REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Zarządzanie, Szkolenia

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Biznes za 10 lat. Czy roboty zastąpią ludzi?

Rynek pracy nieustannie się zmienia. Na ostatnie zawirowania ogromny wpływ miała pandemia COVID-19, która spowodowała między innymi wzrost znaczenia pracy zdalnej. Co jeszcze może się wydarzyć i jak najbliższe lata będą kształtować sposoby zarządzania biznesem?

E-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie. Fragment książki [TYLKO U NAS]

O ile każdy aspekt komunikacji kryzysowej jest istotny i ma wpływ na finalny wynik przechodzenia przez kryzys, o tyle największą wagę ma sposób reakcji na negatywne wydarzenia lub zjawiska. Zapraszamy do przeczytania fragmentu książki „E-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie”, który publikujemy jako pierwsi na portalu.

Szkolenia z unijnym dofinansowaniem - ile można otrzymać?

Mikro-, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa mogą ubiegać się o zwrot części kosztów usług szkoleniowych i doradczych, które pomagają prowadzenie firmy w czasie pandemii. Maksymalna wysokość pomocy wynosi do 80 proc. kosztu usługi netto, a budżet projektu finansowanego z UE to ok. 57 mln zł.

Jak przejść na zarządzanie cyfrowe w biznesie?

Model zarządzania cyfrowego staje się coraz bardziej popularny w różnych gałęziach biznesu. Jego skuteczność oraz możliwości, jakie oferuje, zostały przetestowane w związku z lockdownem będącym efektem pandemii COVID-19. Wiele firm w naszym kraju nadal jednak realizuje swoje działania, wykorzystując tradycyjne kanały prowadzania działalności operacyjnej.

REKLAMA

Pomyśl, zanim wydrukujesz tę wiadomość

Zmiana stylu życia, aby być bardziej eko i zero waste, to nie tylko próba ograniczenia ilości odpadów i plastiku w gospodarstwie domowym, dbanie o jakość jedzenia i używanych kosmetyków, lecz także troska o środowisko naturalne jako całość.

Jak rozwijać przedsiębiorstwo transportowe - sposoby na finansowanie w 2020 r.

Rok 2020 jest szczególnie trudny dla branży transportowej. Koronawirus, pakiet mobilności, Green Deal - wszystko to znacząco wpływa na transport. Jak w tym ciężkim okresie rozwijać i inwestować w przedsiębiorstwo transportowe? Jak uzyskać odpowiednie dofinansowanie dla firmy?

Planujesz przeszkolić pracowników? Sprawdź na co możesz dostać pieniądze

Dotacja w ramach programu "Kompetencje dla sektorów" na szkolenia dla pracowników skierowana jest do firm spełniających warunki uzyskania pomocy de minimis lub pomocy publicznej oraz zobowiązujących się do wniesienia wkładu prywatnego w wysokości nie mniejszej niż 20% kwoty wsparcia.

Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]

Pandemia COVID-19 wymusiła na wielu firmach proces transformacji cyfrowej. Co to w praktyce oznacza dla przedsiębiorstwa? Jak zmienia się sposób zarządzania firmą? Czym jest "cyfrowy bliźniak" i czy warto tworzyć długoterminowe plany? Na te pytania odpowie Dr Piotr Kaczmarek-Kurczak - adiunkt w Katedrze Przedsiębiorczości Akademii Leona Koźmińskiego, ekspert ds. innowacji Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Zapraszamy do odsłuchania podcastu.

REKLAMA

Cyberbezpieczeństwo pracy zdalnej w czasie epidemii COVID-19

Trwająca epidemia koronawirusa kreuje zupełnie nowe podejście do sposobu zarządzania organizacją i jej zasobami. Powodzenie tych zmian, a tym samym przetrwanie organizacji jest mocno uzależnione od tego, jak zwinnie poukładamy procesy biznesowe i jak szybko przestawimy pracowników na nowy sposób pracy. W związku z ciągłymi zmianami i brakiem możliwości dokładnego zaplanowania tego procesu, organizacje naraziły się na „cyber-ryzyko” w znacznie większym stopniu, niż było to możliwe do tej pory.

Małe i średnie firmy w dobie epidemii COVID-19 - kto zyskał, kto stracił

Linia podziału między przedsiębiorstwami z sektora MŚP, które ucierpiały z powodu koronawirusa, a tymi dla których nie miał on wpływu albo wręcz polepszył ich sytuację ekonomiczną przebiega mniej więcej w połowie. 49% badanych przedsiębiorców z sektora mikro, małych i średnich firm przyznaje, że ich aktualna sytuacja ekonomiczna jest zła. Z drugiej strony, prawie ¼ właścicieli firm z sektora MŚP ocenia, że ich aktualna sytuacja ekonomiczna jest dobra lub bardzo dobra. Drugie tyle mówi, że ich sytuacja nie jest ani dobra, ani zła. Choć aktualną sytuację najlepiej oceniają przedstawiciele średnich firm, to bardziej optymistycznie w przyszłość patrzą najmniejsi przedsiębiorcy. To wnioski płynące z najnowszego ogólnopolskiego, przekrojowego badania Krajowego Rejestru Długów „KoronaBilans MŚP”.

Zarządzanie firmą w czasie epidemii koronawirusa

Trwająca od kilkudziesięciu dni pandemia koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19 destrukcyjnie wpływa na całe społeczeństwa i poszczególne jednostki. Destabilizuje rynki kapitałowe, prowadzenie działalności, ogranicza możliwość podróżowania oraz ma negatywne skutki dla wielu osób. Firmy stają przed koniecznością sprawnego zarządzania pracą zdalną pracowników i zapewnienia realizacji założonych celów. Istotnym elementem sprawnego działania firmy w kryzysowej sytuacji jest odpowiedni plan komunikacji i współpraca pomiędzy wszystkimi działami. Zmiany zachodzące w firmach w wyniku obecnych wyzwań, stwarzają możliwość udoskonalenia i wzmocnienia procesów zarządzania ryzykiem w celu lepszej ochrony organizacji. W tym kluczowym momencie pracownicy audytu wewnętrznego mogą wnieść istotną wartość dodaną do sposobu zarządzania organizacją.

Menedżer na starcie - zainwestuj czas we wspieranie swoich podwładnych

Najcenniejsze zasoby, jakie posiadasz, to twój własny czas i energia. Kiedy wydatkujesz je na potrzeby swojego zespołu, dokładasz bardzo ważną cegiełkę do zbudowania w nim zdrowych relacji. Właśnie dlatego spotkania w cztery oczy (nazywane w skrócie 1:1) są tak istotną częścią zarządzania. Przynajmniej jedno trzydziestominutowe (lub dłuższe, jeśli jest taka potrzeba) 1:1 w tygodniu z każdym z podwładnych to absolutne minimum.

Czy zapraszać rodziny pracowników na imprezę firmową?

Na pytanie tytułowe nie ma jednej dobrej odpowiedzi. Są imprezy firmowe, na które warto zaprosić rodziny pracowników i będzie to korzystne dla zespołu. Natomiast niektóre wydarzenia firmowe są przeznaczone wyłącznie dla pracowników.

Jakie nagrody rzeczowe i prezenty dla pracowników i klientów

Prezenty, czy nagrody zwiększają lojalność klientów, są również skuteczną formą motywowania pracowników. Doceniać można jednak nie tylko za pomocą gratyfikacji finansowych, czy też typowych nagród rzeczowych. Skuteczna nagroda to taka, która wywołuje emocje.

Impreza firmowa - jak zorganizować i ile kosztuje

Zdaniem 47% pracowników, popularność imprez (wyjazdów) firmowych w ciągu ostatnich 2 lat wzrosła. W polskich firmach najczęściej organizowane są 2-3 wydarzenia rocznie, a przeciętny budżet na osobę wynosi 235 zł. Jak przygotować imprezę firmową? O czym warto pamiętać?

Bezpieczeństwo danych i zasobów firmy

Zapraszamy do udziału w dyskusji na temat zagrożeń i dostępnych rozwiązań skutecznej ochrony, która odbędzie się już 27 lutego 2020 roku w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

W których branżach to pracownicy dyktują warunki

Jak szacują eksperci, na polskim rynku w najbliższych latach będzie brakowało nawet 3-4 milionów pracowników. Do roku 2050 luka ta może osiągnąć nawet 10 milionów. Firmy walczą już nie tylko o programistów, księgowych, finansistów i prawników, ale także szeregowych pracowników fizycznych. Dla kandydatów oznacza to okazję na lepsze warunki i wyższe wynagrodzenia.

Motywowanie pracowników nagrodami rzeczowymi

Benefity dla pracowników często obejmują premie finansowe, opiekę medyczną lub np. karnety na fitness i inne aktywności. A gdyby tak zrobić inaczej i zaproponować nagrody rzeczowe dla tych, którzy starają się najbardziej? Akcja z nagrodami może stanowić ciekawe urozmaicenie w firmowej codzienności.

XV Jubileuszowa Konferencja PolCAAT już w grudniu 2019 r.

XV Jubileuszowa Konferencja PolCAAT odbędzie się 10 grudnia 2019 r. w Warszawie. Prelegentami będą najlepsze i najbardziej znane osoby z polskiej sceny cyber security. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Bezpłatne szkolenia w Warszawie dla przyszłych i początkujących przedsiębiorców

Do grudnia 2019 r. Centrum Przedsiębiorczości Smolna w Warszawie przygotowało 4 bezpłatne szkolenia. Ich tematyka będzie dotyczyć m.in. optymalizacji działań w biznesie, tworzenia zespołów w firmie, a także budowania relacji z klientami.

VI edycja konferencji "Bezpieczeństwo danych i zasobów firmy"

9 października 2019 r. odbędzie się VI edycja konferencji "Bezpieczeństwo danych i zasobów firmy". Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Trwa rejestracja na VI edycję największej konferencji zakupowej w Polsce – PROCON/POLZAK

Do biznesu, wielkimi krokami wkracza tajemnicza VUCA – równie szybko zbliża się kolejna edycja prestiżowej konferencji zakupowej PROCON/POLZAK, która w ubiegłym roku zgromadziła ponad 500 uczestników. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

II Lubelski Kongres Prawa Zamówień Publicznych

Pismo „Zamawiający. Zamówienia Publiczne w Praktyce” zaprasza na II edycję Lubelskiego Kongresu Prawa Zamówień Publicznych, która odbędzie się 25 listopada 2019 r. w Lublinie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

V Pomorski Kongres Prawa Zamówień Publicznych

Pismo „Zamawiający. Zamówienia Publiczne w Praktyce” zaprasza na V edycję Pomorskiego Kongresu Prawa Zamówień Publicznych, która odbędzie się w 20 listopada 2019 r. w Gdańsku. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

Konferencja "Bankowe systemy informatyczne - bezpieczeństwo i obsługa klienta"

Konferencja "Bankowe systemy informatyczne - bezpieczeństwo i obsługa klienta" już 18 września 2019 roku w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął patronat Infor.pl.

RODO - podsumowanie pierwszego roku

RODO weszło w życie w maju 2018 r. Jak nowe przepisy uregulowane w Rozporządzeniu o ochronie danych osobowych stosuje się w Polsce? Poniżej znajduje się podsumowanie pierwszego roku funkcjonowania RODO.

Zarządzanie projektami - metoda ścieżki krytycznej

Napięte terminy, wieloetapowe projekty, lista potencjalnych problemów i zespół do skoordynowania – a wszystko „na wczoraj”. Jak zorganizować pracę, żeby sprawnie wykonać nawet najbardziej skomplikowane zadanie? Które czynności mogą być zaplanowane równolegle i w jakiej kolejności je układać? Z pomocą przychodzi metoda ścieżki krytycznej, która przy pomocy prostych kroków pomaga uporządkować pracę tak, aby wyznaczyć najważniejsze zadania i stworzyć harmonogramy niezależnie od wielkości projektu.

Zarządzanie w firmie

Małe, duże, jednoosobowe, kapitałowe, prywatne czy państwowe - każda firma musi być zarządzana. Bez odpowiedniego kierownictwa oraz zgranego zespołu pracowników ciężko jest osiągać cele postawione przed przedsiębiorstwem. Dobrze wykształcona i doświadczona kadra menadżerska może dodać firmie skrzydeł i poprowadzić ją we właściwym kierunku. Czym jest zarządzanie w firmie? Jakie są elementy strategiczne zarządzania? Na co zwracać uwagę prowadząc firmę?

Pokolenie Z - zalety i wady najmłodszego pokolenia na rynku pracy

Na rynek pracy wkraczają powoli osoby urodzone w drugiej połowie lat 90. Jakie są zalety i wady najmłodszego pokolenia na rynku pracy?

Ważne pytania, gdy wdrażasz system IT do zarządzania majątkiem

Po pierwsze: jaki system wybrać? Po drugie: jak go wdrożyć? Oba na pierwszy rzut oka proste, potrafią sprawić kłopot nawet doświadczonym menadżerom zarządzania. Z wielu powodów najczęściej używane są moduły środków trwałych w systemie ERP, a w sytuacjach mniejszej ilości składników tabele arkusza kalkulacyjnego np. MS Excel. Czy takie rozwiązania to dobry wybór?

Jak zarządzać czasem w pracy?

Organizacja czasu to jedna z bardziej cenionych przez pracodawców umiejętności. Raczej nie umieszcza się jej w życiorysie, ponieważ wydaje się być kompetencją oczywistą. A jednak wielu, jeżeli nie większość, pracowników ma poważne problemy z zarządzaniem swoim czasem służbowym. W efekcie zaległości się piętrzą, a ludzie żyją w coraz większym stresie. Przyswojenie kilku prostych zasad pozwoli jednak lepiej zaplanować swój dzień i wywiązać się ze wszystkich powierzonych obowiązków.

Ogólnopolska konferencja naukowa „Prawa mniejszości”

Koło Naukowe Prawa Międzynarodowego i Praw Człowieka UKSW działające przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ma zaszczyt i przyjemność zaprosić do wzięcia udziału w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Prawa mniejszości”. Odbędzie się ona 6 grudnia 2018 r. w Auli im. R. Schumana w budynku Auditorium Maximum Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Od czego zacząć by efektywnie zarządzać majątkiem organizacji?

W jaki sposób zwiększyć efektywność aktywów pracujących na zysk organizacji? Od czego zacząć by wynik naszych działań był rzeczywiście wyjątkowy? Artykuł odpowiada na te pytania.

Polecamy książkę „Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami”

Mamy przyjemność zaprezentować książkę „Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami”, która ukazała się pod patronatem medialnym Infor. Autorkami są Inga Bielińska i Zofia Jakubczyńska. Książka zawiera praktyczne narzędzia niezbędne w pracy menedżera, które pozwolą przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój.

Konferencja "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży" już 19 września 2018 r.

Zapraszamy do debaty z ekspertami podczas konferencji "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży". Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Konferencja "Bezpieczeństwo danycyh i zasobów firmy" już po raz czwarty

Zapraszamy do udziału w dyskusji na temat zagrożeń i dostępnych rozwiązań skutecznej ochrony, która odbędzie się już 11 października w Warszawie. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Konferencja "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient

Jak budować relacje biznesowe? Ważna jest otwartość i zadawanie pytań

Niektórym wydaje się, że skuteczność w kontaktach biznesowych jest uzależniona głównie od tego, jak dobrze opanowało się techniki perswazji, a czasem i manipulacji. Tymczasem w perspektywie długofalowej nie do przecenienia jest umiejętność stworzenia dobrej atmosfery w rozmowie. W jaki sposób zadbać o budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi?

Szkolenie „Kontrola i audyt projektów współfinansowanych ze środków UE”

Szkolenie „Kontrola i audyt projektów współfinansowanych ze środków UE” organizowane przez Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA Polska odbędzie się w dniach 20-21 czerwca 2018 r. w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

O otwartym oprogramowaniu z najlepszymi w branży! Już za tydzień rozpoczyna się 11. edycja Konferencji Open Source Day

Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źródłem informacji o najnowszych i najważniejszych trendach dotyczących nowych technologii. Tegoroczna edycja, podobnie jak poprzednie, cieszy się dużym zainteresowanie publiczności. Jak dotąd udział w konferencji zgłosiło ponad 800 osób. Jak co roku będzie profesjonalnie i merytorycznie.

Sprzedaż, marketing, HR dla IT i zarządzanie – całodzienne szkolenie dla managerów i przedsiębiorców na Bitspiration!

Bitspiration wraca do Warszawy! Już 10 maja odbędzie się siódma edycja jednej z najpopularniejszych konferencji edukacyjnych dla przedsiębiorców! W tym roku możecie zdobywać wiedzę na jednej z czterech ścieżek: marketing, sprzedaż, HR dla IT oraz zarządzanie. W agendzie pojawili się znani i cenieni praktycy wymienionych zagadnień, m.in. Edyta Kotowicz (Facebook Creative Strategist), Maciej Aniserowicz (devstyle.pl, Programista-pasjonat) czy Jakub Rogalski (Brand24 Community Manager). Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Spada liczba osób wybierających studiowanie

Zgodnie z danymi GUS, od 2006 roku spada liczba osób wybierających studiowanie, rośnie z kolei odsetek Polaków uczących się samodzielnie oraz korzystających z kursów i szkoleń. Jeżeli prognozy ekspertów potwierdzą się, trend utrzyma się przynajmniej do 2021 roku.

Polecamy książkę "Od celu do wyniku" Jima Collinsa

W książce "Od celu do wyniku" Jim Collins, opisując mechanizmy katalityczne w biznesie, oferuje czytelnikowi pewne ogólne zasady i wskazówki, jak w efektywny sposób stworzyć mechanizm właściwy dla konkretnego środowiska biznesowego. Patronat medialny nad książką objął Infor.

11. Konferencja Open Source Day – największe w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie dedykowane otwartym technologiom już w maju w Warszawie

Już 23 maja w Warszawie odbędzie się kolejna, 11. edycja Open Source Day. To największa w Polsce i tej części Europy konferencja poświęcona otwartym technologiom, co roku gromadząca blisko 1000 uczestników. Program tegorocznej edycji będzie składał się przede wszystkim z praktycznych sesji, poświęconych najważniejszym kierunkom rozwoju branży IT. Trwa rejestracja na konferencję. Udział w wydarzeniu dla pierwszych 600 osób będzie bezpłatny.

Forum Customer Loyalty Summit

19-20 kwietnia 2018 w Krakowie odbędzie się forum Customer Loyalty Summit. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Jakie są wynagrodzenia menedżerów w Warszawie?

Jak pokazują przeprowadzone badania średnia pensja w Warszawie na stanowisku kierowniczym w 2017 roku wyniosła 8,5 tys. zł brutto. Jednak co czwarty menedżer pracujący w stolicy zarabiał powyżej 12 tys. brutto.

Pięcioprocentowy CIT? To możliwe!

Malta to wyspa ogromnych możliwości dla polskich firm. Już 28 marca 2018 r. (środa) zapraszamy do Wrocławia na ekskluzywne seminarium z udziałem polskich i maltańskich ekspertów i praktyków, na temat warunków, jakie trzeba spełnić aby legalnie i zgonie z polskim prawem móc skorzystać z mechanizmów oferowanych przez maltański system podatkowo-prawny, oferujący stawki podatkowe 5% lub 0%. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Szkolenie "RODO a działalność marketingowa"

21 marca 2018 r. w Warszawie odbędzie się szkolenie "RODO a działalność marketingowa" w cyklu ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH (RODO) - REWOLUCJA OD 25 MAJA 2018 R. Szkolenie organizuje Centrum Promocji Informatyki. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Szkolenie "NOWE EUROPEJSKIE PRAWO OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH”

20 marca 2018 r. w Warszawie odbędzie się szkolenie "NOWE EUROPEJSKIE PRAWO OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH”. Szkolenie organizuje Centrum Promocji Informatyki. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

XXIV Forum ADO/ABI "Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) - rewolucja od 25 maja 2018 r.”

8 marca 2018 r. w Warszawie odbędzie się XXIV Forum ADO/ABI "Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) - rewolucja od 25 maja 2018 r.” Forum organizuje Centrum Promocji Informatyki. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

REKLAMA