REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Sprzedażowy Dream Team: od rekrutacji po motywację

Sprzedażowy Dream Team: od rekrutacji po motywację. II Forum Szefów Sprzedaży
Sprzedażowy Dream Team: od rekrutacji po motywację. II Forum Szefów Sprzedaży

REKLAMA

REKLAMA

Jak znaleźć gwiazdę sprzedaży w tłumie kandydatów? W jaki sposób ograniczyć rotację w zespole i zatrzymać najlepszych handlowców? Jak przełożyć organizację działu sprzedaży na realizację celów sprzedażowych? Co w praktyce motywuje handlowców? To pytania, na które próbowali odpowiedzieć prelegenci i uczestnicy II Forum Szefów Sprzedaży organizowanego przez redakcję magazynu „Szef Sprzedaży”, które w dniach 19-20 listopada odbyło się w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

REKLAMA

Tematem przewodnim tegorocznej edycji była budowa efektywnego zespołu sprzedażowego. Pierwszego dnia prelegenci skupili się na procesie rekrutacji nowych handlowców oraz organizacji działu sprzedaży. Swoimi doświadczeniami z uczestnikami podzielili się m.in. Paweł Kowalczyk – Kierownik Działu Szkoleń w Krajowym Rejestrze Długów BIG, Lech Dworaczyński – przedsiębiorca, doradca biznesowy, menedżer sprzedaży, znany również z łamów „Szefa Sprzedaży” oraz Jarosław Witwicki – Dyrektor sprzedaży i członek zarządu Macrologic SA. Wieczorem uczestnicy wzięli udział w kolacji, podczas której mogli swobodnie porozmawiać i wymienić się uwagami.

Drugi dzień poświęcony był efektywnym systemom wynagradzania i motywowania handlowców. O zasadach premiowania w swoich firmach mówili m.in. Teresa Horbaczewska – Dyrektor Zarządzający i Dyrektor Sprzedaży w Druk24h oraz Przemysław Mik – Prezes McHayes&StewardGroup.

Język korzyści, czyli zwroty ułatwiające sprzedaż

REKLAMA

Zainteresowani mogli również skorzystać z indywidualnych konsultacji z jednym z ekspertów, wśród których znaleźli się m.in. Rafał Tabaczek – trener Alior Instytut Biznesu, wyróżniony przez PNSA tytułem Super Sprzedawcy w 2014 r., Robert Noworolski – współzałożyciel Quest Change Managers oraz Jakub Antlowiak – adwokat, który udzielał porad z zakresu wprowadzenia do umów z handlowcami zapisu o zakazie konkurencji.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Uczestnicy mieli też okazję wziąć udział w grywalizacji. Przez dwa dni zdobywali punkty (guldeny) poprzez aktywne uczestnictwo w Forum, rozwijając swoją postać w grze przygotowanej we współpracy z firmą Companion. Najlepsi na koniec otrzymali nagrody.

A co o Forum myślą jego uczestnicy? Otwarta formuła spotkania, miła atmosfera, ciekawa tematyka, prelegenci-praktycy, interesujące dyskusje, networking oraz dyżury ekspertów to ich zdaniem najmocniejsze punkty kongresu.

Polecamy: IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA