Niezależnie od tego czy produkujemy, handlujemy czy świadczymy usługi, zawsze wchodzimy w relacje z naszymi klientami. Płacą nam oni za to, co im dostarczamy. Problem w tym, że nie zawsze dostają od nas to, czego oczekiwali. Wtedy spotyka nas ich niezadowolenie. Klienci składają reklamację. Obiegowa opinia jest taka, że reklamacje to nic dobrego dla firmy. Wskaźnik reklamacji powinien dążyć do zera. To prawda, ale to nie jest cała prawda.
Chociaż już ponad 200 lat temu Adam Smith zauważył, że niewidzialna ręka rynku jest w stanie samodzielnie sprawnie regulować rynek dóbr i usług, rządzący krajem wydają się nie zauważać tej obserwacji. Także uważane za liberalne partie polityczne prowadzą politykę, którą prezydent Stanów Zjednoczonych Ronalda Reagan określiłby słowami: „Jeżeli coś działa, opodatkuj. Jeżeli nadal działa, reguluj. Jeśli przestanie działać, dotuj”. Nikogo nie dziwi zatem fakt, iż szeroko zakrojony program „Rodzina na Swoim” ma swój istotny wpływ zarówno na rynek nieruchomości, jak i na rynek kredytów.
Niemal z dnia na dzień na rynku pojawiają się coraz nowsze komputery przenośne. To, co było nowoczesne miesiąc temu, dziś może być już standardem. Patrząc na komputery z zeszłego roku, porównując je do tych dzisiejszych można dojść do wniosku, że przez ten czas producenci nie próżnowali i wprowadzili do sprzedaży nowe i lepsze modele. Doczekaliśmy się kolejnych platform mobilnych, interesujących rozwiązań technologicznych i dodatków, które uprzyjemniają pracę. Czym kierować się wybierając biznesowego notebooka?