REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy standard drukowania (nie tylko) w biurze!

Nowy standard drukowania (nie tylko) w biurze!
Nowy standard drukowania (nie tylko) w biurze!

REKLAMA

REKLAMA

Drukarka, którą sterujemy nawet za pomocą smartfona? Lekka i bezprzewodowa, więc możemy zabierać ją ze sobą do archiwum, sali konferencyjnej czy „podzielić się” z koleżankami z pokoju obok? Taka, która „podpowie” szablon etykiety, naklejki czy identyfikatora, pozwoli na jego personalizację (logo, zdjęcie), a potem szybko wydrukuje dowolną ilość? Poznajmy nowy Leitz Icon!

Jedno urządzenie – wiele zastosowań

Naklejki z imieniem i nazwiskiem pracownika, podstawowymi informacjami,  a nawet jego zdjęciem. Eleganckie i personalizowane naklejki i etykiety na teczki pracownicze, segregatory, pudełka czy szuflady. Oprócz tego wszelkiego rodzaju wizytówki, identyfikatory, tabliczki informacyjne, etykiety (samoprzylepne lub nie) z nadrukowanym logo, dowolną grafiką czy zdjęciem a także i wiele innych – to tylko niektóre możliwości drukarki mobilnej Leitz Icon.

REKLAMA

REKLAMA

Mobilność i kompaktowy rozmiar Icon’a sprawia, że możemy mieć go zawsze przy sobie, a sterowanie ze pomocą smartfona czy tableta umożliwia nam tworzenie etykiet na bieżąco, personalizację ich treści oraz dopasowywanie kształtu i wielkości etykiet do bieżących potrzeb i sytuacji.

Urządzeniem sterujemy za pomocą prostej i intuicyjnej aplikacji, która wyposażona została w szereg praktycznych szablonów, które dodatkowo usprawnią naszą pracę. Oprogramowanie współpracuje z urządzeniami PC, Mac, smartfonami oraz tabletami (iOS i Android).

Zobacz również serwis: Zakładam firmę

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Mobilnie, bezprzewodowo

Jak to działa? Urządzenie można podłączyć do wybranego urządzenia zarówno za pomocą kabla USB lub bezprzewodowo przez WiFi. Dodatkowo, dzięki kompaktowym wymiarom (21x11x13 cm i 2 kg) bez problemu schowamy je do plecaka czy torebki, tak aby drukarka zawsze była „pod ręką” i aby móc drukować etykiety wszędzie tam, gdzie chcemy. Możliwość wyboru dowolnego połączenia z drukarką przez kabel USB lub siecią bezprzewodową Wi-Fi - to idealne rozwiązanie dla większej liczby użytkowników.

Zadaj pytanie na FORUM

REKLAMA

Leitz Icon  pozwala na szybkie i proste drukowanie wielu rodzajów etykiet: samoprzylepnych papierowych (do wyboru: o gotowych rozmiarach oraz w formie taśmy z możliwością przycięcia do potrzebnego rozmiaru), kartonowych (idealnych na identyfikatory, wizytówki, segregatory), samoprzylepnych plastikowych (odpornych na wodę i promienie UV, dostępnych w różnych kolorach, stąd idealnych m.in. do oznaczania różnych rodzajów przedmiotów). Prędkość drukowania wynosi do 200 sztuk etykiet na minutę.

Inteligentna kaseta monitoruje i informuje o rodzaju załadowanej taśmy oraz poziomie jej zużycia, zapewniając pełną kontrolę nad ilością etykiet pozostałych do wydrukowania. Co ciekawe zgodnie z najnowszymi trendami kaseta wykonana została z masy papierowej pochodzącej z recyklingu.

Nowoczesny design urządzenia doceniony został przez międzynarodowe jury, które przyznało mu prestiżową nagrodę IF Design Award.

Zobacz także: Nowe sposoby na przekaz informacji

Producent: Leitz, Sugerowana cena producenta: 699 PLN

Więcej informacji: http://www.leitz.com/pl-PL/Inspiracje/Icon-Drukarka-etykiet/

***

Dodatkowe informacje o produkcie:

System umożliwia drukowanie wielu rodzajów etykiet:

  • Samoprzylepnych papierowych o gotowych rozmiarach

Gotowe formaty do szybkiego drukowania małych lub dużych etykiet adresowych w krótkim czasie. Drukowanie do 200 etykiet na minutę.

Duże, wymiar 88 x 36 mm, 600 etykiet
Duże, wymiar 59 x 102 mm, 225 etykiet
Małe, wymiar 88 x 28 mm, 690 etykiet
Małe, wymiar 50 x 88 mm, 435 etykiet

  • samoprzylepnych papierowych o rozmiarach dostosowanych do potrzeb użytkownika

Możliwość przycięcia etykiety do wybranej  długości : od 2,8 do 910 mm. Zastosowanie: etykiety adresowe, transportowe, etykiety na segregatory, oznakowania, a nawet długie bannery.

  • samoprzylepnych plastikowych o rozmiarach dostosowanych do potrzeb użytkownika (różne opcje kolorystyczne do wyboru)

Możliwość przycięcia etykiety do wybranej długości: od 2,8 do 910 mm. Zastosowanie:wytrzymała, plastikowa taśma do stosowania w miejscach wyeksponowanych na działanie wody lub promieniowania UV.Różne opcje kolorystyczne do wyboru idealnie nadają się m.in. do oznaczania przedmiotów mające różne zastosowanie.

  • kartonowych nieprzylepnych

Grubość papieru 157 gsm.Jedna taśma, którą można przyciąć do potrzebnego rozmiaru. Zastosowanie: identyfikatory, etykiety do segregatorów bądź wizytówki.

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA