listy kontaktów e-mail i przeprowadzenie masowego mailingu może się wydać szybkim rozwiązaniem, które zachęci odbiorców do podjęcia akcji. W rzeczywistości, takie działania mogą jednak unicestwić Twoją wiarygodność. Nawet jeśli dzięki takim praktykom znajdziesz kilku potencjalnych klientów, w międzyczasie możesz napotkać poważne problemy, które ograniczą Twoje szanse na przyszły sukces.

Podatki dochodowe a bitcoin

Bitcoin, czyli wirtualne żetony są odbiciem prawdziwych pieniędzy. Tam zaś gdzie pojawia się wartość pieniężna - można być pewnym działania ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Jak opodatkowane są bitcoiny?

Wizerunek firmy w Internecie

Dwa słowa – „wizerunek” i „jakość”. Wizerunek odnosi się do całej firmy, jakość do jej oferty i obsługi klienta. Jeśli dbamy o te dwa elementy, nie ma możliwości by klient nam nie zaufał, nie zainteresował się naszą działalnością. Jak to wygląda w Internecie? Jak zadbać o widoczność naszej oferty w Internecie? Czym jest optymalizacja strony, a co na celu ma jej pozycjonowanie?

Informacja o cookies – wymogi prawne

Od pewnego czasu, na większości stron internetowych pojawia się informacja dotycząca cookies. Zapewne sytuacja ta budzi ciekawość, ponieważ do tej pory informacje takie nie pojawiały się. Zamieszczenie informacji o polityce cookies jest od 22 marca 2013 r. obowiązkiem, wynikającym z Dyrektywy 2009/136/WE, która wprowadza zmiany do poprzedzającej ją Dyrektywy 2002/58/WE.

E-sklepy podbijają polski rynek

Szybko, sprawnie, komfortowo - to główne argumenty jakich używają konsumenci decydujący się na zakupy w wirtualnym świecie. Okazuje się, że to właśnie dla Polaków są one najbardziej przekonujące. Coraz więcej z nas wybiera opcję zakupów w sklepach on-line, oszczędzając tym samym sporo czasu i pieniędzy. Jednak to dopiero początek e-zakupowego trendu - prawdziwy boom dopiero przed nami – podają eksperci.

Feedback w Internecie – lekcja do nauki dla firm

W Internecie wiele osób komentuje praktycznie wszystko. To znak czasów pokolenia Lubię To! Dla klientów i firm to sytuacja wyjątkowo sprzyjająca. Klienci przy wyborze oferty, mogą skorzystać z opinii innych użytkowników. Zaś firmy mogą szybko otrzymać feedback odnośnie zarówno bieżącej działalności, jak i planowanych przedsięwzięć. To daje im szansę nie tylko na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych, ale także poprawienie jakości obsługi w przyszłości.

Podział spółki kapitałowej przez wydzielenie

Spółka kapitałowa może zostać podzielona na dwie bądź więcej spółek kapitałowych. Jednym z rodzajów podziału jest przeniesienie części majątku spółki dzielonej na istniejącą spółkę lub na spółkę nowo zawiązaną, czyli tzw. wydzielenie.

Ujednolicone zasady handlu w Internecie od połowy 2014 roku

Ujednolicone zasady działania sklepów internetowych w całej UE od połowy 2014 roku będą wynikiem wejścia w życie nowej unijnej dyrektywy. Zmienia ona zasadniczo przepisy dotyczące handlu w Internecie.

Założenie własnej firmy - utrudnienia w prowadzeniu biznesu

Wielu Polaków na etacie niejednokrotnie zastanawiało się nad założeniem własnej firmy. Jednak tym, co odstrasza są nie tylko procedury założenia, konieczność zaznajomienia się z prawem podatkowym i samodzielnego rozliczania z urzędem skarbowym. Negatywne światło na założenie i prowadzenie własnej firmy rzucają także urzędnicy i ich - często absurdalne - wymagania.

Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

Serwis społecznościowy Google+ co prawda nie zdobył takiej popularności jak jego główny konkurent, jednakże rozwija się i stanowi doskonały sposób nie tylko na promocję małych biznesów stacjonarnych. To także spokojne miejsce, gdzie możliwy jest merytoryczny dialog przedsiębiorstw z klientami.

6 mitów głównych w SEO

Branża SEO przez lata dorobiła się wielu mitów. Wierzą w nie, nie tylko nieświadomi klienci, ale także niektórzy doradcy SEO. Podtrzymywanie wiary w te mity jest wygodne dla agencji interaktywnych. To pozwala skutecznie inicjować działania, które w rzeczywistości nie przynoszą żadnych efektów. Strategia ta praktykowana jest szczególnie przez agencje, które nie rozliczają się z klientami w systemie – płatność tylko za wyniki.

Legalizacja przechowywania plików cookies

Dnia 22 marca 2013 roku weszły w życie przepisy, zgodnie z którymi przechowywanie informacji lub uzyskiwanie dostępu do informacji już przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego, w szczególności plików cookies jest dozwolone, ale po uprzednim uzyskaniu zgody użytkownika.

Wolny zawód a działalność gospodarcza

Do działalności gospodarczej zalicza się również działalność zawodową. Oznacza to, że przedsiębiorcami są również osoby wykonujące wolne zawody.

Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu.

Dziennikarstwo mobilne

W roku 2012 coraz częściej wykorzystuje się telefony komórkowe jako sposób na korzystanie z Internetu. Wydawnictwa oferują płatny dostęp do treści do odczytania na telefonie komórkowym. Najczęściej ten sposób zdobywania informacji wykorzystują firmy sprzedaży i usług konsumenckich. Pracownicy mobilni uzyskują dostęp do płatnych treści – dostęp przez telefon komórkowy lub mobilne komputery.

Reklama w mediach – zainteresowanie reklamą

W roku 2012 najczęściej wykorzystywane były reklamy banerowe - 50% reklam prezentowanych w Internecie. Wartość ta w obecnym roku maleje, wzrasta znaczenie ilość reklam angażujących czytelnika – reklamy Preroll i Rectangle – zasłaniające treści i przekazy danego portalu.

Założenie strony internetowej a podatki

W poniższym artykule przedstawię podatkowe aspekty założenia własnej strony internetowej. W dzisiejszych czasach trudno bowiem wyobrazić sobie przedsiębiorstwo, które nie posiada własnej strony internetowej.

7 porad na podwojenie sprzedaży świątecznej

Sprzedaż świąteczna to czas wysokich obrotów. Oto 7 punktów, które już dziś pomogą ci ulepszyć twój sklep tobie ułatwiając sprzedaż, a klientom - zakupy.

Telefonia internetowa przestaje być gadżetem

Z raportu Urzędu Kontroli Elektronicznej wynika, że w 2011 r. wpływy całego rynku usług VoIP w Polsce wyniosły 260 mln zł, odnotowując wzrost na poziomie 6,8 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Centrum danych w chmurze – zabezpieczenia

Wśród licznej grupy przedsiębiorców aplikacje działające w chmurze budzą sporo wątpliwości. Szczególnie, gdy korzystanie z takiego rozwiązania wymaga przechowywania danych firmowych, kontaktów i ważnych informacji oraz dokumentów. Niewiedza rodzi wizję ich wysyłania „gdzieś, nie wiadomo gdzie”. Mit ten obalają współczesne centra danych, z których koniecznie korzystają profesjonalni dostawcy aplikacji działających w modelu SaaS.

Pozycjonowanie stron – Google wprowadza zmiany

Coraz liczniejsze nadużycia ze strony SEO doprowadziły do zmiany zasad pozycjonowania stron przez Google. Wysokiego miejsca w wyszukiwarce nie zapewnią już standardowe działania, jak keywords czy dobra optymalizacja. Warto więc śledzić na bieżąco działania pozycjonerów i brać pod uwagę wskazówki Google.

Sektor B2B stawia na technologie mobilne

Sektor B2B jest ukierunkowany na wprowadzanie nowego sposobu komunikacji, obsługi klienta i pracy wewnątrz firmy. Wprowadzanie technologii mobilnej oraz mobilnego Internetu jest elementem strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych.

Powszechny dostęp do internetu w 2013 roku

Od 2013 roku wszyscy obywatele Unii Europejskiej mają mieć zapewniony dostęp do internetu. Wszystkie nowe budynki mają mieć instalację światłowodową.

Kradzież praw autorskich w internecie

Kopiowanie cudzego artykułu i jego rozpowszechnianie stanowi przestępstwo związane z kradzieżą praw autorskich. Wbrew pozorom samo ściąganie plików chronionych prawem autorskim przestępstwem nie jest.

Wniosek o ogłoszenie upadłości - jak prawidłowo złożyć?

Postępowanie w przedmiocie ogłoszenia upadłości może być wszczęte wyłącznie na wniosek. Jednakże, żeby wniosek taki wywołał skutek w postaci rozpoczęcia postępowania, musi zostać złożony w prawidłowy sposób.

Tworzenie sklepu internetowego – jakie pytania zadawać klientom i sobie?

Pewne stare porzekadło: „Kto pyta – nie błądzi”, sprawdza się w każdym biznesie, również tym elektronicznym. Zadawanie pytań klientom poprzez krótkie ankiety, ale również zadawanie pytań samemu sobie i późniejsza interpretacja odpowiedzi może sprawić, że z płaskiego i mało dochodowego biznesu stworzymy prawdziwą, prężnie rozwijającą się i szanowaną przez klientów markę. Jak tego dokonać?

Jak zaprojektować skalę ocen do badania marketingowego on-line?

Pytania ankietowe mogą być proste, niestety proponowane odpowiedzi już nie do końca. Jeśli ankietowany nie może z proponowanych odpowiedzi wybrać taką, która w największym stopniu odzwierciedla jego odczucia, być może opuści ankietę lub udzieli odpowiedzi na „chybił-trafił”. Aby więc ankieta była jak najlepsza, należy ułożyć nie tylko spójne i konkretne pytania, ale również zaproponować odpowiednio dobrane propozycje odpowiedzi. Jak to zrobić?

Jak odpowiednio zbudować miarodajną ankietę on-line?

Ankiety on-line mogą być ogromnym źródłem cennych informacji, ale nieprawidłowe skonstruowanie badania może sprawić, że wydane pieniądze wylądują w błocie. Najważniejsze jest odpowiednie skonstruowanie ankiety, dobranie odpowiednich pytań i zadbanie o szczegóły. Dopiero wtedy wyniki ankiety będą dla nas przydatne, a ankieterzy zadowoleni. Na jakie detale zwrócić uwagę?

Klienci sklepów internetowych – na jakie typy się dzielą?

Dla wielu osób klient to klient: przychodzi do sklepu, ogląda półki, kupuje lub wychodzi – proste. Prawda jest jednak taka, że klienci, szczególnie sklepów internetowych dzielą się na kilka grup i typów. Nie jest to może zbyt grzeczne, segregować klientów i przypisywać ich do danej grupy, ale poznanie typu klienta już na starcie pomoże nam sprostać jego wymaganiom i sprawić, aby był zadowolony nie tylko z zakupionego towaru, ale i z obsługi sklepu. Jak więc podzielić klientów na grupy?

Jak działają hurtownie danych?

Do niedawana używane jedynie przez największe firmy, obecnie dostępne także dla mniejszych przedsiębiorców. Czym tak naprawdę są hurtownie danych? Ekspert wyjaśnia ich zasady działania.

REKLAMA