REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak zdobyć klienta w Internecie?

Irina Nowochatko
Mniejsze koszty obsługi klienta generują większe zyski dla firmy.
Mniejsze koszty obsługi klienta generują większe zyski dla firmy.
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Możliwość zrobienia zakupów w domu w dowolnym czasie sprawia, że coraz więcej osób na świecie i w Polsce dokonuje zakupów w sieci. W Internecie pełno jest ofert sprzedażowych od kosmetyków, ubrań czy sprzętu elektronicznego do kosztownej biżuterii i drogich akcesoriów. Jak zatem przekonać klienta, by korzystał z oferty danej firmy, a nie kupował tego samego od innego sprzedawcy.

Zakupy przy ekranie komputera stają się coraz bardziej popularne. Eurostat podaje, że w 2008 roku 25 proc. europejskich internautów kupiło sprzęt elektroniczny w sieci. Powinno to cieszyć właścicieli sklepów internetowych, którzy mogą liczyć na zwiększające się grono klientów.

REKLAMA

Obsługa w Internecie jest atrakcyjniejsza

Do pozyskania i obsługi klientów e-firma korzysta ze wszelkich dostępnych mechanizmów internetowych. Obsługa klienta w Internecie jest tańsza i w pewnym sensie atrakcyjniejsza. Internet i handel elektroniczny zaspokaja oczekiwania tak sprzedawcy, jak i zamawiającego.

Mniejsze koszty obsługi klienta generują większe zyski dla firmy. Z kolei klient otrzymuje interesujące go informacje o produkcie i dokonuje zakupu nie wychodząc z domu.

Zobacz: Potwierdzenie przyjęcia wniosku - porada

Jak zdobyć klienta-internautę

REKLAMA

Jeśli sklep dopiero zaistniał w Internecie najważniejszą rzeczą jest jego reklama i budowa zaufania do jego marki. W promocji takiego sklepu przydatne są kampanie bannerowe, mailing, sponsoring, informacje na listach w grupach dyskusyjnych, programy partnerskie czy rejestracja w katalogach i wyszukiwarkach.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Trzeba pamiętać, że dobra reklama nie jest natrętna. A na efektywność kampanii reklamowej wpływa głównie czas i długość jej trwania, odpowiednio dobrana grupa docelowa, która odwiedza dany serwis, a także liczba potencjalnych użytkowników gości - banner czy link przekieruje internautów na stronę reklamowanego serwisu.

Zobacz: Na czym polega Program Ramowy CIP?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA