REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Trwa rejestracja na VI edycję największej konferencji zakupowej w Polsce – PROCON/POLZAK

Trwa rejestracja na VI edycję największej konferencji zakupowej w Polsce – PROCON/POLZAK
Trwa rejestracja na VI edycję największej konferencji zakupowej w Polsce – PROCON/POLZAK

REKLAMA

REKLAMA

Do biznesu, wielkimi krokami wkracza tajemnicza VUCA – równie szybko zbliża się kolejna edycja prestiżowej konferencji zakupowej PROCON/POLZAK, która w ubiegłym roku zgromadziła ponad 500 uczestników. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Are you ready for the VUCA world?

Podczas organizowanej w Warszawie w dniach 21-22 października konferencji PROCON/POLZAK 2019, eksperci i liderzy branżowi rozmawiać będą m.in. o znaczeniu Zakupów dla organizacji, wpływie technologii na codzienną pracę oraz roli zarządu i kierownictwa w budowaniu zespołów zakupowych mogących sprostać wymaganiom szybko zmieniającego się, niepewnego, złożonego i niejednoznacznego otoczenia biznesowego (VUCA).

REKLAMA

- Działalność Zakupów stała się dużo bardziej złożona w tak zmiennym otoczeniu biznesowym. (...) To nie minie, będziemy mieć globalny rynek. Konflikty będą na niego wpływać, w sposób na który musimy się przygotować - więcej wydarzeń, więcej nieprzewidzianych sytuacji – mówił podczas jubileuszowej edycji PROCON/POLZAK 2018, dr Peter Kraljic, legenda zakupów korporacyjnych i twórca macierzy, która od 35 lat wykorzystywana jest w codziennej pracy zakupowców na całym świecie

ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA PEŁNEGO WYWIADU Z DR. KRALJICEM NA STRONIE WWW.OPTIBUY.COM - http://optibuy.com/o-firmie/czym-sa-zakupy/

Zakupy w zmiennym, niepewnymi, złożonym i niejednoznacznym otoczeniu biznesowym

REKLAMA

Nie zabraknie również paneli dyskusyjnych czy zagranicznych i krajowych liderów branżowych. Pierwszy dzień konferencji uświetnią wystąpienia prof. Christophera Abrahama (CEO & Head w Dubai Campus oraz Senior Vice President w SP Jain School of Global Management) oraz Macieja Trybulca (Partnera w Talent Center i wieloletniego prezesa Sanofi Pasteur).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zagraniczny gość - prof. Abraham w swojej prezentacji: Procurement in VUCA world – opisze przejawy VUCA we współczesnym biznesie, oddziaływanie wywierane przez postępującą transformację cyfrową oraz wpływ obu czynników na funkcję zakupową w organizacjach.

Drugi mówca otwierający konferencję, Maciej Trybulec, w swoim wystąpieniu: Transformacja lidera w czasach VUCA przedstawi nieco inny punkt widzenia – wyzwania czekające na liderów budujących zespoły zakupowe w nieprzewidywalnym i ryzykownym otoczeniu biznesowym.

PROCON/POLZAK opiera się o sprawdzoną, wypracowywaną od lat formułę platformy wymiany doświadczeń i networkingu wzbogacaną o najciekawsze formy konferencyjne spotykane na wiodących światowych eventach.

W tym roku, popularne i docenione przez uczestników Stoliki Tematyczne – moderowane dyskusje w 12-osobowych grupach - rozszerzone zostaną na całą konferencję. Sama agenda, podzielona będzie, jak co roku, na bloki tematyczne:

  • Zakupy Direct
  • Zakupy Indirect
  • Zakupy Usług Marketingowych
  • Procesy i Narzędzia
  • Talent Management
  • RPA (Robotic Process Automation) w Zakupach
  • Smart Procurement Solutions

Uzupełnieniem wystąpień w blokach tematycznych jest co roku spotkania w nieco mniej… zobowiązującej formie. Zakupowy Turniej Piłkarzyków zawsze pomaga rozwiązać odwieczny problem – kto jest najlepszym zakupowcem (w piłkarzykach), a towarzysząca impreza pozwala na przesunięcie relacji na bardziej towarzyski i mniej zobowiązujący poziom – owocujący później w służbowych kontaktach.

PROCON/POLZAK odbędzie się w Hotelu Marriott w Warszawie w dniach 21-22 października 2019.

Organizatorzy

OptiBuy – www.optibuy.com

Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) – www.psml.pl

Więcej informacji: www.konferencja-proconpolzak.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Czy obietnice wyborcze odbiją się na cenach w sklepach?

    Chociaż dynamika wzrostu cen spada to eksperci nie są zgodni co do tego czy ten trend się utrzyma. Zbyt wiele jest czynników, które utrudniają prognozy. Co mają do tego obietnice wyborcze? 

    SN: Firma może domagać się zadośćuczynienia za negatywną opinię w internecie

    Osoba prawna może domagać się finansowego zadośćuczynienia za naruszenie dóbr osobistych od osoby prywatnej, która zamieściła opinię w internecie. Tak wynika z wtorkowej uchwały Sądu Najwyższego.

    Konsumenci nie przestaną kupować w sieci. Jak sprawić, aby e-commerce był bardziej eko?

    Światowy e-commerce generuje olbrzymie ilości emisji gazów cieplarnianych, ale można zauważyć, że największe firmy z tego obszaru są na dobrej drodze w kwestii neutralności klimatycznej. Co mogą robić mniejsi gracze na rynku? Jak zmniejszyć koszty redukcji emisji dwutlenku węgla? Jest kilka możliwości. 

    Jak zweryfikować, czy firma jest eko? Greenwashing jest coraz powszechniejszy

    Greenwashing nie jest już pojęciem obcym. Firmy coraz częściej proponują rozwiązania, które nazywają proekologicznymi. Czy jednak są takimi rzeczywiście?  Jak weryfikować te działania, by nie dać się nabić w „zieloną butelkę”?

    REKLAMA

    Małe, ale ważne. Busy do 3,5 t nieocenioną częścią sektora TSL

    Jeden z najszybciej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki to sektor TSL (transport, spedycja, logistyka). Jak się okazuje, bardzo istotną częścią transportu drogowego w Polsce są busy do 3,5 t. Raport “Transport drogowy w Polsce 2023” podaje, że blisko połowa przychodów branży transportu drogowego pochodzi od transportu nierejestrowanego o DMC do 3,5 t.

    Firmy w okresowych trudnościach mogą ubiegać się o wsparcie. Budżet konkursu to 66 mln zł

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła nabór do konkursu „Wsparcie firm w okresowych trudnościach”. Kto może złożyć wniosek o dofinansowanie i w jakim terminie? Na co można przeznaczyć otrzymane środki?

    Rozwój sztucznej inteligencji jak rewolucja przemysłowa? Firmy gotowe na zmiany

    Do 2030 r. będzie dziesiątki milionów nowych miejsc pracy dzięki SI - tak wynika z raportu McKinsey. Światowe Forum Ekonomiczne akcentuje jednak, że wiele stanowisk ulegnie likwidacji. O tym, że firmy muszą dostosować się do nowej rzeczywistości, wiadomo, pytanie brzmi - jak szybko? 

    Kalendarz marketingowy – czym jest i jak może pomóc w działalności małej firmy?

    Co to jest kalendarz marketingowy? Jak można wykorzystać to narzędzie do marketingu internetowego małych i średnich firm?

    REKLAMA

    Polska największym producentem jabłek w UE. Jabłek jemy jednak mało

    Polska jest największym producentem jabłek w Unii Europejskiej oraz 4. ich producentem na świecie. Mimo, że w naszym kraju tych owoców jest pod dostatkiem, a jabłko jest promowane jako owoc narodowy, jego spożycie nie rośnie. W gospodarstwach domowych zjada się rocznie ok. 11-12 kg jabłek na osobę.

    Hipermarkety tańsze niż dyskonty? Gdzie bardziej opłaca się robić zakupy?

    W sklepach ceny wciąż rosną, ale w niektórych trochę wolniej. Gdzie teraz opłaca się robić zakupy? Co lepiej kupić w dyskoncie a co w supermarkecie? Czy w najbliższym czasie można spodziewać się, że we wszystkich sklepach wzrost rdr. będzie jednocyfrowy? 

    REKLAMA