Mikro, małe i średnie firmy to w Polsce ponad 2 mln aktywnych podmiotów gospodarczych. Z regularnych badań tej grupy, jakie Instytut Keralla Research prowadzi od czterech lat wynika, że ok. 6,5% firm zatrudniających poniżej 250 osób, nie posiada ani jednego pojazdu służbowego. Pozostali używają na co dzień minimum jeden firmowy samochód. Wyobrażając sobie skalę ruchu drogowego, za który odpowiadają kierowcy aut firmowych, należy uwzględnić, że co druga firma reprezentująca small biznes posiada do 5 pojazdów. Reszta ma do dyspozycji ponad 6 samochodów.
Informacje, płynące od kilku dni z Cypru, wydają się wprost niewiarygodne. Tamtejszy rząd w porozumieniu z ministrami finansów UE i Międzynarodowym Funduszem Walutowym, próbował sięgnąć po oszczędności obywateli zdeponowane w bankach. Wszystko w imię ratowania kraju przed zapaścią. Mieszkańcy innych krajów, w tym Polski, już dziś powinni pomyśleć o ochronie swoich oszczędności. Jak to zrobić?
Marketing treści to skuteczny sposób na przyciągnięcie klientów i wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy w sieci. Polega na oferowaniu internautom-klientom ciekawych i atrakcyjnych treści. Mogą to być porady praktyczne, artykuły eksperckie, nowości branżowe, recenzje i opinie specjalistów, zdjęcia dużej rozdzielczości, atrakcyjne filmy video – nie tylko czysto reklamowe, gry interaktywne.
Faktury nie zapłacone terminowo, wydłużający się okres spłaty zadłużenia, niemożność dalszych inwestycji - to tylko niektóre ze skutków obecnej niekorzystnej sytuacji gospodarczej. Tym samym, ponad ¾ przedsiębiorców deklaruje, że nie korzysta z usług finansowych pomocnych w czasach dekoniunktury, jak np. faktoring. Jakie mogą być tego przyczyny? Jakie konsekwencje niesie za sobą wzrastający poziom zatorów płatniczych i czy faktoring może okazać się na nie lekarstwem?