REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Trwa rejestracja na VI edycję największej konferencji zakupowej w Polsce – PROCON/POLZAK

Trwa rejestracja na VI edycję największej konferencji zakupowej w Polsce – PROCON/POLZAK
Trwa rejestracja na VI edycję największej konferencji zakupowej w Polsce – PROCON/POLZAK

REKLAMA

REKLAMA

Do biznesu, wielkimi krokami wkracza tajemnicza VUCA – równie szybko zbliża się kolejna edycja prestiżowej konferencji zakupowej PROCON/POLZAK, która w ubiegłym roku zgromadziła ponad 500 uczestników. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Are you ready for the VUCA world?

Podczas organizowanej w Warszawie w dniach 21-22 października konferencji PROCON/POLZAK 2019, eksperci i liderzy branżowi rozmawiać będą m.in. o znaczeniu Zakupów dla organizacji, wpływie technologii na codzienną pracę oraz roli zarządu i kierownictwa w budowaniu zespołów zakupowych mogących sprostać wymaganiom szybko zmieniającego się, niepewnego, złożonego i niejednoznacznego otoczenia biznesowego (VUCA).

REKLAMA

- Działalność Zakupów stała się dużo bardziej złożona w tak zmiennym otoczeniu biznesowym. (...) To nie minie, będziemy mieć globalny rynek. Konflikty będą na niego wpływać, w sposób na który musimy się przygotować - więcej wydarzeń, więcej nieprzewidzianych sytuacji – mówił podczas jubileuszowej edycji PROCON/POLZAK 2018, dr Peter Kraljic, legenda zakupów korporacyjnych i twórca macierzy, która od 35 lat wykorzystywana jest w codziennej pracy zakupowców na całym świecie

ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA PEŁNEGO WYWIADU Z DR. KRALJICEM NA STRONIE WWW.OPTIBUY.COM - http://optibuy.com/o-firmie/czym-sa-zakupy/

Zakupy w zmiennym, niepewnymi, złożonym i niejednoznacznym otoczeniu biznesowym

REKLAMA

Nie zabraknie również paneli dyskusyjnych czy zagranicznych i krajowych liderów branżowych. Pierwszy dzień konferencji uświetnią wystąpienia prof. Christophera Abrahama (CEO & Head w Dubai Campus oraz Senior Vice President w SP Jain School of Global Management) oraz Macieja Trybulca (Partnera w Talent Center i wieloletniego prezesa Sanofi Pasteur).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zagraniczny gość - prof. Abraham w swojej prezentacji: Procurement in VUCA world – opisze przejawy VUCA we współczesnym biznesie, oddziaływanie wywierane przez postępującą transformację cyfrową oraz wpływ obu czynników na funkcję zakupową w organizacjach.

Drugi mówca otwierający konferencję, Maciej Trybulec, w swoim wystąpieniu: Transformacja lidera w czasach VUCA przedstawi nieco inny punkt widzenia – wyzwania czekające na liderów budujących zespoły zakupowe w nieprzewidywalnym i ryzykownym otoczeniu biznesowym.

PROCON/POLZAK opiera się o sprawdzoną, wypracowywaną od lat formułę platformy wymiany doświadczeń i networkingu wzbogacaną o najciekawsze formy konferencyjne spotykane na wiodących światowych eventach.

W tym roku, popularne i docenione przez uczestników Stoliki Tematyczne – moderowane dyskusje w 12-osobowych grupach - rozszerzone zostaną na całą konferencję. Sama agenda, podzielona będzie, jak co roku, na bloki tematyczne:

  • Zakupy Direct
  • Zakupy Indirect
  • Zakupy Usług Marketingowych
  • Procesy i Narzędzia
  • Talent Management
  • RPA (Robotic Process Automation) w Zakupach
  • Smart Procurement Solutions

Uzupełnieniem wystąpień w blokach tematycznych jest co roku spotkania w nieco mniej… zobowiązującej formie. Zakupowy Turniej Piłkarzyków zawsze pomaga rozwiązać odwieczny problem – kto jest najlepszym zakupowcem (w piłkarzykach), a towarzysząca impreza pozwala na przesunięcie relacji na bardziej towarzyski i mniej zobowiązujący poziom – owocujący później w służbowych kontaktach.

PROCON/POLZAK odbędzie się w Hotelu Marriott w Warszawie w dniach 21-22 października 2019.

Organizatorzy

OptiBuy – www.optibuy.com

Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) – www.psml.pl

Więcej informacji: www.konferencja-proconpolzak.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA