REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak stworzyć firmową stronę WWW

Beata Masór
NetArt

REKLAMA

REKLAMA

Firmowa strona WWW jest podstawą wszelkich działań promocyjnych w Sieci. Umożliwia zapoznanie się z ofertą firmy o każdej porze dnia i nocy. Dzięki temu jest jedną z najbardziej powszechnych oraz najskuteczniejszych form zdobywania klientów.

Jednym z powszechnie wybieranych sposobów na stworzenie firmowej witryny WWW jest skorzystanie z oferty usługodawców, którzy umożliwiają zakup strony w modelu abonamentowym. Jest to idealne rozwiązanie, dzięki któremu przedsiębiorstwo może szybko stać się właścicielem profesjonalnego serwisu WWW, bez ponoszenia dużych wydatków. Najczęściej decydują się na nie nowo powstałe firmy, które z powodu dużych kosztów początkowych, nie mogą sobie pozwolić na przeznaczenie kilku lub kilkunastu tysięcy złotych na zlecenie agencji interaktywnej budowania serwisu WWW. Model abonamentowy pozwala zmniejszyć obciążenia finansowe. Dzięki niemu firma musi przeznaczyć na opłacenie usługi jedynie kilkaset złotych w skali całego roku.

REKLAMA

Który projekt odpowiedni

REKLAMA

Dla samego przedsiębiorstwa ważne jest, aby wybór oferowanych projektów był jak najszerszy - łatwiej wtedy wybrać ten najlepszy. Powinien być on przede wszystkim użyteczny dla Internauty. Wpływa na to m.in.: czytelny układ zakładek i odpowiednia organizacja informacji zawartych na poszczególnych podstronach. Warto również sprawdzić, czy projekt oferuje ułatwienia dla potencjalnych klientów, np. formularz kontaktowy, dzięki któremu można wysłać wiadomość e-mail z poziomu strony WWW.

Istotnym elementem, na obecność którego należy zwrócić szczególną uwagę, jest system zarządzania treścią, czyli tzw. CMS. Oprogramowanie to jest niezbędne dla każdego przedsiębiorstwa, które chce samodzielnie zarządzać swoim serwisem. Łatwość jego obsługi, która nie wymaga znajomości języków programowania (HTML, PHP), pozwala, np. na aktualizowanie oferty zawartej na stronie. Warto sprawdzić, czy takie oprogramowanie jest udostępniane przez usługodawcę oraz czy korzystanie z niego pociąga za sobą dodatkowe koszty.

Jak zamówić stronę WWW

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Po wyborze usługodawcy można przystąpić do zamawiania witryny internetowej dla firmy. W tym celu należy się zalogować na jego stronie WWW.
Użytkownik zalogowany do Panelu Klienta, może przystąpić do zamawiania usługi. Aby tego dokonać należy kliknąć zakładkę „Strony WWW”. W ten sposób zamawiający uzyskuje dostęp do projektów oferowanych przez usługodawcę. Aby ułatwić poszukiwanie najbardziej odpowiadającej witryny, zostały one pogrupowane na kategorie w zależności od branży, np.: Finanse, Usługi Prawne, Turystyka, Moda, Medycyna, itp. Po wyborze jednego z projektów warto zapoznać się z jego specyfikacją. Znajdują się tam informacje na temat przeglądarek, na których strona była testowana, wymaganych programów (np. JavaScript) oraz serwera, na którym zamieszczona będzie witryna.

Zobacz także: Zakup serwera - na co zwrócić uwagę

Wybór projektu deklarowany jest poprzez kliknięcie buttona „Zamawiam” znajdującego się po prawej stronie witryny. W następnym kroku należy wybrać serwer, na którym zostanie zamieszczona witryna. Z listy dostępnych hostingów firma wybiera tą, która najbardziej odpowiada jej potrzebom, a następnie dokonuje jej konfiguracji. Użytkownik wybiera identyfikator serwera, który jest unikalną nazwą, odróżniającą daną usługę od innych. Kolejnym krokiem jest wybór odpowiedniego hasła do serwera. Po wypełnieniu wszystkich pól można zatwierdzić swój wybór klikając przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”.

Dopełnienie formalności

REKLAMA

Przed finalizacją zamówienia należy jeszcze zapoznać się z treścią regulaminu i potwierdzić to zaznaczając odpowiednie pole. Znajomość zapisów, które znajdują się w regulaminie ma fundamentalne znaczenie. Jest on formą umowy podpisywaną pomiędzy usługodawcą a usługobiorcą i określa wszystkie aspekty, które należy mieć na względzie korzystając z usługi. Określa on również szczegółowe warunki promocji.

Nadmierny pośpiech jest najczęstszą przyczyną komplikacji, które mogą wyniknąć w okresie korzystania usługi. Aby ich uniknąć warto poświęcić kilka minut na dokładne zapoznanie się z regulacjami.

Zamawiający powinien następnie sprawdzić, czy w koszyku nie znajdują się dodatkowe oferty, których nie zamawiał. Jeżeli wszystko jest w porządku można wybrać opcję „FINALIZUJ ZAMÓWIENIE”. Na następnej stronie należy wybrać dogodną formę transakcji, np. opłata kartą kredytową, przelew bankowy lub wydrukować blankiet wpłaty.

Dostosowanie witryny

Gdy firma stanie się już posiadaczem nowej strony WWW powinna przystąpić do dostosowania jej pod kątem swoich wymogów. Najważniejsze jest wprowadzenie oferty przedsiębiorstwa, informacji o firmie, danych kontaktowych oraz elementów graficznych zgodnych z dotychczasową identyfikacją wizualną.

Polecamy Wzory umów w firmie

W tym celu można wykorzystać dołączone do projektu narzędzie Active.CMS. Aby go użyć należy kliknąć ikonę o tej nazwie, która znajduje się menu „NARZĘDZIA” umieszczonym w górnym pasku na stronie serwisu nazwa.pl. W oknie logowania należy podać swój login, który stanowi pierwszy człon nazwy serwera, na którym znajduje się strona oraz hasło, które zostało wysłane na adres e-mail podany jako kontaktowy. Hasło można zmienić po zalogowaniu się. CMS jest przydatnym narzędziem, które umożliwia łatwe zarządzanie treścią strony WWW. Dzięki temu szybko i bez dodatkowych nakładów można aktualizować firmowa ofertę oraz np. dane kontaktowe, jeżeli ulegną one zmianie.

Odpowiednie dopasowanie witryny pod względem branży, w której działa firm, jak i wymogów Internautów, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu jaki odniesie jej serwis internetowy. Profesjonalnie przygotowana strona WWW zwiększa atrakcyjność zawartej na niej oferty oraz wspomaga kształtowanie wizerunku solidnego przedsiębiorstwa.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

Dlaczego premiera kontraktów na Ethereum jest ważną chwilą dla kryptowalut

Debiut funduszy ETF na największą z kryptowalut, czyli bitcoin, okazał się absolutnym sukcesem. Premiera tego instrumentu inwestycyjnego opartego o kryptowalutę pozwoliła na dostęp do zakupów BTC inwestorom instytucjonalnym, a to podbiło cenę do kryptowaluty do rekordowych poziomów. Choć regulacyjna saga i batalia banków inwestycyjnych oraz emitentów funduszy trwała kilka lat, zakończyła się sukcesem. W marcu bitcoin osiągnął rekordową cenę ponad $73 000 i choć od tamtej pory jego kurs uległ korekcie, to nadal utrzymuje się powyżej $63 000, a więc znacznie wyżej niż w ubiegłych latach. 

Zadbaj o siebie i swoje przywództwo, czyli wyzwania współczesnego menedżera

Dzisiejszy świat zarządzania wymaga od menedżerów nieustannej ewolucji. Hasło „menedżer od nowa” może oznaczać zarówno rozpoczęcie czegoś od początku, jak i wprowadzenie zmian poprawiających istniejący stan rzeczy. W obliczu dzisiejszych wyzwań, pełnych zawirowań i rozlicznych ścieżek, nowoczesne zarządzanie staje się sztuką balansowania między tradycją a innowacją.

REKLAMA

Jaki model logistyczny wybrać dla swojego sklepu internetowego?

Zakładając sklep internetowy, staniesz przed wyzwaniem organizacji całej jego logistyki. Zanim zaczniesz działalność, będziesz musiał zdecydować, gdzie magazynować swoje towary, z jakimi kurierami współpracować i jak obsługiwać zwroty od klientów. Pochłonie to mnóstwo cennego czasu i spory kapitał. W dzisiejszych czasach możesz tego jednak uniknąć. W jaki sposób? Poznaj najciekawsze modele logistyczne dla e-commerce!

Dobrzy w teorii. Dlaczego nie potrafimy odpoczywać i jak to zmienić?

Potrzeba regeneracji wydaje się oczywista dla każdego, kto funkcjonuje w naprzemiennym cyklu, w którym wysiłek absorbujący przeważającą część naszych aktywności przeplata się z czasem wolnym. Skąd zatem trudność w świadomym uwzględnianiu potrzeby wypoczynku i planowaniu przerw w zawodowym funkcjonowaniu?

Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu

W rok o połowę zmalała liczba małych i średnich firm, które boją się, że inflacja może zagrozić ich biznesom. Obecnie to zaledwie co czwarte przedsiębiorstwo. Zaskakujące są jednak branże, w których te obawy są największe. Inflacja straciła też rangę najpoważniejszej obawy.

Startup - jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie?

W startupach najważniejszy jest pomysł. Jak go chronić i zabezpieczyć się przed nieuprawnionym wykorzystywaniem dzieła i pobierania wynagrodzenia za korzystanie z niego przez podmioty trzecie? Jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie? Dlaczego tak ważna jest umowa o zachowaniu poufności?

REKLAMA

Spółki: Premia za kontrolę w Polsce w latach 2019-2023 spadła do poziomu 13,6 proc.

Ostatnie lata przyniosły spadek aktywności na rynku wezwań w Polsce. Coraz częściej inwestorzy decydują się na ogłoszenie wezwania z zamiarem wycofania akcji spółki z obrotu giełdowego, gdy już uzyskają kontrolny pakiet akcji – wynika z najnowszej analizy KPMG, która objęła 133 wezwań do sprzedaży akcji spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w latach 2019-2023.

Firmy będą szukać specjalistów. Jakich?

Z raportu „Barometr Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service wynika, że polskie firmy chcą poszukiwać specjalistów od automatyzacji i sztucznej inteligencji. 

REKLAMA