REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pozorne oszczędności w biurze

Drukarka. Fot. Fotolia
Drukarka. Fot. Fotolia
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

W czasach spowolnienia gospodarczego wiele firm szuka różnych sposobów na ograniczenie kosztów. Jednym z nich jest kupowanie zamienników urządzeń i eksploatacyjnych materiałów biurowych. Rynek oferuje wiele takich wyrobów, ale ich jakość może być wątpliwa.

REKLAMA

Wybór tańszych odpowiedników może dotyczyć wielu podstawowych materiałów biurowych, na przykład etykiet do drukowania czy papieru ksero. Przy zakupie tego drugiego należy zwrócić uwagę nie tylko na jego gramaturę, ale także jak najmniejszą przezroczystość i odpowiednią gładkość. Taka powierzchnia gwarantuje nie tylko znakomitą jakość zadruku, ale także lepszą przyczepność i absorpcję tonera. Co ważne, wysokiej jakości papier ma pozytywny wpływ na długość pracy i trwałość elementów transportujących papier. Dodatkowo nie pyli tak, jak jego najtańsze odpowiedniki, dzięki czemu nie zanieczyszcza głowic drukujących.

REKLAMA

Jeśli chcemy zaoszczędzić czas i uzyskać profesjonalny efekt wizerunkowy, warto wykorzystywać do wielu biurowych zadań etykiety samoprzylepne. Oczywiście, pozytywny efekt zyskamy wtedy, gdy używane przez nas etykiety będą wysokiej jakości. Dlatego warto zwrócić uwagę na to, czy są one bezpieczne i posiadają odpowiednie oznaczenia. Etykiety Avery Zweckform jako pierwsze na świecie otrzymały certyfikat potwierdzający, że ich zadruk jest w 100 proc. bezpieczny dla drukarek.Certyfikat został przyznany na podstawie wyników badań przeprowadzonych przez niemiecki instytut TÜV SÜD. Eksperci testowali nasze etykiety uniwersalne, adresowe oraz wysyłkowe. Używając wielu popularnych typów drukarek laserowych zadrukowali łącznie 15 tys. arkuszy etykiet. Żaden z nich nie zaciął się i nie spowodował zatrzymania pracy czy awarii urządzenia.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

REKLAMA

Używanie tanich etykiet może nieść za sobą poważne konsekwencje. Po zacięciu się w drukarce i zerwaniu górnej warstwy etykiety, klej zablokuje rolki podające papier, może też nieodwracalnie uszkodzić głowice, zespół obrazowania popularnie nazywany bębnem i elementy napędowe. Poza kosztami serwisu bądź wymiany sprzętu, taka awaria będzie nas kosztować sporo czasu i stresu. Każdy, kto pracuje w biurze, doskonale wie, jakie konsekwencje niesie za sobą nagłe unieruchomienie kombajnu drukującego.

Szerokim tematem są też zamienniki tuszy do drukarek, które są znacznie tańsze niż ich oryginalne odpowiedniki. Istnieje jednak wysokie prawdopodobieństwo, że za zaoszczędzoną różnicę w cenie będziemy zmuszeni kupić w przyszłości nowe urządzenie, ponieważ obecne odmówi posłuszeństwa. Używając alternatywnego tuszu można uszkodzić między innymi głowicę, która w niektórych modelach jest niewymiennym elementem drukarki. W takim przypadku naprawa będzie pozbawiona sensu, ponieważ jej koszt może być porównywalny z ceną zupełnie nowego urządzenia.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warto pamiętać, że oryginalne tusze oraz inne materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych są bardziej wydajne, gwarantują lepszą jakość wydruku i produkowane są w taki sposób, by przedłużyć żywotność sprzętu. Najlepiej wyobraźmy sobie jednak awarię urządzenia podczas drukowania raportu lub oferty, które musimy pilnie złożyć…

Specjalizacja w biznesie, czyli zrób to sam albo zleć specjalistom.

Autor: Zuzanna Lewandowska-Piec

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    KPO: Od 6 maja 2024 r. można składać wnioski na dotacje dla branży HoReCa - hotelarskiej, gastronomicznej, cateringowej, turystycznej i hotelarskiej

    Nabór wniosków na dotacje dla branży hotelarskiej, gastronomicznej i cateringowej oraz turystycznej i kulturalnej w ramach Krajowego Planu Odbudowy ogłoszono w kwietniu 2024 r. Wnioski będzie można składać od 6 maja 2024 r. do 5 czerwca 2024 r.

    Ile pracuje mikro- i mały przedsiębiorca? 40-60 godzin tygodniowo, bez zwolnień lekarskich i urlopów

    Przeciętny mikroprzedsiębiorca poświęca dużo więcej czasu na pracę niż przeciętny pracownik etatowy. Wielu przedsiębiorców nie korzysta ze zwolnień lekarskich i nie było na żadnym urlopie. Chociaż mikroprzedsiębiorcy zwykle zarabiają na poziomie średniej krajowej albo trochę więcej, to są zdecydowanie bardziej oszczędni niż większość Polaków.

    Duży wzrost cyberataków na świecie!

    Aż 28 proc. O tyle procent wzrosła liczba ataków cyberprzestępców. Hakerzy stawiają także na naukę i badania oraz sektor administracyjno-wojskowy. W Europie liczba ataków ransomware wzrosła o 64 proc. Jest się czego obawiać. 

    Nie zrobisz zakupów w swoim ulubionym sklepie osiedlowym, bo powrót VAT na żywność doprowadzi go do bankructwa

    Po ponad dwóch latach przerwy powrócił 5-procentowy VAT na żywność. Sieci dyskontów, które toczą wojnę o klientów, kuszą obietnicą, że cen nie podniosą, bo podatek wezmą na siebie. Korzystna dla klientów zapowiedź może okazać się zabójcza dla i tak słabnących i znikających z rynku małych sklepów.

    REKLAMA

    Windykacja należności krok po kroku

    Windykacja należności krok po kroku czyli jak odzyskać swoje pieniądze? Pierwszym krokiem jest windykacja przedsądowa. Co zrobić, aby windykacja była skuteczna już na tym etapie?

    Praca tymczasowa: Liczy się wynagrodzenie, lokalizacja miejsca pracy, czas trwania rekrutacji i szansa na stałą pracę

    Praca tymczasowa to nie tylko opcja dla studentów – najwięcej pracowników stanowią osoby w przedziale wiekowym 25-44 lata. Pracownicy tymczasowi przy wyborze oferty pracy najczęściej zwracają uwagę na wysokość wynagrodzenia, lokalizację miejsca pracy oraz szansę na stałe zatrudnienie, a także szybkość procesu rekrutacji.

    Uwaga! Zbyt częste zmienianie hasła ułatwia cyberataki

    Czy trzeba zmieniać hasło co miesiąc? Okazuje się, że zbyt częsta zmiana hasła ułatwia cyberataki. Wskazania do zmiany hasła przez pracowników po czasie od 30 do 90 dni powinny się zmienić. Kiedy zmiana hasła jest konieczna?

    Cyfrowa współpraca księgowych i przedsiębiorców

    Postęp w zakresie rozwiązań technologicznych oraz innowacje w sposobie komunikacji pomiędzy urzędami i podmiotami zmieniają sposób prowadzenia przedsiębiorstw - w szczególności małych i mikrofirm. Równocześnie szybka adopcja rozwiązań technologicznych sprawia, że cyfryzacja sektora publicznego - także na linii obywatel - urząd w kontekście przykładowo cyfrowych rozliczeń podatkowych – nabiera rozpędu i będzie coraz intensywniej dotykać również inne powiązane z nią sektory i branże. 

    REKLAMA

    Jak hakerzy wyciągają nasze dane? Uważaj na aktualizacje!

    Hakerzy nie próżnują i wciąż szukają nowych sposobów na wyciągnięcie danych. Wykorzystują pliki wirtualnego dysku twardego (VHD) do dostarczania wirusa - trojana zdalnego dostępu (RAT) Remcos. W Polsce szczególnie groźne są fałszywe aktualizacje. 

    Firmy przemysłowe stawiają na AI

    Większość firm (83 proc.) z sektora przemysłowego planuje zainwestować w sztuczną inteligencję w 2024 r. Tak wynika z najnowszego raportu "State of Smart Manufacturing". 

    REKLAMA