REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Przeprowadzka biura – jak to zrobić sprawnie i szybko

Przeprowadzka biura
Przeprowadzka biura
Materiały prasowe
Media

REKLAMA

REKLAMA

Przeprowadzka biura jest z reguły sporą operacją zarówno dla właścicieli, jak i pracowników firmy. Wybór odpowiedniego terminu i firmy przeprowadzkowej, poinformowanie kontrahentów o zmianie adresu, przystosowanie nowego miejsca do potrzeb przedsiębiorstwa, przechowanie dokumentów i sprzętów biurowych - to tylko kilka z wielu spraw, o które należy zadbać w takiej sytuacji.

Na wstępie trzeba wybrać odpowiednią firmę przeprowadzkową i uzgodnić z nią planowany termin przedsięwzięcia. Może być to dzień wolny od pracy biura (np. weekend).

REKLAMA

Należy wyznaczyć osoby odpowiedzialne za przeprowadzkę i nadzór nad firmą wykonującą usługę. Dobrze, by dany pracownik zajmował się konkretnym zadaniem (np. spakowaniem ważnych dokumentów, materiałów biurowych etc.).

Pomocny jest też plan działania. Nie powinno ograniczać się w nim tylko do samej przeprowadzki, ale uwzględnić też dłuższy horyzont czasowy i ewentualne komplikacje.

Warto zapoznać się z układem pomieszczeń w nowym biurze i zastanowić się nad rozmieszczeniem stanowisk pracy. Przebieg przeprowadzki zależy od specyfiki danej firmy, jednak jest też kilka uniwersalnych problemów.

REKLAMA

- Dotychczas przeprowadzaliśmy biuro kilkakrotnie i za każdym razem jedną z najtrudniejszych kwestii było poinformowanie naszych kontrahentów i klientów o zmianie adresu – mówi Piotr, manager jednej z poznańskich firm. - Spory problem stanowiło też przystosowanie nowej siedziby do naszych potrzeb, a więc właściwe okablowanie pomieszczeń i umiejscowienie wszystkich rzeczy przeniesionych ze starego biura.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przeprowadzka jest idealną okazją, by posegregować firmowe rzeczy i pozbyć się niepotrzebnych sprzętów, jednak nie zawsze jest to możliwe. Przygotowując się do niej w pospiechu można bowiem pominąć wiele istotnych kwestii. Lepiej nie niszczyć starych dokumentów, które mogą okazać się jeszcze potrzebne.

Należy również odpowiednio zabezpieczyć firmowe rzeczy przed zniszczeniem i – jeżeli w nowym miejscu nie wszystko jest jeszcze gotowe – poszukać pomieszczenia, w którym będzie można je przechować.

Czy jest sens przyjaźnić się z szefem?

Szkolenia na rauszu

- Przeprowadzka biura to jeden z najważniejszych powodów, dla którego małe i średnie przedsiębiorstwa decydują się na wynajem samoobsługowych powierzchni typu self storage. Często zdarza się, że choć ich nowa siedziba znajduje się w prestiżowym miejscu np. zabytkowej kamienicy, okazuje się dla nich nieodpowiednia pod względem logistycznym – mówi Dorota Sztuba z poznańskiego Euro Self Storage Komórki do Wynajęcia.

REKLAMA

Przedsiębiorstwa, które decydują się na przeprowadzkę biura korzystają najczęściej z krótkookresowego najmu samoobsługowych komórek o powierzchni 22 m². Przechowują w nich przede wszystkim meble biurowe, dokumenty oraz towary przeznaczone na sprzedaż.

Najczęściej zlecają przygotowanie całego przedsięwzięcia firmie przeprowadzkowej, a więc spakowanie i przewiezienie rzeczy do samoobsługowego magazynu, a następnie do nowego miejsca. Jak przyznaje Dorota Sztuba, wiele firm kontynuuje wynajem samoobsługowych komórek po przeprowadzce. Jest to bowiem nie tylko element ich planu przeprowadzkowego, ale również forma zarządzania przestrzenią w nowym biurze.

Euro Self Storage Komórki do Wynajęcia

Euro Self Storage Komórki do Wynajęcia jest projektem biznesowym firmy Euro Centrum zajmującej się wynajmem powierzchni magazynowych, produkcyjnych i biurowych. Euro Self Storage Komórki do Wynajęcia powstało w 2011 roku jako pierwsze w Wielkopolsce i drugie na terenie Polski przedsięwzięcie oferujące usługę magazynowania samoobsługowego. Z oferty self storage korzystają zarówno osoby prywatne, które poszukują alternatywy dla strychów i piwnic, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA