REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pozorne oszczędności w biurze

Subskrybuj nas na Youtube
Drukarka. Fot. Fotolia
Drukarka. Fot. Fotolia
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

W czasach spowolnienia gospodarczego wiele firm szuka różnych sposobów na ograniczenie kosztów. Jednym z nich jest kupowanie zamienników urządzeń i eksploatacyjnych materiałów biurowych. Rynek oferuje wiele takich wyrobów, ale ich jakość może być wątpliwa.

REKLAMA

Wybór tańszych odpowiedników może dotyczyć wielu podstawowych materiałów biurowych, na przykład etykiet do drukowania czy papieru ksero. Przy zakupie tego drugiego należy zwrócić uwagę nie tylko na jego gramaturę, ale także jak najmniejszą przezroczystość i odpowiednią gładkość. Taka powierzchnia gwarantuje nie tylko znakomitą jakość zadruku, ale także lepszą przyczepność i absorpcję tonera. Co ważne, wysokiej jakości papier ma pozytywny wpływ na długość pracy i trwałość elementów transportujących papier. Dodatkowo nie pyli tak, jak jego najtańsze odpowiedniki, dzięki czemu nie zanieczyszcza głowic drukujących.

REKLAMA

Jeśli chcemy zaoszczędzić czas i uzyskać profesjonalny efekt wizerunkowy, warto wykorzystywać do wielu biurowych zadań etykiety samoprzylepne. Oczywiście, pozytywny efekt zyskamy wtedy, gdy używane przez nas etykiety będą wysokiej jakości. Dlatego warto zwrócić uwagę na to, czy są one bezpieczne i posiadają odpowiednie oznaczenia. Etykiety Avery Zweckform jako pierwsze na świecie otrzymały certyfikat potwierdzający, że ich zadruk jest w 100 proc. bezpieczny dla drukarek.Certyfikat został przyznany na podstawie wyników badań przeprowadzonych przez niemiecki instytut TÜV SÜD. Eksperci testowali nasze etykiety uniwersalne, adresowe oraz wysyłkowe. Używając wielu popularnych typów drukarek laserowych zadrukowali łącznie 15 tys. arkuszy etykiet. Żaden z nich nie zaciął się i nie spowodował zatrzymania pracy czy awarii urządzenia.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

REKLAMA

Używanie tanich etykiet może nieść za sobą poważne konsekwencje. Po zacięciu się w drukarce i zerwaniu górnej warstwy etykiety, klej zablokuje rolki podające papier, może też nieodwracalnie uszkodzić głowice, zespół obrazowania popularnie nazywany bębnem i elementy napędowe. Poza kosztami serwisu bądź wymiany sprzętu, taka awaria będzie nas kosztować sporo czasu i stresu. Każdy, kto pracuje w biurze, doskonale wie, jakie konsekwencje niesie za sobą nagłe unieruchomienie kombajnu drukującego.

Szerokim tematem są też zamienniki tuszy do drukarek, które są znacznie tańsze niż ich oryginalne odpowiedniki. Istnieje jednak wysokie prawdopodobieństwo, że za zaoszczędzoną różnicę w cenie będziemy zmuszeni kupić w przyszłości nowe urządzenie, ponieważ obecne odmówi posłuszeństwa. Używając alternatywnego tuszu można uszkodzić między innymi głowicę, która w niektórych modelach jest niewymiennym elementem drukarki. W takim przypadku naprawa będzie pozbawiona sensu, ponieważ jej koszt może być porównywalny z ceną zupełnie nowego urządzenia.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warto pamiętać, że oryginalne tusze oraz inne materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych są bardziej wydajne, gwarantują lepszą jakość wydruku i produkowane są w taki sposób, by przedłużyć żywotność sprzętu. Najlepiej wyobraźmy sobie jednak awarię urządzenia podczas drukowania raportu lub oferty, które musimy pilnie złożyć…

Specjalizacja w biznesie, czyli zrób to sam albo zleć specjalistom.

Autor: Zuzanna Lewandowska-Piec

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Mobbing w pracy: jak rozpoznać i chronić się przed nim?

Poznaj definicję, przyczyny i formy mobbingu oraz praktyczne sposoby ochrony przed nim – wszystkie wskazówki prosto z rozmowy z ekspertką Katarzyną Bednarczykówą, autorką książki "Masz się łasić".

Reputacja przedsiębiorcy to jedno z kluczowych aktywów firmy. Tak uważa coraz więcej właścicieli firm w Polsce

Firmy w Polsce coraz częściej traktują reputację jako kapitał, który warto chronić, nawet kosztem wyników finansowych. To po części efekt walki stereotypu przedsiębiorcy, który chce osiągać zyski za wszelką cenę. Jest on wciąż głęboko zakorzeniony w świadomości społecznej.

Badania Uniwersytetu Stanford: Polscy programiści odnoszą największe korzyści z AI [KOMENTARZ]

Polska błyszczy wśród europejskich krajów pod względem produktywności programistów korzystających z AI. Jednak niska adopcja technologii i wysoki poziom poprawek stawiają pytania o jakość i przyszłość. O tym, jak interpretować wyniki badań ze Stanford opowiedział członek zespołu badawczego.

Sztuczna inteligencja. McKinsey: Tylko 1 proc. menedżerów określa wdrożenia AI w swoich organizacjach jako dojrzałe

Choć zastosowanie gen-AI w 2024 r. znacząco wzrosło, a 78 proc. respondentów deklarowało w ub.r. użycie co najmniej jednej funkcji biznesowej tego rozwiązania w porównaniu do 55 proc. rok wcześniej, to jedynie 1 proc. menedżerów określa wdrożenie AI w ich w organizacjach jako dojrzałe.

REKLAMA

Obligacje korporacyjne: wciąż wysoki popyt u inwestorów

W pierwszym kwartale tego roku emitenci przeprowadzili cztery publiczne emisje obligacji korporacyjnych o wartości 286,5 mln zł. Popyt inwestorów ponownie przekroczył wartość emisji i wyniósł 747 mln zł, a średni poziom redukcji dla emisji sięgnął 44 proc.

Przedsiębiorcy na całym świecie już nie patrzą w przyszłość optymistycznie

Spada poziom optymizmu przedsiębiorców na świecie. Powodem niepewność i nieprzewidywalność w globalnym handlu i wysokie stopy procentowe, tak wynika z przeprowadzonego przez Dun & Bradstreet badania na próbie ponad 10 tys. przedsiębiorców.

Wystawianie faktur przez freelancerów w 2025 r. Zasady, narzędzia, terminy, opłaty, najczęstsze błędy przy wystawianiu faktur

Praca freelancera daje dużą swobodę – pozwala samodzielnie zarządzać czasem, projektami i klientami. Z tą niezależnością wiąże się jednak także odpowiedzialność za kwestie formalne, takie jak wystawianie faktur. Kto może wystawiać faktury jako freelancer? Co powinno znaleźć się na fakturze? Jakie są najczęstsze błędy?

Susza rolnicza może w tym roku być wcześniej

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej prognozuje, że susza rolnicza może w tym roku rozwinąć się wcześniej. W raporcie podał także, ze prognozy dotyczące opadów są optymistyczne.

REKLAMA

Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

REKLAMA