REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy standard drukowania (nie tylko) w biurze!

Subskrybuj nas na Youtube
Nowy standard drukowania (nie tylko) w biurze!
Nowy standard drukowania (nie tylko) w biurze!

REKLAMA

REKLAMA

Drukarka, którą sterujemy nawet za pomocą smartfona? Lekka i bezprzewodowa, więc możemy zabierać ją ze sobą do archiwum, sali konferencyjnej czy „podzielić się” z koleżankami z pokoju obok? Taka, która „podpowie” szablon etykiety, naklejki czy identyfikatora, pozwoli na jego personalizację (logo, zdjęcie), a potem szybko wydrukuje dowolną ilość? Poznajmy nowy Leitz Icon!

Jedno urządzenie – wiele zastosowań

Naklejki z imieniem i nazwiskiem pracownika, podstawowymi informacjami,  a nawet jego zdjęciem. Eleganckie i personalizowane naklejki i etykiety na teczki pracownicze, segregatory, pudełka czy szuflady. Oprócz tego wszelkiego rodzaju wizytówki, identyfikatory, tabliczki informacyjne, etykiety (samoprzylepne lub nie) z nadrukowanym logo, dowolną grafiką czy zdjęciem a także i wiele innych – to tylko niektóre możliwości drukarki mobilnej Leitz Icon.

REKLAMA

REKLAMA

Mobilność i kompaktowy rozmiar Icon’a sprawia, że możemy mieć go zawsze przy sobie, a sterowanie ze pomocą smartfona czy tableta umożliwia nam tworzenie etykiet na bieżąco, personalizację ich treści oraz dopasowywanie kształtu i wielkości etykiet do bieżących potrzeb i sytuacji.

Urządzeniem sterujemy za pomocą prostej i intuicyjnej aplikacji, która wyposażona została w szereg praktycznych szablonów, które dodatkowo usprawnią naszą pracę. Oprogramowanie współpracuje z urządzeniami PC, Mac, smartfonami oraz tabletami (iOS i Android).

Zobacz również serwis: Zakładam firmę

REKLAMA

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Mobilnie, bezprzewodowo

Jak to działa? Urządzenie można podłączyć do wybranego urządzenia zarówno za pomocą kabla USB lub bezprzewodowo przez WiFi. Dodatkowo, dzięki kompaktowym wymiarom (21x11x13 cm i 2 kg) bez problemu schowamy je do plecaka czy torebki, tak aby drukarka zawsze była „pod ręką” i aby móc drukować etykiety wszędzie tam, gdzie chcemy. Możliwość wyboru dowolnego połączenia z drukarką przez kabel USB lub siecią bezprzewodową Wi-Fi - to idealne rozwiązanie dla większej liczby użytkowników.

Zadaj pytanie na FORUM

Leitz Icon  pozwala na szybkie i proste drukowanie wielu rodzajów etykiet: samoprzylepnych papierowych (do wyboru: o gotowych rozmiarach oraz w formie taśmy z możliwością przycięcia do potrzebnego rozmiaru), kartonowych (idealnych na identyfikatory, wizytówki, segregatory), samoprzylepnych plastikowych (odpornych na wodę i promienie UV, dostępnych w różnych kolorach, stąd idealnych m.in. do oznaczania różnych rodzajów przedmiotów). Prędkość drukowania wynosi do 200 sztuk etykiet na minutę.

Inteligentna kaseta monitoruje i informuje o rodzaju załadowanej taśmy oraz poziomie jej zużycia, zapewniając pełną kontrolę nad ilością etykiet pozostałych do wydrukowania. Co ciekawe zgodnie z najnowszymi trendami kaseta wykonana została z masy papierowej pochodzącej z recyklingu.

Nowoczesny design urządzenia doceniony został przez międzynarodowe jury, które przyznało mu prestiżową nagrodę IF Design Award.

Zobacz także: Nowe sposoby na przekaz informacji

Producent: Leitz, Sugerowana cena producenta: 699 PLN

Więcej informacji: http://www.leitz.com/pl-PL/Inspiracje/Icon-Drukarka-etykiet/

***

Dodatkowe informacje o produkcie:

System umożliwia drukowanie wielu rodzajów etykiet:

  • Samoprzylepnych papierowych o gotowych rozmiarach

Gotowe formaty do szybkiego drukowania małych lub dużych etykiet adresowych w krótkim czasie. Drukowanie do 200 etykiet na minutę.

Duże, wymiar 88 x 36 mm, 600 etykiet
Duże, wymiar 59 x 102 mm, 225 etykiet
Małe, wymiar 88 x 28 mm, 690 etykiet
Małe, wymiar 50 x 88 mm, 435 etykiet

  • samoprzylepnych papierowych o rozmiarach dostosowanych do potrzeb użytkownika

Możliwość przycięcia etykiety do wybranej  długości : od 2,8 do 910 mm. Zastosowanie: etykiety adresowe, transportowe, etykiety na segregatory, oznakowania, a nawet długie bannery.

  • samoprzylepnych plastikowych o rozmiarach dostosowanych do potrzeb użytkownika (różne opcje kolorystyczne do wyboru)

Możliwość przycięcia etykiety do wybranej długości: od 2,8 do 910 mm. Zastosowanie:wytrzymała, plastikowa taśma do stosowania w miejscach wyeksponowanych na działanie wody lub promieniowania UV.Różne opcje kolorystyczne do wyboru idealnie nadają się m.in. do oznaczania przedmiotów mające różne zastosowanie.

  • kartonowych nieprzylepnych

Grubość papieru 157 gsm.Jedna taśma, którą można przyciąć do potrzebnego rozmiaru. Zastosowanie: identyfikatory, etykiety do segregatorów bądź wizytówki.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

REKLAMA

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA