REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Content Marketing - strategia marketingowa przyszłości

Subskrybuj nas na Youtube
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Content Marketing w Internecie zdobywa coraz większą popularność. Content Marketing to nie tylko odbicie ostatnich zmian algorytmu wyszukiwarki Google, promującej wartościowe treści, ale także oczekiwań klientów. Czym jest Content Marketing i jak tę strategię marketingową stosują największe firmy?

Content Marketing - istota rzeczy


Content Marketing w Internecie to pewnego rodzaju strategia marketingowa, nastawiona na zaspokajania potrzeb i oczekiwań klientów - internautów, w kontekście wartościowych treści. Content Marketing to mieszanka klasycznego marketingu, działań z zakresu PR oraz dziennikarstwa. Obecnie internauci oczekują od marek, nie tylko klasycznych spotów reklamowych, choćby były genialne, ale głównie wiarygodnych informacji o firmie i jej produktach czy usługach. Tylko firmy wychodzące tym oczekiwaniom naprzeciw, mogą utrzymywać uwagę klientów i wciąż uwodzić ich swoją magią.

REKLAMA


Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!


Content Marketing w wykonaniu największych firm

REKLAMA


Content Marketing to strategia marketingowa, którą stosują nawet największe firmy na świecie. Takie firmy, jak Coca-Cola czy Red Bull, pomimo swej ogromnej popularności, aby wciąż utrzymywać się na topie, muszą podążać nie tylko za najnowszymi trendami, ale także oczekiwaniami klientów. A ci, według badań, od firm i marek oczekują rzeczywistego dialogu i wiarygodnych informacji.


Korporacyjna strona internetowa coca-colacompany.com od 2005 roku to, swego rodzaju, magazyn - czasopismo internetowe „Coca-Cola Journey”. Na stronie klienci obejrzą ciekawe reportaże video i przeczytają fascynujące wywiady. Ponadto internauci znajdą na stronie opinie cenionych autorytetów o firmie i jej działaniach pozabiznesowych. Na stronie zamieszczone są ważne informacje o wszystkich markach firmy. W sposób atrakcyjny przedstawiona jest cała jej historia. Atrakcyjnym dopełnieniem jest infografika prezentująca firmę w liczbach. Nad magazynem online pracuje czterech stałych redaktorów i czterdziestu współpracowników - autorów tekstów i fotografów.


Zobacz: Jak sport wpływa na skuteczność w biznesie?

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Content Marketing - klucz do SEO


Content Marketing to nie tylko szansa na zwiększenie ruchu na firmowej stronie internetowej. To także istotny czynnik w działaniach SEO. Od momentu, kiedy słabej jakości teksty, stworzone tylko pod kątem wyszukiwarek, straciły na znaczeniu, coraz więcej firm wdraża Content Marketing jako element działań związanych z promocją strony w Internecie. Algorytm wyszukiwarki Google jest coraz doskonalszy i obecnie potrafi już dosyć sprawnie odróżnić wartościowe treści od tzw. spamu, tworzonego kiedyś na potrzeby SEO.


Podsumowanie


Content Marketing to niewątpliwie trend przyszłości. Obecnie na szeroką skalę wykorzystywany tylko przez największe firmy. Wiąże się to z wysokimi kosztami, niezbędnymi do wytwarzania wartościowych treści. Jednak zmieniające się oczekiwania klientów oraz kolejne zmiany algorytmu wyszukiwarki Google, wymuszą stosowanie tej strategii marketingowej na wszystkich firmach, które będą chciały utrzymać się na biznesowym topie. Eksperci wskazują, że w samych Niemczech budżet działań związanych z Content Marketingiem do 2015 roku wzrośnie do 2 mld euro. 


Zobacz: Inteligentne sieci energetyczne - czy zagrażają bezpieczeństwu danych osobowych?

 

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Tense.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
W świadomej podróży po spokój

Rozmowa z Olą Krzemińską, twórczynią i CEO agencji Power, promotorką aktywnego stylu życia, o mądrym zarządzaniu energią w życiu i biznesie, zmianach w kulturze pracy oraz trendach w organizacji wydarzeń i wyjazdów firmowych.

Upały w pracy – od 2027 roku nowe przepisy. Co musisz wiedzieć już dziś?

Rząd zapowiada zmiany w przepisach BHP. Od 1 stycznia 2027 r. pracodawcy będą musieli przestrzegać nowych zasad dotyczących pracy w wysokich temperaturach. Zanim jednak wejdą one w życie, już teraz warto znać swoje prawa.

Fiskus na tropie! Jak działa kontrola? [Gość Infor.pl]

Podatnik pod lupą fiskusa – co warto wiedzieć o kontrolach skarbowych w Polsce Kontrola skarbowa – hasło, które budzi dreszcze u większości przedsiębiorców. Choć nikt nie chce być sprawdzany przez fiskusa, w praktyce takie sytuacje są coraz częstsze i nierzadko trudne do uniknięcia.

Relaks nie jest dla słabych. Dlaczego liderom tak trudno jest odpoczywać?

Wyobraź sobie, że siedzisz z kubkiem ulubionej herbaty, czujesz bryzę morską, przymykasz oczy, czując promienie słońca na twarzy i… nie masz wyrzutów sumienia. W twojej głowie nie pędzi pendolino tematów, kamieni milowych i zadań, które czekają w kolejce do pilnej realizacji, telefon służbowy milczy. Brzmi jak science fiction? W świecie liderów odpoczynek to często temat tabu, a relaks – luksus, na który prawdziwy przywódca nie może sobie pozwolić. Uważam, że to już najwyższy czas, abyśmy przestali się oszukiwać i zaczęli zadawać niewygodne pytania dotyczące relaksu – przede wszystkim sobie - powiedziała Dyrektorka zarządzająca, dyrektorka Departamentu Zasobów Ludzkich i Organizacji w KIR Dorota Dublanka.

REKLAMA

Polscy wykonawcy działający na rynku niemieckim powinni znać VOB/B

VOB/B nadal jest w Niemczech często stosowanym narzędziem prawnym. Jak w pełni wykorzystać zalety tego sprawdzonego zbioru przepisów, minimalizując jednocześnie ryzyko?

BCC ostrzega: firmy muszą przyspieszyć wdrażanie KSeF. Ustawa już po pierwszym czytaniu w Sejmie

Prace legislacyjne nad ustawą wdrażającą Krajowy System e-Faktur (KSeF) wchodzą w końcową fazę. Sejm skierował projekt nowelizacji VAT do komisji finansów publicznych, która pozytywnie go zaopiniowała wraz z poprawkami.

Zakupy w sklepie stacjonarnym a reklamacja. Co może konsument?

Od wielu lat obowiązuje ustawa o prawach konsumenta. W wyniku implementowania do polskiego systemu prawa regulacji unijnej, od 1 stycznia 2023 r. wprowadzono do tej ustawy bardzo ważne, korzystne dla konsumentów rozwiązania.

Ponad 650 tys. firm skorzystało z wakacji składkowych w pierwszym półroczu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że w pierwszym półroczu 2025 r. z wakacji składkowych skorzystało 657,5 tys. przedsiębiorców. Gdzie można znaleźć informacje o uldze?

REKLAMA

Vibe coding - czy AI zredukuje koszty tworzenia oprogramowania, a programiści będą zbędni?

Kiedy pracowałem wczoraj wieczorem nad newsletterem, do szablonu potrzebowałem wołacza imienia – chciałem, żeby mail zaczynał się od “Witaj Marku”, zamiast „Witaj Marek”. W Excelu nie da się tego zrobić w prosty sposób, a na ręczne przerobienie wszystkich rekordów straciłbym długie godziny. Poprosiłem więc ChatGPT o skrypt, który zrobi to za mnie. Po trzech sekundach miałem działający kod, a wołacze przerobiłem w 20 minut. Więcej czasu zapewne zajęłoby spotkanie, na którym zleciłbym komuś to zadanie. Czy coraz więcej takich zadań nie będzie już wymagać udziału człowieka?

Wellbeing, który naprawdę działa. Arłamów Business Challenge 2025 pokazuje, jak budować silne organizacje w czasach kryzysu zaangażowania

Arłamów, 30 czerwca 2025 – „Zaangażowanie pracowników w Polsce wynosi jedynie 8%. Czas przestać mówić o benefitach i zacząć praktykować realny well-doing” – te słowa Jacka Santorskiego, psychologa biznesu i społecznego, wybrzmiały wyjątkowo mocno w trakcie tegorocznej edycji Arłamów Business Challenge.

REKLAMA