REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pozorne oszczędności w biurze

Subskrybuj nas na Youtube
Drukarka. Fot. Fotolia
Drukarka. Fot. Fotolia
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

W czasach spowolnienia gospodarczego wiele firm szuka różnych sposobów na ograniczenie kosztów. Jednym z nich jest kupowanie zamienników urządzeń i eksploatacyjnych materiałów biurowych. Rynek oferuje wiele takich wyrobów, ale ich jakość może być wątpliwa.

REKLAMA

Wybór tańszych odpowiedników może dotyczyć wielu podstawowych materiałów biurowych, na przykład etykiet do drukowania czy papieru ksero. Przy zakupie tego drugiego należy zwrócić uwagę nie tylko na jego gramaturę, ale także jak najmniejszą przezroczystość i odpowiednią gładkość. Taka powierzchnia gwarantuje nie tylko znakomitą jakość zadruku, ale także lepszą przyczepność i absorpcję tonera. Co ważne, wysokiej jakości papier ma pozytywny wpływ na długość pracy i trwałość elementów transportujących papier. Dodatkowo nie pyli tak, jak jego najtańsze odpowiedniki, dzięki czemu nie zanieczyszcza głowic drukujących.

REKLAMA

Jeśli chcemy zaoszczędzić czas i uzyskać profesjonalny efekt wizerunkowy, warto wykorzystywać do wielu biurowych zadań etykiety samoprzylepne. Oczywiście, pozytywny efekt zyskamy wtedy, gdy używane przez nas etykiety będą wysokiej jakości. Dlatego warto zwrócić uwagę na to, czy są one bezpieczne i posiadają odpowiednie oznaczenia. Etykiety Avery Zweckform jako pierwsze na świecie otrzymały certyfikat potwierdzający, że ich zadruk jest w 100 proc. bezpieczny dla drukarek.Certyfikat został przyznany na podstawie wyników badań przeprowadzonych przez niemiecki instytut TÜV SÜD. Eksperci testowali nasze etykiety uniwersalne, adresowe oraz wysyłkowe. Używając wielu popularnych typów drukarek laserowych zadrukowali łącznie 15 tys. arkuszy etykiet. Żaden z nich nie zaciął się i nie spowodował zatrzymania pracy czy awarii urządzenia.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

REKLAMA

Używanie tanich etykiet może nieść za sobą poważne konsekwencje. Po zacięciu się w drukarce i zerwaniu górnej warstwy etykiety, klej zablokuje rolki podające papier, może też nieodwracalnie uszkodzić głowice, zespół obrazowania popularnie nazywany bębnem i elementy napędowe. Poza kosztami serwisu bądź wymiany sprzętu, taka awaria będzie nas kosztować sporo czasu i stresu. Każdy, kto pracuje w biurze, doskonale wie, jakie konsekwencje niesie za sobą nagłe unieruchomienie kombajnu drukującego.

Szerokim tematem są też zamienniki tuszy do drukarek, które są znacznie tańsze niż ich oryginalne odpowiedniki. Istnieje jednak wysokie prawdopodobieństwo, że za zaoszczędzoną różnicę w cenie będziemy zmuszeni kupić w przyszłości nowe urządzenie, ponieważ obecne odmówi posłuszeństwa. Używając alternatywnego tuszu można uszkodzić między innymi głowicę, która w niektórych modelach jest niewymiennym elementem drukarki. W takim przypadku naprawa będzie pozbawiona sensu, ponieważ jej koszt może być porównywalny z ceną zupełnie nowego urządzenia.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warto pamiętać, że oryginalne tusze oraz inne materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych są bardziej wydajne, gwarantują lepszą jakość wydruku i produkowane są w taki sposób, by przedłużyć żywotność sprzętu. Najlepiej wyobraźmy sobie jednak awarię urządzenia podczas drukowania raportu lub oferty, które musimy pilnie złożyć…

Specjalizacja w biznesie, czyli zrób to sam albo zleć specjalistom.

Autor: Zuzanna Lewandowska-Piec

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA