| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Finanse i rozwój

Ubezpieczenie należności handlowych w praktyce

Aktualizacja: 23.01.2014

Ubezpieczając należności handlowe uzyskujemy ochronę przed niewypłacalnością naszych kontrahentów, którym sprzedajemy towary lub usługi. Gdy kontrahent nie zapłaci w terminie przysługującej nam należności, do akcji wkracza ubezpieczyciel. Na czym w praktyce polega ubezpieczenie należności handlowych? »

Lojalność klienta cz. III

Aktualizacja: 03.01.2014

Wysiłki firmy, zmierzające do pozyskiwania lojalnych klientów, będzie można racjonalizować tylko wtedy, kiedy tę lojalność uda się zmierzyć. W każdym innym przypadku mamy do czynienia z działaniem intuicyjnym, może nawet opartym na solidnych podstawach, wcześniej zdobytego doświadczenia, jednak bez możliwości weryfikacji. A więc jak zmierzyć lojalność klientów? Od razu widać, że zadanie nie jest proste. Wszak mamy do czynienia z próbą pomiaru cechy jakościowej (kwalitatywnej). »

Gwarancje de minimis dla przedsiębiorców

Aktualizacja: 04.12.2013

Rządowy program gwarancji de minimis działa już od wiosny 2013 roku. Polega on na zabezpieczaniu kredytów obrotowych udzielanych w ramach dopuszczalnej pomocy publicznej. Kiedy przedsiębiorca może skorzystać z gwarancji de minimis? »

Przedsiębiorcy w lepszych nastrojach

Aktualizacja: 29.11.2013

W tym kwartale wskaźnik nastrojów mikro, małych i średnich firm w Polsce wzrósł do poziomu minus 47,8 pkt., czyli pułapu nienotowanego od trzech lat – wynika z najnowszego badania Instytutu Keralla Research, który co kwartał bada przedsiębiorstwa MŚP w Polsce »

Lojalność klienta cz. II

Aktualizacja: 29.11.2013

Czy słusznie mam wrażenie, iż często, nasze zabieganie o lojalność klienta nie jest dostateczne względem potencjalnych korzyści jakie ta lojalność może przynosić firmie? W każdym razie, w moim przekonaniu, w tym zakresie, można by było robić dużo więcej i zyskiwać na tym. Jakie są te potencjalne korzyści? Po pierwsze, lojalny klient, to względnie stały klient, a to oznacza stabilność, wzrost prestiżu i często zdecydowanie większą przewidywalność obrotów. Po drugie, koszty pozyskiwania klienta są z reguły wyższe, niż koszty jego utrzymania. »

Wzór reklamacji dotyczącej wymiany towaru

Aktualizacja: 15.11.2013

Wzór reklamacji dotyczącej wymiany towaru. Obniżenie ceny zakupionego towaru to jeden ze sposobów reklamacji wadliwej rzeczy. Zobacz wzór reklamacji dotyczącej obniżenia ceny! »

Wzór reklamacji dotyczącej obniżenia ceny

Aktualizacja: 15.11.2013

Wzór reklamacji dotyczącej obniżenia ceny. Obniżenie ceny zakupionego towaru to jeden ze sposobów reklamacji wadliwej rzeczy. Zobacz wzór reklamacji dotyczącej obniżenia ceny! »

Wzór reklamacji dotyczącej pełnego zwrotu ceny

Aktualizacja: 15.11.2013

Prezentujemy wzór reklamacji dotyczący pełnego zwrotu ceny. Zwrot pełnej ceny to jeden ze sposobów reklamacji wadliwego towaru. Zobacz wzór reklamacji dotyczącej pełnego zwrotu ceny! »

Wzór reklamacji dotyczącej naprawy towaru

Aktualizacja: 14.11.2013

W artykule prezentujemy wzór reklamacji dotyczącej naprawy towaru. Naprawa towaru to jeden ze sposobów reklamacji wadliwego towaru. Zobacz wzór reklamacji dotyczącej naprawy towaru! »

Lojalność klienta cz. I.

Aktualizacja: 12.11.2013

Utrzymanie ciągłości funkcjonowania firmy, to jeden z podstawowych obowiązków jej właściciela. Aby się z niego wywiązywać muszą być spełnione trzy warunki. Po pierwsze, firma musi mieć produkt; po drugie, zachowywać płynność finansową ; wreszcie po trzecie, musi mieć klientów, którzy ten produkt od niej kupią. »

Płynność finansowa w małej firmie

Aktualizacja: 08.10.2013

Płynność finansowa to element decydujący o przetrwaniu firmy. Polega ona na zdolności firmy do regulowania swoich zobowiązań. W jaki sposób mała firma może zachować płynność finansową? »

Promocja, czyli sposób na pozyskiwanie klientów

Aktualizacja: 07.10.2013

Promocja początkującej firmy to wyzwanie. Jak bowiem poinformować świat o oferowanych przez nią produktach czy usługach, pamiętając o ograniczeniach związanych z niewielkim z reguły budżetem przeznaczonym na rozruch działalności? »

Współpraca B2B - akcje marketingowe na polskim rynku

Aktualizacja: 03.10.2013

Wiele firm w ostatnich latach uzyskuje wysokie wyniki rozpoznawalności na rynku biznesowym i konsumenckim dzięki budowaniu sieci współpracy B2B. Łączenie sieci marketingowych, promocyjnych i handlowych jest sposobem na uzyskanie zainteresowania firm z wybranych sektorów oraz klientów szukających powszechnych i szerokich baz danych, baz klientów i baz firm. Znacznym utrudnieniem są jednak trudności w ocenie prezentowanych firm i ofert oraz zakres działania wybranego portalu (różne sektory, różnorodne firmy, różne województwa). »

Współpraca biznes + nauka? To możliwe dzięki platformie Eureka

Aktualizacja: 30.09.2013

Z danych Ministerstwa Gospodarki wynika, że 60% polskich firm nie wie jak lub nigdy nie próbowało nawiązać współpracy z naukowcami. W województwie łódzkim, sytuacja jest jeszcze poważniejsza. Z analizy potrzeb innowacyjnych przedsiębiorstw wynika, że prawie 80% lokalnych przedsiębiorców nigdy nie podjęło współpracy z instytucjami badawczymi. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Tax-Net Jacek Adamczak

Kancelaria Podatkowa - Biuro Rachunkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »