REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Biura zapasowe — pomocna dłoń w potrzebie

fot. materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

Nie zawsze jest tak, jakbyśmy chcieli. Kiedy w firmie zdarzy się pożar, powódź lub inne zdarzenie losowe, na które nie mamy wpływu, musimy reagować natychmiast. Ciągłość pracy powinna być zachowana. Jak dalej pracować? Czy mamy zapasową lokalizację? Czy wszystkie systemy będą działać prawidłowo? Odpowiedzi na te pytania spoczywają na właścicielach, dyrektorach zarządzających i menadżerach. Kiedy są potrzebne biura zapasowe? Jakie korzyści daje emergency office? Czy elastyczność ma znaczenie?

Biura zapasowe — kiedy są potrzebne?

Przyglądając się od wielu lat pracy firm z różnych branż, można wywnioskować, że niespodziewane sytuacje zdarzają się wszędzie. Czy jest to duża korporacja finansowa, czy jednoosobowa firma, również tam może zabraknąć prądu. Przyczyn awarii zasilania może być wiele, jednak bez prądu pracować się nie da. Polisa od ognia i innych zdarzeń losowych ochroni mienie firmy, ale nie zapewni nam ciągłości pracy. Wypłata odszkodowania może trwać dłużej, niż byśmy chcieli. Zeszły rok pokazał, że mały wirus wywróci do góry nogami system pracy nie tylko biurowej. Z dnia na dzień tysiące pracowników zostało przeniesionych w tryb home office. Kryzys może być szansą lub zagrożeniem. Ważne, aby wyciągnąć wnioski i znaleźć odpowiednie rozwiązanie z trudnej sytuacji. A co w sytuacji, kiedy pracownik nie ma warunków w domu do pracy zdalnej? Jego małe mieszkanie nie zapewni mu komfortowych i bezpiecznych warunków pracy. Rozwiązaniem mogą być biura zapasowe.

REKLAMA

Korzyści płynące z biura zapasowego

Biura zapasowe zapewniają ciągłość pracy każdego przedsiębiorstwa. Zarówno instytucja bankowa, jak i gabinet medyczny czy pracownia architektoniczna może w krótkim czasie przenieść się do nowej lokalizacji, która jest w pełni wyposażona. Adaptacja przestrzeni elastycznych trwa od kilku godzin do kilku dni. Dostęp do wysokiej jakości, redundantnego internetu, miejsca w serwerowni oraz sieci VPN to podstawowe udogodnienia informatyczne. Dodatkowo niskie koszty wynajmu, krótkie okresy obowiązywania umów oraz możliwość skorzystania z usługi „na żądanie” dają przewagę nad innymi rozwiązaniami. Biuro zapasowe daje klientowi bufor bezpieczeństwa, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Nie trzeba płacić za utrzymanie własnej przestrzeni emergency office, specjalistów z zakresu IT czy sprzętu komputerowego. Tym samym pozwala wznowić działalność firmy w ciągu kilku godzin i ograniczyć skutki awarii. W bardzo krótkim czasie otrzymujesz gotowe biuro dopasowane do Twoich potrzeb.

Elastyczność przede wszystkim

Elastyczność biur serwisowanych widoczna jest na kilku płaszczyznach. W pierwszej kolejności flex daje możliwość lokowania pracowników elastycznie w wielu lokalizacjach. To jedna z zalet, jaką wymieniają obecnie pracownicy tzw. bliskość biura od miejsca zamieszkania. Praca zdalna zostanie z nami już na stałe. W większości przypadków w modelu hybrydowym. Biuro będzie potrzebne kilka dni w miesiącu dla pracowników firmy. Drugą płaszczyzną jest identyfikacja marki. Każdy klient, z dowolnej branży ma możliwość obrandowania swojego biura. Identyfikacja z marką jest ważnym elementem w procesie budowania zaufania klientów i pracowników do firmy. W dalszej kolejności flex to również elastyczny desing. Biura są projektowane i budowane tak, aby można było łatwo i szybko zmienić aranżacje pod konkretnego klienta przy zachowaniu wszystkich norm i standardów bezpieczeństwa i higieny pracy.  Brak ukrytych opłat i elastyczne warunki wynajmu to następny, pozytywny aspekt elastycznych biura zapasowe go. Dostępność „na żądanie” pozwala na utrzymanie płynności działalności firmy oraz ograniczenie do minimum strat związanych z nieprzewidzianymi sytuacjami. Be flex, be happy.

Autopromocja
Business Intelligence
Portal & Dwumiesięcznik

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Handel w dwie niedziele w każdym miesiącu - jest wniosek o odrzucenia projektu nowelizacji

Polska Izba Handlu wnioskuje o odrzucenie w całości poselskiego projektu przywracającego handel w 2 niedziele w miesiącu - wynika z opinii PIH złożonego w trakcie procesu legislacyjnego.

Dzień Matki. Jak wygląda rynek pracy kobiet?

W ciągu ostatnich kilku lat sytuacja kobiet na rynku pracy mocno ewoluowała. Pomimo podejmowania przez firmy działań na rzecz równouprawnienia płci panie bywają niejednokrotnie w nieco gorszej sytuacji zawodowej niż panowie. Jak wygląda rynek pracy kobiet? Czy pracodawcy oferują dodatkowe benefity dla rodziców? Co jest dla nich ważne u pracodawcy?

Pablo Escobar jako znak towarowy? Sąd odmawia

Sąd UE odmówił rejestracji oznaczenia słownego „Pablo Escobar” pod unijnym znakiem towarowym. Sąd uznał je za sprzeczne z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami. Za bardzo kojarzy się z handlem narkotykami i zbrodnią.

Ogromne grzywny za niewdrożenie dyrektywy NIS2. Do kiedy trzeba to zrobić?

Dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii (NIS2) ma duże znaczenie dla poprawy cyberbezpieczeństwa UE. Jej wejście w życie nastąpiło w styczniu 2023 r. - z terminem na dostosowanie niezbędnych do wykonania niniejszej dyrektywy przepisów krajowych do 18 października 2024 r. Kto powinien przygotować się do działania w zgodzie z NIS2-  analizuje Michał Borowiecki, dyrektor Netskope na Polskę i Europę Wschodnią.

REKLAMA

Nowa usługa dla indywidualnych przedsiębiorców w aplikacji mObywatel 2.0

W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiła się usługa "Firma" skierowana do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Jak z niej skorzystać?

Onboarding w hybrydowym modelu pracy

Czym jest onboarding? Jak wygląda w pracy hybrydowej? 

Efekt Marywilskiej i fali pożarów: przedsiębiorcy pytają o ubezpieczenia i podatki pod względem strat

Tragedia tysięcy kupców, którzy prowadzili swoje biznesy często poniżej poziomu ryzyka skłania wielu przedsiębiorców do refleksji nad warunkami w jakich oni sami prowadzą swoją działalność. Efekt Marywilskiej i fali pożarów w ogóle: dwie ważne kwestie, w których doradzają eksperci to rozliczanie strat i inne aspekty podatkowe nieszczęścia oraz skuteczność polis jako zabezpieczenia przed skutkami nieszczęść.

Jak zbudować dobre „candidate experience”

Czym jest candidate experience? Na co wpływa? Jak zmierzyć candidate experience i jak zbudować dobre?

REKLAMA

31 maja 2024 r. upływa ważny termin dla rolników-przedsiębiorców

Do 31 maja 2024 r. należy złożyć zaświadczenie/oświadczenie o nieprzekroczeniu rocznej kwoty granicznej należnego podatku dochodowego za 2023 rok od przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej.

Twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych dostaną tantiemy za udostępnianie ich dzieł w Internecie. Czy coś się zmieni dla osób korzystających z internetu?

Rada Ministrów 14 maja 2024 r. przyjęła projekt nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Na mocy tych przepisów twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów muzycznych (i słowno-muzycznych) będą mieli prawo do tantiem z tytułu eksploatacji ich dzieł w internecie.

REKLAMA