REKLAMA
REKLAMA
Kategorie
Prawo
Sprawy rodzinne
Spadki
Darowizny
Rozwody
Alimenty
Małżeństwo
Prawa seniora
Pomoc społeczna
500 plus 800 plus
Sprawy karne
Prawo karne
Kodeks karny
Wykroczenia
Więziennictwo
Konsument i umowy
Umowy
Prawa konsumenta
Reklamacje
W sądzie
Ubezpieczenia
Sprawy urzędowe
Pozwy
Notariusz
Gmina
Powiat
Konstytucja
Wybory
Pisma i druki
Pomoc prawna
Egzekucja komornicza
Służby mundurowe
Wojsko
Policja
Straż Pożarna
Leśnictwo
Straż Graniczna
Straż miejska
Twoje pieniądze
Zarobki
Świadczenia
Oszczędności
Podatki
Koszty utrzymania
Zakupy
Wypoczynek
Księgowość firm
Podatki
PIT
Program do rozliczenia PIT 2022
VAT
CIT
Ryczałt
Akcyza
Koszty
Urząd Skarbowy
Karta podatkowa
zobacz więcej »
Rachunkowość
Zasady ogólne
Księgi rachunkowe
Ewidencja księgowa
Sprawozdawczość
Amortyzacja
Rachunkowość rolnicza
Inwentaryzacja
Rachunkowość budżetowa
Rachunkowość organizacji non-profit
Obrót gospodarczy
Działalność gospodarcza
Spółki
Cło
Finanse i inwestycje
Zamówienia publiczne
Windykacja
Fundacje, stowarzyszenia
Inne zagadnienia
ZUS i kadry
Składki
Urlopy
Wynagrodzenia
Zatrudnianie i zwalnianie
Umowy zlecenia
Inne zagadnienia
Księgowość firm - aktualności
Aktualności z Ministerstwa Finansów
Kadry
Indywidualne prawo pracy
Czas pracy
Ochrona danych osobowych
Odpowiedzialność, prawa i obowiązki
Uprawnienia rodzicielskie
Zatrudnianie i zwalnianie
Zakaz konkurencji
Mobbing
Sygnalista
Wynagrodzenia
Dokumentacja płacowa
Działalność socjalna
Ochrona wynagrodzenia
Podróże służbowe
Rozliczanie wynagrodzeń
Składniki wynagrodzenia
Wynagrodzenie minimalne
Podatki
Ubezpieczenia
Emerytury i renty
Pracownicze Plany Kapitałowe
Składki na ubezpieczenie społeczne
Świadczenie przedemerytalne
Ubezpieczenie zdrowotne
Zasady podlegania
Zasiłki i inne świadczenia
Urlopy
Macierzyński
Urlop rodzicielski
Urlop na żądanie
Urlopy okolicznościowe
Wychowawczy
Wypoczynkowy
Zwolnienia od pracy
Urlop bezpłatny
Urlop ojcowski
Sektor publiczny
Księgowość budżetowa
Rachunkowość budżetowa
Sprawozdawczość
Podatki
Kadry i płace
ZUS
Zamówienia publiczne
Organizacja
Prawo administracyjne
Postępowanie administracyjne
Ustrój i jednostki
Pracownicy
Klienci
Spółka komunalna
RODO
Compliance
Prawo wodne
Orzeczenia
Finanse
Rachunkowość budżetowa
Podatki i opłaty
Zamówienia publiczne
Audyt i kontrola
Dobre praktyki
Budżet
Zadania
Bezpieczeństwo
Oświata
Kultura
Pomoc społeczna
Zdrowie
Sport i turystyka
Środowisko
Gospodarka komunalna
Gospodarka przestrzenna
Zarządzanie nieruchomościami
Rozwój i promocja
Fundusze unijne
Współpraca
Partnerstwo publiczno-prywatne
Marketing
Dobre praktyki
Edukacja
Rodzice i Uczniowie
Studenci
Nauczyciele
Egzamin ósmoklasisty
Matura
Księgowość budżetowa
Rachunkowość budżetowa
Ewidencja
Klasyfikacja
Wydatki strukturalne
Nieprawidłowości
Sprawozdawczość
Sprawozdawczość budżetowa
Sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych
Sprawozdawczość finansowa
Inwentaryzacja
Pozostałe
Podatki
Procedury podatkowe
Podatki dochodowe
VAT
Podatki i opłaty lokalne
Pozostałe podatki i opłaty
Centralizacja Vat
Kadry i płace
Zatrudnianie i zwalnianie
Wynagrodzenia
Urlopy
Podnoszenie kwalifikacji i awanse
Działalność socjalna (ZFŚS)
Podróże służbowe
Pracownicy oświaty
Pracownicy służby zdrowia
ZUS
Ubezpieczenia społeczne
Ubezpieczenia zdrowotne
Ubezpieczenia majątkowe i osobowe
Zamówienia publiczne
Strony umowy
Tryby udzielania zamówienia
Środki ochrony prawnej
Moja Firma
Biznes i finanse
Wiadomości
Firma
Finanse
Prawo
Zarządzanie
Poradniki
Cykle tematyczne
Finanse
Notowania
Kredyty
Inwestycje
Karty kredytowe
Lokaty
Budżet domowy
Kursy walut
Zarządzanie
Szkolenia
Manager
Personel
Outsourcing
Sekretariat
Korespondencja w biznesie
Etykieta w biznesie
Zakładam firmę
Podejmowanie działalności
Opodatkowanie
Zatrudnianie
ZUS
Oprogramowanie
Moto
Motonews
Moto porady
Testy aut
Auto i prawo
Logistyka
Jednoślad
Galerie
Alkotest on-line
Nieruchomości
Wiadomości
Zakup kawalerki w 2023 roku. Sprawdzamy, czy warto
Koszty utrzymania mieszkania 2023
Kredyt hipoteczny a wynajem. Co się bardziej opłaca?
Bezpieczny Kredyt 2% - symulacja korzyści
zobacz więcej »
Prawo
Wynajem pokoju - przepisy. Na co trzeba uważać?
Czy wykreślenie hipoteki bez zgody banku jest możliwe?
Jak mały deweloper może obniżyć podatki?
Jak się zabezpieczyć przed problemami z lokatorem?
zobacz więcej »
Nieruchomości
Jakich błędów unikać przy inwestowaniu w mieszkania?
Najem instytucjonalny – alternatywna wersja najmu
Rola inicjatyw ekologicznych w firmach deweloperskich
Jak oszczędzać na ogrzewaniu, energii elektrycznej i innych opłatach?
zobacz więcej »
Finanse
Jak obniżyć ratę kredytu hipotecznego?
Jak długo Polacy mieszkają z rodzicami?
Ceny prądu w Polsce na przestrzeni 20 lat
Co zrobić z zaległościami opłat za mieszkanie?
zobacz więcej »
Biura rachunkowe
Zakładam biuro rachunkowe
Obowiązkowe ubezpieczenie OC biura rachunkowego
Wybór lokalu i urządzenie biura
Czy biuro rachunkowe może być prowadzone w formie działalności nierejestrowanej?
W jakiej formie założyć biuro rachunkowe: jednoosobowej działalności czy spółki
Jak założyć biuro rachunkowe?
zobacz więcej »
Prowadzę biuro rachunkowe
Świadczenie usług księgowych na podstawie umowy ustnej
Nowoczesne biuro rachunkowe - czyli jakie?
Zmiana biura rachunkowego a księgi rachunkowe
Nowy jednolity plik kontrolny a odpowiedzialność biura rachunkowego
Czy biuro rachunkowe musi udzielić komornikowi informacji o klientach?
zobacz więcej »
Korzystam z biura rachunkowego
3 argumenty za wyborem nowoczesnego biura
Odpowiedzialność biura rachunkowego - orzecznictwo
E-dokumentacja pracownicza prowadzona w biurze rachunkowym
Odpowiedzialność za rachunkowość, gdy prowadzenie ksiąg rachunkowych powierzono biuru rachunkowemu
zobacz więcej »
INFORLEX
INFORLEX Biuro Rachunkowe
INFORLEX Księgowość
INFORLEX Księgowość i Kadry
INFORLEX Biznes
e-Wydania czasopism
AML
Podatki
Interpretacje podatkowe
Orzeczenia
Interpretacje
VAT
CIT
PIT
Ryczałt
PCC
Akcyza
Podatek od spadków i darowizn
Ordynacja podatkowa
Inne
Sztuczna inteligencja AI
Sztuczna inteligencja
ChatGPT
Rozmowy z ChatGPT
QUIZY
Edukacja
Szkoła podstawowa klasy 1-3
Biologia
Geografia
Historia
Polski
Kultura
Ekonomia
Sport
Nauka
Sztuczna inteligencja (AI)
Prawo
Kadry
Księgowość
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Zdrowie
Motoryzacja
KSeF
PODCASTY
Media
Internet
Telewizja
Prasa
Szukaj
Sklep
Kalkulatory
Szkolenia
Załóż konto
Zaloguj się
Zaloguj
Nie pamiętam hasła
Zaloguj się
Zarejestruj się
Proszę podać poprawny adres e-mail
Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Załóż konto
Załóż konto
Zaloguj się
Przypomnij hasło
Przypomnij hasło
Witaj
Zmień dane
Usuń konto
Twoje dane
Aktualizacja danych
Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Zmień dane
Konto
Rejestracja
Zaloguj się
Serwisy
Zaloguj się
Zarejestruj się
Wiadomości
Certyfikaty
Quizy Testy
Obserwowane
Historia
Ulubione
Kalkulatory
Wskaźniki i stawki
Sklep
Interpretacje
Kursy walut
Monitor Polski
Terminarz
Dziennik Ustaw
Dzienniki Urzędowe
Dzienniki Unii Europejskiej
Akty ujednolicone
Eksperci
Firmy
Forum
Newsletter
Druki
Wzory umów
Inforlex
InforAkademia
Encyklopedia prawa
Słownik
Paremie łacińskie
Aktualności z MF
Szkolenia
Księgowość
Kadry
Biznes
Sektor publiczny
Prawo
Twoje pieniądze
AML
Nieruchomości
Księgowość budżetowa
PODCASTY
REKLAMA
Strona główna
»
Moja firma
»
Tematy
»
Tematy
»
Biznes i usługi
»
Reklama
Biznes i usługi, Reklama
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kiedy reklama wywołuje nieuzasadniony lęk?
01 sie 2011
Reklamodawcy od dawna wiedzą, że przekazy odwołujące się do emocji często stanowią skuteczniejszą zachętę do zakupu danego towaru niż reklama rzeczowa. Często celem reklamy jest wywołanie u odbiorcy obawy lub lęku. Ekspert tłumaczy do jakich granic takie praktyki są dopuszczalne w reklamie.
Kiedy reklama porównawcza jest dopuszczalna?
01 sie 2011
Do niedawna przedsiębiorcy stosunkowo rzadko posługiwali się reklamą porównawczą z obawy, by ich działania nie uznano za bezprawne. Obecnie tendencja ta zaczyna się zmieniać, jednakże nadal pojawiają się wątpliwości dotyczące dopuszczalności reklamy porównawczej, której przesłanki określa ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Krytyka konkurencji w reklamie - jakie są jej granice?
01 sie 2011
Celem reklamy jest z jednej strony wyeksponowanie zalet własnego produktu, a z drugiej, przekonanie odbiorcy o wyższości reklamowanego towaru nad produktami konkurencji. Reklamodawcy posługują się w tym celu różnymi zabiegami marketingowymi, często stawiając w złym świetle ofertę konkurencji. Istotne jest jednak, by krytyka konkurencji nie przekraczała granic prawa.
Jak odzyskać pieniądze dzięki obciążeniu zwrotnemu?
28 lip 2011
Jak zabezpieczyć się podczas wakacji na wypadek, gdyby sprzedawca wycieczki nie dotrzymał warunków umowy? Eksperci proponują, żeby płacić za swój wyjazd kartą. Dzięki temu zabiegowi możemy doprowadzić do tzw. obciążenia zwrotnego (ang. chargeback) i odzyskać zainwestowane pieniądze.
REKLAMA
Dobre obyczaje w reklamie - porada
18 lip 2011
Polski ustawodawca przy tworzeniu aktów prawnych często posługuje się określeniami nieostrymi czy wartościującymi, które, dopuszczając wiele możliwych interpretacji, powodują problemy związane ze stosowaniem prawa. Na gruncie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji takim pojęciem są „dobre obyczaje”, z którymi zgodna musi być każda reklama, o ile reklamodawca nie chce, by zarzucono mu czyn nieuczciwej konkurencji.
Kiedy dopuszczalna w reklamie przesada wprowadza w błąd?
11 lip 2011
Zgodnie z prawem konkurencji przekaz reklamowy powinien opierać się na informacjach prawdziwych. Specyfika języka reklam dopuszcza stosowanie pewnej przesady, posługiwanie się wyrażeniami ocennymi czy wyrazistymi porównaniami. Konsument musi być jednak w stanie oddzielić dozwolone środki perswazyjne od rzetelnej informacji – w przeciwnym wypadku mamy bowiem do czynienia z reklamą wprowadzającą w błąd.
Produkt placement, czyli lokowanie produktu
08 lip 2011
Do niedawna, wobec braku konkretnych regulacji prawnych, dotyczących tzw. product placement, do tego typu reklamy stosowano ogólnie sformułowane przepisy dotyczące reklamy ukrytej. Sytuację tę zmieniła nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji, precyzyjnie określając, jakie warunki spełnić musi lokowanie produktu, by można było uznać je za dozwolone. Problem polega jednak na tym, że regulacje te wciąż są martwe.
Jaki przekaz może być uznany za reklamę ukrytą?
30 cze 2011
Duża konkurencja na rynku reklamodawców sprawia, że przedsiębiorcy prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowszych i bardziej zaskakujących sposobów zachwalania swojego produktu. W wyścigu o dotarcie do jak największego kręgu konsumentów odpornych na tradycyjną formę promocji często ukrywają reklamowy cel swojego działania, co jest zakazane na gruncie polskiego prawa konkurencji.
REKLAMA
Ulotka reklamowa - czy warto ją stosować?
24 cze 2011
Ulotka reklamowa pozostaje wizytówką firmy. Czy warto inwestować w reklamę z jej wykorzystaniem? Eksperci podpowiadają jak promować firmę z wykorzystaniem ulotki reklamowej.
Reklama leków kierowana do profesjonalistów a Charakterystyka Produktu Leczniczego (ChPL) - porada
15 cze 2011
Zgodnie z Prawem farmaceutycznym ocena dopuszczalności reklamy leków wydawanych wyłącznie na receptę zależy od odbiorcy, do którego przekaz jest kierowany. Co do zasady zabroniona jest reklama przeznaczona dla szerokiej publiczności, natomiast przekaz kierowany do profesjonalistów, choć dopuszczalny, musi spełniać określone prawem wymogi.
Znajomość produktów – czy warto na to kłaść nacisk?
14 cze 2011
Znajomość produktów to jeden z kluczowych celów, do których dążą reklamodawcy. Czy odgrywa ona tak duże znaczenie w praktyce jak mogłoby się wydawać?
Jak działa Mystery Shopping w praktyce małych i średnich przedsiębiorstw?
25 maja 2011
„Mystery Shopping”; „tajemniczy klient”; „klient testowy”. To synonimy. Najbardziej odpowiada mi określenie „klient testowy”, ale chętnie też posługuję się angielską nazwą tej techniki. Prekursorem „mystery shoppingu” są Stany Zjednoczone. W latach czterdziestych ubiegłego wieku, duże sklepy i sieci handlowe wykorzystywały detektywów do kontroli swoich sprzedawców. Szybko jednak poznano się na faktycznie najcenniejszych walorach tej metody działania. Ekspert wyjaśnia krok po kroku na czym polegają.
Czy wyciąg z cennika jest niedozwoloną reklamą leków recepturowanych?
24 maja 2011
Reklama leków, podobnie jak np. alkoholu, ze względu jej społeczne znaczenie podlega szczególnym uregulowaniom prawnym zawartym w ustawie Prawo farmaceutyczne. Specjalne obostrzenia ustawodawca przewidział w przypadku reklamy leków wydawanych wyłącznie na receptę. Nie oznacza to jednak, że właściciele aptek całkowicie stracili możliwość zabiegania o klienta.
Członkowie izb handlowych u prezydenta
28 kwi 2011
W czwartek prezydent Bronisław Komorowski spotkał się z przedstawicielami Międzynarodowej Grupy Izb Handlowych w Polsce. Podczas spotkania poruszono przede wszystkim kwestię obecności zagranicznych inwestorów w naszym kraju. Zajmowano się także zagadnieniem rozwoju rodzimej gospodarki.
Jaka forma reklamy zainteresuje klientów?
13 kwi 2011
Problem z dzisiejszą reklamą jest prosty - mało jest rzeczy, których ludzie jeszcze nie widzieli, a którymi dadzą się w łatwy sposób zaskoczyć. To, co jeszcze wczoraj było atrakcyjne i skuteczne – jutro staje się banalne, wręcz ignorowane przez klientów. Ekspert radzi jakie nowe pomysły mogą zainteresować współczesnego klienta.
Żłobek przyzakładowy - zasady odliczania od ZFŚS
04 kwi 2011
Obecnie tylko niewielki procent dzieci chodzi do żłobka, a zdobycie miejsca w tego typu placówce graniczy niemal z cudem. Sytuację zmienia ustawa o opiece nad dziećmi do lat 3, która znacznie upraszcza zakładanie placówek dla najmłodszych. Na dodatkowe ułatwienia mogą liczyć decydujący się na założenie żłobka pracodawcy.
Jak zadbać o wizerunek swojej firmy?
23 mar 2011
Jakie działania, które podejmowane regularnie i rozsądnie, mogą doprowadzić do polepszenia wizerunku firmy? Czy znajomość podstawowych zagadnień z zakresu PR jest konieczna dla przedstawicieli firm niezależnie od branży? Odpowiedzi szukaj w dalszej części porady.
Które firmy mogą bezpłatnie zmienić sprzedawcę energii?
04 lut 2011
Światowy kryzys zmusił przedsiębiorców do większych oszczędności. Jak pozyskać datkowe pieniądze bez konieczności rezygnacji z zakupów? Eksperci radzą zmienić dostawcę prądu. Sprawdź, czy Twoja firma może zrobić to bezpłatnie.
Jak efektywnie wykorzystać firmowe usługi internetowe?
27 sty 2011
Podczas tworzenia strony WWW firma wchodzi w posiadanie usług internetowych, będących zapleczem serwisu internetowego przedsiębiorstwa. Warto w pełni wykorzystać korzyści płynące z posiadania firmowej domeny i serwera.
Którego dostawcę prądu wybrać dla firmy, żeby zamiast 12 faktur rocznie płacić 11?
26 sty 2011
Dzięki zmianie dostawcy prądu przedsiębiorstwo, które zużywa rocznie 40 Gwh, może zyskać kilkaset tysięcy złotych. W przypadku większych firm mowa tu o oszczędnościach nawet rzędu kilku milionów złotych. Zarówno mali, jak i duzi mają szansę wyjść na plus. Z wyliczeń ekspertów wynika, że opłaty za prąd można zredukować o równowartość co najmniej miesięcznej faktury w skali roku.
Jak skutecznie ulokować pieniądze w górskiej nieruchomości za granicą?
20 gru 2010
W przypadku górskich inwestycji postawy deweloperów nie różnią się zasadniczo od ich podejścia do sprzedaży nieruchomości na innych obszarach geograficznych. Za każdym razem kluczowe jest przygotowanie atrakcyjnej oferty. Istnieją jednak pewne czynniki, na które zwrócą uwagę kupujący.
Na czym polega metoda pomiaru satysfakcji klienta o nazwie „blueprinting”?
15 gru 2010
Blueprinting ma na celu ukazać tzw. punkty kontaktowe czyli punkty aktywności klienta względem transakcji zawieranych z oferentem. Pozwala to zidentyfikować problemy dotyczące spełnienia oczekiwań klienta i poznać przyczyny niezadowolenia. Zaletą tej metody jest włączenie klienta w procesy wewnętrzne przedsiębiorstwa i odczytanie, które z nich mogą być istotne dla odbiorcy wyrobów bądź usług.
Jak skutecznie prowadzić marketing relacji – 10 kluczowych zasad
15 gru 2010
Kluczowe zasady działania pełnią taką samą rolę jak prawa fizyki: korzystając z nich, możesz zbudować urządzenia wzmacniające lub umożliwiające pożądany efekt (np. samochody, dźwigi, otwieracze do konserw, maszyny zwijające blachę w konserwy). Prowadzenie marketingu relacji (tj. korzystanie z narzędzi budowania lojalności) musi opierać się na kluczowych zasadach – w przeciwnym razie ten samolot daleko nie poleci.
Jaka reklama gier jest zakazana?
26 lis 2010
Musisz wiedzieć, że w przypadku reklamy gier ustawodawca wprowadził szereg ograniczeń. Zakazy dotyczą zarówno nadawania reklam, promocji jak i informowania o sponsorowaniu przez podmiot prowadzący działalność w zakresie gier.
Czego dotyczy zakaz reklamy tytoniu?
25 lis 2010
Ograniczenie wolności działalności gospodarczej jest dopuszczalne tylko w drodze ustawy i tylko ze względu na ważny interes publiczny. Z pewnością ochrona zdrowia zarówno palaczy tytoniu i papierosów, jak i osób, które muszą dym tytoniowy wdychać stanowi przesłankę do wprowadzenie ustawowych zakazów reklamy tytoniu.
Porównanie podstawowych założeń systemu polskiego, unijnego i amerykańskiego
24 lis 2010
Sposób przygotowywania i prezentowania wyników finansowych nie wydaje się być ważną kwestią. Gdy jednak przyjrzymy się bliżej, okaże się że może to być fundamentalna różnica, która odpowiada za klimat przedsiębiorczości w gospodarce, sposób traktowania biznesu przez państwo, uczciwe i rzetelne podchodzenie do swoich obowiązków przez kadrę zarządzającą przedsiębiorstw.
Grass roots marketing - co to takiego?
22 lis 2010
Internet jako najdynamiczniej rozwijające się zjawisko w przeciągu ostatnich kilkunastu lat doprowadził do wykreowania się szeregu różnych innowacji w praktycznie każdej dziedzinie ludzkiego życia. Począwszy od możliwości swobodnej komunikacji w każdym zakątku świata, czy zrewolucjonizowanie systemu wymiany handlowej, Internet niewątpliwie w dużej mierze przyczynił się także do zapoczątkowania wielu technik promocyjnych kreując tym samym nowe rozdziały w nauce marketingu.
Jakiej reklamy nie mogą stosować apteki?
19 lis 2010
Reklamą produktu leczniczego jest, co do zasady każda forma informowania z zachęcaniem do nabycia leku, jeżeli jest stosowana w celu zwiększenia jego sprzedaży. Ważnym elementem takiej reklamy jest zamiar wywołania reakcji potencjalnych klientów. Zatem za reklamę produktu leczniczego można uznać każdą działalność, jeżeli jej celem jest zwiększenie sprzedaży. Jednak prawo zabrania niektórych form reklamy.
Czym jest reklama produktu leczniczego?
19 lis 2010
Specjaliści twierdzą, że prowadzenie aptek i to biznes odporny na recesję. Z pewnością mimo trudnej sytuacji materialnej wiele osób nie zrezygnuje z zakupów w aptece, jednak w obliczu dużej konkurencji na tym rynku apteki muszą walczyć o klienta. Najlepszą metodą jest jak wiadomo – reklama. Sprawdź jednak co mówi prawo farmaceutyczne na ten temat.
Na czym polegam marketing społecznościowy
15 lis 2010
Nie od dziś wiadomo, że nawet najdoskonalszy produkt nie znajdzie nabywcy, jeśli ten nie będzie miał możliwości dowiedzenia się o jego istnieniu. Nie ważne, czy prowadzimy osiedlowy sklep spożywczy, czy duże przedsiębiorstwo produkcyjne, na początku zawsze borykamy się z tym samym problemem – co zrobić, aby skutecznie dotrzeć do klienta?
Co oznaczają rabaty i gratisy u developerów?
10 lis 2010
Deweloperzy chętniej niż pół roku temu udzielają klientom rabatów i obniżają ceny. Nie widać tego, ponieważ w prasie pojawia się mniej ogłoszeń o promocjach. Aby zatuszować obniżki, pośrednicy oferują pakiety gratisów i upusty sięgające nawet 20%.
Co się dzieje z product placement
09 lis 2010
Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji i nie napawa optymizmem specjalistów od product placement. Czy na pewno mają oni powody do obaw?
Czy product placement jest szansą dla małych firm
04 lis 2010
Tradycyjna reklama przestaje przynosić pożądane efekty. Odbiorca zaczyna ją zwyczajnie ignorować. Jak wybrnąć z tej sytuacji i przekonać konsumenta do swojego produktu nie wydając na kampanię wielu milionów?
W kierunku mobilnego Internetu - reklama w komórce?
04 lis 2010
Czy internet się zmieni? Czy przeniesie się na urządzenia mobilne. Czy będzie kompletnie na odwrót? Dziś internet w urządzeniach mobilnych jest jeszcze poniekąd rzadkością, a w komputerach stacjonarnych jest standardem. Czy za parę lat, głównym odbiornikiem Internetu będzie komórka i PDA, a komputer będzie służył tylko do nauki i zabawy?
Jak właściwie eksponować domenę?
04 lis 2010
Każda firma, która chce zaistnieć również w Internecie powinna zastanowić się jak wyeksponować swoja domenę. Odpowiednie przedstawienie adresu www na kreacjach reklamowych może przyczynić się do wzrostu serwisu WWW, a co za tym idzie zwiększenia dochodów przedsiębiorstwa.
Czym jest aromarketing
28 paź 2010
Wzrok, słuch i smak to zmysły powszechnie wykorzystywane przez marketingowców. Do świadomości klienta można jednak dotrzeć w nieco inny sposób – poprzez zapach. Potrzebna jest do tego wiedza o znaczeniu zmysłu powonienia dla człowieka. Zajmuje się tym aromarketing czyli nowoczesne narzędzie marketingowe.
Co należy wiedzieć drukując baner reklamowy?
26 paź 2010
"Chcę mieć baner reklamowy. Poinformować ludzi, o tym co robimy. Działamy i jesteśmy z tego dumni." Jeżeli prowadzisz firmę lub organizację pozarządową – fundację lub stowarzyszenie, powyższe słowa muszą być ci bliskie. Dlatego też zapraszam cię do rozważenia możliwości skorzystania z tej wiecznie młodej formy komunikacji, jaką jest drukowany baner reklamowy.
Jak poprawić skuteczność kampanii reklamowej
22 paź 2010
Każda kampania ma jeden cel. Musi przykuć uwagę potencjalnego konsumenta oraz nakłonić go do zakupienia konkretnego produktu czy usługi. Tu najważniejsza jest skuteczność, która przekłada się bezpośrednio na nominały w portfelu. Jak poprowadzić kampanię by przyniosła pożądane efekty?
Na co zwracać uwagę przygotowując kontrakt
18 paź 2010
Wprowadzenie małej firmy na globalny rynek powoduje, że staje ona przed koniecznością przygotowania kontraktu. Co zrobić, aby opracowany wzór był poprawny pod względem prawnym? Przeczytaj.
Jak monitorować realizację strategii marketingowej
18 paź 2010
Podjęcie kampanii marketingowej w odniesieniu do prowadzonej firmy nie może być pozostawione bez opieki. Monitorowanie strategii to jeden z kluczowych elementów prowadzących do odniesienia sukcesu.
Jak otworzyć sklep odzieżowy - pomysł
12 paź 2010
Otworzenie sklepu odzieżowego to nieinnowacyjny pomysł, ale za to innowacyjny może być sposób jego prowadzenia oraz oferowany produkt. Bo nie od dzisiaj wiadomo, że rynek odzieżowy w Polsce jest zawładnięty przez zagraniczne marki, docierają coraz to nowsze trendy, a i istniejące sieci bujnie się rozwijają. A odzież zawsze będzie towarzyszyć człowiekowi, dlatego warto zainwestować w tę branżę i rozwinąć skrzydła. Tylko jak nie zgubić się w gąszczu przodujących tygrysów mody i zawalczyć o swój łup?
Reklamacja klienta – szansą na sukces marketingowy
11 paź 2010
Niezależnie od tego czy produkujemy, handlujemy czy świadczymy usługi, zawsze wchodzimy w relacje z naszymi klientami. Płacą nam oni za to, co im dostarczamy. Problem w tym, że nie zawsze dostają od nas to, czego oczekiwali. Wtedy spotyka nas ich niezadowolenie. Klienci składają reklamację. Obiegowa opinia jest taka, że reklamacje to nic dobrego dla firmy. Wskaźnik reklamacji powinien dążyć do zera. To prawda, ale to nie jest cała prawda.
Jak powstają banery reklamowe
07 paź 2010
Widzimy je zawieszone na ogrodzeniach, ścianach, rozpięte na specjalnie zespawanych stelażach, przypięte za pomocą rzepa do ścian powietrznych zwanych z angielskiego airwallami [czytaj: erłolami]. Czy zastanawialiście się, drodzy czytelnicy, jak powstaje taka zadrukowana kolorowa płachta materiału? Ten artykuł opisuje od kuchni proces produkcji takiego właśnie banera.
Czy warto reklamować się na facebooku
22 wrz 2010
Serwisy społecznościowe rosną jak grzyby po deszczu. Liczba użytkowników stale się powiększa, a zainteresowanie tego typu stronami nie maleje. Ostatnio szczególną popularnością cieszy się facebook. Dlaczego więc nie wykorzystać tej ogromnej wirtualnej przestrzeni do zareklamowania swojej firmy?
Jak reklama dostosowuje się do naszych potrzeb
22 wrz 2010
Internet to najszybsza i najwygodniejsza metoda poszukiwania informacji. Dlatego kiedy mamy jakiś problem, bądź zastanawiamy się nad jakimś rozwiązaniem, siadamy przed komputerem i przedzierając się przez gąszcz reklam, docieramy w końcu na forum.
Jak przeprowadzać ankiety marketingowe
20 wrz 2010
Ankiety internetowe są obecnie jednym z popularnych narzędzi służących ustalaniu potrzeb konsumentów. Kogo najlepiej badać za ich pośrednictwem?
Czym jest „próba reprezentatywna” w badaniach marketingowych
20 wrz 2010
W celu skutecznego przeprowadzenia badania marketingowego niezbędne jest ustalenie próby reprezentatywnej. Cóż termin ten oznacza?
Jak ustalić cel badań marketingowych
20 wrz 2010
Ustalanie tematyki oraz celu badań marketingowych jest ściśle powiązane z jakością pozyskiwanych danych. Jak poradzić sobie z problemami pojawiającymi się w związku z doborem tematu badań?
Czy badania metodą ankiety internetowej (CATI) są reprezentatywne?
20 wrz 2010
Ankiety internetowe
podbijają stopniowo rynek badań opinii społecznej. Problemem jest jednak narastający brak możliwości skutecznego doboru próby reprezentatywnej. Jak go rozwiązać?
Jak wyjść z kryzysu promując efektywnie swój biznes?
16 wrz 2010
Kryzys minął, przedsiębiorcy zakasują rękawy i starają się odpracować straty. Jednak dla małych firm skutki gospodarczej zapaści mogą mieć znacznie poważniejsze konsekwencje. Zwłaszcza usługodawcy mają twardy orzech do zgryzienia, stają przed problemem: w jaki sposób promować swój biznes i pozyskiwać nowych klientów.
151 - 200
z 333 artykułów
1
2
3
4
5
6
7
pokaż więcej
REKLAMA