| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Reklama

Nowy standard drukowania (nie tylko) w biurze!

Aktualizacja: 03.08.2015

Drukarka, którą sterujemy nawet za pomocą smartfona? Lekka i bezprzewodowa, więc możemy zabierać ją ze sobą do archiwum, sali konferencyjnej czy „podzielić się” z koleżankami z pokoju obok? Taka, która „podpowie” szablon etykiety, naklejki czy identyfikatora, pozwoli na jego personalizację (logo, zdjęcie), a potem szybko wydrukuje dowolną ilość? Poznajmy nowy Leitz Icon! »

Jak reklamować szkołę językową w internecie, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych?

Aktualizacja: 29.05.2015

Jak skutecznie reklamować szkołę językową w internecie? Dlaczego przy planowaniu kampanii online warto zwracać uwagę na trendy sezonowe? Jakie znaczenie dla skuteczności reklamy w wyszukiwarce ma położenie geograficzne szkoły? Mieszkańcy których województw i miast wyrażają największe zainteresowanie ofertę szkoleniową? W końcu - co determinuje koszty i efekty takiej kampanii? »

Reklama online w branży budowlanej 2015 - ile kosztuje?

Aktualizacja: 29.01.2015

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża konkurencyjność branży utrudnia zwiększanie rentowności tą drogą. Blink.pl przeprowadził badanie pokazujące jak w wyeksponowaniu oferty może pomóc reklama online – jak przedstawiają się szacunkowe koszty oraz przewidywane efekty takiej kampanii? »

Jak reklamować się w mediach społecznościowych?

Aktualizacja: 17.06.2014

Rozwój mediów społecznościowych wniósł nową jakość w sposób komunikowania się firm z otoczeniem. Coraz więcej przedsiębiorstw traktuje media społecznościowe jako ważne narzędzie marketingu i promocji. Jak polskie MSP mogą wykorzystać możliwości, które dają media społecznościowe? »

Czy dobra promocja wystarczy do osiągnięcia celu?

Aktualizacja: 25.02.2014

Wielu właścicieli firm i kierowników związanych z promocją błędnie definiuje cel jaki chcą osiągnąć poprzez działania promocyjne. Traktują oni reklamę, kampanię marketingowę jako cel sam w sobie. Im bardziej spektakularnie i efektownie, tym lepiej. Mniej istotna jest już trwałość efektów podjętych działań. Jak pokazuje praktyka krótkowzroczność dotyczy nie tylko promocji, ale również innych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa. »

Kod QR – pomost między światem rzeczywistym a wirtualnym

Aktualizacja: 29.01.2014

Kody QR to bardzo skuteczny instrument w mobilnym marketingu. Wykorzystanie kodów QR w promocji pozwala połączyć zalety klasycznej reklamy w świecie rzeczywistym (bilboardy, prasa drukowana, katalogi i ulotki) z atutami interaktywnej reklamy w Internecie. »

Nowy Świat w Warszawie najdroższą ulicą handlową w Polsce

Aktualizacja: 14.11.2013

Warszawski Nowy Świat jest najdroższą ulicą handlową w Polsce i 45 na świecie - tak wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield. »

Zakaz reklamy a obowiązek informowania o zakresie i rodzaju świadczeń zdrowotnych

Aktualizacja: 19.06.2013

Podmiot wykonujący działalność leczniczą ma obowiązek podawać do wiadomości publicznej informacje o zakresie i rodzajach udzielanych świadczeń zdrowotnych. Jednak treść ani forma tych informacji nie mogą mieć cech reklamy. »

Nowe sposoby na przekaz informacji

Aktualizacja: 06.02.2013

Przekazy graficzne, multimedialne, prezentacje, wizualizacje, publikacje stają się elementem dziennikarstwa internetowego. Ostatnie lata pokazały wzrost zainteresowania rynkiem informacji – zarówno graficznym (fotorelacje) jak publikacjami. »

Kierunki rozwoju dziennikarstwa internetowego

Aktualizacja: 06.02.2013

Nieustanie obserwuje się rozwój rynku informacji. Można zauważyć ten rozwój poprzez powstawanie licznych portali tematycznych i specjalistycznych. Równocześnie rozbudowano serwisy firmowe (szczególnie firm ogólnokrajowych i międzynarodowych) w zakresie informacji dla klientów, informacji o firmie, jej polityce i produktach. Na rynek wydawniczy wprowadzono magazyny i biuletyny instytucji i firm badawczych. »

Wymagania firm wobec rynku reklamowego

Aktualizacja: 15.01.2013

Firmy są ważnym źródłem dochodów dla wydawnictw, firm mediowych i mediów. Głównymi kryteriami dla reklamodawców jest popularność i powszechność przekazu oraz jego marka i reputacja. Jakie są wymagania firm wobec reklamodawców? »

Jak stworzyć skuteczną reklamę?

Aktualizacja: 22.11.2012

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Jednak jest ona tylko jednym z elementów torujących nam drogę do sukcesu. Stworzenie dobrej reklamy nie jest wcale proste, ale łatwość tworzenia nie jest w niej najważniejsza. Rolę nadrzędną odgrywa medium, w którym nasza reklama się ukaże. »

Popularność przekazów reklamowych online

Aktualizacja: 09.11.2012

Rynek reklamowy jest sposobem na utrzymanie i rozwój sieci wydawniczych. Obok korzyści są widoczne również obciążenia jakie napotykają wydawnictwa przy prowadzeniu akcji reklamowych i marketingowych. Wielu czytelników negatywnie ocenia nadmiar akcji reklamowych. Problemy tego typu są coraz częściej widoczne w sieci www. »

Rynek reklamy w Polsce

Aktualizacja: 24.05.2012

W Polsce rynek reklamowy jest ukierunkowany na tworzenie wizerunku wśród opinii publicznej. Zainteresowanie nowymi projektami reklamowymi jest znaczne, widzowie szukają nowych form prezentacji i nowych popularnych produktów. »

Reklama SMS - opłacalna czy nie?

Aktualizacja: 28.02.2012

Reklama SMS nie cieszy się dużą popularnością wśród polskich przedsiębiorców. Poznaj trzy fakty dotyczące reklamy SMS. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

ASCS-Consulting Biuro Rachunkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »