REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja „Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych” - 28 maja w Warszawie

Konferencja „Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych” - 13 maja w Warszawie / Fot. Fotolia
Konferencja „Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych” - 13 maja w Warszawie / Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy Państwa do udziału w kolejnej edycji konferencji: „Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych”. Konferencja odbędzie się 28 maja 2015 w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

Już po raz szósty spotykamy się na konferencji Business Intelligence, by poprzez wymianę doświadczeń i wysłuchanie najnowszych case studies znaleźć najlepsze metody wydobywania informacji z gromadzonych danych oraz wykorzystania jej w procesach podejmowania decyzji biznesowych.

REKLAMA

Najważniejszymi założeniami tegorocznego spotkania jest dyskusja na temat technicznych i biznesowych aspektów integracji danych oraz praktycznych aspektów wdrażania i korzystania z narzędzi i technik BI przez pracowników instytucji finansowych.

Szczegółowe informacje: www.successpoint.pl/BI-w-finansach#

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Konferencja poruszy wiele istotnych tematów z zakresu Business intelligence m.in.:

  • BI - problemy wdrożeń a korzyści
  • infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
  • integracja z innymi systemami
  • gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
  • zarządzanie danymi i ich jakością
  • BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
  • Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie, budżetowanie)
  • dobre praktyki wdrożeniowe

Program konferencji kierujemy do:

  • kadry podejmującej decyzje strategiczne w firmie
  • dyrektorów finansowych
  • menadżerów Business Intelligence
  • dyrektorów i kierowników IT
  • kierowników projektów
  • architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych
  • architektów aplikacji
  • osób odpowiedzialnych za rozwój firmy

Aby wziąć udział w konferencji należy się zarejestrować, wypełniając formularz, dostępny na stronie: www.successpoint.pl/BI-w-finansach#zarejestruj-się

Czego można się spodziewać?

Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies, ciekawe dyskusje, wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami oraz słodki poczęstunek. To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Karolina Hołyńska

Asystentka ds. organizacji konferencji

tel. +48 720 911 821

karolina.holynska@successpoint.pl

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA