REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

wellness
wellness
Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Dobra jakość usług to za mało 

Doskonała jakość usług, wyszkoleni specjaliści i sprawdzone produkty to teraz za mało, aby stać się liderem wśród klinik czy gabinetów. To oczywiście kluczowe kwestie, ale pacjenci, zwłaszcza ci z generacji Z, wymagają więcej. Chcą otrzymywać opiekę na najwyższym poziomie, a także mieć pewność, że wybrana placówka jest godna zaufania. Dlatego tak ważna jest również  komunikacja zewnętrzna – jeśli firmy nie można znaleźć w sieci, to tak jakby nie istniała. To jednak nie wszystko. 

REKLAMA

Specjaliści, którzy podnoszą kwalifikacje

REKLAMA

W pierwszej kolejności należy zadbać o zatrudnienie wykwalifikowanych specjalistów. Niezależnie od tego, czy prowadzimy prywatny gabinet stomatologiczny, dużą klinikę psychologiczną czy przychodnię weterynaryjną, to właśnie pracujący w placówce eksperci i ich wiedza oraz umiejętności wpływają na renomę firmy. 

- To ważne, by dbać o stały rozwój swój i specjalistów, którzy są częścią naszego zespołu – mówi Jakub Czarzasty, CEO LM PAY S.A., lidera na rynku płatności odroczonych. - Chodzi tutaj przede wszystkim o podnoszenie ich kwalifikacji – umożliwienie udziału w konferencjach, kursach czy zdobywanie dodatkowych specjalizacji. Badania pokazują, że konsumenci polegają na opinii specjalistów. Potwierdza to m.in. raport McKinsey Future of Wellness, gdzie polecenia lekarzy znalazły się na trzecim miejscu wśród czynników wpływających na zakupy produktów i usług związanych z wellness[1]– dodaje ekspert. 

Wykwalifikowanymi specjalistami warto chwalić się w mediach społecznościowych. To będzie dobra informacja dla klientów, którzy szukają konkretów. 

Jak się robi biznes w XXI w.

REKLAMA

Świadczenie usług na najwyższym poziomie to podstawa sukcesu w biznesie. To nie ogranicza się jedynie do profesjonalnego wykonywania zabiegów czy podstawowej obsługi pacjentów i klientów. Kluczem jest dbałość o jakość, indywidualne podejście i ciągłe doskonalenie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- Z raportu What Business Needs To Know About The Generation Changing Everything opublikowanego przez TNM wynika, że młodzi konsumenci zwracają szczególną uwagę na świadomość ekologiczną firmy oraz stosowane przez nią nowoczesne rozwiązania oparte na technologii[2]– komentuje Jakub Czarzasty. – Chętniej wybierają te miejsca, gdzie mogą rozłożyć płatność na raty lub skorzystać z wygodnej opcji płatności odroczonych. Rynek tych ostatnich nieustannie rośnie – dodaje. 

W ostatnim czasie usługa Care Now, Pay Later (Zadbaj teraz, zapłać później) zdobywa coraz większą popularność w różnych branżach, w tym również w medycynie. Lekarze, stomatolodzy, psycholodzy, dietetycy i weterynarze coraz częsciej oferują swoim pacjentom tę opcję. Dzięki niej można skorzystać z usługi i opłacić ją w wygodnym dla siebie momencie. To świetny sposób na ułatwienie dostępu do potrzebnych zabiegów i usług, bez konieczności natychmiastowej płatności. 

Dziś firma bez internetu praktycznie nie istnieje. Wyróżnienie się na tle innych gabinetów czy klinik oznacza także zadbanie o widoczność w internecie. Aktualizowane media społecznościowe oraz widoczne w sieci opinie klientów to również istotny czynnik, który uwiarygadnia działalność firmy i realnie wpływa na jej sukces biznesowy. 

Leczenie zgodnie z planem

Kompleksowa opieka to jest coś, czego oczekują pacjenci trafiający do klinik i gabinetów. Coraz częściej przygotowanie harmonogramu leczenia jest standardem w profesjonalnych placówkach. Nadal jednak wiele miejsc nie wdrożyło tego elementu, a jest on dla pacjentów bardzo istotny w procesie podejmowania decyzji o leczeniu.

- Jeśli chcemy wyróżnić się na rynku medycznym, warto już na początku współpracy przedstawić klientowi harmonogram zabiegów, uwzględniając zarówno te większe, jak i mniejsze. Rozpiszmy wizyty kontrolne i wytłumaczmy, jak będzie wyglądał cały proces leczenia, zaprezentujmy także opcje związane z opłatami – mówi Jakub Czarzasty. – Dzięki rozłożeniu leczenia w czasie pacjent nie będzie musiał płacić za całą kurację za jednym razem, co jest o wiele wygodniejszą opcją – dodaje ekspert. 

Biznesowy sukces na rynku zdrowia to przede wszystkim zrozumienie potrzeb pacjentów – zarówno tych starszych, jak i młodszych, którzy chętniej wydają pieniądze na usługi związane ze zdrowiem. Warto przyjrzeć się współczesnym trendom w obsłudze klienta i zastanowić się, w jaki sposób możemy ułatwić korzystanie z naszych usług. 

LM PAY S.A. jest liderem na rynku finansowania usług medycznych w Polsce, działa od 2010 roku.

[1] https://www.mckinsey.com/industries/consumer-packaged-goods/our-insights/the-trends-defining-the-1-point-8-trillion-dollar-global-wellness-market-in-2024

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Firmy niechętnie upominają się o pieniądze u dłużników, a po upływie pół roku windykacja może być bezskuteczna

Dlaczego dłużnicy nie płacą na czas należności za faktury? Nie mam pieniędzy, zapomniałem o fakturze, klienci zalegają mi z zapłatą, więc i ja nie płacę – to najczęstsze usprawiedliwienia, jakie słyszą właściciele firm od swoich klientów, którzy nie regulują należności za dostarczone towary czy wykonane usługi.

10 pytań, jakie warto zadać freelancerowi przed rozpoczęciem współpracy

Outsourcing staje się coraz bardziej popularny w Polsce. Jednak dla wielu przedsiębiorców, którzy dotychczas nie korzystali z usług freelancerów, zlecanie im zadań może być wyzwaniem. Oto szczegółowy poradnik, który pomoże przygotować się do efektywnej współpracy z niezależnym specjalistom.

Korzystne rozwiązanie podatkowe dla podmiotów prowadzących działalność badawczo-rozwojową

Ulga badawczo-rozwojowa (B+R) to korzystne rozwiązanie podatkowe dla podmiotów prowadzących działalność badawczo-rozwojową, skierowane zarówno do podatników PIT (opodatkowanych skalą podatkową lub tzw. podatkiem liniowym) jak i do podatników CIT (którzy uzyskują przychody z działalności gospodarczej, inne niż zyski kapitałowe). Ulga ta stanowi istotne wsparcie dla firm inwestujących w innowacje, technologie i rozwój nowych produktów.

Budownictwo mocno wyhamowało, ale to wciąż najbardziej optymistyczna branża, bo liczy na wydatkowanie pieniędzy przez rząd

Optymizm w branży budowlanej utrzymuje się już od wielu miesięcy. Ponieważ jednak jego motorem napędowym są inwestycje ze środków Krajowego Planu Odbudowy oraz kredytu #naStart, entuzjazm słabnie. Wszystko przez ślamazarną pracę rządu.

REKLAMA

Szykują się milionowe kary. Kontrola stron internetowych: kogo dotyczy, kto kontroluje, jaka kara i za co

Nie tylko skarbówka kontroluje i nakłada kary za złamanie przepisów. I nie tylko Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Do akcji coraz częściej wkracza też Urząd Ochrony Danych Osobowych – UODO, a kontrole kończą się karami – nawet w milionach złotych.

Otwieranie dziś restauracji to samobójstwo? Pewniejsze jest pójść śladem Żabki do własnego sklepu z ofertą gotowych dań

Rewolucja dzieje się w całej branży fachowo określanej jako HoReCa. Ale największa w jej gastronomicznej części. Świadczą o tym dane gospodarcze dotyczące liczby otwieranych placówek, zawieszanych działalności, długów i kredytów oraz tempa ich spłaty. Restauracje tracą na popularności, zyskują sklepy oferujące gotowe dania - ciepłe lub do odgrzania w domu.

Jak odblokować innowacyjność małego biznesu?

Innowacyjność w małej firmie to wyzwanie. Małemu biznesowi jest trudniej na wielu płaszczyznach. Często jest to jedna osoba do podejmowania decyzji i brak jest kogoś kto spojrzałby obiektywnie na działania i krytycznie na trendy. Jak odblokować innowacyjność małej działalności podpowiada Zuzanna Mikołajczyk, innowatorka i strateg innowacji.

Kawa z INFORLEX. Wakacje składkowe - bezpłatne spotkanie online

Zapraszamy na bezpłatne spotkanie online z cyklu kawa z INFORLEX, które odbędzie się 3 września 2024 r. Tematem spotkania będą wakacje składkowe. 

REKLAMA

Firma spedycyjna. Jak założyć? Czy to się opłaca?

Branża TSL to jeden z najlepiej trzymających się sektorów gospodarki, nawet mimo kryzysu. Działalność spedycyjna daje wiele możliwości i ma ogromny potencjał. O czym trzeba wiedzieć zaczynając w tej branży na własny rachunek? 

Compliance a ochrona danych - co przedsiębiorcy muszą wiedzieć

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie prawnym, przedsiębiorcy muszą być na bieżąco z otoczeniem prawnym firmy, w tym regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Compliance, czyli zgodność z przepisami prawa, staje się kluczowym elementem w działalności każdej firmy, niezależnie od jej wielkości. W obliczu surowych kar finansowych i rosnącej świadomości konsumentów, ochrona danych osobowych przestała być jedynie formalnością, a stała się fundamentem odpowiedzialnego prowadzenia biznesu.

REKLAMA