Wiele osób każdego dnia korzystając z sieci internetowej jednomyślnie twierdzą, że są bezpieczni i nic złego im nie grozi. Mają oni bowiem najnowszego antywirusa, systemowy firewall i są ogólnie ostrożni. Nie chcemy nikogo straszyć, ale taka zaspana czujność może prowadzić do katastrofy. Może jeszcze kilka lat temu mogliśmy czuć się bezpiecznie i anonimowo w sieci, ale dziś, w dobie wszędobylskich portalów społecznościowych i licznych banków internetowych, zachowanie poufności i bezpieczeństwa jest bardzo trudne.
Tworząc strony internetowe bardzo często zapomina się o tak elementarnym aspekcie, jak rozdzielczość. Nie ma standardowej rozdzielczości, w jakiej pracują internauci. Dlatego też, warto zastanowić się nad tym, jak dużą część stworzonej strony ujrzą internauci. Aby tego dokonać, bardzo pomocnym narzędziem może okazać się Browser Size od Google. Narzędzie to pozwala ocenić, jak wielu internautów widzi poszczególne elementy naszej strony WWW. Dane uzyskane za pomocą Browser Size z pewnością pozwoli zaprojektować stronę w taki sposób, by najważniejsze jej elementy nigdy nie umknęły uwadze osób, które ją odwiedzą.
Otworzenie sklepu odzieżowego to nieinnowacyjny pomysł, ale za to innowacyjny może być sposób jego prowadzenia oraz oferowany produkt. Bo nie od dzisiaj wiadomo, że rynek odzieżowy w Polsce jest zawładnięty przez zagraniczne marki, docierają coraz to nowsze trendy, a i istniejące sieci bujnie się rozwijają. A odzież zawsze będzie towarzyszyć człowiekowi, dlatego warto zainwestować w tę branżę i rozwinąć skrzydła. Tylko jak nie zgubić się w gąszczu przodujących tygrysów mody i zawalczyć o swój łup?
W projekcie ustawy o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 9 września 2010 r., która zgodnie z założeniami ma wejść w życie z dniem 1 stycznia 2011 r., w okresie do dnia 31 grudnia 2013 r. stawka podatku, o której mowa w art. 41 ust. 1 i 13, art. 109 ust. 2 i art. 110 ustawy z dnia 11 marca 2004 r., ma wynosić 23%.
Zasady kontroli działalności gospodarczej przedsiębiorców określone są w Ustawie z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, w ustawach szczególnych a także mogą one wynikać bezpośrednio z prawa wspólnotowego albo z ratyfikowanych umów międzynarodowych. Organów, które mogą kontrolować przedsiębiorcę jest wiele. Należą do nich m. in. Urzędy Skarbowe, Urzędy Kontroli Skarbowej, Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Inspekcja Handlowa i wiele innych. Stąd też, konieczność poznania pewnych ogólnych standardów przeprowadzania kontroli u przedsiębiorcy i skutków ich nieprzestrzegania.