| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Tematy > biuro

Temat: biuro

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu biuro. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące biuro.

Czy ekwiwalent za używanie przez pracownika własnych materiałów biurowych jest zwolniony z podatku

Aktualizacja: 05.10.2016

Pracownicy wodociągów zużywają przy pracy „w terenie” własne materiały eksploatacyjne i narzędzia (papier do drukarek, toner, tusz do pieczątek, drukarka, skaner, długopisy). Czy ekwiwalent wypłacany pracownikowi z tego tytułu może być zwolniony z opodatkowania? »

Raport specjalny „UJARZMIJ OPEN SPACE 2015”

Aktualizacja: 30.09.2015

Właśnie powstał raport specjalny „UJARZMIJ OPEN SPACE 2015”. Każdy może pobrać go bezpłatnie i dzięki niemu stworzyć wysoko produktywny zespół pracowników na open space lub samemu nauczyć się pracować w tego typu przestrzeniach tak, aby nie tracić czasu. Patronat medialny nad raportem objął portal Infor.pl »

Powierzchnie biurowe coraz bardziej konkurencyjne

Aktualizacja: 04.03.2015

W Warszawie powstaje coraz więcej nowoczesnych biurowców. Deweloperzy budujący niewyróżniające się biurowce oraz właściciele starszych, mniej atrakcyjnych nieruchomości będą mieli problem ze znalezieniem najemców. »

Biura w loftach - nie brakuje chętnych na biura w historycznych budynkach

Aktualizacja: 03.03.2015

Biura w loftach mają wiele zalet. Zakres dostępnego metrażu jest bardzo szeroki. Poszukując biura w lofcie możemy założyć biuro o powierzchni zarówno 60, jak i 700 m.kw. Ponadto, niestandardowa przestrzeń umożliwia dowolną aranżację pomieszczeń. »

ASUS ZenBook UX303LA

Aktualizacja: 17.02.2015

ASUS prezentuje kolejnego ultrabooka z rodziny ZenBook. UX303LA to elegancki i nowoczesny ultrabook o wysokiej wydajności. 13,3-calowy, z procesorem Intel Core i5-5200U o 12 GB pamięci operacyjnej. »

Open space w miejscu pracy, czy jest korzystny dla pracownika?

Aktualizacja: 14.10.2014

Open space to nic innego jak otwarta przestrzeń biurowa, która nie dzieli się na zamknięte pomieszczenia. Z jednej strony pomaga i ułatwia integrację całego zespołu, z drugiej zaś nie zawsze korzystnie wpływa na zdrowie i samopoczucie pracowników. Jakie są korzyści i wady open space? »

Jak korzystnie wynająć biuro?

Aktualizacja: 08.10.2014

Przedsiębiorca, który zamierza wynająć powierzchnię biurową powinien przede wszystkim ustalić zasady korzystania z biura, wysokość i termin płatności czynszu za najem. Może dodatkowo zastrzec sobie prawo do całodobowego korzystania z lokalu. »

Ergonomiczne biuro w budownictwie modułowym

Aktualizacja: 07.10.2014

Do "Nowoczesnych biur" śmiało możemy zaliczyć biura aranżowane w budownictwie modułowym. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, można je np. w dowolnym momencie rozbudować i zmienić jego konfigurację. »

Maszyny do pisania (ZDJĘCIA)

Aktualizacja: 03.09.2014

Maszyny do pisania choć obecnie są rzadko używane, nadal wzbudzają duże emocje. Zwłaszcza stare maszyny do pisania, z początku XX wieku. Kiedyś, kiedy nie było komputerów, maszyny do pisania były bardzo często wykorzystywane, tak jak dzisiejsze laptopy i tablety. »

Ghelamco – Budowlana Firma Roku 2013

Aktualizacja: 19.02.2014

Belgijskie przedsiębiorstwo deweloperskie Ghelamco zostało uhonorowane tytułem Budowlanej Firmy Roku 2013. Nagroda została wręczona w kategorii Deweloper i Generalny Wykonawca. Konkurs był organizowany poprzez magazyn Builder. Dyrektor Zarządzający Ghelamco – Jeroen van der Toolen, otrzymał specjalne wyróżnienie za skuteczne zarządzanie firmą i jej sukcesy w 2013 roku. »

Jak zaprojektować biuro dla freelancera?

Aktualizacja: 18.12.2013

Freelancerzy to osoby, które z różnych przyczyn nie zdecydowały się na pracę w korporacji. Freelancerzy nie pracują na etacie, ich praca polega na poszukiwaniu zleceń w swoich dziedzinach, a swoją pracę najczęściej wykonują w domu. Zobacz, jak powinno wyglądać biuro dla freelancera. »

Jak zaaranżować funkcjonalne i przestronne biuro?

Aktualizacja: 10.12.2013

Zaaranżowanie funkcjonalnego i przestronnego biura zależy od jego wielkości i efektu, jaki chcemy osiągnąć. Jak zaaranżować małą, a jak dużą powierzchnię biura? Co nam daje stworzenie „open space”? »

Biurokracja ogranicza rozwój przedsiębiorstw

Aktualizacja: 10.12.2013

Nadmierna biurokracja jest największym hamulcem rozwoju dla przedsiębiorców – wynika z badania IBR 2013. Jest to większy problem niż niepewność gospodarcza czy koszty finansowania inwestycji. Firmy szacują, że ich przychody byłyby 5-10 proc. wyższe, gdyby nie musieli się zmagać z problemami biurokratycznymi. W rezultacie podniosłoby to ich przychody o 200 mld zł. »

Jak prowadzić kalendarz spotkań?

Aktualizacja: 04.12.2013

Kalendarz spotkań – to dobra organizacja pracy, przewidywanie i planowanie na przyszłość. Jeżeli wszystko dobrze zaplanujemy będzie nam się pracowało znacznie bardziej efektywniej. Jak prowadzić kalendarz spotkań? »

Pozorne oszczędności w biurze

Aktualizacja: 29.11.2013

W czasach spowolnienia gospodarczego wiele firm szuka różnych sposobów na ograniczenie kosztów. Jednym z nich jest kupowanie zamienników urządzeń i eksploatacyjnych materiałów biurowych. Rynek oferuje wiele takich wyrobów, ale ich jakość może być wątpliwa. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Stowarzyszenie na Rzecz Systemów Ociepleń

Stowarzyszenie polskich producentów materiałów do wykonywania systemów ociepleń ścian zewnętrznych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »