REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pierwsza edycja targów E-meeting już na nami. Co o wydarzeniu mówią uczestnicy?

Targi E-meeting
Targi E-meeting

REKLAMA

REKLAMA

„Liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania” - tak katowickie targi e-commerce i m-commerce E-meeting komentują wystawcy. Czy zatem targi na stałe zagoszczą na eventowej mapie Polski?

Na jeden dzień Katowice stały się stolicą polskiego e-commerce i m-commerce. Wszystko za sprawą zakończonych właśnie targów E-meeting, które mają szansę stać się największym tego typu wydarzeniem w kraju. Targi zorganizowane zostały przez EIA Polska pod platynowym patronatem Poczty Polskiej, patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej oraz naszej redakcji.

REKLAMA

„Czekaliśmy na dużą imprezę dla branży e-commerce”

Wydarzenie przyciągnęło przedsiębiorców związanych z handlem elektronicznym i technologiami mobilnymi. Łącznie zarejestrowało się ponad 1000 osób, co pokazuje jak duże jest zapotrzebowanie na wydarzenia w tej branży (targi odbywały się przecież po raz pierwszy). - Czekaliśmy na dużą imprezę targową przeznaczoną dla branży e-commerce w tej części Polski. Co ważne, wydarzenie stworzyło nam możliwość znalezienia nowych partnerów i klientów nie tylko w samych Katowicach, ale i w obrębie GOP – komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce.

Jak konsumenci szukają i kupują w Internecie?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Mimo że E-meeting to rasowe targi, w czasie których liczyła się możliwość nawiązania nowych kontaktów, to nie zabrakło także imprez towarzyszących. Do ciekawszych należała Szkoła e-Commerce Polska czy pokaz polskiej drukarki 3D produkowanej przez firmę 3D Gence, planującej budowę fabryki w Dolinie Krzemowej w USA.

„Liczba i jakość kontaktów przerosła nasze oczekiwania”

Co o Targach mówią wystawcy? Podkreślają przede wszystkim jakość nawiązanych kontaktów z branży e-commerce. - Jesteśmy zadowoleni z udziału w wydarzeniu. Wiedzieliśmy, że to pierwsza edycja, niemniej liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania - była zdecydowanie większa niż na innych tego typu targach, gdzie liczba osób odwiedzających nasze stoisko była duża, jednak nie przełożyła się na finalizację umów - mówi Piotr Owczarek, CEO Paymento, firmy dostarczającej terminale płatnicze i oferującej płatności online.

Jako że wydarzenie miało charakter typowo targowy, przyciągnęło głównie przedstawicieli e-sklepów. - Targi e-commerce i m-commerce to wydarzenie samo w sobie wyjątkowe, a dodatkowe połączenie stoisk firmowych i Szkoły e-Commerce Polska było gratką dla najbardziej wymagających uczestników. Największą wartością targów okazała się oczywiście możliwość bezpośredniego dotarcia do konkretnej grupy docelowej, jaką stanowią e-sklepy. Cieszyły nas liczne odwiedziny przy stoisku e-Izby oraz tak duże zainteresowanie członkostwem i programem Szkoły e-Commerce Polska. Już teraz możemy potwierdzić obecność e-Izby w następnej edycji wydarzenia – mówi o E-meeting Patrycja Sass-Staniszewska, Dyrektor Izby Gospodarki Elektronicznej.

Czy systemy płatności online są równie bezpieczne jak systemy bankowe?

Miejsce spotkań, miejsce rozmów

Na targach E-meeting swoją ofertę prezentowały firmy z branż e-commerce i m-commerce mające siedziby zarówno na Śląsku (Sare, Positive Power, 3D Gence, serwer SMS), w innych częściach Polski (m.n. IAI-Shop, nazwa.pl, Dotpay), jak i za granicą (m.in. Zopim, SALES Manago, PayLane, FACT-Finder). Jak oceniają udział w targach?

- To była świetna okazja, aby spotkać się z naszymi partnerami oraz potencjalnymi kontrahentami. Dzięki obecności na targach nawiązaliśmy kontakty z innymi wystawcami, co już dziś procentuje korzystną współpracą - podsumowuje Bartosz Witas, Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży u jednego z wystawców, CASHBILL S.A.

Targi E-meeting odbyły się pod patronatem naszej redakcji. Wydarzenie miało miejsce 5 maja 2015 roku w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Więcej informacji na stronie targów: www.e-meeting.pl.

Podyskutuj o tym na naszym FORUM

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA