REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Polecamy książkę „Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami”

Subskrybuj nas na Youtube
Polecamy książkę „Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami”
Polecamy książkę „Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami”

REKLAMA

REKLAMA

Mamy przyjemność zaprezentować książkę „Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami”, która ukazała się pod patronatem medialnym Infor. Autorkami są Inga Bielińska i Zofia Jakubczyńska. Książka zawiera praktyczne narzędzia niezbędne w pracy menedżera, które pozwolą przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój.

Przywództwo w akcji, czyli efektywnie zarządzaj poprzez rozmowę!

REKLAMA

REKLAMA

Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile… zostanie dobrze przygotowana i przeprowadzona.

Inga Bielińska i Zofia Jakubczyńska to doświadczone trenerki i konsultantki, które od 2005 roku wspierają liderów w budowaniu efektywnych zespołów. Stąd w ich książce Jeden na jeden znajdziesz głównie rzeczywiste dialogi, praktyczne wskazówki oraz opisy doświadczeń polskich liderów, a wszystko to okraszone szerszym kontekstem teoretycznym, pozwalającym lepiej zrozumieć poruszane zagadnienia.

Dzięki lekturze tej książki zrozumiesz, na czym tak naprawdę polega bycie empatycznym liderem, który efektywnie realizuje cele biznesowe. Nauczysz się dawać odważną informację zwrotną, ukierunkowaną na zmianę. Będziesz miał okazję pracować z własnymi obawami związanymi z rozwojem swoich ludzi. Dowiesz się także, jak wpływać na pracownika, gdy przyjmuje postawę:

REKLAMA

  • Daj mi, daj mi…

- awans,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- podwyżkę,

- szkolenia,

- ekskluzywne warunki pracy.

  • Postaraj się lepiej mną zarządzać.
  • Dbaj o mnie.
  • Nie przeszkadzaj mi w pracy.

Wyjątkowym elementem książki "Jeden na jeden" jest transkrypcja i praktyczna analiza ośmiu dialogów pomiędzy liderem i pracownikiem. Dowiesz się, dlaczego prezentowane rozmowy nie działają, choć niektóre z nich wykorzystują obiegowe narzędzia, oraz poznasz nowe możliwości bardziej skutecznego działania. Poza opisami problemów i komentarzami do dialogów w książce znajdziesz też studia przypadku, ćwiczenia służące autorefleksji i konkretne, praktyczne narzędzia do wdrożenia w pracy lidera, które pozwolą ci przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój.

Trudne rozmowy są nieodłączną częścią pracy menedżera. Jak należy się do nich przygotować? Jak dobierać właściwe w danej chwili słowa? Jak osiągnąć to, czego się chce, a jednocześnie zachować dotychczasowy charakter relacji?

Przez lata obserwowałyśmy, jak modele rozmów, narzędzia i techniki kruszą się w starciu z rzeczywistością. Kierowane ciekawością szukałyśmy przyczyn i je znalazłyśmy. Nawet wprawni komunikacyjnie liderzy nie osiągają porozumienia ani swoich celów i nie budują sobie dobrej marki osobistej, gdy za gładkością werbalną ukryta jest nieodpowiednia postawa. Analizując rozmowy, które przytaczamy, zobaczysz, jak czasami niuanse decydują o tym, jak intencja jest odczytana przez drugą stronę i w jakim kierunku toczy się dalej rozmowa.

Książka składa się z trzech części. W pierwszej z nich poznasz wypracowane przez nas koncepcje dotyczące współczucia i empatii w pracy oraz ich wpływu na odważne rozmowy i działania. Druga część to zapisy realnych rozmów polskich liderów. Sugerujemy, byś czytając dialogi, zaczął od własnej próby analizy i znalezienia mocnych i ryzykownych fragmentów. My pokazujemy ci jedną z wielu opcji, naszą analizę, odwołującą się do tego, co przedstawiałyśmy w części pierwszej. Zanim przeczytasz proponowany przez nas alternatywny przebieg dialogu, wykonaj ćwiczenie, które umożliwia refleksję i jednocześnie przygotowanie się do rozmów z pracownikami. Dzięki temu będziesz miał okazję zderzyć swoje hipotezy z naszymi i w efekcie będziesz nabierał wprawy i odwagi. Część trzecia to narzędziownia, w której pokazujemy dodatkowe techniki i modele rozmów, które są przydatne w prowadzeniu odważnych interwencji liderskich.

Ta książka ma przede wszystkim charakter praktyczny. Chcemy cię zainspirować, ale zależy nam także na tym, abyś był aktywnym czytelnikiem. Zachęcamy cię do czytania z zaciekawieniem i dopasowywania tego, co proponujemy, do twojej rzeczywistości. Robimy to właśnie po to, by przedstawione w książce przykłady stanowiły dla ciebie trampolinę do twoich własnych odważnych interwencji liderskich.

Inga Bielińska

Partner zarządzający i założycielka Value Plus, gdzie odpowiada za relacje z klientami i superwizje zespołu. Aktywna zawodowo od 17 lat.

Zajmuje się rozwijaniem liderów w organizacjach poprzez programy coachingowe, mentoringowe i szkoleniowe. Jest certyfikowanym coachem ICF (PCC), certyfikowanym mentor coachem ICF i trenerem inspirowanym Non-Violent Communication. Zrealizowała ponad 1500 godzin coachingowych (coaching menedżerski, kreatywności, zespołów) i dwa razy tyle pracy trenerskiej. Pracowała dla branż: nowoczesnych technologii IT, wydawniczej, produkcyjnej, turystycznej.

Obecnie mieszka i pracuje w Dolinie Krzemowej w Kalifornii.

Zofia Jakubczyńska

Partner zarządzający i założycielka Value Plus, gdzie odpowiada za relacje z klientami, tworzenie programów rozwojowych oraz operacyjne zarządzanie firmą. W roli trenera i coacha od 12 lat wspiera liderów w budowaniu efektywnych zespołów. Zajmowała się realizowaniem dużych projektów personalnych w jednej z największych instytucji finansowych w kraju. Początkowo specjalizowała się w pozyskiwaniu talentów, a następnie w programach rozwojowych dla organizacji. Następnie w spółce należącej do Pracuj Solutions, w roli Dyrektora ds. Programów Rozwojowych, kierowała pracą 12-osobowego zespołu coachów. Zrealizowała ponad 10 tysięcy godzin pracy w formie szkoleń, coachingów grupowych i indywidualnych skupiając się na tematyce przywództwa, przechodzenia przez zmiany, osobistej efektywności, zarządzania pracą zespołów i rozwiązywania konfliktów. Publikuje teksty m.in. w magazynie „Szef Sprzedaży”. Pracowała dla branż: finansowej, nowych technologii, rolnej, produkcyjnej, retail.

"Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami"

Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska

MT Biznes

Premiera książki: 28 września 2018 r.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Warszawa tworzy nowy model pomocy społecznej! [Gość Infor.pl]

Jak Warszawa łączy biznes, NGO-sy i samorząd w imię dobra społecznego? W świecie, w którym biznes liczy zyski, organizacje społeczne liczą każdą złotówkę, a samorządy mierzą się z ograniczonymi budżetami, pojawia się pomysł, który może realnie zmienić zasady gry. To Synergia RIKX – projekt Warszawskiego Laboratorium Innowacji Społecznych Synergia To MY, który pokazuje, że wspólne działanie trzech sektorów: biznesu, organizacji pozarządowych i samorządu, może przynieść nie tylko społeczne, ale też wymierne ekonomicznie korzyści.

Spółka w Delaware w 2026 to "must have" międzynarodowego biznesu?

Zbliżający się koniec roku to dla przedsiębiorców czas podsumowań, ale też strategicznego planowania. Dla firm działających międzynarodowo lub myślących o ekspansji za granicę, to idealny moment, by spojrzeć na swoją strukturę biznesową i podatkową z szerszej perspektywy. W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu prawnym i gospodarczym, coraz więcej właścicieli firm poszukuje stabilnych, przejrzystych i przyjaznych jurysdykcji, które pozwalają skupić się na rozwoju, a nie na walce z biurokracją. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków jest Delaware – amerykański stan, który od lat uchodzi za światowe centrum przyjazne dla biznesu.

ZUS da 1500 zł! Wystarczy złożyć wniosek do 30 listopada 2025. Sprawdź, dla kogo te pieniądze

To jedna z tych ulg, o której wielu przedsiębiorców dowiaduje się za późno. Program „wakacji składkowych” ma dać właścicielom firm chwilę oddechu od comiesięcznych przelewów do ZUS-u. Można zyskać nawet 1500 zł, ale tylko pod warunkiem, że wniosek trafi do urzędu najpóźniej 30 listopada 2025 roku.

Brak aktualizacji tej informacji w rejestrze oznacza poważne straty - utrata ulg, zwroty dotacji, jeżeli nie dopełnisz tego obowiązku w terminie

Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje już zmiana, która dotyka każdego przedsiębiorcy w Polsce. Nowa edycja Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) to nie tylko zwykła aktualizacja – to rewolucja w sposobie opisywania polskiego biznesu. Czy wiesz, że wybór niewłaściwego kodu może zamknąć Ci drogę do dotacji lub ulgi podatkowej?

REKLAMA

Jak stoper i koncentracja ratują nas przed światem dystraktorów?

Przez lata próbowałem różnych systemów zarządzania sobą w czasie. Aplikacje, kalendarze, kanbany, mapy myśli. Wszystko ładnie wyglądało na prezentacjach, ale w codziennym chaosie pracy menedżera czy konsultanta – niewiele z tego zostawało.

Odpowiedzialność prawna salonów beauty

Wraz z rozszerzającą się gamą ofert salonów świadczących usługi kosmetyczne, rośnie odpowiedzialność prawna osób wykonujących zabiegi za ich prawidłowe wykonanie. W wielu przypadkach zwrot pieniędzy za źle wykonaną usługę to najmniejsza dolegliwość z grożących konsekwencji.

Od 30 grudnia 2025 r. duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Nowe przepisy i obowiązki z rozporządzenia EUDR

Dnia 30 grudnia 2025 r. wchodzi w życie rozporządzenie EUDR. Duże i średnie firmy będą musiały udowodnić, że nie przyczyniają się do wylesiania. Kogo dokładnie dotyczą nowe obowiązki?

Śmierć wspólnika sp. z o.o. a udziały w spółce

Życie pisze różne scenariusze, a dalekosiężne plany nie zawsze udają się zrealizować. Czasem najlepszy biznesplan nie zdoła uwzględnić nieprzewidzianego. Trudno zakładać, że intensywny i odnoszący sukcesy biznesmen nagle zakończy swoją przygodę, a to wszystko przez śmierć. W takich smutnych sytuacjach spółka z o.o. nie przestaje istnieć. Powstaje pytanie – co dalej? Co dzieje się z udziałami zmarłego wspólnika?

REKLAMA

Cesja umowy leasingu samochodu osobowego – ujęcie podatkowe po stronie "przejmującego" leasing

W praktyce gospodarczej często zdarza się, że leasingobiorca korzystający z samochodu osobowego na podstawie umowy leasingu operacyjnego decyduje się przenieść swoje prawa i obowiązki na inny podmiot. Taka transakcja nazywana jest cesją umowy leasingu.

Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]

Współpraca polsko-amerykańska to temat, który od lat przyciąga uwagę — nie tylko polityków, ale też przedsiębiorców, naukowców i ludzi kultury. Fundacja Kościuszkowska, działająca już od stu lat, jest jednym z filarów tej relacji. W rozmowie z Szymonem Glonkiem w programie Gość Infor.pl, Wojciech Voytek Jackowski — powiernik Fundacji i prawnik pracujący w Nowym Jorku — opowiedział o tym, jak dziś wyglądają kontakty gospodarcze między Polską a Stanami Zjednoczonymi, jak rozwijają się polskie startupy za oceanem i jakie szanse przynosi era sztucznej inteligencji.

REKLAMA