| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > biuro

Temat: pracownik

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pracownik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pracownik.

Pierwszy dzień w pracy

Aktualizacja: 03.11.2011

Współpracownicy mogą spowodować, że Twoja praca stanie się wielką frajdą. Mogą też sprawić, że zamieni się ona w prawdziwy koszmar. Ten, kto jest nowy w firmie albo w zespole, podlega silnej presji dopasowania się. »

Co wpływa na stratę czasu w godzinach służbowych?

Aktualizacja: 03.11.2011

Dobra organizacja czasu pracy ma umożliwić efektywne wykorzystanie czasu w godzinach służbowych. Ta umiejętność jest szczególnie ważna dla osób zatrudnionych w sekretariacie. »

Umiejętność słuchania w pracy sekretarki

Aktualizacja: 03.11.2011

Słuchanie jest tak samo ważne w pracy sekretarki, jak mówienie. Uważne słuchanie pozwala na szybką ocenę emocji interesanta i prawidłową reakcję, która ułatwi poprowadzenie rozmowy w pożądanym kierunku. »

Praca a stres

Aktualizacja: 03.11.2011

Pracujemy coraz więcej a to powoduje narastanie zmęczenia, które w rezultacie prowadzi do narastania w firmie konfliktów. Stres jest nieodłącznym elementem pracy, a więc i występowanie konfliktów czasem może być jedyna drogą do poprawienia sytuacji w firmie. »

Organizacja przyjęć w biurze

Aktualizacja: 03.11.2011

Osoba zajmująca się organizacją przyjęć, narad czy też konferencji w biurze powinna znać zasady savoir-vivre i wykazywać się profesjonalizmem. Przed przystąpieniem do organizacji przyjęcia zastanów się z jakiej okazji jest ono organizowane i jaki jest jego cel. »

Praca a ubiór

Aktualizacja: 03.11.2011

W dzisiejszych czasach nastąpiło pewne rozluźnienie obyczajów dotyczące stroju do pracy. Ubiór starannie dopasowany do pory, miejsca i okoliczności nie tylko zapewnia dobre samopoczucie a świadczy także o zamiłowaniu do porządku i jest oznaką szacunku do innych i siebie samego. Pamiętać należy aby wszystkie części ubioru były bezwzględnie czyste i wyprasowane. »

Kultura pracy

Aktualizacja: 03.11.2011

Nie od dziś wiadomo, że zasady dobrego wychowania świadczą o kulturze człowieka. Obowiązują one zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. »

Porządki w biurze

Aktualizacja: 21.10.2011

Czy i Ty marzysz o biurze, w którym wszystko masz „na oku”, do wszystkiego masz wgląd i wszystko znajduje się „pod ręką”? »

Zapach w pracy

Aktualizacja: 21.10.2011

Zapachy unoszące się w biurze mają kilka źródeł – higiena pracowników, stosowane dezodoranty, perfumy i wody kolońskie, schorzenia, na które cierpią pracownicy, posiłki spożywane w miejscu pracy, przy biurku. »

Kiedy szefem jest kobieta

Aktualizacja: 21.10.2011

Pisałam już o trudnościach jakie mogą się pojawić w relacjach damsko – męskich na płaszczyźnie zawodowej związanych z kulturalnym zachowaniem się obu płci wobec siebie. Szczególnie problematyczne jest to zagadnienie w odniesieniu do kobiet w roli przełożonych. »

Szef jest szefem bez względu na wiek

Aktualizacja: 21.10.2011

Wiek to ważny czynnik, który determinuje twój stosunek do innych osób i określa twoją pozycję w kontaktach towarzyskich i zawodowych. Jest to cecha, której nie można ukryć, ani zatuszować. »

Od dziś Pan Dyrektor

Aktualizacja: 21.10.2011

Znacie się do wielu lat. Pracujecie razem, ale też lubicie się prywatnie. Nawet dwa razy wyjechaliście wspólnie na wakacje zabierając całe rodziny. Wszystko się zmieniło, kiedy jeden z was awansował. »

Program mentoringu

Aktualizacja: 21.10.2011

Zgodnie ze starogrecką mitologią Mentor był mieszkańcem Itaki, przyjacielem Odysa. Jemu król Itaki powierzył opiekę nad synem i żoną. Dlatego dziś o opiekunie, nauczycielu mówimy „mentor”. »

Jak się zachować wobec nowego pracownika?

Aktualizacja: 21.10.2011

Z Tomkiem znaliście się od dawna, był niezastąpionym ogniwem całego waszego zespołu. Zawsze życzliwy i uśmiechnięty, a przede wszystkim przygotowany do pracy zyskał sobie sympatię i uznanie wszystkich współpracowników. Niestety odszedł z pracy, a jego miejsce ma zająć ten „nowy”. »

Kiedy jesteś tym „nowym”

Aktualizacja: 21.10.2011

Najpierw rozsyłałeś CV, potem entuzjastycznie reagowałeś za każdym razem, gdy słyszałeś dźwięk telefonu, z podnieceniem szedłeś na rozmowę kwalifikacyjną. I pewnego dnia telefon zadzwonił inaczej – „Czy może pan podjąć pracę w naszej firmie z dniem pierwszym …” »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Sadkowski i Wspólnicy

Sadkowski i Wspólnicy Spółka Komandytowa - to kancelaria prawna z dwunastoletnim doświadczeniem na rynku.  Ponad siedemdziesięcioosobowy zespół kancelarii tworzą doświadczeni radcy prawni, adwokaci i doradcy podatkowi.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »