REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Niszczenie dokumentów papierowych nie jest trudne. A co z dokumentami cyfrowymi, po których pozostaje ślad? To temat, który dobrze znany jest przedsiębiorcom i instytucjom publicznym.
Dynamiczne i nieprzewidywalne zmiany rynkowe, wzrost inflacji, czy wpływ pandemii wymuszają na przedsiębiorcach konieczność nieustannego dostosowywania swoich strategii do zmieniających się realiów. W obliczu takich wyzwań, wiele firm zwraca uwagę na konieczność zapewnienia optymalizacji funkcjonowania pozaoperacyjnej części swojej działalności. Niczym nowym nie będzie wskazanie, że takim narzędziem jest właśnie outsourcing, który coraz częściej obejmuje także pracę prawników. Poniżej, prezentujemy odpowiedzi na kilka często zadawanych pytań w tym zakresie.
31 marca obchodzimy doroczny Światowy Dzień Backupu. Już po raz dwunasty. I choć eksperci od lat przypominają o tym, jak ważne jest tworzenie kopii zapasowych, wiele organizacji nadal ma problemy z przywróceniem danych w przypadku kryzysu – ataku ransomware, utraty danych spowodowanej ludzkim błędem czy w wyniku klęski żywiołowej.
Z badania wynika, że statystyczny użytkownik poczty elektronicznej wysyła i odbiera rocznie około 2524 wiadomości e-mail, poświęcając na to około godzinę dziennie.
REKLAMA
Jak szybko znaleźć i zatrudnić doświadczonego informatyka w firmie? Lista prostych porad
Jaki będzie 2023 w branży data centers? Ze względu na panujące trendy i geopolitykę w ciągu najbliższych 12 miesięcy możemy spodziewać się wzrostu wartości rynku i weryfikacji działalności starszych serwerowni bez certyfikacji. W centrum uwagi znajdą się: przetwarzanie brzegowe, redukcja śladu węglowego, kolokacja i bezpieczeństwo danych w kontekście kryzysu energetycznego.
Europejski rynek outsourcingu utrzymania infrastruktury IT nabiera rozpędu i ani myśli się zatrzymać. Na pokład tego pędzącego pociągu ma aspiracje dostać się również Polska.
REKLAMA
Działania skoncentrowane na obniżeniu wydatków związanych z powierzeniem pracy są uznawane za optymalizację kosztów zatrudnienia. Ma to szczególne znaczenie w czasie kryzysu, kiedy podmioty zatrudniające poszukują rozwiązań, które pozwolą im przetrwać w trudniejszej biznesowo rzeczywistości. Towarzyszy temu przede wszystkim wybór najkorzystniejszej formy współpracy lub jej zmiana, ale też możliwość czasowego ograniczenia uprawnień osób już zatrudnionych (m.in. przez zawieszenie przepisów wewnątrzzakładowych) czy korzystania z pracowników obcych (najczęściej w ramach pracy tymczasowej lub outsourcingu).
REKLAMA