| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: e-firma

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.

Media społecznościowe pomagają budować wizerunek firmy

Aktualizacja: 17.07.2015

Firmy coraz chętniej korzystają z mediów społecznościowych w celu promocji swojej firmy. Dzięki takiej formie promocji można obserwować reakcje klientów, słuchać ich opinii i natychmiastowo odpowiadać na ich komentarze. »

Jak rozpocząć kampanię remarketingu dzięki Google AdWords

Aktualizacja: 14.10.2014

Treści wideo to nie tylko virale rozprzestrzeniające się w zastraszającym tempie. Wideo stało się również jednym z najpopularniejszych formatów treści w działalności marketingowej. Napotykamy je wszędzie - od ocen wystawianych przez użytkowników na Amazon, poprzez aplikacje mobilne, takie jak Vine, Snapchat, czy Instagram, aż po opcje reklamy wideo, niedawno dodane przez Facebook. Wideo jest wszędzie. »

Wymagania firm wobec rynku reklamowego

Aktualizacja: 15.01.2013

Firmy są ważnym źródłem dochodów dla wydawnictw, firm mediowych i mediów. Głównymi kryteriami dla reklamodawców jest popularność i powszechność przekazu oraz jego marka i reputacja. Jakie są wymagania firm wobec reklamodawców? »

Czy warto komunikować się z mediami?

Aktualizacja: 17.11.2011

Komunikować się z mediami czy nie? – to pytanie zadaje sobie wielu zarówno świeżych, jak i już doświadczonych przedsiębiorców i właścicieli e-biznesu. Co ciekawe, odpowiedź w żadnym z przypadków nie jest jednoznaczna. Tak czy inaczej, dobrze przeprowadzona kampania w mediach może być prawdziwą trampoliną do sukcesu. Należy jednak uważać, gdyż każdy błąd może odbić się negatywnie na wizerunku firmy. »

Jak działa reklama partyzancka i jaki ma wpływ na użytkowników?

Aktualizacja: 17.11.2011

Jak już wiemy, marketing partyzancki ma za zadanie zaskoczyć konsumenta niekonwencjonalną reklamą. W dzisiejszych czasach taka forma reklamy nie jest już wyborem, ale bardzo często koniecznością, gdyż tradycyjna reklama jest najzwyczajniej w świecie ignorowana przez użytkowników Internetu. Jak więc działa reklama partyzancka i czym się charakteryzuje? »

Marketing partyzancki w e-biznesie – na czym to polega i czy się sprawdzi?

Aktualizacja: 17.11.2011

Na czym może polegać marketing partyzancki? Czy to ma jakikolwiek związek z wojskiem? Oczywiście nie, ale w dzisiejszych czasach wojna z konkurencją, niekiedy dość ostra i zacięta to pojęcie bardzo powszechne i każdemu doskonale znane. Dlatego też firmy wkraczające na rynek, szczególnie ten w Internecie, jeśli chcą zaistnieć już na początku powinny wystawić największe działa przeciwko konkurencji. Czy marketing partyzancki jest dobrą bronią? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Sylwia Uścimiak

Prawnik, specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa i postępowania karnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »