REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Przeprowadzka biura – jak to zrobić sprawnie i szybko

Przeprowadzka biura
Przeprowadzka biura
Materiały prasowe
Media

REKLAMA

REKLAMA

Przeprowadzka biura jest z reguły sporą operacją zarówno dla właścicieli, jak i pracowników firmy. Wybór odpowiedniego terminu i firmy przeprowadzkowej, poinformowanie kontrahentów o zmianie adresu, przystosowanie nowego miejsca do potrzeb przedsiębiorstwa, przechowanie dokumentów i sprzętów biurowych - to tylko kilka z wielu spraw, o które należy zadbać w takiej sytuacji.

Na wstępie trzeba wybrać odpowiednią firmę przeprowadzkową i uzgodnić z nią planowany termin przedsięwzięcia. Może być to dzień wolny od pracy biura (np. weekend).

REKLAMA

REKLAMA

Należy wyznaczyć osoby odpowiedzialne za przeprowadzkę i nadzór nad firmą wykonującą usługę. Dobrze, by dany pracownik zajmował się konkretnym zadaniem (np. spakowaniem ważnych dokumentów, materiałów biurowych etc.).

Pomocny jest też plan działania. Nie powinno ograniczać się w nim tylko do samej przeprowadzki, ale uwzględnić też dłuższy horyzont czasowy i ewentualne komplikacje.

Warto zapoznać się z układem pomieszczeń w nowym biurze i zastanowić się nad rozmieszczeniem stanowisk pracy. Przebieg przeprowadzki zależy od specyfiki danej firmy, jednak jest też kilka uniwersalnych problemów.

REKLAMA

- Dotychczas przeprowadzaliśmy biuro kilkakrotnie i za każdym razem jedną z najtrudniejszych kwestii było poinformowanie naszych kontrahentów i klientów o zmianie adresu – mówi Piotr, manager jednej z poznańskich firm. - Spory problem stanowiło też przystosowanie nowej siedziby do naszych potrzeb, a więc właściwe okablowanie pomieszczeń i umiejscowienie wszystkich rzeczy przeniesionych ze starego biura.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przeprowadzka jest idealną okazją, by posegregować firmowe rzeczy i pozbyć się niepotrzebnych sprzętów, jednak nie zawsze jest to możliwe. Przygotowując się do niej w pospiechu można bowiem pominąć wiele istotnych kwestii. Lepiej nie niszczyć starych dokumentów, które mogą okazać się jeszcze potrzebne.

Należy również odpowiednio zabezpieczyć firmowe rzeczy przed zniszczeniem i – jeżeli w nowym miejscu nie wszystko jest jeszcze gotowe – poszukać pomieszczenia, w którym będzie można je przechować.

Czy jest sens przyjaźnić się z szefem?

Szkolenia na rauszu

- Przeprowadzka biura to jeden z najważniejszych powodów, dla którego małe i średnie przedsiębiorstwa decydują się na wynajem samoobsługowych powierzchni typu self storage. Często zdarza się, że choć ich nowa siedziba znajduje się w prestiżowym miejscu np. zabytkowej kamienicy, okazuje się dla nich nieodpowiednia pod względem logistycznym – mówi Dorota Sztuba z poznańskiego Euro Self Storage Komórki do Wynajęcia.

Przedsiębiorstwa, które decydują się na przeprowadzkę biura korzystają najczęściej z krótkookresowego najmu samoobsługowych komórek o powierzchni 22 m². Przechowują w nich przede wszystkim meble biurowe, dokumenty oraz towary przeznaczone na sprzedaż.

Najczęściej zlecają przygotowanie całego przedsięwzięcia firmie przeprowadzkowej, a więc spakowanie i przewiezienie rzeczy do samoobsługowego magazynu, a następnie do nowego miejsca. Jak przyznaje Dorota Sztuba, wiele firm kontynuuje wynajem samoobsługowych komórek po przeprowadzce. Jest to bowiem nie tylko element ich planu przeprowadzkowego, ale również forma zarządzania przestrzenią w nowym biurze.

Euro Self Storage Komórki do Wynajęcia

Euro Self Storage Komórki do Wynajęcia jest projektem biznesowym firmy Euro Centrum zajmującej się wynajmem powierzchni magazynowych, produkcyjnych i biurowych. Euro Self Storage Komórki do Wynajęcia powstało w 2011 roku jako pierwsze w Wielkopolsce i drugie na terenie Polski przedsięwzięcie oferujące usługę magazynowania samoobsługowego. Z oferty self storage korzystają zarówno osoby prywatne, które poszukują alternatywy dla strychów i piwnic, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Masz swoją tożsamość cyfrową. Pytanie brzmi: czy potrafisz ją chronić? [Gość Infor.pl]

Żyjemy w świecie, w którym coraz więcej spraw załatwiamy przez telefon lub komputer. Logujemy się do banku, zamawiamy jedzenie, podpisujemy umowy, składamy wnioski w urzędach. To wygodne. Ale ta wygoda ma swoją cenę – musimy umieć potwierdzić, że jesteśmy tymi, za których się podajemy. I musimy robić to bezpiecznie.

Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Większość cyberataków zaczyna się od pracownika. Oto 6 dobrych praktyk dla pracowników i pracodawców

Ponad połowa cyberataków spowodowana jest błędami pracowników. Przekazujemy 6 dobrych praktyk dla pracownika i pracodawcy z zakresu cyberbezpieczeństwa. Każda organizacja powinna się z nimi zapoznać.

REKLAMA

Rolnictwo precyzyjne jako element rolnictwa 4.0 - co to jest i od czego zacząć?

Rolnictwo precyzyjne elementem rolnictwa 4.0 - co to jest i jak zacząć? Wejście w świat rolnictwa precyzyjnego nie musi być gwałtowną rewolucją na zasadzie „wszystko albo nic”. Co wynika z najnowszego raportu John Deere?

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego dotyczy: kosztów podatkowych, limitu amortyzacji dla samochodów o wysokiej emisji CO₂, remanentu, warunków i limitów małego podatnika, rozrachunków, systemów księgowych i rozliczenia podatku.

Ugorowanie to katastrofa dla gleby - najlepszy jest płodozmian. Naukowcy od 1967 roku badali jedno pole

Ugorowanie gleby to przepis na katastrofę, a prowadzenie jednej uprawy na polu powoduje m.in. erozję i suchość gleby. Najlepszą formą jej uprawy jest płodozmian - do takich wniosków doszedł międzynarodowy zespół naukowców, m.in. z Wrocławia, który nieprzerwanie od 1967 r. badał jedno z litewskich pól.

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Prognoza zatrudnienia netto

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Gdzie będzie najwięcej rekrutacji? Jaka jest prognoza zatrudnienia netto? Oto wyniki raportu ManpowerGroup.

REKLAMA

Po latach przyzwyczailiście się już do RODO? Och, nie trzeba było... Unia Europejska szykuje potężne zmiany, będzie RODO 2.0 i trzeba się go nauczyć od nowa

Unia Europejska szykuje przełomowe zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych. Projekt Digital Omnibus zakłada m.in. uproszczenie zasad dotyczących plików cookie, nowe regulacje dla sztucznej inteligencji oraz mniejszą biurokrację dla firm. Sprawdź, jak nadchodząca nowelizacja RODO wpłynie na Twoje codzienne korzystanie z Internetu!

Mniej podwyżek wynagrodzeń w 2026 roku? Niepokojące prognozy dla pracowników [BADANIE]

Podwyżki wynagrodzeń w przyszłym roku deklaruje 39 proc. pracodawców, o 8 pkt proc. mniej wobec 2025 roku - wynika z badania Randstad. Jednocześnie prawie 80 proc. firm chce utrzymać zatrudnienia, a redukcje zapowiada 5 proc.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA