reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Biznes i finanse

Inteligentne sieci energetyczne - czy zagrażają bezpieczeństwu danych osobowych?

Aktualizacja: 27.06.2013

Inteligentne sieci energetyczne wchodzą na polski rynek energetyczny. Instalowanie w domach klientów inteligentnych liczników energii odbierane jest często jako zagrożenie dla danych osobowych.  Na pytania dotyczące zagrożeń jakie niosą inteligentne sieci energii udzielił odpowiedzi Główny Inspektor Ochrony Danych Osobowych dr Wojciech Wiewiórowski. »

Gdzie przechowywać złoto?

Aktualizacja: 25.06.2013

Od kwietnia wielu inwestorów skorzystało na obniżkach cen złota i zakupiło większe ilości tego ponadczasowego aktywa. Kiedy nasze zasoby złota rosną, powstaje pytanie gdzie je przechowywać? Skrytka bankowa, to dość drogie rozwiązanie, a przechowywanie w domu nie zawsze gwarantuje bezpieczeństwo. »

Co trzecia polska firma jest kobieca

Aktualizacja: 20.06.2013

Co trzecia firma w Polsce prowadzona jest przez kobietę - tak wynika z badań GUS. Czy to dużo? Biorąc pod uwagę uwarunkowania kulturowe oraz kwestię modelu rodziny w naszym społeczeństwie to chyba niezły wynik. Obecnie bardzo wiele mówi się o sprawie parytetu zarówno w środowisku biznesu, jak i w świecie polityki. Przedsiębiorczość jednak nie potrzebuje parytetu. Biznes rządzi się swoimi twardymi zasadami i różnica w uwarunkowaniach fizycznych tak naprawdę nie ma znaczenia dla klientów czy kontrahentów naszej firmy.  »

Budowanie lojalności konsumenckiej - wierność się opłaca

Aktualizacja: 20.06.2013

Koszty, jakie musi ponieść firma, żeby pozyskać nowych klientów są wyższe od tych, które generowane są przez działania prowadzone w celu zatrzymania obecnych. Jak należy poprowadzić działania w firmie by zbudować lojalność konsumencką? Jakie korzyści z tych działań będzie miał sam konsument? »

Skuteczne wyszukiwanie w Internecie - myśl tak jak Google

Aktualizacja: 19.06.2013

Wraz z upowszechnieniem Internetu potrzebne informacje wydają się być na wyciągnięcie ręki, jednak umiejętna selekcja wirtualnego szumu informacyjnego stanowi nie lada wyzwanie. Choć z pomocą przychodzą nam nieustannie doskonalone wyszukiwarki internetowe, przeciętnemu odbiorcy niełatwo nawiązać z nimi wspólny język. Jak skutecznie wyszukiwać informację w Internecie? »

Social SEO - prognozy na indeksację Google

Aktualizacja: 19.06.2013

Social SEO to najgorętszy temat w branży. O wpływie serwisów społecznościowych, a dokładniej aktywności internautów i firm w tych serwisach na pozycję stron w wynikach wyszukiwania mówi się od dawna. Eksperci SEO powszechnie wskazują, że rok 2013 będzie stał pod znakiem Social SEO. Jeśli nawet tak nie będzie, to problem ten musi być w końcu jakoś rozwiązany. Nie sposób dalej ignorować ogromnego obszaru Internetu, jakim są serwisy społecznościowe przy ustalaniu pozycji stron w wynikach wyszukiwania. »

Jak sprawdzić autentyczność biżuterii?

Aktualizacja: 04.06.2013

Znajomość znaków probierczych, sprawdzanie gęstości i właściwości magnetycznych metalu, z którego wykonany jest pierścionek czy zawieszka oraz znajomość cen na rynku to podstawy, aby nie dać się oszukać nieuczciwemu sprzedawcy biżuterii. »

Marketingowy potencjał Facebooka

Aktualizacja: 01.08.2014

Facebooku w aspekcie marketingowym napisano już wiele. W większości bardzo entuzjastycznie i bez chłodnej analizy, że to skuteczny kanał komunikacji marketingowej dla wszystkich. Rzeczywiście, Facebook ma ogromny potencjał. »

Jak alternatywnie zdywersyfikować portfel inwestycyjny?

Aktualizacja: 09.05.2013

Od kilku lat inwestycje alternatywne zyskują na popularności. Ziemia, wino czy sztuka to instrumenty, które zaczynamy traktować jako inwestycję. Znanym od wieków walorem są też kruszce czyli złoto i srebro w fizycznej postaci. Dywersyfikacja portfela wiąże się jednak z podstawowym pytaniem. Jaką część przeznaczyć na instrumenty alternatywne? Zobaczmy jak to działa na przykładzie złota… »

Kasy fiskalne - nowa ewidencja korekt

Aktualizacja: 31.01.2014

Kasy fiskalne. Sprzedaż towarów i usług na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej powinna być - z pewnymi wyjątkami - ewidencjonowana przy wykorzystaniu kasy fiskalnej. Jak ewidencjonować korekty?  »

Gwarancje de minimis - już w 14 bankach

Aktualizacja: 03.02.2014

Już 14 banków może udzielać gwarancji de minimis na kredyty obrotowe udzielane klientom w ramach Rządowego programu wspierania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Kredyt może być udzielony w rachunku bieżącym, jako linia kredytowa lub jako zwykły kredyt do pokrycia jednorazowych wydatków. »

Facebook - być tam czy nie być?

Aktualizacja: 25.04.2013

Facebook to obecnie najpopularniejszy serwis społecznościowy. W samej Polsce korzysta z niego ponad 10 milionów użytkowników. Jak odnaleźć się w tym świecie i dlaczego warto promować tam swój biznes? »

Więcej informacji na paragonach od października

Aktualizacja: 03.02.2014

1 kwietnia 2013 roku weszło w życie nowe rozporządzenie w sprawie kas fiskalnych (z 14 marca 2013 roku). Wśród zmian dotyczących kryteriów i warunków technicznych, jakie muszą spełniać kasy rejestrujące, takich jak np. doprecyzowanie funkcjonalności zegara systemowego czy zapisywanie programu pracy kasy w pamięci fiskalnej, znajdują się także przepisy ustanawiające nowe wymogi odnośnie wystawiania paragonów fiskalnych. »

Promocja firmy i marki - interaktywne video

Aktualizacja: 23.04.2013

Interaktywne reklamy video bardzo szybko zyskują zwolenników. Cieszą się zainteresowaniem nie tylko reklamodawców, ale także klientów. To skuteczny sposób promocji firm i marek w Internecie. Na czym polega ta forma promocji i jakie są jej zalety i wady stara się odpowiedzieć poniższy artykuł. »

CSR - spółka odpowiedzialna społecznie

Aktualizacja: 17.04.2013

Domeną wielkich spółek takich jak Coca-Cola, KGHM czy Kompania Piwowarska jest pojęcie spółki odpowiedzialnej społecznie (CSR). Wielkie koncerny od dawna bowiem dostrzegają ogromną wartość, jaką niesie za sobą uczestniczenie w działalności społecznej i wspieranie inicjatyw lokalnych. Nie tylko znane marki są jednak aktywne na tym polu. Coraz więcej przedsiębiorstw z sektora MŚP angażuje się w podobne inicjatywy. Przykładem jest spółka LKJ BUD z Brzegu, realizująca swoje projekty na terenie Polski południowej i południowo-zachodniej. »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Sikora

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama