REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Targi Outsourcingu - Usługi dla Twojego biznesu - 16-17 października 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Serdecznie zapraszamy na Targi Outsourcingu - Usługi dla Twojego biznesu, które odbędą się w dniach 16-17 października 2014 r. w warszawskim centrum EXPO XXI. Targi Outsourcingu mają nie tylko charakter wystawienniczy, ale edukacyjny i biznesowy.

ŚWIATOWI LIDERZY BRANŻY OUTSOURCINGU W JEDNYM MIEJSCU

REKLAMA

Targi Outsourcing – Usługi dla Twojego biznesu to najbardziej prestiżowe wydarzenie w Polsce, organizowane w Warszawskim Centrum EXPO XXI, w dniach 16-17 października 2014 roku. Są to targi
o biznesowym charakterze, mające na celu zaprezentowanie bogatej gamy usług outsourcingowych, dedykowanych dla przedsiębiorstw poszukujących rozwiązań optymalizujących procesy swojej działalności. Targi Outsourcingu mają nie tylko charakter wystawienniczy, ale edukacyjny i biznesowy. II edycja będzie obfitować w liczne seminaria i wydarzenia towarzyszące oraz sesje warsztatowe, panele dyskusyjne, wystąpienia czołowych przedstawicieli branży outsourcingowej. Honorowym Prelegentem Targów Outsourcingu został Prof. dr hab. Witold Modzelewski założyciel i Prezes Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy Sp. z o.o.

REKLAMA

Targi Outsourcing – Usługi dla Twojego Biznesu są to dwa dni biznesowe dla firm świadczących usługi outsourcingowe dla przedsiębiorstw, a także jedyne tego typu wydarzenie w Polsce. W jednym miejscu zgromadzą się najważniejsi przedstawiciele dynamicznie rozwijającej się branży outsourcingu. Targi Outsourcingu mają nie tylko charakter wystawienniczy, ale edukacyjny i biznesowy. Podczas nich odbędą się wystąpienia i prelekcje o dydaktycznym charakterze, prowadzone przez czołowych przedstawicieli branży outsourcingowej. I dnia odbędzie się Akademia Outsourcingu, podczas której poruszane będą zagadnienia dotyczące Outsourcingu usług Call Center, obsługi procesów finansowo-księgowych, branżowych zagadnień prawnych oraz marketingowych. II dnia odbędą konferencje w zakresie doradztwa podatkowego i cen transferowych, które poprowadzą uznani prelegenci. Honorowym Prelegentem Targów Outsourcingu został Prof. dr hab. Witold Modzelewski założyciel i Prezes Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy Sp. z o.o. Pełny plan wydarzeń towarzyszących oraz tematyka konferencji znajduje się na stronie www.outsourcingtargi.pl.

Merytorycznym celem Targów Outsourcingu jest dostarczenie specjalistycznej i unikatowej wiedzy na temat stale rozwijającej się branży, jaką jest Outsourcing. Wydarzenie to jest także doskonałym miejscem do spotkania jednym miejscu liderów sektora usług zewnętrznych, a także platformą do wymiany doświadczeń i pozyskania ciekawych kontaktów biznesowych. Liczne wydarzenia towarzyszące sprzyjać będą podnoszeniu kwalifikacji i rozwoju specjalistycznych kompetencji. Polska jest liderem w zakresie rozwoju outsourcingu w Europie, stąd też ogromne zainteresowanie tymi targami nie tylko w kraju ale i zagranicą. Bardzo udana poprzednia edycja nadała rangi temu wydarzeniu, sprawiając, że na uczestnictwo w targach zdecydowały się znaczące na Polskim rynku firmy.

  • Złotym Sponsorem został LeasePlan Fleet Management Polska
  • Mecenasem Targów został EY – usługi księgowe
  • Srebrnym Sponsorem została firma ISS Facility Services - najlepsza firma outsourcingowa na świecie według Międzynarodowej organizacji International Association of Outsourcing Professionals
  • Partnerem Targów została firma Alektum Inkasso
  • Partnerem Targów została firma ACCO Accounting & Consulting Office
  • Partnerem Targów została firma Arval Polska
  • Partnerem Targów została firma Impel Business Solutions
  • Partnerem Targów zostało Województwo Kujawsko-Pomorskie
  • Patronat Honorowy objął Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów
  • Patronem Merytorycznym Targów został Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy Sp. z o.o.
  • Partnerem Strategicznym Targów jest Fundacja Pro Progressio
  • Głównym Patronem Medialnym jest Magazyn Outsourcing&More oraz OutsourcingPortal

Wystawcy to najważniejsi przedstawiciele dynamicznie rozwijającej się branży outsourcingu, oferujący usługi z 10 sektorów:

  1. Finanse, Księgowość, Kadry, Płace
  2. IT/Telekomunikacja
  3. Logistyka/Transport/Spedycja
  4. Outsourcing Sił Sprzedaży/Call Center
  5. Zarządzanie Flotami Samochodowymi (Car Fleet Management)
  6. Doradztwo/Konsulting
  7. HR
  8. Marketing
  9. Zarządzanie Nieruchomościami (Facility Management)
  10. Biuro

Odwiedzającymi są firmy, które poszukują oferowanych przez wystawców rozwiązań, które przyczynią się do zoptymalizowania kosztów. Są nimi reprezentanci nie tylko firm, ale i poszczególnych jej działów:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Osoby na stanowiskach kierowniczych
  • Właściciele i prezesi firm
  • Kadra zarządzająca z każdego działu w firmie
  • Osoby decyzyjne w firmach
  • Osoby, które chcą otworzyć własny biznes
  • Sektor publiczny – placówki edukacyjne, sportowe, medyczne, straż miejska, policja, wojsko, urzędy (miasta, gminy, dzielnicy, skarbowe), ministerstwa.
  • Inwestorzy
  • Studenci – szkoły wyższe

Targi Outsourcing - Usługi dla Twojego biznesu to wydarzenie, gdzie odwiedzającymi będą Właściciele i Przedstawiciele firm, Inwestorzy oraz osoby rozwijające biznes - poszukujące zmian strukturalnych, innowacji oraz zminimalizowania kosztów.

Więcej informacji oraz bilety wstępu znajdą Państwo na:
www.outsourcingtargi.pl
https://www.facebook.com/TargiOutsourcingWsparcieDlaTwojegoBiznesu

Zapraszamy!

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Rząd podwyższy w 2026 r. płacę minimalną tylko o wskaźnik inflacji - przedsiębiorcy chwalą takie rozwiązanie, dlaczego

Płaca minimalna w 2026 roku wzrośnie o 140 złotych brutto do kwoty 4806 złotych. To mniejszy wzrost niż w minionych latach, ale przedsiębiorcy przyznają, że jest to kompromis pomiędzy możliwościami przedsiębiorców, a oczekiwaniami pracowników.

Szczęście i spełnienie może iść w parze

Rozmowa z dr Mary E. Anderson, autorką książki „Radość osiągania” – o tym, jak być szczęśliwym wysoko efektywnym człowiekiem.

Ludzie wciąż listy piszą, ale polecone wysyłają głównie urzędy. Rynek pocztowy w Polsce ma się dobrze

Jednak główną siłą napędową pozostają wciąż usługi kurierskie, które odpowiadają za 73,3 proc. wartości rynku i 56,5 proc. jego wolumenu. Mimo dominacji tego segmentu, istotną rolę wciąż odgrywają przesyłki listowe.

Miód podrożeje, bo prawo wymaga zmiany etykiet na słoikach a to kosztuje

Równo za rok na sklepowych półkach pojawią się nowe etykiety miodu, wynikające z przyjętej unijnej dyrektywy. Wprowadzają one niepozorną, ale mogącą narobić sporo zamieszania zmianę. Jednocześnie nielegalny handel miodem rozwija się niemal bez nadzoru.

REKLAMA

Rolnicy radzą sobie dużo lepiej z długami niż firmy przetwarzające plony ich pracy

Polska żywność ma się dobrze, ale kondycja finansowa branży już mniej. Sektor rolno-spożywczy musi oddać wierzycielom 760,6 mln zł, a wiarygodność płatnicza przetwórców i dostawców staje się coraz większym problemem. Nie dotyczy to rolników, którzy na ogół są wiarygodni finansowo.

Małe firmy z dużymi obawami przed kolejnym wysokim wzrostem płacy minimalnej

Duże wzrosty płacy minimalnej w ostatnich latach hamują wzrost małych i średnich firm. Poza bezpośrednim obciążeniem kosztami pracowniczymi oznaczają dla przedsiębiorców skokowy wzrost koszt w postaci coraz wyższych składek ZUS.

Umowa z influencerem krok po kroku

Szybki rozwój marketingu internetowego otworzył przed markami i twórcami zupełnie nowe perspektywy współpracy. W dobie cyfrowej rewolucji, influencerzy stali się kluczowymi partnerami w promocji produktów i usług, oferując unikatowy sposób docierania do odbiorców (potencjalnych klientów marek). Współpraca z twórcami, choć niezwykle efektywna, wiąże się jednak z szeregiem wyzwań prawnych, które wymagają szczególnej uwagi. Odpowiednie uregulowanie wzajemnych praw i obowiązków jest fundamentem sukcesu i bezpieczeństwa obu stron, minimalizując ryzyko sporów i nieporozumień.

Deregulacja: rząd naprawia prawo, ale przedsiębiorcy nie są zadowoleni z zakresu i tempa zmian w przepisach

Przedsiębiorcy przekonują, że Polska musi być krajem ze sprawną strukturą przepisów. Mimo postępów nadal wiele zagadnień z prawa budowlanego, pozwoleń na zatrudnienie czy przepisów związanych z regulacją handlu i usług zdają się być niepotrzebnym mnożeniem administracji.

REKLAMA

Czy konto firmowe jest obowiązkowe?

Przy założeniu firmy musisz dopełnić wielu formalności. O ile wybór nazwy przedsiębiorstwa, wskazanie adresu jego siedziby, czy wskazanie właściwego PKD są obligatoryjne, o tyle otworzenie rachunku firmowego niekoniecznie. Jednak dużo zależy przy tym od tego, jaka forma działalności jest prowadzona, jakie transakcje są wykonywane i wreszcie, czy chce ona korzystać z mechanizmu split payment.

Blisko LUDZI i dla LUDZI. Czym Emtor wyróżnia się jako pracodawca na rynku wózków widłowych?

Na przestrzeni lat firma Emtor udowodniła, że sukces w biznesie nie zależy wyłącznie od produktów czy wyników finansowych, ale przede wszystkim od ludzi, którzy ten biznes tworzą. To dzięki zaangażowaniu, lojalności i codziennej pracy zespołów połączenie tradycji z nowoczesnością jest możliwe. Emtor stawia na człowieka – nie tylko jako pracownika, ale jako partnera w budowaniu wspólnej przyszłości. Bo gdy ludzie czują się docenieni, chcą zostać na dłużej. Jak zatem firma buduje swoją przewagę na konkurencyjnym rynku?

REKLAMA