REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Content Marketing - strategia marketingowa przyszłości

Subskrybuj nas na Youtube
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Content Marketing w Internecie zdobywa coraz większą popularność. Content Marketing to nie tylko odbicie ostatnich zmian algorytmu wyszukiwarki Google, promującej wartościowe treści, ale także oczekiwań klientów. Czym jest Content Marketing i jak tę strategię marketingową stosują największe firmy?

Content Marketing - istota rzeczy


Content Marketing w Internecie to pewnego rodzaju strategia marketingowa, nastawiona na zaspokajania potrzeb i oczekiwań klientów - internautów, w kontekście wartościowych treści. Content Marketing to mieszanka klasycznego marketingu, działań z zakresu PR oraz dziennikarstwa. Obecnie internauci oczekują od marek, nie tylko klasycznych spotów reklamowych, choćby były genialne, ale głównie wiarygodnych informacji o firmie i jej produktach czy usługach. Tylko firmy wychodzące tym oczekiwaniom naprzeciw, mogą utrzymywać uwagę klientów i wciąż uwodzić ich swoją magią.

REKLAMA


Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!


Content Marketing w wykonaniu największych firm

REKLAMA


Content Marketing to strategia marketingowa, którą stosują nawet największe firmy na świecie. Takie firmy, jak Coca-Cola czy Red Bull, pomimo swej ogromnej popularności, aby wciąż utrzymywać się na topie, muszą podążać nie tylko za najnowszymi trendami, ale także oczekiwaniami klientów. A ci, według badań, od firm i marek oczekują rzeczywistego dialogu i wiarygodnych informacji.


Korporacyjna strona internetowa coca-colacompany.com od 2005 roku to, swego rodzaju, magazyn - czasopismo internetowe „Coca-Cola Journey”. Na stronie klienci obejrzą ciekawe reportaże video i przeczytają fascynujące wywiady. Ponadto internauci znajdą na stronie opinie cenionych autorytetów o firmie i jej działaniach pozabiznesowych. Na stronie zamieszczone są ważne informacje o wszystkich markach firmy. W sposób atrakcyjny przedstawiona jest cała jej historia. Atrakcyjnym dopełnieniem jest infografika prezentująca firmę w liczbach. Nad magazynem online pracuje czterech stałych redaktorów i czterdziestu współpracowników - autorów tekstów i fotografów.


Zobacz: Jak sport wpływa na skuteczność w biznesie?

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Content Marketing - klucz do SEO


Content Marketing to nie tylko szansa na zwiększenie ruchu na firmowej stronie internetowej. To także istotny czynnik w działaniach SEO. Od momentu, kiedy słabej jakości teksty, stworzone tylko pod kątem wyszukiwarek, straciły na znaczeniu, coraz więcej firm wdraża Content Marketing jako element działań związanych z promocją strony w Internecie. Algorytm wyszukiwarki Google jest coraz doskonalszy i obecnie potrafi już dosyć sprawnie odróżnić wartościowe treści od tzw. spamu, tworzonego kiedyś na potrzeby SEO.


Podsumowanie


Content Marketing to niewątpliwie trend przyszłości. Obecnie na szeroką skalę wykorzystywany tylko przez największe firmy. Wiąże się to z wysokimi kosztami, niezbędnymi do wytwarzania wartościowych treści. Jednak zmieniające się oczekiwania klientów oraz kolejne zmiany algorytmu wyszukiwarki Google, wymuszą stosowanie tej strategii marketingowej na wszystkich firmach, które będą chciały utrzymać się na biznesowym topie. Eksperci wskazują, że w samych Niemczech budżet działań związanych z Content Marketingiem do 2015 roku wzrośnie do 2 mld euro. 


Zobacz: Inteligentne sieci energetyczne - czy zagrażają bezpieczeństwu danych osobowych?

 

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Tense.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

REKLAMA

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

REKLAMA

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA