REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dlaczego warto korzystać z usług outsourcingowych?

 TMF Poland sp. z o.o.
globalny dostawca usług administracyjnych dla firm z zakresu księgowości, usług kadrowo-płacowych i usług sekretarskich
 Dlaczego warto korzystać z usług outsourcingowych? / Fot. Fotolia
Dlaczego warto korzystać z usług outsourcingowych? / Fot. Fotolia
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Rozpoczęcie działalności wiąże się ze sporym nakładem pracy, dobrą organizacją i wytrwałością w dążeniu do zaistnienia na rynku. W takich sytuacjach warto skorzystać z usług firm outsourcingowych, które proponują kompleksowe usługi wspomagające rozwój nowych firm. Dlaczego warto skorzystać z takich usług?

REKLAMA

Start firmy na rynku poza granicami kraju, to sporo pracy i wysiłku dla wielu przedsiębiorców, dlatego od lat działają firmy outsourcingowe, które proponują kompleksowe usługi, oraz ułatwiają firmom wejście na rynek. Trzeba jednak dobrze wybrać partnerów do współpracy. TMF Poland to firma, która zapewnia pomoc w rozpoczęciu działalności w dowolnym kraju na świecie.

REKLAMA

W ostatnich latach mogliśmy śledzić decydujące zmiany jakościowe zachodzące w sektorze usług dla biznesu. Przedsiębiorcy szukają firm, takich jak TMF Group, które kompleksowo zajmą sie szeroko pojętą obsługą procesów biznesowych. Po pomoc specjalistów sięgają obecnie międzynarodowe korporacje, coraz częściej powierzając zadania związane z kwestiami kluczowymi dla swojej działalności. Dzięki TMF Poland, firmy mogą skoncentrować siłę, środki i procesy zarządcze na zasadniczych celach firmy. Usługi TMF-u pozwalają przedsiębiorcom osiągnąć lepsze wyniki i zwiększyć elastyczność swoich działań, a poprzez oszczędność czasu i zasobów ludzkich, również wydajność.

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!

REKLAMA

Usługi outsourcingowe dają dostęp do wiedzy i doświadczenia liderów rynkowych. Firma TMF Poland może pochwalić się profesjonalną kadrą, która posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności, by dla globalnych zleceniodawców prowadzić projekty m.in. z zakresu transformacji biznesowej, opracowywać analizy finansowe, czy zarządzać ryzykiem. Podstawową działalnością sektorową w Polsce są obecnie usługi księgowe, kadrowo-płacowe i finansowe, obsługa szeroko rozumianych procesów IT oraz sprzedaży. Należy jednak zwrócić uwagę, że stopień zaawansowania usług świadczonych przez polskie firmy outsourcingowe jest z roku na rok coraz wyższy. Dlatego TMF stara się odpowiedzieć na oczekiwania klienta, tworząc dla niego nowoczesne rozwiązania.

Nie bez powodu Polska znajduje się w elitarnej grupie krajów, wskazywanych jako najlepsze do lokowania nowoczesnych usług dla biznesu. - TMF Poland zatrudnia tylko najlepszych. Dysponujemy dobrze wykształconymi i doświadczonymi fachowcami - informuje Mikołaj Pluciński, prezes zarządu TMF Poland. - Dlatego firmy rozpoczynające działalność na polskim rynku zwracają się do naszych specjalistów o pomoc i doradztwo - dodaje.     

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Firmy, które decydują się wejść do Polski od początku swojej aktywności na naszym rynku poszukują wsparcia polskich doradców. Chcą, aby to firmy lokalne zapewniły im obsługę w procesie rejestracji, ponieważ najlepiej znają rynek. - Dla naszych Klientów duże znaczenie ma kompleksowość obsługi, jaką oferujemy. Przejmujemy pełną odpowiedzialność za działania rejestracyjne, reprezentujemy firmę w urzędach, a następnie zapewniamy jej całościową obsługę biznesową - tłumaczy Mikołaj Pluciński.

- Klientom, którzy zgłaszają potrzebę szybkiego uruchomienia działalności na naszym rynku oferujemy spółki typu Shelf Companies. Transfer gotowej spółki po jej sprzedaży zajmuje nie więcej niż jeden dzień, jeśli firma przedstawi wymagane dokumenty. Klient może zacząć prowadzić działalność i zawierać umowy już w dniu zakupu udziałów spółki - wyjaśnia prezes zarządu TMF Poland.

Zobacz również: Innowacyjny outsourcing a informatyczne systemy zarządzania

Mikołaj Pluciński tłumaczy, że TMF dokonuje wszystkich niezbędnych rejestracji urzędowych nowej spółki, przygotowuje wymagane dokumenty korporacyjne oraz zapewnia podnajem adresu w prestiżowej lokalizacji w Warszawie lub Katowicach, albo adres wirtualny. - Przez pierwsze 3 miesiące po rozpoczęciu działalności oferujemy firmie podstawowy pakiet obsługi księgowej i sekretarskiej. Później zapewniamy pełen zakres usług księgowych, kadrowo-płacowych, finansowych i korporacyjno-sekretarskich. Niektóre firmy potrzebują również prokurenta, czy pełnomocnika, który czasem wchodzi również w skład zarządu spółki - przyznaje Mikołaj Pluciński.

Isidre Peralta, członek zarządu TMF Poland zauważa, że w ostatnim czasie na polskim rynku inwestuje najwięcej firm z Niemiec i Luksemburga. Najczęściej są to firmy reprezentujące branżę nieruchomości oraz odnawialnych źródeł energii. - Jednym z najciekawszych projektów, jakie ostatnio realizowaliśmy należała obsługa funduszu inwestycyjnego private equity, który potrzebował obsługi księgowej spółek celowych założonych do zakupu akcji wiodących polskich przedsiębiorstw z branży spożywczej - informuje Isidre Peralta.  

TMF Poland pomaga firmom rozwijać się i inwestować płynnie nie tylko w Polsce, ale również na skalę międzynarodową. Biura TMF Group, w skład której wchodzi TMF Poland, znajdują się w 80 krajach na 5 kontynentach, dlatego TMF może zapewnić firmom budowę struktur korporacyjnych na całym świecie. - Działamy globalnie, ale bazujemy na gruntownej znajomości rynków lokalnych. Dzięki rozbudowanej sieci 120 biur, możemy zaoferować przedsiębiorcom pomoc w rozpoczęciu działalności w dowolnym kraju na świecie - podkreśla Isidre Peralta.   

W tym roku TMF uruchomiło dział Service Delivery Coordination w polskim biurze, który jest pewnego rodzaju węzłem łaczącym wszystkie biura TMF na świecie. Dział SDC oferuje swoim klientom globalną pomoc. Dzięki temu, firmom działającym w wielu krajach TMF Poland zapewnia teraz scentralizowaną kontrolę procesów biznesowych.

Zobacz: Jakie są strategie wyboru odpowiedniej formy outsourcingu?

Informacje o TMF

TMF Group jest globalnym dostawcą usług biznesowych i poprzez sieć 120 biur prowadzi działalność w 80 krajach na świecie. Firma założona została w Holandii w 1988 roku. W październiku 2008 roku TMF Group została zakupiona przez brytyjską firmę private equity Doughty Hanson & Co, co otworzyło drogę do fuzji z Equity Trust, która została sfinalizowana w czerwcu 2011 roku. Dzięki temu TMF Group zwiększyła swoją globalną obecność. Zatrudnia dziś ponad 5.000 pracowników w biurach na całym świecie. 

TMF Poland, obecna w Polsce od 1995 roku, w swoich biurach w Warszawie i Katowicach zatrudnia ponad 150 wysokiej klasy specjalistów, którzy pomagają firmom sprawnie funkcjonować w wielu krajach, jak również koordynują obsługę firm prowadzących działalność w środowisku międzynarodowym (Globalizing Business). Profesjonalny zespół ekspertów świadczy usługi administracyjne w zakresie: księgowości, usług kadrowo-płacowych, usług bankowych, usług sekretarsko-korporacyjnych, sprzedaży gotowych spółek typy shelf-companies oraz wynajmu powierzchni biurowej. TMF Poland jest przygotowana do obsługi firm zatrudniających nawet 10 tysięcy pracowników.

Portfolio klientów TMF obejmuje wiodące firmy m.in. z branży energetyczej, farmaceutycznej, handlowej, IT, lotniczej, motoryzacyjnej, nieruchomości, produkcyjnej, telekomunikacyjnej, technologicznej, ubezpieczeń i wielu innych. TMF współpracuje z ponad 40% firm z listy S&P oraz Fortune 500.

Zobacz też: Outsourcing controllingu - czy to możliwe?

Źródło: TMT Group

Autopromocja

REKLAMA

Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    BGK będzie mógł udzielać gwarancji spłaty kredytów mikrofirmom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom. Projektowane rozporządzenie ma wejść w życie 29 marca 2024 r.

    BGK będzie mógł gwarantować kredyty dla MŚP w ramach programu InvestEU. Jaka pomoc dla MŚP?

    Nie masz w tym miesiącu 1600,32 zł na składki dla ZUS? Nim zbankrutujesz czekając na rządowe wakacje od ZUS, zawieś działalność gospodarczą

    Obiecane przez rząd wakacje od ZUS będą nieprędko, a życie toczy się szybko. Od 5 lutego, z oficjalnego komunikatu ZUS wiadomo, ile trzeba będzie odprowadzić na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne za okres od stycznia do grudnia 2024 r. To już więcej niż przed waloryzacją wynosi minimalna emerytura. Co więc robić gdy kolejny miesiąc czeka się na zapłatę faktury, w kasie firmowej pusto, a ZUS upomina się o składki.
    Na pewno nie czekać na obiecane wakacje od ZUS, ale po prostu zawiesić działalność gospodarczą na ten czas.

    Opłata roczna BDO w 2024 r. W lutym upływa ważny termin

    Przedsiębiorcy wpisani do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO) powinni pamiętać o uiszczeniu opłaty rocznej. Jaki jest termin na wniesienie opłaty w 2024 roku?

    ESG jako klucz do zrównoważonego biznesu

    W czasach, gdzie zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna stają się kluczowymi determinantami sukcesu przedsiębiorstw, Beata Drzazga założyciel BetaMed SA i inicjator wielu projektów zarówno w kraju, jak i za granicą, dzieli się swoim doświadczeniem i przemyśleniami na temat wprowadzania zasad ESG (Environmental, Social, and Governance) w praktyce biznesowej.

    REKLAMA

    Przedsiębiorcy lepiej oceniają koniunkturę więc śmielej kupują samochody. W 2024 r. wróciła niechęć do elektryków

    W 2024 roku zakupem samochodu zainteresowany jest co czwarty przedsiębiorca. To podobnie jak przed dwunastoma miesiącami. Wynik w 2024 r. może być w rzeczywistości jeszcze lepszy, ponieważ 16 proc. ankietowanych nie umiało na etapie badania jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie o zamiar zakupu samochodu.

    KAS: uwaga na podrobione, nielegalne środki ochrony roślin

    Rozpoczęła się właśnie VI. edycja kampanii edukacyjnej Krajowej Administracji Skarbowej, Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Policji oraz Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin przestrzegającej przed oszustami oferującymi nielegalne, w tym podrobione, środki ochrony roślin. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Kupując podróbki, tracisz wiele razy!". 

    Rejestracja spółek od A do Z. Sprawdź nasz poradnik!

    W dzisiejszych czasach coraz więcej osób decyduje się na założenie własnej działalności gospodarczej. Niektórzy robią to w pojedynkę, inni proponują współpracę znajomym lub prosperującym przedsiębiorcom. W ten sposób powstają spółki, wymagające odpowiedzialnej opieki prawnej i księgowości. Sprawdź, od czego zacząć!

    Protesty rolników w całej Europie. Jakie są powody? O co im chodzi?

    Protesty rolników trwają od kilku tygodniu w wielu krajach europejskich, m.in. w Niemczech, Francji, Włoszech, Grecji, Czechach i na Węgrzech. Rolnicy protestują przeciwko niskim cenom produktów rolnych, Europejskiemu Zielonemu Ładowi i taniemu importowi produktów rolniczych spoza Unii Europejskiej.

    REKLAMA

    Pompa ciepła, magazyn energii, fotowoltaika teraz dostępne w leasingu europejskim dla sklepów, punktów usługowych i rolników

    Teraz przedsiębiorcy, małe i średnie firmy produkcyjne, sklepy, salony samochodowe czy rolnicy, mogą ubiegać się o leasing pojazdów elektrycznych, instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła, magazynów energii oraz maszyn i urządzeń na atrakcyjnych warunkach. Są nowe środki finansowe pozwalające zwiększyć ofertę – i to na korzystniejszych niż uprzednio warunkach.

    Aplikacje chmurowe ułatwiają pracę firmom, ale i ściągają na nie niebezpieczeństwa, których menadżerowie najczęściej nie są świadomi

    Wszechobecne aplikacje chmurowe pozwalają firmie z Warszawy bez wysiłku współpracować z zespołem z Londynie, organizując spotkania wideo, podczas których analizuje się dane, a nawet realizować skomplikowane zadania związane z zarządzaniem projektami. 

    REKLAMA