REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Bezpłatne szkolenie on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta’’ - 12 września 2014 r.

szkolenie on-line / fot. Fotolia
szkolenie on-line / fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Serwis decyzje – IT.pl zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta. 12.09.2014, Internet’’. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania:

REKLAMA

REKLAMA

  • Jak jeden handlowiec może skutecznie prowadzić sprzedaż z setkami klientów?
  • Jak usprawnić kontrolę regularności i poziomu zamówień odbiorców?
  • Jak dostarczyć handlowcowi jasnych wskazówek co powinien robić w sytuacjach zagrożenia?
  • Jak System Handlowego Ostrzegania mógłby działać w Twojej firmie? 


Znajdziesz je na naszym bezpłatnym webinarium.


Zaprezentujemy Microsoft Dynamics CRM uzbrojony w nasze autorskie Mechanizmy Handlowego Ostrzegania, pomagające handlowcowi w szybki sposób oceniać sytuację i unikać ryzyka. Automatyczna analiza zamówień i faktur pobieranych z systemu ERP, której wynikiem są proste i jasne wskazówki mówiące użytkownikowi który z klientów jest zagrożony odejściem, który zmienił swoje zachowania kupieckie i co powinien zrobić aby uniknąć spadku sprzedaży.

Podczas pokazu skupimy się na ergonomii użycia systemu, będziemy prezentować go na przykładach z życia naszych klientów. Agenda naszego spotkania to dzień pracy handlowca, którego wspiera Microsoft Dynamics CRM.

REKLAMA

 Zarejestruj się >>>


Agenda:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

 
1. Wprowadzenie

  • Cele biznesowe – problemy naszych klientów.
  • Główne korzyści – jak właściwie działa SHO.

2. Co możemy monitorować i jak reagować

  • Awatar – klient idealny (opisanie grup odbiorców).
  • Co robić gdy... Opracowanie procesów obsługi.

3. Praca codzienna

  • System świateł ostrzegawczych - Demo systemu: Handlowiec jest informowany o spadku obrotów z klientem.
  • Jasne kroki obsługi – Demo systemu: System prowadzi poprzez proces obsługi zdarzenia.

4. Analityka i raportowanie

  • Jak ocenić faktyczny stan grupy odbiorców - Analiza portfela klientów.
  • Jak działa mój dział sprzedaży - Raporty obsługi zdarzeń c. Zrozumieć co się dzieje - Analiza obsługi i parametrów zdarzeń

5. Pytania i odpowiedzi


Adresaci:

Spotkanie kierowane jest do Dyrektorów Serwisu, Dyrektorów Logistyki, Dyrektorów Marketingu, Dyrektorów Sprzedaży, Dyrektorów Obsługi Klienta


Termin:

12 września 2014 roku, godz. 10.00


Prowadzący:

Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader w firmie Bonair SA. Do zespołu Bonair SA dołączył w 2012 roku. Odpowiada za koordynację pracy zespołu zajmującego się projektami wdrożeniowymi Microsoft Dynamics CRM. Jest certyfikowanym specjalistą i trenerem firmy Microsoft.

Tomasz Kozłowski od 10 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z systemami klasy CRM. Swoje doświadczenie zdobywał przy realizacji wielu projektów wdrożeniowych w różnych branżach (systemy ERP, CRM) na stanowiskach takich jak programista, konsultant, jak i projektant.  Posiada szerokie kompetencje w obszarze systemów ERP oraz CRM. Swoim know-how chętnie dzieli się jako prelegent na konferencjach merytorycznych.Ukończył Politechnikę Szczecińską i Uniwersytet Adama Mickiewicza (informatyka i inżynieria komunikacji interpersonalnej).


Uczestnictwo:

Udział jest bezpłatny.


Organizatorzy:



decyzje-IT.pl
to specjalistyczny, internetowy serwis branży IT stanowiący centrum wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu (m.in. systemów klasy BI i Controlling, BPM, CRM, ERP, Finanse i księgowość, MES, SCM, PLM). Celem serwisu jest kompleksowe wsparcie menedżerów w wyborze integrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej i specjalistów przedsiębiorstw różnych branż planujących, nadzorujących lub realizujących inwestycje IT.


Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Bonair SA jest dostawcą usług i rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw handlowych, produkcyjnych i usługowych, branży finansowej oraz administracji publicznej. Istnieje na polskim rynku od 1991 roku. Specjalizuje się we wdrażaniu systemów wspierających zarządzanie klasy ERP, CRM, Business Intelligence, a także zajmuje się projektowaniem i tworzeniem dedykowanych aplikacji branżowych.

Firma posiada najwyższy status partnerstwa z Microsoft „Gold Certified Partner” m.in. w zakresie ERP, a także jest członkiem Inner Circle i President’s Club for Microsoft Dynamics, czyli grup skupiających najbardziej strategicznych Partnerów Microsoft Dynamics z całego świata. W biurach w Warszawie, Bydgoszczy, Krakowie, Szczecinie i Wrocławiu firma zatrudnia przeszło 170 osób, w tym wysoko wykwalifikowanych analityków, projektantów, konsultantów, programistów i inżynierów systemowych.


Kontakt: Portal decyzje-it.pl, redakcja@decyzje-it.pl, tel. +48 618653515

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

Rynek zamówień publicznych czeka na firmy. Minerva chce go otworzyć dla każdego [Gość Infor.pl]

W 2024 roku wartość rynku zamówień publicznych w Polsce wyniosła 587 miliardów złotych. To ogromna pula pieniędzy, która co roku trafia do przedsiębiorców. W skali Unii Europejskiej znaczenie tego segmentu gospodarki jest jeszcze większe, bo zamówienia publiczne odpowiadają za około 20 procent unijnego PKB. Mimo to wśród 33 milionów firm w UE tylko 3,5 miliona w ogóle próbuje swoich sił w przetargach. Reszta stoi z boku, choć mogłaby zyskać nowe źródła przychodów i stabilne kontrakty.

Za negocjowanie w złej wierze też można odpowiadać

Negocjacje poprzedzają zazwyczaj zawarcie bardziej skomplikowanych umów, w których do uzgodnienia pozostaje wiele elementów, często wymagających specjalistycznej wiedzy, wnikliwej oceny oraz refleksji. Negocjacje stanowią uporządkowany albo niezorganizowany przez strony ciąg wielu innych wzajemnie się uzupełniających albo wykluczających, w całości lub w części, oświadczeń, twierdzeń i zachowań, który dopiero na końcu ma doprowadzić do związania stron umową [1].

"Najtańsza energia to ta, którą zaoszczędziliśmy". Jaka jest kondycja polskiej branży AGD? [WYWIAD]

Polska pozostaje największym producentem AGD w Unii Europejskiej, ale stoi dziś przed kumulacją wyzwań: spadkiem popytu w kraju i na kluczowych rynkach europejskich, rosnącą konkurencją z Chin i Turcji oraz narastającymi kosztami wynikającymi z unijnych regulacji. Choć fabryki wciąż pracują stabilnie, producenci podkreślają, że bez wsparcia w zakresie innowacji, rynku pracy i energii trudno będzie utrzymać dotychczasową przewagę konkurencyjną. Z Wojciechem Koneckim, prezesem APPLiA – Polskiego Związku Producentów AGD rozmawiamy o kondycji i przyszłości polskiej branży AGD.

REKLAMA

Kobieta i firma: co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią

Blisko co ósma przedsiębiorczyni (13 proc.) deklaruje, że doświadczyła trudności potencjalnie związanych z płcią na etapie pozyskiwania finansowania działalności. Najczęściej trudności te wiązały się z otrzymaniem mniej korzystnych warunków niż inne podmioty znajdujące się w podobnej sytuacji (28 proc.) oraz wymaganiem dodatkowych zabezpieczeń (27 proc.). Respondentki wskazują także odrzucenie wniosku bez jasnego uzasadnienia (24 proc.). Niemal ⅕ przedsiębiorczyń nie potrafi określić czy tego typu trudności ich dotyczyły – deklaruje to 19 proc. badanych. Poniżej szczegółowa analiza badania.

Kto może korzystać z wirtualnych kas fiskalnych po nowelizacji? Niższe koszty dla Twojej firmy

W świecie, gdzie płatności zbliżeniowe, e-faktury i zdalna praca stają się normą, tradycyjne, fizyczne kasy fiskalne mogą wydawać się reliktem przeszłości. Dla wielu przedsiębiorców w Polsce, to właśnie oprogramowanie zastępuje dziś rolę tradycyjnego urządzenia rejestrującego sprzedaż. Mowa o kasach fiskalnych w postaci oprogramowania, zwanych również kasami wirtualnymi lub kasami online w wersji software’owej. Katalog branż mogących z nich korzystać nie jest jednak zbyt szeroki. Na szczęście ostatnio uległ poszerzeniu - sprawdź, czy Twoja branża jest na liście.

Co zrobić, gdy płatność trafiła na rachunek spoza białej listy?

W codziennym prowadzeniu działalności gospodarczej nietrudno o pomyłkę. Jednym z poważniejszych błędów może być dokonanie przelewu na rachunek, który nie znajduje się na tzw. białej liście podatników VAT. Co to oznacza i jakie konsekwencje grożą przedsiębiorcy? Czy można naprawić taki błąd?

Zmiany dla przedsiębiorców: nowa ustawa zmienia dostęp do informacji o VAT i ułatwi prowadzenie biznesu

Polski system informacyjny dla przedsiębiorców przechodzi fundamentalną modernizację. Nowa ustawa wprowadza rozwiązania mające na celu zintegrowanie kluczowych danych o podmiotach gospodarczych w jednym miejscu. Przedsiębiorcy, którzy do tej pory musieli przeglądać kilka systemów i kontaktować się z różnymi urzędami, by zweryfikować status kontrahenta, zyskują narzędzie, które ma szanse znacząco usprawnić ich codzienną działalność. Możliwe będzie uzyskanie informacji, czy dany przedsiębiorca został zarejestrowany i figuruje w wykazie podatników VAT. Ustawa przewiduje współpracę i wymianę informacji pomiędzy systemami PIP i Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie niektórych informacji zawartych w wykazie podatników VAT (dane identyfikacyjne oraz informacja o statusie podmiotu).

REKLAMA

Wigilia w firmie? W tym roku to będzie kosztowna pomyłka! Nie popełnij tego błędu

Po 11 listopada, kolejne duże święta wolne od pracy za miesiąc z hakiem. Urlopy na ten czas są właśnie planowane, albo już zaklepane. A jeszcze rok temu w wielu firmach w Wigilię Bożego Narodzenia praca wrzała. Ale czy w tym roku wszystko odbędzie się zgodnie z nowym prawem? Państwowa Inspekcja Pracy rzuca na stół twarde ostrzeżenie, a złamanie przepisów dotyczących pracy w Wigilię to prosta droga do finansowej katastrofy dla pracodawcy. Kary mogą sięgnąć dziesiątek tysięcy złotych, a celem kontrolerów PIP może być w tym roku praca w Wigilię. Sprawdź, czy nie igrasz z ogniem, jeżeli i w tym roku masz na ten dzień zaplanowaną pracę dla swoich podwładnych, albo z roztargnienia zapomniałeś, że od tego roku Wigilia musi być wolna od pracy.

E-rezydencja w Estonii. Już 2,6 tys. Polaków posiada kartę e-Residency. Założenie firmy trwa 5 minut

E-rezydencja w Estonii cieszy się dużą popularnością. Już 2,6 tys. Polaków posiada kartę e-Residency. Firmę zakłada się online i trwa to 5 minut. Następnie wypełnianie dokumentacji i raportowania podatkowego zajmuje około 2-3 minut.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA