REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Biznes

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Więcej niż leasing, czyli wynajem długoterminowy

Wynajem długoterminowy (Full Service Leasing, FSL) jest jedną z najbardziej dynamicznych usług finansowych, zarówno w sensie rozwoju rynkowego, jak i możliwości, jakie daje klientom. Jest to bowiem połączenie klasycznego finansowania pojazdu poprzez leasing (ze wszystkimi korzyściami podatkowymi) z szeregiem opcji serwisowych.

Leasing, czyli używać zamiast posiadać

Leasing to rozwiązanie finansowe zarówno dla małych czy średnich firm, które dopiero rozwijają skrzydła, jak i dużych firm o sporym potencjale rynkowym.

Co można zyskać na leasingu konsumenckim

Potocznie mówi się o nim ”leasing dla Kowalskiego”. Aby z niego skorzystać nie trzeba prowadzić działalności gospodarczej, jest bowiem usługą alternatywną dla kredytu czy zakupu za gotówkę dostępną dla osób indywidualnych. Co można dzięki niemu zyskać? Przeczytaj.

Czy czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii

Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest zastosowanie takiej kampanii reklamowej by jego produkt był na ustach wszystkich. Nie inaczej jest w przypadku marketingu wirusowego w sieci, jednak taka reklama musi trafić do odbiorcy w właściwym czasie by odniosła sukces.

REKLAMA

Na czym polega viral spoof

Coraz częściej działając poprzez reklamę w Internecie można się napotkać na określenie viral spoof jako metody szybko podnoszącej rozpoznawalność marki. Na czym jednak tak naprawdę to polega?

Jak zbudować dobrego wirusa marketingowego

Co łączy niemal wszystkie kampanie wirusowe? Dlaczego same się proszą, aby je oglądać rozsyłać w cyberprzestrzeń? Co powoduje, że stają się lepkie i bardzo skuteczne? Odpowiedź nie jest zaskakująca…

Jak ukryć login podczas logowania do systemu Windows?

Wiele osób, zamiast z domyślnego apletu logowania do systemu Windows, wciąż korzysta ze starej konsoli znanej na przykład z systemu Windows 98. Głównym powodem takiego działania jest wyższy poziom bezpieczeństwa, gdyż podczas logowania nie widać nazw profili użytkowników. Jednak domyślnie w konsoli zapisywana jest nazwa użytkownika, który poprzednio logował się do systemu. Jak ukryć tą nazwę?

Innowacyjna Gospodarka - ruszył nabór wniosków

Ministerstwo Gospodarki otworzyło nabór wniosków na dofinansowanie udziału przedsiębiorców w ramach poddziałania 6.5.2 – Wparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, w promocyjnych programach ogólnych.

REKLAMA

Czy przedsiębiorcy łatwiej przeniosą pracowników

Wniosek dyrektywy mającej na celu uczynienie prostszym dla przedsiębiorstw wielonarodowych tymczasowego przenoszenia pracowników pochodzących z państw trzecich z przedsiębiorstwa mającego siedzibę poza UE do spółek zależnych lub oddziałów w państwach członkowskich, przedstawiła Komisja Europejska.

Czy wiesz jak tanio rozreklamować swój biznes?

Marketing to często bardzo droga inwestycja. Nie każdego stać na billboard w środku miasta. Jak sobie radzić?

Amerykańska gospodarka niewiadomą dla inwestorów

Firma Expander podsumowała najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia (2.08-08.08.2010r.) i oceniła, jak będzie się kształtować najbliższa przyszłość na rynkach. Z analiz wynika, że najwięcej zamieszania spowodowały amerykańskie dane.

Jak ustawić globalny czas reakcji w Windows 7?

Jak już wiemy, czas reakcji na poszczególne akcje w systemie Windows 7 nie zawsze jest odpowiednio ustawiony. Może to być czas reakcji podglądu miniatur okien w pasku zadań, czy pojawienie się menu Start. Wszystkie ustawienia można dopasować osobno, ale aby nie ustawiać dla każdego elementu czasu reakcji oczekiwania, możemy wprowadzić zmiany w rejestrze systemu i ustawić globalnie wartość odpowiedzialną za opóźnienia. Jak to zrobić?

Jak przyspieszyć czas reakcji podglądu okien w pasku zadań Windows 7?

Podobnie jak w poprzedniej wersji systemu Widnows, tak samo w „siódemce” użytkownicy mogą korzystać z podglądu okien w miniaturach na pasku zadań. Oprócz podglądu można wyróżnić takie okno, aby szybko przedostać się do konkretnej otwartej aplikacji. Niestety jak to zazwyczaj bywa z systemem Windows, dla niektórych czas reakcji od najechania na ikonę na pasku zadań do pojawienia się podglądu okien w miniaturce może być za wolny. Jest jednak pewien sposób na przyspieszenie oczekiwania na podgląd w miniaturce okna. Jak to zrobić?

Prezydent o gospodarce

Prezydent w wygłoszonym orędziu zapowiedział wspieranie inicjatyw służących gospodarce. Czy przedsiębiorcy mogą liczyć na wsparcie?

Jak przesyłać marketingowego wirusa

Marketing wirusowy pozwala firmom na wykorzystywanie sieci dla potrzeb reklamowych. Co zrobić, aby przygotowana reklama odpowiednio się rozprzestrzeniła? Przeczytaj.

E-dotacje zabezpieczone

Rozsądne wykorzystywanie dotacji na e-biznes i brak nadużyć - fikcja? Konieczność z uwagi na nowe zasady ich zabezpieczania.

Czy wiesz jak uzyskać dotacje unijne na rozwój swojej firmy?

Dotacje unijne to świetny zastrzyk energii dla Twojej firmy. Sprawdź jak możesz je uzyskać.

Czy wiesz jak rozpocząć działalność twojego nowego salonu kosmetycznego?

Chcesz mieć salon kosmetyczny? Przeczytaj co musisz wziąć pod uwagę.

Jak kształtuje się odpowiedzialność karna za czyny nieuczciwej konkurencji

Przepisy karne mają za zadanie dotkliwie ukarać sprawcę oraz pokazać społeczeństwu, że nie opłaca się naruszać prawa. W zakresie działań nieuczciwej konkurencji przedsiębiorcy grozi nawet kara ośmioletniego pozbawienia wolności.

Ochrona prawa do firmy

W warunkach wolnego rynku, mnogości różnorakich firm trudno od podstaw budować sieć klientów. Dlatego część przedsiębiorców decyduje się na wykorzystanie renomy konkurentów i przyjmuje łudząco podobne nazwy, logo itp.

Co grozi za ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa

Każde przedsiębiorstwo ma swojego rodzaju tajemnice, dotyczące metod działania, asortymentu, wielkości produkcji i sprzedaży itp. Pracownicy i osoby bezpośrednio powiązane z przedsiębiorstwem często dysponują taką wiedząca. Nie ulega wątpliwości, że ujawnienie tego typu informacji konkurencji naraziłoby przedsiębiorstwo na poważne straty.

Kształtowanie asortymentu sklepów dyskontowych

Czynem nieuczciwej konkurencji jest wprowadzanie do obrotu przez sieci sklepów dyskontowych towarów w ilości przewyższającej 20 % wartości obrotów z markami stanowiącymi własność właściciela sieci lub podmiotów zależnych.

Jakie znaczenie ma oznaczenie geograficzne produktów

Mamy wodę „Nałęczowiankę”, serek kanapkowy „Piątnica”, piwo „Żywiec”, a nawet płytki ceramiczne „Opoczno” – wszystko to towary opatrzone nazwą geograficzną, która świadczy o pewnej jakości wybranego przez klienta produktu. Aby zapewnić przejrzystość rynku, zabronione jest używanie fałszywych lub oszukańczych oznaczeń geograficznych.

Kodeksy etyki w reklamie

Prawo reklamy jest bardzo szerokie. Prawidłowe korzystanie z tego typu regulacji utrudnia fakt, że przepisy są rozproszone po wielu ustawach, kodeksach etyki itp. Dużą rolę w kwestii reklamy odgrywają także tzw. kodeksy etyki.

Na czym polega utrudnianie dostępu do rynku

Większe firmy i koncerny chętnie korzystają ze swojej pozycji i starają się nie dopuścić do rozwoju dużej konkurencji. Oczywiście dopóki korzystają z rozwiązań zgodnych z prawem takie działania są dopuszczalne.

Czym jest reklama wprowadzająca w błąd

Reklama wprowadzająca w błąd została uznana za czyn nieuczciwej konkurencji, ponieważ w efekcie kreuje dany produkt na lepszy niż jest w rzeczywistości. Jak odróżnić reklamę wprowadzającą w błąd od powszechnie stosowanych „chwytów” marketingowych?

Jak wygląda bojkot w prawie konkurencji

Niekiedy walka o klienta przybiera naprawdę agresywny charakter. Warto pamiętać, że o ile nakłanianie klientów do zakupu naszych produktów jest jak najbardziej dozwolone, o tyle nakłanianie ich, by nie kupowali u konkurencji – nie do końca.

Jak poprawić wygląd przełączania między oknami w Windows Vista i 7?

Jeśli w swoim komputerze mamy zainstalowany jeden z dwóch najnowszych systemów Windows, po wciśnięciu klawiszów Alt + Tab możemy przełączać się pomiędzy oknami z ich podglądem. Jeśli jednak widok miniatur okien jest dla nas zbyt mały a w dodatku chcemy mieć czytelną listę z nazwami otwartych okien, możemy skorzystać z aplikacji VistaSwitcher.

Dyskryminacja, jako praktyka antykonkurencyjna

Dyskryminacja to ostatnio modne słowo. Na całym świecie popularny jest trend zgodnie z którym wszelka dyskryminacja jest niedozwolona. Dyskryminacja w pracy, zwana także mobbingiem, dyskryminacja ze względy na rasę, poglądy, czy religię została zakazana nawet w Konstytucji. Wreszcie dochodzimy do dyskryminacji w praktykach rynkowych…

Czym jest sprzedaż premiowana

W sklepach promocja goni promocję, a konsumenci są zmuszeni obliczać, czy korzystniejszy będzie zakup trzech wód mineralnych w cenie jednej, czy może dwóch z kompletem szklanek gratis. Walka o klienta bywa naprawdę wyczerpująca i niejednokrotnie poważnie naraża budżet przedsiębiorcy. Czy oscylowanie na granicy opłacalności jest wyłączną sprawą przedsiębiorcy?

Sprzedaż lawinowa i łańcuszki finansowe – zakazane czy dozwolone

Sprzedaż lawinowa to znany sposób sprzedaży bezpośredniej, polegający na oferowaniu korzyści w zamian za znalezienie kolejnych odbiorców. System sprzedaży lawinowej został uznany za sprzeczny z zasadami uczciwej konkurencji, jednak pod pewnymi warunkami jest dozwolony.

Regulacje prawne dotyczące spammingu

Tzw. spamming jest już każdemu znanym typem reklamy. Jednakże jest to reklama nielubiana – zapycha skrzynki elektroniczne, spowalnia pracę Internetu, a jeśli nie dysponujemy stałym łączem, dodatkowo obciąża nas kosztami połączenia. Właśnie dlatego ustawodawca zdecydował się włożyć spam w ramy prawne.

Jaka reklama narusza prywatność

Reklama rządzi się specyficznymi prawami. Nakłanianie konsumenta do zakupu danego produktu może przybierać wiele form i postaci. Niekiedy jednak wkracza ona zbyt mocno w prywatność odbiorcy.

Kiedy reklama porównawcza jest dopuszczalna

Reklama porównawcza ukazuje produkt w taki sposób, że rozpoznanie konkurenta jest możliwe w sposób pośredni lub bezpośredni. Jest ona dopuszczalna tylko pod pewnymi warunkami.

Dlaczego reklama nie może nadmiernie odwoływać się do uczuć odbiorcy

Podstawowym elementem reklamy jest odwołanie się do wyobrażeń konsumenta. Marki tworzą odpowiedni wizerunek, w taki sposób, by ich produkty kojarzone były z luksusem, łatwiejszym sprzątaniem i lepszą jakością życia. W jakich przypadkach tego typu działania posuwają się za daleko?

Jak uzyskać więcej informacji wyświetlanych przez aplet Programy i funkcje?

Aplet Programy i funkcje w Panelu sterowania środowisk Vista i Windows 7 lub w przypadku Windowsa XP - Dodaj lub usuń programy, wyświetla tylko najbardziej podstawowe informacje o zainstalowanym oprogramowaniu. Bardzo często przydałoby się dowiedzieć stąd nieco więcej o poszczególnych aplikacjach, na przykład wzmianka o nazwie folderu, w którym jest zainstalowana dana aplikacja, a także jego ścieżka dostępowa. Jak uzyskać takie informacje?

Dostępność kredytów walutowych: banki kontra KNF

Banki nie zgadzają się z proponowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego zapisem w nowelizacji Rekomendacji S. Ich zdaniem, jeśli już wprowadzać ograniczenie na kredyty walutowe, to lepiej zastosować limity na nowo udzielane kredyty a nie na wszystkie.

Jaka jest rola użytkowników sieci w marketingu wirusowym

Czy marketing wirusowy jest skuteczniejszy od partyzanckiego

Marketing wirusowy i marketing partyzancki są stosunkowo nowymi formami reklamy. Która z nich jest skuteczniejsza? Zobacz sam.

Giełdy i waluty - podsumowanie dnia 5.08.2010r.

Doradca Finansowy Gold Finance podsumował dzień 5 sierpnia 2010 r. na giełdach, krajowej i zagranicznych, a także na rynku walutowym.

Jak kontrolować marketing wirusowy

Marketing wirusowy oprócz szeregu zalet dotyczących trafności i szybkości działania posiada znaczącą wadę - ciężko się go kontroluje. Jak sobie z tym problemem poradzić?

Na czym polega marketing wirusowy

Internet stał się środkiem komunikacji i polem walki o klienta jednocześnie. Jak w takim środowisku skutecznie reklamować produkt? Przeczytaj.

Odpowiedzialność cywilna za działania sprzeczne z uczciwą konkurencją - wskazówki

Za czyny, będące przejawem nieuczciwej konkurencji grożą sankcje cywilne i karne. O ile odpowiedzialność karna ma funkcję penitencjarną i prewencyjną, o tyle sankcje cywilne mają na celu przede wszystkim przywrócenie warunków zdrowej, uczciwej konkurencji.

Jak funkcjonuje Nokia 6760 Slide? - recenzja

Sprawdzenie i zrecenzowanie tego telefonu nie dostarczało zbyt wielu trudności. Prosta obsługa i brak skomplikowanych aplikacji. Czy łatwość obsługi wystarczy, aby Nokia 6760 Slide zachęciła nas do zakupu? Zobacz sam.

Jak automatycznie zmniejszyć wiele zdjęć wysyłanych pocztą elektroniczną?

Bardzo często chcemy wysłać kilka zdjęć z wakacji swoim znajomym lub rodzinie. Niestety zdjęcia z nowoczesnych aparatów fotograficznych często mają po 2 MB i więcej. Przesłanie, np. 20 zdjęć to 40 MB danych, a to jest dość kłopotliwe. Pewnym rozwiązaniem jest kompresja, ale nie jest tajemnicą, że zdjęcia kompresują się bardzo kiepsko, więc niewiele zyskamy tą metodą. Dlatego pozostaje ich zmniejszenie, co jest czasochłonne przy większej liczbie zdjęć. Jak sobie poradzić z taką sytuacją?

Jak prezentuje się Motorola Milestone? - recenzja

Motorola Milestone to najmłodsze dziecko producenta mające za zadanie nawiązać walkę z telefonami tego typu wykonanymi przez konkurencję.

Jak wyłączyć funkcję AeroSnap w Windows 7

Funkcja AeroSnap pozwala w wygodny sposób zmieniać rozmiary okien oraz zestawiać je poprzez przeciągnięcie na lewą, prawą lub górną krawędź ekranu. Wypada przyznać, że funkcja ta bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Jeśli jednak AeroSnap w jakiś sposób przeszkadza nam w rozmieszczaniu okien, możesz je wyłączyć.

Czym jest reklama ukryta

Konsumenci są coraz bardziej odporni na kuszące hasła reklamowe. Nie dziwi zatem, że przedsiębiorcy starają się różnymi metodami wpłynąć na odbiorcę. Jednym z tych sposobów jest stosowanie tzw. reklamy ukrytej.

Kosztowne milczenie polskich firm

Nawet do 50 milionów euro zapłaci przedsiębiorca za brak przekazania informacji, których zażąda Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Przedsiębiorcy mają obowiązek przekazywania wszelkich danych czy dokumentów, o które wystąpi Urząd.

Polskie firmy nie lubią innowacji

Jedynie około 20% polskich przedsiębiorstw sięga po rozwiązania innowacyjne. Jest to zdecydowanie niższy poziom niż ten, który wyznacza średnia 39,5%. w Unii Europejskiej. Poziom innowacyjność wśród firm w Niemczech przekracza 70%.

REKLAMA