REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie "The Challenger sale - sprzedaż prowokacyjna"

Szkolenie
Szkolenie "The Challenger sale - sprzedaż prowokacyjna"
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do udziału w szkoleniu "The Challenger sale - sprzedaż prowokacyjna", które odbędzie się 22 kwietnia w Warszawie. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl.

Dlaczego warto?

REKLAMA

Bo w ten sposób jeszcze niewiele osób sprzedaje, jest to rewolucja w sprzedaży. Ci co już dziś wprowadzą tą metodę w życie przez najbliższe 2-3 lata będą czerpać z tego zyski. Ci co się tym zainteresują później, będą już kolejnymi, a jak wiadomo tylko pierwsi zarabiają najwięcej.

Dla kogo?

Dla tych, którzy sprzedają swoje produkty i zależy im na długotrwałych sukcesach.
Dla tych, którzy w sprzedaży napotykają na mur milczenia ze strony Klientów.
Dla tych, którzy chcą mieć więcej zadowolonych Klientów, a także dla tych, którzy dopiero planują zająć się sprzedażą.

Jak?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Szkolenie pomaga wypracować indywidualne warunki sprzedażowe w oparciu o siłę wartości sprzedawcy.

Efekt

Zadowolony Klient do nas wraca, sam dzwoni, a jak nas widzi to mówi "O dzień dobry, cieszę się że Pana/Panią widzę".
I Klient i Sprzedawca są zadowoleni, a ich kontakt jest obopólnie korzystny.

Kiedy:

22 kwietnia

Gdzie:

JM HOTEL, Warszawa, Grzybowska 45

Za ile?

Bilety dostępne od 290 złotych
Kup: http://szkolenia.ppiu.pl/

Co będzie?

To będą warsztaty składające się z kilku sesji:

Sesja 1

- stworzenie unikatowego, indywidualnego obrazu marki osobistej „personal branding" dla każdego z uczestników
- doskonalenie umiejętności skutecznego diagnozowania kluczowych potrzeb rozmówcy - jego kanałów jakimi zbiera informacje oraz wywiera wpływ na świadome stosowanie efektywnych narzędzi perswazyjnych
Krok 1 – Członkostwo gloryfikuje - stań się specjalistą w swojej branży.
Krok 2 – Daj się zauważyć. Jak powinna wyglądać twoja autoprezentacja w social media.
Krok 3 – Odwrócenie procesu sprzedaży - niech klient zabiega o Ciebie.

Sesja 2

"KLIENT I JEGO OSOBISTE POTRZEBY" - DIAGNOZA
- TEACHING - Na czym polega sprzedaż prowokacyjna - wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z Klientem.
- TAILORING - Analiza konkretnych profili klientów - metaprogramy. Dostosowanie przekazu zgodne z analizą psychologiczną Klienta. Przejęcie kontroli podczas rozmowy.

Sesja 3

MAGICZNY KIJ
Interaktywne ćwiczenie, ukazujące współzależności między personalne. Ćwiczenie JEST odpowiedzią na pytanie gdzie zaczyna się prowokacja sprzedażowa, a gdzie powinna mieć swój koniec. Ćwiczenie silnie wpływające na automotywację uczestników.

Sesja 4

MAPA EMPATII - POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
Narzędzie sprzedażowe, opracowane przez firmę XPLANE. Przez wielu nazywane jest metodą profilowania klienta.
Pozwala na wczucie się w osobiste pragnienia Klienta poprzez analizę jego środowiska i zależności jakie w nim zachodzą:
• Co klient słyszy?
• Co klient tak naprawdę myśli i czuje?
• Co klient mówi i robi?
• Jakie klient ma bolączki?
• Jakie są jego korzyści?

Kto?

Głównym prowadzącym szkolenie jest Mateusz Mrozowski czynny manager i doradca biznesowy. Trener i coach sprzedaży.
Szkolił i współpracował z takimi markami jak: Energa,SGS, IKEA, Gamma discover, Jbb coaching. Jako ekspert publikuje na łamach magazynów: Forbs, Marketer+, Szef Sprzedaży, Franczyza & Biznes, Brief, Law Business Quality.

Trener mentalny kadry paraolimpijskiej.
Jest autorem książki: "Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale".

oraz

Marcin Juchniewicz,
Psycholog, mówca motywacyjny, trener coach, Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Podróżnik - eksplorujący głównie rejon Ameryki Południowej oraz Środkowej. Aktor. Specjalista ds. komunikacji interpersonalnej, pracy zespołowej, komunikacji wpływu oraz wystąpień publicznych. W trakcie 15-sto letniej pracy zespołowej wyspecjalizował się w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych, dedykowanych pracownikom na stanowiskach specjalistycznych i menadżerskich. Na przestrzeni ostatnich lat przeprowadził ponad 800 szkoleń dla organizacji na rynku polskim oraz zagranicznym.

Kup bilet:  
http://szkolenia.ppiu.pl/

Bilet General możesz mieć za DARMO otwierając za naszą pomocą konto firmowe w mBanku.
Zainteresowany. Prześlij dane kontaktowe na biuro@ppiu.pl odpowiemy jak to zrobić.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA