reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: biznes

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu biznes. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące biznes.

Tworzenie sklepu internetowego – jakie pytania zadawać klientom i sobie?

Aktualizacja: 17.11.2011

Pewne stare porzekadło: „Kto pyta – nie błądzi”, sprawdza się w każdym biznesie, również tym elektronicznym. Zadawanie pytań klientom poprzez krótkie ankiety, ale również zadawanie pytań samemu sobie i późniejsza interpretacja odpowiedzi może sprawić, że z płaskiego i mało dochodowego biznesu stworzymy prawdziwą, prężnie rozwijającą się i szanowaną przez klientów markę. Jak tego dokonać? »

Jak zaprojektować skalę ocen do badania marketingowego on-line?

Aktualizacja: 17.11.2011

Pytania ankietowe mogą być proste, niestety proponowane odpowiedzi już nie do końca. Jeśli ankietowany nie może z proponowanych odpowiedzi wybrać taką, która w największym stopniu odzwierciedla jego odczucia, być może opuści ankietę lub udzieli odpowiedzi na „chybił-trafił”. Aby więc ankieta była jak najlepsza, należy ułożyć nie tylko spójne i konkretne pytania, ale również zaproponować odpowiednio dobrane propozycje odpowiedzi. Jak to zrobić? »

Jak odpowiednio zbudować miarodajną ankietę on-line?

Aktualizacja: 17.11.2011

Ankiety on-line mogą być ogromnym źródłem cennych informacji, ale nieprawidłowe skonstruowanie badania może sprawić, że wydane pieniądze wylądują w błocie. Najważniejsze jest odpowiednie skonstruowanie ankiety, dobranie odpowiednich pytań i zadbanie o szczegóły. Dopiero wtedy wyniki ankiety będą dla nas przydatne, a ankieterzy zadowoleni. Na jakie detale zwrócić uwagę? »

Klienci sklepów internetowych – na jakie typy się dzielą?

Aktualizacja: 17.11.2011

Dla wielu osób klient to klient: przychodzi do sklepu, ogląda półki, kupuje lub wychodzi – proste. Prawda jest jednak taka, że klienci, szczególnie sklepów internetowych dzielą się na kilka grup i typów. Nie jest to może zbyt grzeczne, segregować klientów i przypisywać ich do danej grupy, ale poznanie typu klienta już na starcie pomoże nam sprostać jego wymaganiom i sprawić, aby był zadowolony nie tylko z zakupionego towaru, ale i z obsługi sklepu. Jak więc podzielić klientów na grupy? »

Planowanie strategii marketingowej sklepu internetowego – najważniejsze zasady i wskazówki

Aktualizacja: 17.11.2011

Proces planowania strategii sklepu internetowego tylko z pozoru wydaje się banalnym zadaniem. W praktyce zaś każdy etap jest równie ważny i tworzy z pozostałymi elementami spójną całość. Tak jak w wielkiej maszynie, jeden niepotrzebny lub wadliwy komponent hamuje działanie, doprowadza do awarii i katastrofy. Jakie znaczenie ma strategia sklepu internetowego? »

Jak e-sklep może obniżyć koszty wysyłki?

Aktualizacja: 17.11.2011

Małe firmy prowadzące sklepy internetowe często doświadczają wysokich stawek za usługi ze strony firm kurierskich. Czy z takim problemem mogą sobie poradzić? »

Jak założyć e-sklep? - marża

Aktualizacja: 17.11.2011

Prowadząc sklep internetowy, podobnie jak każdą działalność gospodarczą naszym głównym celem jest wypracowanie możliwie jak największego zysku. Oczywiście w zależności od charakteru prowadzonej działalności tj. produkcyjnej, handlowej, czy usługowej droga prowadząca do tego celu może być odmienna. I tak na przykład prowadząc e-sklep (działalność handlowa) główne źródło zysku stanowi marża od sprzedawanych produktów. »

Jak założyć e-sklep? - klient

Aktualizacja: 17.11.2011

Klient , nasz pan – te słowa od zawsze towarzyszyły każdemu szanującemu się przedsiębiorcy. I nieważne, czy dotyczy to małego straganu z warzywami, czy dużej firmy klient stanowił i będzie stanowić największą wartość, gdyż to on warunkuje popyt na sprzedawane przez nas dobro. Nietrudno się więc dziwić, że wymyślono szereg metod, działań mających głównie na celu wykreowanie pozytywnego wizerunku w oczach odwiedzających nasz sklep. »

Jak założyć e-sklep? - wybór platformy sklepu

Aktualizacja: 17.11.2011

Zastanawiając się nad platformą sklepową trzeba sobie uzmysłowić, że tak naprawdę nie ma idealnego przepisu gwarantującego dokonanie optymalnego wyboru. Wszystko zależy od rodzaju branży, w której zamierzamy handlować. W jednym sklepie wymaga się pewnych funkcjonalności, które w innym są całkowicie zbędne. W związki z tym, chcąc zapewnić sobie najlepsze rozwiązanie powinniśmy wynająć firmę, która stworzy nasz sklep od podstaw. Jest to jednak bardzo kosztowne rozwiązanie. W takim razie chcąc działać szybko i tanio powinniśmy się zdecydować na jedno z gotowych i o wiele tańszych rozwiązań. Co zatem wybrać? »

O czym pamiętać otwierając e-sklep - 7 kroków

Aktualizacja: 17.11.2011

Ostatnio opisywałem najpopularniejsze warianty wykorzystywane podczas uruchamiania e-sklepu. Dzisiaj postaram się zaprezentować kilka prostych, aczkolwiek pomocnych wskazówek dotyczących procesu uruchamiania naszego sklepu w sieci. »

Jak działał sklep internetowy WOŚP?

Aktualizacja: 17.11.2011

Sklep internetowy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy był jednym z najczęściej odwiedzanych witryn przez polskich internautów w okresie Wielkiego Finału. Jak wyglądała jego obsługa od strony technicznej? »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

EESTI CONSULTING OÜ

Consulting, doradztwo prawno-podatkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama