REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

E-marketing jako forma promocji

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Irina Nowochatko
E-marketing jako forma promocji
E-marketing jako forma promocji
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

W walce o klienta firmy korzystają z każdej możliwej formy promocji towarów i usług. Wraz z rozwojem technologii internetowych przedsiębiorcy opanowali sieć jako sposób dotarcia do szerszej grupy nabywców.

Z badania NetTrack przeprowadzonego w okresie maj - czerwiec 2009 roku przez firmę badawczą MillwardBrown SMG/KRC wynika, że z Internetu w Polsce korzysta 49,1% całej populacji. To daje szerokie pole do popisu tym, którzy walczą o klientów i szukają coraz nowych dróg dotarcia do nich.

REKLAMA

REKLAMA

Marketing internetowy jest jedną z najbardziej rozpowszechnionych form promocji towarów i usług, która dociera zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów. Obejmuje m.in. sprzedaż, reklamę, budowanie wizerunku marki, badania marketingowe i obsługę klienta.

Ponadto dzięki internetowym narzędziom marketingowym firma gromadzi dane o klientach, które wykorzystuje do prezentacji zindywidualizowanych informacji o firmie i jej produktach.

Zobacz: Kredyt dla przedsiębiorcy - krok po kroku

REKLAMA

Poczta elektroniczna

W marketingu internetowym poczta elektroniczna służy do przesyłania klientom określonych informacji o firmie czy ofert handlowych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W treści tych komunikatów mogą zostać uwzględnione osobiste preferencje klientów. Komunikaty mogą obejmować zarówno podziękowanie za złożenie zamówienia, jak i zapowiedzi lub informacje dotyczące nowych produktów i usług, a także specjalne oferty skierowane do danego klienta.

Aby utrzymać dobrą relację z kupującym należy szanować prywatność nabywcy i umożliwić klientom łatwe anulowanie subskrypcji informacji marketingowych przesyłanych pocztą elektroniczną.

Zobacz: Jak przygotować podstawowe dokumenty analizy finansowej firmy?

Reklama w sieci

Wśród najbardziej rozpowszechnionych form reklamy w Internecie są interaktywne banery reklamowe. Takie oferty online kierują odwiedzających daną stronę internetową do serwisu firmy. Reklamowanie się w sieci pomaga również w budowaniu wizerunku firmy.

Elektroniczne biuletyny

Elektroniczne biuletyny są cyfrową publikacją przesyłaną do abonentów pocztą elektroniczną. Informacje, które są w nich zawarte można dostosowywać do określonej grupy klientów lub partnerów biznesowych. To dostosowanie może polegać m.in. na zamieszczeniu sekcji ze wskazówkami i poradami dotyczącymi użytkowania.

Zaletą tej formy reklamy jest to, że wysyłając biuletyny zawierające odsyłacz do serwisu internetowego można również rozpowszechnić markę i podnieść poziom sprzedaży produktu czy usługi.

Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe, werbunkowe i stowarzyszeniowe są skierowane do lojalnych klientów, a także do tych użytkowników, którzy często odwiedzają dany serwis internetowy. Mogą to być np. upusty czy prezenty z tytułu zachęcenia do wizyty w serwisie nowych klientów. Takie programy wykorzystuje się także we współpracy z innymi serwisami, które znajdują się w kręgu zainteresowań docelowych klientów. Mogą one skierować internautów do danego przedsiębiorcy.

Strona internetowa

Serwis internetowy jest wirtualną wizytówką firmy. Jego główną zaletą jest możliwość zmierzenia interakcji klientów z serwisem i dostosowanie komunikacji do indywidualnych zainteresowań odwiedzających dany serwis.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA