| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Tematy > biuro

Temat: biuro

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu biuro. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące biuro.

Czy ekwiwalent za używanie przez pracownika własnych materiałów biurowych jest zwolniony z podatku

Aktualizacja: 05.10.2016

Pracownicy wodociągów zużywają przy pracy „w terenie” własne materiały eksploatacyjne i narzędzia (papier do drukarek, toner, tusz do pieczątek, drukarka, skaner, długopisy). Czy ekwiwalent wypłacany pracownikowi z tego tytułu może być zwolniony z opodatkowania? »

Raport specjalny „UJARZMIJ OPEN SPACE 2015”

Aktualizacja: 30.09.2015

Właśnie powstał raport specjalny „UJARZMIJ OPEN SPACE 2015”. Każdy może pobrać go bezpłatnie i dzięki niemu stworzyć wysoko produktywny zespół pracowników na open space lub samemu nauczyć się pracować w tego typu przestrzeniach tak, aby nie tracić czasu. Patronat medialny nad raportem objął portal Infor.pl »

Powierzchnie biurowe coraz bardziej konkurencyjne

Aktualizacja: 04.03.2015

W Warszawie powstaje coraz więcej nowoczesnych biurowców. Deweloperzy budujący niewyróżniające się biurowce oraz właściciele starszych, mniej atrakcyjnych nieruchomości będą mieli problem ze znalezieniem najemców. »

Biura w loftach - nie brakuje chętnych na biura w historycznych budynkach

Aktualizacja: 03.03.2015

Biura w loftach mają wiele zalet. Zakres dostępnego metrażu jest bardzo szeroki. Poszukując biura w lofcie możemy założyć biuro o powierzchni zarówno 60, jak i 700 m.kw. Ponadto, niestandardowa przestrzeń umożliwia dowolną aranżację pomieszczeń. »

ASUS ZenBook UX303LA

Aktualizacja: 17.02.2015

ASUS prezentuje kolejnego ultrabooka z rodziny ZenBook. UX303LA to elegancki i nowoczesny ultrabook o wysokiej wydajności. 13,3-calowy, z procesorem Intel Core i5-5200U o 12 GB pamięci operacyjnej. »

Open space w miejscu pracy, czy jest korzystny dla pracownika?

Aktualizacja: 14.10.2014

Open space to nic innego jak otwarta przestrzeń biurowa, która nie dzieli się na zamknięte pomieszczenia. Z jednej strony pomaga i ułatwia integrację całego zespołu, z drugiej zaś nie zawsze korzystnie wpływa na zdrowie i samopoczucie pracowników. Jakie są korzyści i wady open space? »

Jak korzystnie wynająć biuro?

Aktualizacja: 08.10.2014

Przedsiębiorca, który zamierza wynająć powierzchnię biurową powinien przede wszystkim ustalić zasady korzystania z biura, wysokość i termin płatności czynszu za najem. Może dodatkowo zastrzec sobie prawo do całodobowego korzystania z lokalu. »

Ergonomiczne biuro w budownictwie modułowym

Aktualizacja: 07.10.2014

Do "Nowoczesnych biur" śmiało możemy zaliczyć biura aranżowane w budownictwie modułowym. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, można je np. w dowolnym momencie rozbudować i zmienić jego konfigurację. »

Maszyny do pisania (ZDJĘCIA)

Aktualizacja: 03.09.2014

Maszyny do pisania choć obecnie są rzadko używane, nadal wzbudzają duże emocje. Zwłaszcza stare maszyny do pisania, z początku XX wieku. Kiedyś, kiedy nie było komputerów, maszyny do pisania były bardzo często wykorzystywane, tak jak dzisiejsze laptopy i tablety. »

Ghelamco – Budowlana Firma Roku 2013

Aktualizacja: 19.02.2014

Belgijskie przedsiębiorstwo deweloperskie Ghelamco zostało uhonorowane tytułem Budowlanej Firmy Roku 2013. Nagroda została wręczona w kategorii Deweloper i Generalny Wykonawca. Konkurs był organizowany poprzez magazyn Builder. Dyrektor Zarządzający Ghelamco – Jeroen van der Toolen, otrzymał specjalne wyróżnienie za skuteczne zarządzanie firmą i jej sukcesy w 2013 roku. »

Jak zaprojektować biuro dla freelancera?

Aktualizacja: 18.12.2013

Freelancerzy to osoby, które z różnych przyczyn nie zdecydowały się na pracę w korporacji. Freelancerzy nie pracują na etacie, ich praca polega na poszukiwaniu zleceń w swoich dziedzinach, a swoją pracę najczęściej wykonują w domu. Zobacz, jak powinno wyglądać biuro dla freelancera. »

Jak zaaranżować funkcjonalne i przestronne biuro?

Aktualizacja: 10.12.2013

Zaaranżowanie funkcjonalnego i przestronnego biura zależy od jego wielkości i efektu, jaki chcemy osiągnąć. Jak zaaranżować małą, a jak dużą powierzchnię biura? Co nam daje stworzenie „open space”? »

Biurokracja ogranicza rozwój przedsiębiorstw

Aktualizacja: 10.12.2013

Nadmierna biurokracja jest największym hamulcem rozwoju dla przedsiębiorców – wynika z badania IBR 2013. Jest to większy problem niż niepewność gospodarcza czy koszty finansowania inwestycji. Firmy szacują, że ich przychody byłyby 5-10 proc. wyższe, gdyby nie musieli się zmagać z problemami biurokratycznymi. W rezultacie podniosłoby to ich przychody o 200 mld zł. »

Jak prowadzić kalendarz spotkań?

Aktualizacja: 04.12.2013

Kalendarz spotkań – to dobra organizacja pracy, przewidywanie i planowanie na przyszłość. Jeżeli wszystko dobrze zaplanujemy będzie nam się pracowało znacznie bardziej efektywniej. Jak prowadzić kalendarz spotkań? »

Pozorne oszczędności w biurze

Aktualizacja: 29.11.2013

W czasach spowolnienia gospodarczego wiele firm szuka różnych sposobów na ograniczenie kosztów. Jednym z nich jest kupowanie zamienników urządzeń i eksploatacyjnych materiałów biurowych. Rynek oferuje wiele takich wyrobów, ale ich jakość może być wątpliwa. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kubarski

Ekspert Kredytowy Salomon Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »