REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

E-marketing, Bezpieczna sieć

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jak rozwiązać problem z płytą i napędem CD/DVD?

Z pewnością nie raz zdarzyło się, że mieliśmy problem z odtworzeniem leciwej płyty DVD lub CD z zapisanymi na niej plikami. Bardzo często przyczyną problemów są rysy lub uszkodzenia na płycie. Jednak w wielu przypadkach nawet nieskazitelna płyta może sprawiać problemy. Warto pamiętać, że problem z odczytaniem zawartości płyty może być spowodowany nie tylko jej uszkodzeniem, ale także awarią napędu. Jak sobie z tym radzić? W przypadku problemów z odczytaniem zawartości płyty warto skorzystać z pomocy pewnego programu.

Szkolenia, konferencje, wykłady na wypożyczonym sprzęcie komputerowym?

Czasy, gdy szkolenia przeprowadzano „na sucho” wypisując wszelkie informacje na czarnych tablicach kredą, a wszelkie zdjęcia były przekazywane z ręki do ręki po całej auli liczącej często kilkaset osób powoli zanikają. Czasy te są wypierane przez nowoczesność i co najważniejsze, płynącą z niej wygodę i funkcjonalność. Jednak jeśli w naszej firmie szkolenia czy prezentacje przeprowadzane są kilka razy w roku, kupowanie drogiego sprzętu mija się z celem.

HTC HD7 – oficjalny następca świetnego HD2

Ostatnio firma HTC, znana ze świetnej jakości telefonów biznesowych zaprezentowała kilka najnowszych modeli. Jedną z nowości jest model HTC z Windows Phone 7. Model HTC HD7 to następca znanego i bardzo udanego modelu HD2. Urządzenie dysponuje ogromnym, 4,3-calowym ekranem, szybkim procesorem oraz licznymi funkcjami multimedialnymi.

Wypożyczanie sprzętu komputerowego zamiast kupna - czy to się opłaca?

Wypożyczenie komputera, ekrany LCD czy projektora może być dla niektórych jedyną alternatywą dla zakupu tych drogich urządzeń w sklepie. Organizując nowoczesną prezentację, wystawę czy szkolenie, sprzęt elektroniczny jest dziś niezbędny. Zamiast kupować wypożyczać? Oczywiście, że tak, gdyż koszt wypożyczenia kompletnego zestawu do prezentacji, monitorów LCD, laptopów, rzutników czy projektorów może być o wiele niższy niż kupno samego laptopa w sklepie. Dla kogoś, dla kogo posiadanie takiego sprzętu na własność nie jest konieczne, wynajem sprzętu to świetne rozwiązanie.

REKLAMA

Notebooki DTR – alternatywa dla komputerów stacjonarnych

Laptopy Desktop Replacement (w skrócie DTR) to urządzenia oferujące bardzo wysoką wydajność i znakomite wyposażenie obfitujące w ogromną liczbę dodatkowych złącz i akcesoriów takich jak piloty zdalnego sterowania czy rozbudowany system audio. W założeniu komputery tego typu mają stanowić pewną alternatywę dla komputerów stacjonarnych oferując porównywalne, a nawet wyższe możliwości i wydajność. Jeśli jednak szukamy mobilności, długiej pracy na baterii i niewielkich rozmiarów, lepiej omijajmy tego typu urządzenia szerokim łukiem.

Potwierdzenie chęci otrzymywania newsletter'a - czy to konieczne?

Z pozoru, wysyłanie potwierdzenia chęci otrzymywania newslettera i oczekiwanie na odpowiedź może wydawać się bezcelowe. Czemu? Przecież osoba, która podała swój adres e-mail wyraża zgodę na otrzymywanie newslettera. Po co więc tak naprawdę jest to potwierdzenie?

Samsung Wave II – telefon biznesowy z dużą dawką rozrywki

Firma Samsung zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowego modelu smartfona. Nowość nosi nazwę Samsung Wave II i działa w oparciu o najnowszą wersję platformy bada 1.2. Telefon idealny dla młodego biznesmena spragnionego rozrywki?

Już wkrótce zniknie problem z e-fakturami w Polsce

Już przyszłym roku faktury elektroniczne mogą być traktowane na równi z fakturami papierowymi – tak chce Ministerstwo Finansów i proponuje zniesienie dotychczasowych utrudnień.

REKLAMA

Jak przedłużyć okres abonamentowy usług wirtualnych

Usługi wirtualne, tj. domena, serwer oraz projekt strony WWW, są niezbędne, aby firma mogła funkcjonować w Internecie. Ich nieprzerwane i bezproblemowe działanie warunkuje w dużej mierze atrakcyjność witryny dla odbiorcy. To natomiast w sposób bezpośredni przekłada się na liczbę odwiedzin serwisu, a więc i wyniki sprzedażowe firmy.

CMS - jaki i dla kogo?

Jedną z najważniejszych zalet systemów CMS to prostota obsługi która niesie za sobą oszczędność czasu i pieniędzy. Strona z systemem zarządzania treścią może być redagowana i aktualizowana niemal przez każdą osobę z firmy. Nie każdy system CMS jest taki sam. Jak więc dobrać odpowiedni system do wymagań konkretnej firmy? 

Jak skutecznie zachęcić Internautę do naszego newsletter'a?

Bardzo często bywa tak, że wielu zarządców i właścicieli stron internetowych źle interpretuje pojęcie i ideę newslettera. Uważają oni, że potencjalny klient, zapisując się do listy subskrybentów newslettera z chęcią zarejestruje się na stronie internetowej. Czy to dobra praktyka?

Jakie oszczędności niesie ze sobą system CMS?

Jedną z najważniejszych zalet systemów CMS to prostota obsługi która niesie za sobą oszczędność czasu i pieniędzy. Strona z systemem zarządzania treścią może być redagowana i aktualizowana niemal przez każdą osobę z firmy.Jakie oszczędności niesie ze sobą system CMS w porównaniu do tradycyjnego zarządzania firmową stroną WWW?

Strona internetowa z systemem CMS - czy to się opłaca?

System zarządzania treścią (CMS) jest obecnie coraz częściej stosowanym rozwiązaniem przez firmy do zarządzania treścią i wyglądem firmowej strony internetowej. Korzystanie z systemu CMS jest nie tylko wygodne i szybkie, to również ogromna oszczędność pieniędzy. W poprzedniej części poradnika dowiedzieliśmy się, czym w ogóle jest CMS. Teraz dowiedzmy się, czy ten system jest opłacalny.

Jakie są największe zalety newsletter'a?

Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Newsletter jest elektroniczną formą ulotki lub wizytówki firmy. Czym newsletter różni się od spamu i jakie są jego największe zalety? Jak je wykorzystać?

W jaki sposób newsletter może pomóc w promocji firmy w internecie?

Na przestrzeni ostatnich lat ogromny rozwój internetu wpłynął na wiele dziedzin życia i przemysłu. Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Niektóre firmy, swoją jedyną siedzibę mają w Internecie, na firmowej stronie WWW. Zarówno typowy użytkownik, jak i marketingowi stratedzy zaczęli doceniać ogromny potencjał jaki niesie za sobą Internet. Jednym ze sposobów dotarcia do klienta są Newslettery - swoiste internetowe ulotki.

Czy warto korzystać z systemu CMS?

Tworzenie oraz późniejsze zarządzanie stroną internetową nie jest wcale prostym zadaniem. Tak z pewnością myśli większość internautów oraz ci, którzy zamierzają stworzyć firmową stronę internetową. Owszem, stworzenie od podstaw dobrej, atrakcyjnej i skutecznej strony internetowej nie należy do łatwych zadań, ale już jej zarządzanie wcale nie musi być udręką. Jeśli zdecydowaliśmy się sami zarządzać swoją stroną, aby była ona taka jak chcemy lub po prostu żeby obniżyć koszta, powinniśmy pomyśleć o systemie CMS.

Czy warto zarejestrować rozszerzoną domenę dla firmy

Odpowiednio dobrana domena, wpływa na zwiększenie efektywności działań reklamowych firmowego adresu WWW. Domena określa również obszar działalności przedsiębiorstwa oraz wskazuje branżę, w której funkcjonuje. Jaki typ domeny wybrać, aby firma odnotowała wzrost sprzedaży oraz zwiększyła rozpoznawalność wśród klientów?

Czy warto reklamować się na facebooku

Serwisy społecznościowe rosną jak grzyby po deszczu. Liczba użytkowników stale się powiększa, a zainteresowanie tego typu stronami nie maleje. Ostatnio szczególną popularnością cieszy się facebook. Dlaczego więc nie wykorzystać tej ogromnej wirtualnej przestrzeni do zareklamowania swojej firmy?

Jak reklama dostosowuje się do naszych potrzeb

Internet to najszybsza i najwygodniejsza metoda poszukiwania informacji. Dlatego kiedy mamy jakiś problem, bądź zastanawiamy się nad jakimś rozwiązaniem, siadamy przed komputerem i przedzierając się przez gąszcz reklam, docieramy w końcu na forum.

Korzyści z posiadania firmowej strony

Niemal 60% polskich przedsiębiorstw posiada stronę WWW, a liczba firmowych stron stale rośnie wraz z liczbą nowopowstałych firm. Strona WWW to często podstawowe źródło informacji na temat działalności firmy. Jakie zatem są korzyści z posiadania firmowej www?

Na czym polega marketing szeptany

Pojęcie marketingu szeptanego wywodzi się od potocznej "poczty pantoflowej" gdzie produkt/usługa był nieświadomie promowany za pomocą przekazów ustnych bądź też pisanych. Na czym jednak ten rodzaj marketingu polega?

Kiedy warto zainwestować w domenę generyczną

Domena generyczna to adres internetowy, w którym jako nazwa występuje słowo podstawowe. Można tutaj zaliczyć wszelkie słowa ogólne, odnoszące się do danych branży, produktów (np. rowery.pl), zawodów (np. dziennikarze.pl), usług (np. sprzatanie.pl) itp. Jakie możliwości daje nabycie takiej domeny?

Jak stworzyć firmową stronę WWW

Firmowa strona WWW jest podstawą wszelkich działań promocyjnych w Sieci. Umożliwia zapoznanie się z ofertą firmy o każdej porze dnia i nocy. Dzięki temu jest jedną z najbardziej powszechnych oraz najskuteczniejszych form zdobywania klientów.

Czy warto prowadzić biznes w sieci?

Ostatnie cztery lata przyniosły gwałtowny wzrost liczby e-sklepów. Czy można powiedzieć, że biznes w sieci jest bardziej opłacalny niż sprzedaż prowadzona w sposób klasyczny zwykły?

Czy czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii

Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest zastosowanie takiej kampanii reklamowej by jego produkt był na ustach wszystkich. Nie inaczej jest w przypadku marketingu wirusowego w sieci, jednak taka reklama musi trafić do odbiorcy w właściwym czasie by odniosła sukces.

Na czym polega viral spoof

Coraz częściej działając poprzez reklamę w Internecie można się napotkać na określenie viral spoof jako metody szybko podnoszącej rozpoznawalność marki. Na czym jednak tak naprawdę to polega?

Jak przesyłać marketingowego wirusa

Marketing wirusowy pozwala firmom na wykorzystywanie sieci dla potrzeb reklamowych. Co zrobić, aby przygotowana reklama odpowiednio się rozprzestrzeniła? Przeczytaj.

Pozyskiwanie powierzchni na reklamę w Internecie - problem prawny?

Coraz częściej działania marketingowe prowadzone są przez przedsiębiorców w Internecie. Działania te mają swoją specyfikę i szczególne uwarunkowania, warto jednak zwrócić uwagę na kilka zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci.

Darmowy blog w serwisie czy płatny hosting?

Istnieją dwa typy hostingu, darmowy i płatny. Czemu typy? Przecież i jedno i drugie to hosting. Otóż owszem, hosting to hosting, nieważne czy darmowy czy bezpłatny. Tak pewnie myśli każdy po przeczytaniu samej definicji hostingu. Prawda jest taka, że obie opcje tak bardzo różnią się od siebie, że z powodzeniem można by było im nadać odmienne nazwy. Jak więc wyglądają różnice?

Jak założyć własny blog?

Blog na popularnej platformie czy na własnej stronie?

Blog to prawdopodobnie najprostsza i najtańsza forma zaistnienia w sieci. Bez znaczenia, czy będziemy prowadzić blog tematyczny, prywatny czy czysto reklamowy możemy mieć pewność, że po jakimś czasie naszą stronę odwiedzi mnóstwo osób. Jednak zanim założymy bloga warto zastanowić się, gdzie go umieścić.

W jaki sposób sprzedać domenę na rynku wtórnym - krok po kroku

Czy wiesz gdzie i w jaki sposób można sprzedać domenę, oraz ile realnie może być ona warta. Wiedza na temat rynku wtórnego domen oraz przeprowadzanych na nim transakcji jest niezwykle ważna, aby inwestując w adres internetowy nie stracić, a zyskać. Przeczytaj koniecznie!

Jak kupić domenę na rynku wtórnym – krok po kroku

Coraz częściej chcąc rozpocząć działalność promocyjną w Sieci, przedsiębiorcy mają problemy ze znalezieniem atrakcyjnej nazwy dla serwisu WWW. Wpływa to na wzrost zainteresowania rynkiem wtórnym. W poniższym artykule wskazujemy jak krok po kroku zakupić domenę na rynku wtórnym.

Czy warto kupić domenę na rynku wtórnym

Promując firmową stronę WWW, musimy zadbać o to, aby adres który do niej prowadzi był najlepszy z możliwych. Jedną z pierwszych trudności, jakie napotyka każde przedsiębiorstwo, jest konieczność wymyślenia nazwy. Musi ona być oryginalna, aby firma wyróżniała się spośród konkurencji. Ułatwia to rejestracja właściwej domeny. Co jednak zrobić, gdy te najlepsze są już zajęte?

Czy warto zarejestrować pakiet firmowych domen

Jak zarejestrować domenę przed założeniem firmy

Domena, która posiada słowa bezpośrednio kojarzące się z firmą lub jej nazwą jest bardzo atrakcyjna nie tylko dla firmy. W Sieci coraz częściej dochodzi do przestępstw związanych z przechwytywaniem oraz wykorzystywaniem ich przez osoby trzecie, najczęściej w celu osiągnięcia korzyści materialnych.

Firmowy hosting

Pozyskanie serwera jest jednym z pierwszych kroków do budowy profesjonalnego serwisu WWW przedsiębiorstwa. Jego zamawianie nie jest skomplikowane, jednak warto wiedzieć, jak zrobić to prawidłowo.

Nie zapominaj o przedłużeniu firmowej domeny


Musisz wiedzieć, że w chwili wygaśnięcia domeny firma traci nie tylko możliwość kontaktu z odbiorcami za pośrednictwem poczty e-mail, prezentowania oferty poprzez stronę WWW, ale także zaufanie w oczach klientów.

Czym są giełdy domen

Codziennie na rynku wtórnym dochodzi do wielu transakcji, których przedmiotem są atrakcyjne adresy WWW. Niestety, jak wszędzie i tu dochodzi do wielu nadużyć. Ich ofiarami padają najczęściej nieświadomi zagrożeń klienci. Internet pełen jest użytkowników, którzy przekonani o swej bezkarności czekają na łatwy zarobek. Znajomość niebezpieczeństw i sposobów ochrony przed nimi, może ustrzec przed przykrymi konsekwencjami.

Serwisy społecznościowe narzędziem pracy menadżera

Dla jednej trzeciej użytkowników sieci największym dużym zaufaniem cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Menedżer, który chce zwiększyć efektywność pracy zespołu powinien pamiętać, że dzięki temu marki, prowadzące kampanie na serwisach społecznościowych mogą się cieszyć sporym zainteresowaniem.

Jak używać kod authinfo domeny

 Kiedy jest potrzebny kod authinfo i jak go używać? Wiedza o nim może okazać się bardzo przydatna.

Czy warto posiadać domenę europejską

Planujesz dotrzeć do potencjalnych kontrahentów z UE? Pomyśl o utworzenia domeny z rozszerzeniem.eu. Nadal wielu przedsiębiorców nie jest świadomych, jakie korzyści może przynieść rejestracja domeny europejskiej.

Po co prowadzone są bazy Whois

Musisz wiedzieć, że w sieci istnieją miliony witryn internetowych, których treść zależy w całości od jej twórców. Wszystkie dane odnoszące się do adresów WWW gromadzone są przez operatorów. Część informacji publikowana jest natomiast w bazach Whois, gdzie każdy ma możliwość zapoznania się z nimi.

Domeny dla firm z sektora MSP

Pierwszym krokiem promocji firmy w Internecie, jest wybór adresu dla strony WWW. Odpowiedni wybór nazwy domeny przynosi firmie wymierne korzyści zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe.

Czy warto zarejestrować domenę globalną

Co to jest domena globalna? Jaka korzyść płynie z rejestracji domeny globalnej dla Twojej firmy. Czy jej rejestracja jest tylko korzystna dla firm działających na rynku zagranicznym? Więcej informacji znajdziesz w poniższym artykule.

Firmowy serwer - jak go wykorzystać

Nie ulega wątpliwości, że serwer jest to niezbędne narzędzie pracy w każdym nowoczesnym przedsiębiorstwie. To, w jakim stopniu zostanie wykorzystany potencjał hostingu, zależy od potrzeb firmy.  Wbrew ogólnym opiniom, serwer nie tylko udostępnia firmowe strony WWW przeglądarkom internetowym, ale także usprawnia pracę oraz zwiększa jakość komunikacji na linii klient – firma.

Co zrobić, gdy firmowy serwis nie działa - kilka porad

Strona WWW to niewątpliwie idealne narzędzie do prowadzenia działań promocyjnych - niedrogie, stwarzające ogromne możliwości, mogące pomieścić niezliczoną ilość informacji. Jak zatem zareagować w momencie, gdy z niewyjaśnionych przyczyn funkcjonowanie firmowego serwisu zostaje zawieszone?

Jak napisać regulamin sklepu internetowego? – uwagi ogólne

Obowiązkiem przedsiębiorcy prowadzącego sklep internetowy jest zamieszczenie regulaminu na stronie WWW sklepu. Jednakże przedsiębiorcy często nie dokładają należytych wysiłków w tym celu. Zadają oni sobie pytanie: czy muszę zamieszczać regulamin, czy ktoś go w ogóle przeczyta?

Czas na e-biznes

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

Reklamy Google na ulicach

Na europejskich ulicach Google chce powalczyć o zwiększenie udziału Chrome w rynku przeglądarek. Po ugodzie Komisji Europejskiej z Microsoftem, dotyczącym możliwości wyboru przeglądarki w nowych systemach Windows szykuje się ostra batalia kto przejmie rzesze niezdecydowanych europejskich internautów.

REKLAMA