REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pozorne oszczędności w biurze

Drukarka. Fot. Fotolia
Drukarka. Fot. Fotolia
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

W czasach spowolnienia gospodarczego wiele firm szuka różnych sposobów na ograniczenie kosztów. Jednym z nich jest kupowanie zamienników urządzeń i eksploatacyjnych materiałów biurowych. Rynek oferuje wiele takich wyrobów, ale ich jakość może być wątpliwa.

REKLAMA

Wybór tańszych odpowiedników może dotyczyć wielu podstawowych materiałów biurowych, na przykład etykiet do drukowania czy papieru ksero. Przy zakupie tego drugiego należy zwrócić uwagę nie tylko na jego gramaturę, ale także jak najmniejszą przezroczystość i odpowiednią gładkość. Taka powierzchnia gwarantuje nie tylko znakomitą jakość zadruku, ale także lepszą przyczepność i absorpcję tonera. Co ważne, wysokiej jakości papier ma pozytywny wpływ na długość pracy i trwałość elementów transportujących papier. Dodatkowo nie pyli tak, jak jego najtańsze odpowiedniki, dzięki czemu nie zanieczyszcza głowic drukujących.

REKLAMA

Jeśli chcemy zaoszczędzić czas i uzyskać profesjonalny efekt wizerunkowy, warto wykorzystywać do wielu biurowych zadań etykiety samoprzylepne. Oczywiście, pozytywny efekt zyskamy wtedy, gdy używane przez nas etykiety będą wysokiej jakości. Dlatego warto zwrócić uwagę na to, czy są one bezpieczne i posiadają odpowiednie oznaczenia. Etykiety Avery Zweckform jako pierwsze na świecie otrzymały certyfikat potwierdzający, że ich zadruk jest w 100 proc. bezpieczny dla drukarek.Certyfikat został przyznany na podstawie wyników badań przeprowadzonych przez niemiecki instytut TÜV SÜD. Eksperci testowali nasze etykiety uniwersalne, adresowe oraz wysyłkowe. Używając wielu popularnych typów drukarek laserowych zadrukowali łącznie 15 tys. arkuszy etykiet. Żaden z nich nie zaciął się i nie spowodował zatrzymania pracy czy awarii urządzenia.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

REKLAMA

Używanie tanich etykiet może nieść za sobą poważne konsekwencje. Po zacięciu się w drukarce i zerwaniu górnej warstwy etykiety, klej zablokuje rolki podające papier, może też nieodwracalnie uszkodzić głowice, zespół obrazowania popularnie nazywany bębnem i elementy napędowe. Poza kosztami serwisu bądź wymiany sprzętu, taka awaria będzie nas kosztować sporo czasu i stresu. Każdy, kto pracuje w biurze, doskonale wie, jakie konsekwencje niesie za sobą nagłe unieruchomienie kombajnu drukującego.

Szerokim tematem są też zamienniki tuszy do drukarek, które są znacznie tańsze niż ich oryginalne odpowiedniki. Istnieje jednak wysokie prawdopodobieństwo, że za zaoszczędzoną różnicę w cenie będziemy zmuszeni kupić w przyszłości nowe urządzenie, ponieważ obecne odmówi posłuszeństwa. Używając alternatywnego tuszu można uszkodzić między innymi głowicę, która w niektórych modelach jest niewymiennym elementem drukarki. W takim przypadku naprawa będzie pozbawiona sensu, ponieważ jej koszt może być porównywalny z ceną zupełnie nowego urządzenia.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warto pamiętać, że oryginalne tusze oraz inne materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych są bardziej wydajne, gwarantują lepszą jakość wydruku i produkowane są w taki sposób, by przedłużyć żywotność sprzętu. Najlepiej wyobraźmy sobie jednak awarię urządzenia podczas drukowania raportu lub oferty, które musimy pilnie złożyć…

Specjalizacja w biznesie, czyli zrób to sam albo zleć specjalistom.

Autor: Zuzanna Lewandowska-Piec

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

REKLAMA

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

Jak założyć spółkę z o.o. przez S24?

Rejestracja spółki z o.o. przez system S24 w wielu przypadkach jest najlepszą metodą zakładania spółki, ze względu na ograniczenie kosztów, szybkość (np. nie ma konieczności umawiania spotkań z notariuszem) i możliwość działania zdalnego w wielu sytuacjach. Mimo tego, że funkcjonowanie systemu s24 wydaje się niezbyt skomplikowane, to jednak zakładanie spółki wymaga posiadania pewnej wiedzy prawnej.

REKLAMA

Ustawa wiatrakowa 2025 przyjęta: 500 metrów odległości wiatraków od zabudowań

Ustawa wiatrakowa 2025 została przyjęta przez rząd. Przedsiębiorcy, szczególnie województwa zachodniopomorskiego, nie kryją zadowolenia. Wymaganą odległość wiatraków od zabudowań zmniejsza się do 500 metrów.

Piękny umysł. Jakie możliwości poznania preferencji zachowań człowieka daje PRISM Brain Mapping?

Od wielu lat neuronauka znajduje zastosowanie nie tylko w medycynie, lecz także w pracy rozwojowej – indywidualnej i zespołowej. Doskonałym przykładem narzędzia diagnostycznego, którego metodologia jest zbudowana na wiedzy o mózgu, jest PRISM Brain Mapping. Uniwersalność i dokładność tego narzędzia pozwala na jego szerokie wykorzystanie w obszarze HR.

REKLAMA