REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Bezpłatne szkolenie on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta’’ - 12 września 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube
szkolenie on-line / fot. Fotolia
szkolenie on-line / fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Serwis decyzje – IT.pl zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta. 12.09.2014, Internet’’. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania:

REKLAMA

REKLAMA

  • Jak jeden handlowiec może skutecznie prowadzić sprzedaż z setkami klientów?
  • Jak usprawnić kontrolę regularności i poziomu zamówień odbiorców?
  • Jak dostarczyć handlowcowi jasnych wskazówek co powinien robić w sytuacjach zagrożenia?
  • Jak System Handlowego Ostrzegania mógłby działać w Twojej firmie? 


Znajdziesz je na naszym bezpłatnym webinarium.


Zaprezentujemy Microsoft Dynamics CRM uzbrojony w nasze autorskie Mechanizmy Handlowego Ostrzegania, pomagające handlowcowi w szybki sposób oceniać sytuację i unikać ryzyka. Automatyczna analiza zamówień i faktur pobieranych z systemu ERP, której wynikiem są proste i jasne wskazówki mówiące użytkownikowi który z klientów jest zagrożony odejściem, który zmienił swoje zachowania kupieckie i co powinien zrobić aby uniknąć spadku sprzedaży.

Podczas pokazu skupimy się na ergonomii użycia systemu, będziemy prezentować go na przykładach z życia naszych klientów. Agenda naszego spotkania to dzień pracy handlowca, którego wspiera Microsoft Dynamics CRM.

REKLAMA

 Zarejestruj się >>>


Agenda:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

 
1. Wprowadzenie

  • Cele biznesowe – problemy naszych klientów.
  • Główne korzyści – jak właściwie działa SHO.

2. Co możemy monitorować i jak reagować

  • Awatar – klient idealny (opisanie grup odbiorców).
  • Co robić gdy... Opracowanie procesów obsługi.

3. Praca codzienna

  • System świateł ostrzegawczych - Demo systemu: Handlowiec jest informowany o spadku obrotów z klientem.
  • Jasne kroki obsługi – Demo systemu: System prowadzi poprzez proces obsługi zdarzenia.

4. Analityka i raportowanie

  • Jak ocenić faktyczny stan grupy odbiorców - Analiza portfela klientów.
  • Jak działa mój dział sprzedaży - Raporty obsługi zdarzeń c. Zrozumieć co się dzieje - Analiza obsługi i parametrów zdarzeń

5. Pytania i odpowiedzi


Adresaci:

Spotkanie kierowane jest do Dyrektorów Serwisu, Dyrektorów Logistyki, Dyrektorów Marketingu, Dyrektorów Sprzedaży, Dyrektorów Obsługi Klienta


Termin:

12 września 2014 roku, godz. 10.00


Prowadzący:

Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader w firmie Bonair SA. Do zespołu Bonair SA dołączył w 2012 roku. Odpowiada za koordynację pracy zespołu zajmującego się projektami wdrożeniowymi Microsoft Dynamics CRM. Jest certyfikowanym specjalistą i trenerem firmy Microsoft.

Tomasz Kozłowski od 10 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z systemami klasy CRM. Swoje doświadczenie zdobywał przy realizacji wielu projektów wdrożeniowych w różnych branżach (systemy ERP, CRM) na stanowiskach takich jak programista, konsultant, jak i projektant.  Posiada szerokie kompetencje w obszarze systemów ERP oraz CRM. Swoim know-how chętnie dzieli się jako prelegent na konferencjach merytorycznych.Ukończył Politechnikę Szczecińską i Uniwersytet Adama Mickiewicza (informatyka i inżynieria komunikacji interpersonalnej).


Uczestnictwo:

Udział jest bezpłatny.


Organizatorzy:



decyzje-IT.pl
to specjalistyczny, internetowy serwis branży IT stanowiący centrum wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu (m.in. systemów klasy BI i Controlling, BPM, CRM, ERP, Finanse i księgowość, MES, SCM, PLM). Celem serwisu jest kompleksowe wsparcie menedżerów w wyborze integrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej i specjalistów przedsiębiorstw różnych branż planujących, nadzorujących lub realizujących inwestycje IT.


Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Bonair SA jest dostawcą usług i rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw handlowych, produkcyjnych i usługowych, branży finansowej oraz administracji publicznej. Istnieje na polskim rynku od 1991 roku. Specjalizuje się we wdrażaniu systemów wspierających zarządzanie klasy ERP, CRM, Business Intelligence, a także zajmuje się projektowaniem i tworzeniem dedykowanych aplikacji branżowych.

Firma posiada najwyższy status partnerstwa z Microsoft „Gold Certified Partner” m.in. w zakresie ERP, a także jest członkiem Inner Circle i President’s Club for Microsoft Dynamics, czyli grup skupiających najbardziej strategicznych Partnerów Microsoft Dynamics z całego świata. W biurach w Warszawie, Bydgoszczy, Krakowie, Szczecinie i Wrocławiu firma zatrudnia przeszło 170 osób, w tym wysoko wykwalifikowanych analityków, projektantów, konsultantów, programistów i inżynierów systemowych.


Kontakt: Portal decyzje-it.pl, redakcja@decyzje-it.pl, tel. +48 618653515

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA