reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Dom > Tematy > biuro

Temat: biuro

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu biuro. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące biuro.

Ponad 40% pracowników obawia się powrotu do biura

Aktualizacja: 14.09.2020

W trakcie trwania pandemii COVID-19 65% polskich firm przeszła na pracę zdalną . Obecnie dziewięć na dziesięć z nich przygotowuje się na choćby częściowy powrót do biura jesienią . Aby zapewnić bezpieczne wznowienie normalnego trybu działania pracodawcy musieli znacznie przearanżować przestrzeń biurową i wdrożyć stosowne środki ochrony. Wciąż jednak ponad 40% Polaków obawia się powrotu do biura. Jak zminimalizować te obawy i czuć się bezpiecznie w miejscu pracy? »

Rynek nieruchomości komercyjnych w czasie COVID-19

Aktualizacja: 26.08.2020

Pierwsze półrocze tego roku zapisało się absolutnie rekordowym wynikiem w historii polskiego rynku inwestycyjnego w segmencie magazynowym. Dla sektora biurowego było to natomiast drugie najlepsze co do wartości transakcji sześć miesięcy w historii. Pomimo zawirowań spowodowanych przez COVID-19, całkowita wartość wolumenu transakcyjnego w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce w pierwszej połowie bieżącego roku była nawet wyższa od świetnego rezultatu uzyskanego w tym samym czasie w 2019 roku. »

Czy pracownicy wrócą do biurowców po epidemii COVID-19?

Aktualizacja: 20.07.2020

Jak będzie wyglądać powrót do pracy w biurach? To jedno z najważniejszych pytań nad którym od kilku tygodni głowią się tysiące specjalistów i firm. Ale czy pracownicy w ogóle będą chcieli zrezygnować z home office, by wrócić do miejsca pracy w biurowcu? 70% z nich twierdzi, że chce powrotu do biura – wynika z analizy jaką przeprowadził Gensler Research Institute. »

Rynek nieruchomości biurowych po koronawirusie

Aktualizacja: 08.07.2020

Po tym, jak firmy sprawnie przestawiły tryb pracy na zdalny, dziś możemy obserwować kolejne fale powrotów do biur. Po okresie stagnacji, widoczne jest też większe zainteresowanie powierzchniami biurowymi. Najemcy wykazują chęć renegocjacji warunków najmu, jak również rearanżacji zajmowanych powierzchni. Należy przy tym zauważyć, że jeszcze bardziej wzrosła rola lokalizacji przy wyborze nieruchomości. »

Zdrowe oświetlenie w biurze

Aktualizacja: 04.03.2019

Co powinni wiedzieć pracodawcy, by stworzyć dla pracowników zdrowe oświetlenie w biurze? Światło docierające do pracowników powinno nie tylko być przyjazne dla ich oczu ale także ma pozytywnie wpływać na ich koncentrację. »

Rekordowa wartość inwestycji w nieruchomości komercyjne w Polsce w 2018 r.

Aktualizacja: 14.01.2019

Wartość inwestycji w nieruchomości komercyjne w Polsce w 2018 roku przekroczyła 6 mld euro. To rekord w historii rynku. »

Wizerunek kompleksów biurowych - czym się wyróżniają najlepsze budynki?

Aktualizacja: 24.09.2018

Głównym czynnikiem, jaki może wyróżnić kompleks biurowy jest lokalizacja. Najciekawsze kompleksy biurowe są świetnie dopasowanie do istniejącej infrastruktury miejskiej i otwarte na użytkowników z zewnątrz. »

Czy ekwiwalent za używanie przez pracownika własnych materiałów biurowych jest zwolniony z podatku

Aktualizacja: 05.10.2016

Pracownicy wodociągów zużywają przy pracy „w terenie” własne materiały eksploatacyjne i narzędzia (papier do drukarek, toner, tusz do pieczątek, drukarka, skaner, długopisy). Czy ekwiwalent wypłacany pracownikowi z tego tytułu może być zwolniony z opodatkowania? »

Raport specjalny „UJARZMIJ OPEN SPACE 2015”

Aktualizacja: 30.09.2015

Właśnie powstał raport specjalny „UJARZMIJ OPEN SPACE 2015”. Każdy może pobrać go bezpłatnie i dzięki niemu stworzyć wysoko produktywny zespół pracowników na open space lub samemu nauczyć się pracować w tego typu przestrzeniach tak, aby nie tracić czasu. Patronat medialny nad raportem objął portal Infor.pl »

Powierzchnie biurowe coraz bardziej konkurencyjne

Aktualizacja: 04.03.2015

W Warszawie powstaje coraz więcej nowoczesnych biurowców. Deweloperzy budujący niewyróżniające się biurowce oraz właściciele starszych, mniej atrakcyjnych nieruchomości będą mieli problem ze znalezieniem najemców. »

Biura w loftach - nie brakuje chętnych na biura w historycznych budynkach

Aktualizacja: 03.03.2015

Biura w loftach mają wiele zalet. Zakres dostępnego metrażu jest bardzo szeroki. Poszukując biura w lofcie możemy założyć biuro o powierzchni zarówno 60, jak i 700 m.kw. Ponadto, niestandardowa przestrzeń umożliwia dowolną aranżację pomieszczeń. »

ASUS ZenBook UX303LA

Aktualizacja: 17.02.2015

ASUS prezentuje kolejnego ultrabooka z rodziny ZenBook. UX303LA to elegancki i nowoczesny ultrabook o wysokiej wydajności. 13,3-calowy, z procesorem Intel Core i5-5200U o 12 GB pamięci operacyjnej. »

Open space w miejscu pracy, czy jest korzystny dla pracownika?

Aktualizacja: 14.10.2014

Open space to nic innego jak otwarta przestrzeń biurowa, która nie dzieli się na zamknięte pomieszczenia. Z jednej strony pomaga i ułatwia integrację całego zespołu, z drugiej zaś nie zawsze korzystnie wpływa na zdrowie i samopoczucie pracowników. Jakie są korzyści i wady open space? »

Jak korzystnie wynająć biuro?

Aktualizacja: 08.10.2014

Przedsiębiorca, który zamierza wynająć powierzchnię biurową powinien przede wszystkim ustalić zasady korzystania z biura, wysokość i termin płatności czynszu za najem. Może dodatkowo zastrzec sobie prawo do całodobowego korzystania z lokalu. »

Ergonomiczne biuro w budownictwie modułowym

Aktualizacja: 07.10.2014

Do "Nowoczesnych biur" śmiało możemy zaliczyć biura aranżowane w budownictwie modułowym. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, można je np. w dowolnym momencie rozbudować i zmienić jego konfigurację. »

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Kredytmarket

Kredyty online dla małych firm

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama