REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie "The Challenger sale - sprzedaż prowokacyjna"

Subskrybuj nas na Youtube
Szkolenie
Szkolenie "The Challenger sale - sprzedaż prowokacyjna"
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do udziału w szkoleniu "The Challenger sale - sprzedaż prowokacyjna", które odbędzie się 22 kwietnia w Warszawie. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl.

Dlaczego warto?

REKLAMA

Bo w ten sposób jeszcze niewiele osób sprzedaje, jest to rewolucja w sprzedaży. Ci co już dziś wprowadzą tą metodę w życie przez najbliższe 2-3 lata będą czerpać z tego zyski. Ci co się tym zainteresują później, będą już kolejnymi, a jak wiadomo tylko pierwsi zarabiają najwięcej.

Dla kogo?

Dla tych, którzy sprzedają swoje produkty i zależy im na długotrwałych sukcesach.
Dla tych, którzy w sprzedaży napotykają na mur milczenia ze strony Klientów.
Dla tych, którzy chcą mieć więcej zadowolonych Klientów, a także dla tych, którzy dopiero planują zająć się sprzedażą.

Jak?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Szkolenie pomaga wypracować indywidualne warunki sprzedażowe w oparciu o siłę wartości sprzedawcy.

Efekt

Zadowolony Klient do nas wraca, sam dzwoni, a jak nas widzi to mówi "O dzień dobry, cieszę się że Pana/Panią widzę".
I Klient i Sprzedawca są zadowoleni, a ich kontakt jest obopólnie korzystny.

Kiedy:

22 kwietnia

Gdzie:

JM HOTEL, Warszawa, Grzybowska 45

Za ile?

Bilety dostępne od 290 złotych
Kup: http://szkolenia.ppiu.pl/

Co będzie?

To będą warsztaty składające się z kilku sesji:

Sesja 1

- stworzenie unikatowego, indywidualnego obrazu marki osobistej „personal branding" dla każdego z uczestników
- doskonalenie umiejętności skutecznego diagnozowania kluczowych potrzeb rozmówcy - jego kanałów jakimi zbiera informacje oraz wywiera wpływ na świadome stosowanie efektywnych narzędzi perswazyjnych
Krok 1 – Członkostwo gloryfikuje - stań się specjalistą w swojej branży.
Krok 2 – Daj się zauważyć. Jak powinna wyglądać twoja autoprezentacja w social media.
Krok 3 – Odwrócenie procesu sprzedaży - niech klient zabiega o Ciebie.

Sesja 2

"KLIENT I JEGO OSOBISTE POTRZEBY" - DIAGNOZA
- TEACHING - Na czym polega sprzedaż prowokacyjna - wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z Klientem.
- TAILORING - Analiza konkretnych profili klientów - metaprogramy. Dostosowanie przekazu zgodne z analizą psychologiczną Klienta. Przejęcie kontroli podczas rozmowy.

Sesja 3

MAGICZNY KIJ
Interaktywne ćwiczenie, ukazujące współzależności między personalne. Ćwiczenie JEST odpowiedzią na pytanie gdzie zaczyna się prowokacja sprzedażowa, a gdzie powinna mieć swój koniec. Ćwiczenie silnie wpływające na automotywację uczestników.

Sesja 4

MAPA EMPATII - POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
Narzędzie sprzedażowe, opracowane przez firmę XPLANE. Przez wielu nazywane jest metodą profilowania klienta.
Pozwala na wczucie się w osobiste pragnienia Klienta poprzez analizę jego środowiska i zależności jakie w nim zachodzą:
• Co klient słyszy?
• Co klient tak naprawdę myśli i czuje?
• Co klient mówi i robi?
• Jakie klient ma bolączki?
• Jakie są jego korzyści?

Kto?

Głównym prowadzącym szkolenie jest Mateusz Mrozowski czynny manager i doradca biznesowy. Trener i coach sprzedaży.
Szkolił i współpracował z takimi markami jak: Energa,SGS, IKEA, Gamma discover, Jbb coaching. Jako ekspert publikuje na łamach magazynów: Forbs, Marketer+, Szef Sprzedaży, Franczyza & Biznes, Brief, Law Business Quality.

Trener mentalny kadry paraolimpijskiej.
Jest autorem książki: "Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale".

oraz

Marcin Juchniewicz,
Psycholog, mówca motywacyjny, trener coach, Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Podróżnik - eksplorujący głównie rejon Ameryki Południowej oraz Środkowej. Aktor. Specjalista ds. komunikacji interpersonalnej, pracy zespołowej, komunikacji wpływu oraz wystąpień publicznych. W trakcie 15-sto letniej pracy zespołowej wyspecjalizował się w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych, dedykowanych pracownikom na stanowiskach specjalistycznych i menadżerskich. Na przestrzeni ostatnich lat przeprowadził ponad 800 szkoleń dla organizacji na rynku polskim oraz zagranicznym.

Kup bilet:  
http://szkolenia.ppiu.pl/

Bilet General możesz mieć za DARMO otwierając za naszą pomocą konto firmowe w mBanku.
Zainteresowany. Prześlij dane kontaktowe na biuro@ppiu.pl odpowiemy jak to zrobić.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

REKLAMA

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

REKLAMA

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

REKLAMA