Coraz więcej managerów zdaje sobie sprawę, że nie da się zarządzać skutecznie przedsiębiorstwem nie mając precyzyjnej informacji nt. efektywności poszczególnych procesów, jak i całościowych wyników firmy. Współczesny manager musi być sprawnym mechanikiem i diagnostą, mającym świadomość, że duża prędkość nie jest wcale gwarancją dotarcia pierwszym na metę czy nawet przejechania trasy w całości. Wszystkie części, podzespoły i załoga muszą perfekcyjnie ze sobą współgrać.
Atak hakerski, błąd ludzki, zła wola lub awaria serwera – to cztery częste przyczyny utraty strony, sklepu internetowego czy bloga. Co zrobić, gdy taka sytuacja spotka witrynę, której nikt nie backupował? I kto powinien zajmować się takim backupem? A także, co grozi stronom internetowym w 2018 roku?
Poniżej kilka skutecznych rozwiązań, które warto zastosować w przypadku prowadzenia e-sklepu. Niektóre z nich można wdrożyć samodzielnie, inne wymagają wsparcia specjalistów. Jedno jest pewne – aby zwiększyć ruch na naszej stronie, który będzie generował sprzedaż, postawmy na kilka źródeł dotarcia do odbiorcy. Oto, co rekomendujemy.
Obecnie w Polsce z sieci internetowej korzysta 24,82 mln użytkowników, z czego 10,98 mln to kobiety. Połowa internautek wykorzystuje sieć, by dowiedzieć się więcej o markach i cenach, a jedna trzecia – by dokonać zakupu ulubionego produktu kosmetycznego. Dokonując sprzedaży przez internet, na pewno warto prowadzić marketing online ukierunkowany na kobiety.
Każde przedsiębiorstwo handlowo-usługowe korzysta z oprogramowania, które wspiera sprzedaż. Od czasów kiedy Internet nie był jeszcze tak powszechny, sporo się jednak zmieniło. Przeskok na programy okienkowe był dużym krokiem w przyszłość i przyniósł szereg korzyści, bez których dzisiaj nie wyobrażamy sobie pracy. Jednym z takich plusów jest możliwość zdalnego dostępu do bazy danych, z każdego miejsca na świecie. I to zarówno przez przedsiębiorcę oraz jego pracowników, jak i przez kontrahentów.
Zakupy w sklepie internetowym są formą zawarcia umowy na odległość, która może ułatwić konsumentom wybór towaru i uzyskanie odpowiedniej ceny, lecz także potrafi nieść za sobą sporą dozę ryzyka. Zazwyczaj to kupujący jest bardziej chroniony przez prawo, jednak istnieją sytuacje, gdy e-sklep może nie zrealizować umowy, powołując się na błąd.