Postrzegana jakość strony internetowej lub kawałka treści, nie jest oparta wyłącznie na słowach kluczowych. Istnieje wiele innych czynników, które należy wziąć pod uwagę (jak szybkość ładowania strony, interfejs, jakość grafik, formatowanie itd.) Oczywiście „jakość” oznacza co innego dla różnych ludzi, lecz na fundamentalnym poziomie koncentrowanie się wyłącznie na słowach kluczowych nie ma sensu i może wręcz obniżyć doświadczenia użytkowników z treścią. Potrzebny jest nam nowy sposób na content marketing.
Rejestracji działalności w CEIDG można dokonać zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej. Większość przedsiębiorców korzysta z tradycyjnej formy, co znacznie wydłuża czas oczekiwania. Od 2015 r. będą obowiązywać zmiany, które mają ulepszyć funkcjonowanie CEIDG, w tym poprawić jakoś znajdujących się tam danych, usprawnić walkę z fałszowaniem adresów oraz skrócić czas oczekiwania na sprostowania omyłek.
Zgodnie z art. 90 ust. 1 Pzp po nowelizacji, jeżeli cena oferty będzie wydawać się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający będzie obowiązany zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 Pzp.