REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowe technologie w praktyce biznesowej - program II Kongresu Profesjonalistów IT

Subskrybuj nas na Youtube
Nowe technologie w praktyce biznesowej - program II Kongresu Profesjonalistów IT
Nowe technologie w praktyce biznesowej - program II Kongresu Profesjonalistów IT
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

2 października br. Rzeszów będzie ponownie stolicą informatyki. Tego dnia podczas II Kongresu Profesjonalistów IT zgromadzą się eksperci branży ICT z całej Polski, aby rozmawiać o innowacjach oraz o tym, jak nowe technologie stosować w biznesie z pożytkiem dla firmy i jej klientów. Program wydarzenia dostępny jest już na stronie Kongresu. Patronat medialny nad Kongresem objął portal Infor.pl

Tradycyjne przedsiębiorstwa coraz odważniej wdrażają systemy IT. Dostrzegają w nich potencjał rozwojowy, szansę na usprawnienie procesów sprzedaży czy zarządzania projektami, a także możliwość wyróżnienia swojej oferty spośród konkurencyjnych. Jednak mnogość dostępnych rozwiązań może być kłopotliwa, a nieodpowiednio stosowane narzędzia nieskuteczne. Jak w praktyce wykorzystywać innowacyjne technologie w biznesie? Między innymi o tym będzie mowa podczas II edycji Kongresu Profesjonalistów IT – wydarzenia organizowanego przez Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej. Nowoczesne systemy wspierają proces zarządzania, pomagają podnosić efektywność, ale także są sposobem na oszczędności. Jednak branża IT rozwijają się w tak szybkim tempie, że to, co jeszcze wczoraj pozwalało osiągnąć zamierzone cele, jutro może już być niewydajne. Podczas Kongresu będziemy mówić o wybranych aspektach współczesnego biznesu, w których sprawdzają się nowe rozwiązania – wyjaśnia Wojciech MATERNA, Prezes Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka, koordynatora Klastra IT.

REKLAMA

REKLAMA

Eksperci o innowacjach w biznesie

Tematem przewodnim tegorocznego spotkania będzie praktyczne zastosowanie nowych technologii. Podobnie jak w ubiegłym roku program konferencji tworzą wystąpienia plenarne oraz debata z udziałem publiczności. Podczas Kongresu usłyszymy prelekcje między innymi: Anny SIENKO, Dyrektor Działu Usług Integracyjnych na Europę Centralną i Środkową IBM, Michała SADOWSKIEGO, Prezesa Brand24 S.A., Macieja ZAGÓROWSKIEGO, Dyrektora Interaktywnego FEB Sp. z o. o., Pawła PODWYSOCKIEGO, Prezesa Zarządu Unify Sp. z o. o., Bogdana MICHAŁKA, Prezesa Zarządu BMM Sp. z o. o., Michała BARTYZELA, trenera i konsultanta BNS IT Sp. J., Wojciecha MURZYNA, Erdo-pracownia dobrej komunikacji, Roberta SITARZA, Specjalisty ds. R&D TOP S.A. oraz Marcina KANDEFERA, Managera ds. kluczowych klientów, Logito Sp. z o. o. Wydarzenie ma na celu zaprezentowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz dyskusję i wymianę doświadczeń pomiędzy twórcami narzędzi, a tymi którzy je wykorzystują. Sądzę, że czas spędzony tutaj przyniesie nam wszystkim wiele doświadczeń i inspiracji, które w przyszłości zaprocentują w realizowaniu zawodowych wyzwań, a także cennych kontaktów otwierających nowe możliwości – dodaje Wojciech MATERNA.

Trwa rejestracja

Wydarzenie skierowane jest kadry zarządzającej firm, instytucji oraz jednostek samorządu terytorialnego. Aby wziąć udział w Kongresie wystarczy wypełnić elektroniczny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie wydarzenia: http://www.kongresprofesjonalistowit.pl/rejestracja-uczestnika/ Dla osób, które dokonają rejestracji do końca lipca br. Organizatorzy przewidzieli specjalne rabaty. Więcej informacji na temat Kongresu Profesjonalistów IT: http://www.kongresprofesjonalistowit.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA