REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Bezpłatne szkolenie on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta’’ - 12 września 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube
szkolenie on-line / fot. Fotolia
szkolenie on-line / fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Serwis decyzje – IT.pl zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu on-line: ,,System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta. 12.09.2014, Internet’’. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania:

REKLAMA

  • Jak jeden handlowiec może skutecznie prowadzić sprzedaż z setkami klientów?
  • Jak usprawnić kontrolę regularności i poziomu zamówień odbiorców?
  • Jak dostarczyć handlowcowi jasnych wskazówek co powinien robić w sytuacjach zagrożenia?
  • Jak System Handlowego Ostrzegania mógłby działać w Twojej firmie? 


Znajdziesz je na naszym bezpłatnym webinarium.

REKLAMA


Zaprezentujemy Microsoft Dynamics CRM uzbrojony w nasze autorskie Mechanizmy Handlowego Ostrzegania, pomagające handlowcowi w szybki sposób oceniać sytuację i unikać ryzyka. Automatyczna analiza zamówień i faktur pobieranych z systemu ERP, której wynikiem są proste i jasne wskazówki mówiące użytkownikowi który z klientów jest zagrożony odejściem, który zmienił swoje zachowania kupieckie i co powinien zrobić aby uniknąć spadku sprzedaży.

Podczas pokazu skupimy się na ergonomii użycia systemu, będziemy prezentować go na przykładach z życia naszych klientów. Agenda naszego spotkania to dzień pracy handlowca, którego wspiera Microsoft Dynamics CRM.

 Zarejestruj się >>>


Agenda:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

 
1. Wprowadzenie

  • Cele biznesowe – problemy naszych klientów.
  • Główne korzyści – jak właściwie działa SHO.

2. Co możemy monitorować i jak reagować

  • Awatar – klient idealny (opisanie grup odbiorców).
  • Co robić gdy... Opracowanie procesów obsługi.

3. Praca codzienna

  • System świateł ostrzegawczych - Demo systemu: Handlowiec jest informowany o spadku obrotów z klientem.
  • Jasne kroki obsługi – Demo systemu: System prowadzi poprzez proces obsługi zdarzenia.

4. Analityka i raportowanie

  • Jak ocenić faktyczny stan grupy odbiorców - Analiza portfela klientów.
  • Jak działa mój dział sprzedaży - Raporty obsługi zdarzeń c. Zrozumieć co się dzieje - Analiza obsługi i parametrów zdarzeń

5. Pytania i odpowiedzi


Adresaci:

Spotkanie kierowane jest do Dyrektorów Serwisu, Dyrektorów Logistyki, Dyrektorów Marketingu, Dyrektorów Sprzedaży, Dyrektorów Obsługi Klienta


Termin:

12 września 2014 roku, godz. 10.00


Prowadzący:

REKLAMA

Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader w firmie Bonair SA. Do zespołu Bonair SA dołączył w 2012 roku. Odpowiada za koordynację pracy zespołu zajmującego się projektami wdrożeniowymi Microsoft Dynamics CRM. Jest certyfikowanym specjalistą i trenerem firmy Microsoft.

Tomasz Kozłowski od 10 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z systemami klasy CRM. Swoje doświadczenie zdobywał przy realizacji wielu projektów wdrożeniowych w różnych branżach (systemy ERP, CRM) na stanowiskach takich jak programista, konsultant, jak i projektant.  Posiada szerokie kompetencje w obszarze systemów ERP oraz CRM. Swoim know-how chętnie dzieli się jako prelegent na konferencjach merytorycznych.Ukończył Politechnikę Szczecińską i Uniwersytet Adama Mickiewicza (informatyka i inżynieria komunikacji interpersonalnej).


Uczestnictwo:

Udział jest bezpłatny.


Organizatorzy:



decyzje-IT.pl
to specjalistyczny, internetowy serwis branży IT stanowiący centrum wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu (m.in. systemów klasy BI i Controlling, BPM, CRM, ERP, Finanse i księgowość, MES, SCM, PLM). Celem serwisu jest kompleksowe wsparcie menedżerów w wyborze integrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej i specjalistów przedsiębiorstw różnych branż planujących, nadzorujących lub realizujących inwestycje IT.


Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Bonair SA jest dostawcą usług i rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw handlowych, produkcyjnych i usługowych, branży finansowej oraz administracji publicznej. Istnieje na polskim rynku od 1991 roku. Specjalizuje się we wdrażaniu systemów wspierających zarządzanie klasy ERP, CRM, Business Intelligence, a także zajmuje się projektowaniem i tworzeniem dedykowanych aplikacji branżowych.

Firma posiada najwyższy status partnerstwa z Microsoft „Gold Certified Partner” m.in. w zakresie ERP, a także jest członkiem Inner Circle i President’s Club for Microsoft Dynamics, czyli grup skupiających najbardziej strategicznych Partnerów Microsoft Dynamics z całego świata. W biurach w Warszawie, Bydgoszczy, Krakowie, Szczecinie i Wrocławiu firma zatrudnia przeszło 170 osób, w tym wysoko wykwalifikowanych analityków, projektantów, konsultantów, programistów i inżynierów systemowych.


Kontakt: Portal decyzje-it.pl, redakcja@decyzje-it.pl, tel. +48 618653515

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polscy wykonawcy działający na rynku niemieckim powinni znać VOB/B

VOB/B nadal jest w Niemczech często stosowanym narzędziem prawnym. Jak w pełni wykorzystać zalety tego sprawdzonego zbioru przepisów, minimalizując jednocześnie ryzyko?

BCC ostrzega: firmy muszą przyspieszyć wdrażanie KSeF. Ustawa już po pierwszym czytaniu w Sejmie

Prace legislacyjne nad ustawą wdrażającą Krajowy System e-Faktur (KSeF) wchodzą w końcową fazę. Sejm skierował projekt nowelizacji VAT do komisji finansów publicznych, która pozytywnie go zaopiniowała wraz z poprawkami.

Zakupy w sklepie stacjonarnym a reklamacja. Co może konsument?

Od wielu lat obowiązuje ustawa o prawach konsumenta. W wyniku implementowania do polskiego systemu prawa regulacji unijnej, od 1 stycznia 2023 r. wprowadzono do tej ustawy bardzo ważne, korzystne dla konsumentów rozwiązania.

Ponad 650 tys. firm skorzystało z wakacji składkowych w pierwszym półroczu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że w pierwszym półroczu 2025 r. z wakacji składkowych skorzystało 657,5 tys. przedsiębiorców. Gdzie można znaleźć informacje o uldze?

REKLAMA

Vibe coding - czy AI zredukuje koszty tworzenia oprogramowania, a programiści będą zbędni?

Kiedy pracowałem wczoraj wieczorem nad newsletterem, do szablonu potrzebowałem wołacza imienia – chciałem, żeby mail zaczynał się od “Witaj Marku”, zamiast „Witaj Marek”. W Excelu nie da się tego zrobić w prosty sposób, a na ręczne przerobienie wszystkich rekordów straciłbym długie godziny. Poprosiłem więc ChatGPT o skrypt, który zrobi to za mnie. Po trzech sekundach miałem działający kod, a wołacze przerobiłem w 20 minut. Więcej czasu zapewne zajęłoby spotkanie, na którym zleciłbym komuś to zadanie. Czy coraz więcej takich zadań nie będzie już wymagać udziału człowieka?

Wellbeing, który naprawdę działa. Arłamów Business Challenge 2025 pokazuje, jak budować silne organizacje w czasach kryzysu zaangażowania

Arłamów, 30 czerwca 2025 – „Zaangażowanie pracowników w Polsce wynosi jedynie 8%. Czas przestać mówić o benefitach i zacząć praktykować realny well-doing” – te słowa Jacka Santorskiego, psychologa biznesu i społecznego, wybrzmiały wyjątkowo mocno w trakcie tegorocznej edycji Arłamów Business Challenge.

Nie uczą się i nie pracują. Polscy NEET często są niewidzialni dla systemu

Jak pokazuje najnowszy raport Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, około 10% młodych Polaków nie uczy się ani nie pracuje. Kim są polscy NEET i dlaczego jest to realny problem społeczny?

Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

REKLAMA

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

REKLAMA