REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Polecamy książkę „Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami”

Polecamy książkę „Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami”
Polecamy książkę „Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami”

REKLAMA

REKLAMA

Mamy przyjemność zaprezentować książkę „Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami”, która ukazała się pod patronatem medialnym Infor. Autorkami są Inga Bielińska i Zofia Jakubczyńska. Książka zawiera praktyczne narzędzia niezbędne w pracy menedżera, które pozwolą przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój.

Przywództwo w akcji, czyli efektywnie zarządzaj poprzez rozmowę!

REKLAMA

Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile… zostanie dobrze przygotowana i przeprowadzona.

REKLAMA

Inga Bielińska i Zofia Jakubczyńska to doświadczone trenerki i konsultantki, które od 2005 roku wspierają liderów w budowaniu efektywnych zespołów. Stąd w ich książce Jeden na jeden znajdziesz głównie rzeczywiste dialogi, praktyczne wskazówki oraz opisy doświadczeń polskich liderów, a wszystko to okraszone szerszym kontekstem teoretycznym, pozwalającym lepiej zrozumieć poruszane zagadnienia.

Dzięki lekturze tej książki zrozumiesz, na czym tak naprawdę polega bycie empatycznym liderem, który efektywnie realizuje cele biznesowe. Nauczysz się dawać odważną informację zwrotną, ukierunkowaną na zmianę. Będziesz miał okazję pracować z własnymi obawami związanymi z rozwojem swoich ludzi. Dowiesz się także, jak wpływać na pracownika, gdy przyjmuje postawę:

  • Daj mi, daj mi…

- awans,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- podwyżkę,

- szkolenia,

- ekskluzywne warunki pracy.

  • Postaraj się lepiej mną zarządzać.
  • Dbaj o mnie.
  • Nie przeszkadzaj mi w pracy.

REKLAMA

Wyjątkowym elementem książki "Jeden na jeden" jest transkrypcja i praktyczna analiza ośmiu dialogów pomiędzy liderem i pracownikiem. Dowiesz się, dlaczego prezentowane rozmowy nie działają, choć niektóre z nich wykorzystują obiegowe narzędzia, oraz poznasz nowe możliwości bardziej skutecznego działania. Poza opisami problemów i komentarzami do dialogów w książce znajdziesz też studia przypadku, ćwiczenia służące autorefleksji i konkretne, praktyczne narzędzia do wdrożenia w pracy lidera, które pozwolą ci przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój.

Trudne rozmowy są nieodłączną częścią pracy menedżera. Jak należy się do nich przygotować? Jak dobierać właściwe w danej chwili słowa? Jak osiągnąć to, czego się chce, a jednocześnie zachować dotychczasowy charakter relacji?

Przez lata obserwowałyśmy, jak modele rozmów, narzędzia i techniki kruszą się w starciu z rzeczywistością. Kierowane ciekawością szukałyśmy przyczyn i je znalazłyśmy. Nawet wprawni komunikacyjnie liderzy nie osiągają porozumienia ani swoich celów i nie budują sobie dobrej marki osobistej, gdy za gładkością werbalną ukryta jest nieodpowiednia postawa. Analizując rozmowy, które przytaczamy, zobaczysz, jak czasami niuanse decydują o tym, jak intencja jest odczytana przez drugą stronę i w jakim kierunku toczy się dalej rozmowa.

Książka składa się z trzech części. W pierwszej z nich poznasz wypracowane przez nas koncepcje dotyczące współczucia i empatii w pracy oraz ich wpływu na odważne rozmowy i działania. Druga część to zapisy realnych rozmów polskich liderów. Sugerujemy, byś czytając dialogi, zaczął od własnej próby analizy i znalezienia mocnych i ryzykownych fragmentów. My pokazujemy ci jedną z wielu opcji, naszą analizę, odwołującą się do tego, co przedstawiałyśmy w części pierwszej. Zanim przeczytasz proponowany przez nas alternatywny przebieg dialogu, wykonaj ćwiczenie, które umożliwia refleksję i jednocześnie przygotowanie się do rozmów z pracownikami. Dzięki temu będziesz miał okazję zderzyć swoje hipotezy z naszymi i w efekcie będziesz nabierał wprawy i odwagi. Część trzecia to narzędziownia, w której pokazujemy dodatkowe techniki i modele rozmów, które są przydatne w prowadzeniu odważnych interwencji liderskich.

Ta książka ma przede wszystkim charakter praktyczny. Chcemy cię zainspirować, ale zależy nam także na tym, abyś był aktywnym czytelnikiem. Zachęcamy cię do czytania z zaciekawieniem i dopasowywania tego, co proponujemy, do twojej rzeczywistości. Robimy to właśnie po to, by przedstawione w książce przykłady stanowiły dla ciebie trampolinę do twoich własnych odważnych interwencji liderskich.

Inga Bielińska

Partner zarządzający i założycielka Value Plus, gdzie odpowiada za relacje z klientami i superwizje zespołu. Aktywna zawodowo od 17 lat.

Zajmuje się rozwijaniem liderów w organizacjach poprzez programy coachingowe, mentoringowe i szkoleniowe. Jest certyfikowanym coachem ICF (PCC), certyfikowanym mentor coachem ICF i trenerem inspirowanym Non-Violent Communication. Zrealizowała ponad 1500 godzin coachingowych (coaching menedżerski, kreatywności, zespołów) i dwa razy tyle pracy trenerskiej. Pracowała dla branż: nowoczesnych technologii IT, wydawniczej, produkcyjnej, turystycznej.

Obecnie mieszka i pracuje w Dolinie Krzemowej w Kalifornii.

Zofia Jakubczyńska

Partner zarządzający i założycielka Value Plus, gdzie odpowiada za relacje z klientami, tworzenie programów rozwojowych oraz operacyjne zarządzanie firmą. W roli trenera i coacha od 12 lat wspiera liderów w budowaniu efektywnych zespołów. Zajmowała się realizowaniem dużych projektów personalnych w jednej z największych instytucji finansowych w kraju. Początkowo specjalizowała się w pozyskiwaniu talentów, a następnie w programach rozwojowych dla organizacji. Następnie w spółce należącej do Pracuj Solutions, w roli Dyrektora ds. Programów Rozwojowych, kierowała pracą 12-osobowego zespołu coachów. Zrealizowała ponad 10 tysięcy godzin pracy w formie szkoleń, coachingów grupowych i indywidualnych skupiając się na tematyce przywództwa, przechodzenia przez zmiany, osobistej efektywności, zarządzania pracą zespołów i rozwiązywania konfliktów. Publikuje teksty m.in. w magazynie „Szef Sprzedaży”. Pracowała dla branż: finansowej, nowych technologii, rolnej, produkcyjnej, retail.

"Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami"

Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska

MT Biznes

Premiera książki: 28 września 2018 r.

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA