REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

e-Firma

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Bezpłatna Konferencja – „Backup & Storage Systems Summit”, już 26 marca w Warszawie!

Wydarzenie Backup & Storage Systems Summit, to okazja do pogłębienia wiedzy z zakresu ochrony danych. W przedsiębiorstwie utrata danych biznesowych może mieć katastrofalne skutki. Zatem ważne jest, aby zapewnić rozwiązania, umożliwiające przechowywanie kopii oraz zarządzanie nimi. Wspomniane technologie umożliwią automatyzację procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych biznesowych szybko, bezpiecznie i wydajnie.

Dlaczego nie warto korzystać z wypożyczonych list mailingowych

Kiedy działania marketingowe nie idą po Twojej myśli, a cele sprzedażowe nie są osiągane, zakupienie listy kontaktów e-mail i przeprowadzenie masowego mailingu może się wydać szybkim rozwiązaniem, które zachęci odbiorców do podjęcia akcji. W rzeczywistości, takie działania mogą jednak unicestwić Twoją wiarygodność. Nawet jeśli dzięki takim praktykom znajdziesz kilku potencjalnych klientów, w międzyczasie możesz napotkać poważne problemy, które ograniczą Twoje szanse na przyszły sukces.

Jak sprawić, by czytelnicy wracali po więcej? - budowanie wartościowego bloga

Blogerzy często mają obsesję na punkcie liczb. Praktycznie codziennie sprawdzamy statystki stron, aby dowiedzieć się, ile nowych odwiedzin udało nam się uzyskać. Zbyt często rozpaczamy nad utratą kilku fanów na Twitterze czy Facebooku. Niestety, większość blogerów koncentruje się na niewłaściwych statystykach. Posiadanie bloga z dużą ilością odwiedzin to wartościowe aktywa, jednak najważniejsze jest to, jaki odsetek użytkowników regularnie powraca na Twoją stronę.

Czy warto zarejestrować domenę podobną do Twojej konkurencji?

Sukcesy innych firm to cenne źródło inspiracji. Jednak w przypadku domen inspiracja nie powinna być zbyt daleko posunięta. Podobny adres internetowy może oznaczać utratę ruchu na stronie lub problemy z prawem.

REKLAMA

Podatki dochodowe a bitcoin

Bitcoin, czyli wirtualne żetony są odbiciem prawdziwych pieniędzy. Tam zaś gdzie pojawia się wartość pieniężna - można być pewnym działania ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Jak opodatkowane są bitcoiny?

Wizerunek firmy w Internecie

Dwa słowa – „wizerunek” i „jakość”. Wizerunek odnosi się do całej firmy, jakość do jej oferty i obsługi klienta. Jeśli dbamy o te dwa elementy, nie ma możliwości by klient nam nie zaufał, nie zainteresował się naszą działalnością. Jak to wygląda w Internecie? Jak zadbać o widoczność naszej oferty w Internecie? Czym jest optymalizacja strony, a co na celu ma jej pozycjonowanie?

Informacja o cookies – wymogi prawne

Od pewnego czasu, na większości stron internetowych pojawia się informacja dotycząca cookies. Zapewne sytuacja ta budzi ciekawość, ponieważ do tej pory informacje takie nie pojawiały się. Zamieszczenie informacji o polityce cookies jest od 22 marca 2013 r. obowiązkiem, wynikającym z Dyrektywy 2009/136/WE, która wprowadza zmiany do poprzedzającej ją Dyrektywy 2002/58/WE.

Jak otworzyć własny sklep internetowy – KROK PO KROKU

Z roku na rok zakupy dokonywane w wirtualnym świecie cieszą się coraz większą popularnością. Promocyjne ceny, oszczędzony czas i szeroka gama produktów – to tylko niektóre z czynników zachęcających do zakupów on – line. Postęp techniczny sprzyja nie tylko wartości zakupów robionych przez Internet, ale również firmom zawierającym transakcje w tym kanale. Nie bez przyczyny coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na taką formę sprzedaży. Co należy zrobić by otworzyć swój własny sklep internetowy? Oto kilka najważniejszych kroków:

REKLAMA

E-sklepy podbijają polski rynek

Szybko, sprawnie, komfortowo - to główne argumenty jakich używają konsumenci decydujący się na zakupy w wirtualnym świecie. Okazuje się, że to właśnie dla Polaków są one najbardziej przekonujące. Coraz więcej z nas wybiera opcję zakupów w sklepach on-line, oszczędzając tym samym sporo czasu i pieniędzy. Jednak to dopiero początek e-zakupowego trendu - prawdziwy boom dopiero przed nami – podają eksperci.

Najczęstsze mity SEO

Wraz ze zmianami algorytmu najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, pewne mity w SEO odchodzą w zapomnienie, zaś nowe się rodzą. Większość mitów w SEO jest rozpowszechniana nie tylko przez laików na forach, ale także przez specjalistów. Nierzadko próbują przekonać swoich klientów do tych magicznych sposobów. Warto przyjrzeć się aktualnym i popularnym mitom w SEO.

Poziom obsługi klienta – klucz do sukcesu sklepu internetowego

Sukces internetowego biznesu zależy od wielu czynników. Jednym z ważniejszych jest poziom obsługi klienta. Na które elementy w procesie obsługi klienta zwrócić uwagę i jak można je poprawić – podpowiada poniższy artykuł.

SEO dla małych przedsiębiorców i wolnych zawodów – kilka praktycznych wskazówek

Współcześnie promocja firmy w wyszukiwarkach to kluczowy element w całym online marketing mix dla podmiotów, których przychód w głównej mierze generowany jest dzięki Internetowi. Z taką samą uwagą do SEO powinni podejść także mali przedsiębiorcy i przedstawiciele wolnych zawodów. Nie od dziś wiadomo, że w wielu branżach większość ich klientów pochodzi właśnie z Internetu.

Elektroniczny obieg dokumentów - bezpieczeństwo i niższe koszty prowadzenia firmy

Jedną z podstaw sprawnego funkcjonowania każdej firmy jest właściwy przepływ informacji. Dotyczy to nie tylko tych skierowanych do adresatów zewnętrznych, ale przede wszystkim danych przeznaczonych do wewnętrznego obiegu.

Co nie powinno znaleźć się w regulaminie sklepu internetowego?

Regulamin sklepu internetowego nie może w swojej treści zawierać klauzul niedozwolonych. Co to jest klauzula niedozwolona? Co jeszcze nie powinno znaleźć się w regulaminie sklepu internetowego?

Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?

Regulamin sklepu internetowego powinien obowiązkowo zawierać elementy określone w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Stworzenie regulaminu sklepu internetowego nie jest sprawą łatwą. Na co uważać przy tworzeniu regulaminu sklepu internetowego?

Feedback w Internecie – lekcja do nauki dla firm

W Internecie wiele osób komentuje praktycznie wszystko. To znak czasów pokolenia Lubię To! Dla klientów i firm to sytuacja wyjątkowo sprzyjająca. Klienci przy wyborze oferty, mogą skorzystać z opinii innych użytkowników. Zaś firmy mogą szybko otrzymać feedback odnośnie zarówno bieżącej działalności, jak i planowanych przedsięwzięć. To daje im szansę nie tylko na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych, ale także poprawienie jakości obsługi w przyszłości.

Rozwijasz firmę? Inwestuj w nowe technologie

Świat zmienia się dzisiaj szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a wszystko za sprawą dynamicznego rozwoju sektora nowych technologii. W tym przypadku trudno już mówić o rewolucji, ponieważ rzeczywistość nieustannie ulega poważnym przeobrażeniom. Chociaż skutki tego procesu odczują wszyscy ludzie, to szczególną uwagę powinni na niego zwrócić przedsiębiorcy. Dla nich jest to spora szansa na poprawę wydajności oraz obniżenie kosztów prowadzenia firmy.

LibreDocs - szybsze i samodzielne tworzenie dokumentów biznesowych

Ruszył LibreDocs – system on-line, który przyśpiesza przygotowanie profesjonalnego biznes planu i innych dokumentów potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej. Rozwiązanie skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw, w tym firm konsultingowych, które opracowują biznes plany na zlecenie.

Ujednolicone zasady handlu w Internecie od połowy 2014 roku

Ujednolicone zasady działania sklepów internetowych w całej UE od połowy 2014 roku będą wynikiem wejścia w życie nowej unijnej dyrektywy. Zmienia ona zasadniczo przepisy dotyczące handlu w Internecie.

Marketing online

W kolejnych latach najwyższą dynamikę wzrostu na rynku reklamowym ocenia się dla marketingu mobilnego. Obecnie firmy opracowują i wprowadzają prezentacje promocyjne odpowiednie dla smartphone i tablet. Najważniejsze jest dostosowanie grafiki oraz czytelność i jasność przekazu. Firmy obecnie udostępniają katalogi, aplikacje IT oraz portale czytane poprzez tablet i smartphone.

Ryzyko używania podrabianych wkładów w Twojej drukarce

Podrabianie produktów jest w dzisiejszych czasach problemem globalnym. Firma HP dokłada wszelkich starań, aby klienci mogli bez problemu odróżnić oryginalne wkłady atramentowe i kasety z tonerem od szkodliwych podróbek. Używanie podróbek naraża bowiem firmy na dodatkowe koszty związane z naprawą i konserwacją urządzeń i co najważniejsze może negatywnie wpłynąć na jej wizerunek.

Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

Serwis społecznościowy Google+ co prawda nie zdobył takiej popularności jak jego główny konkurent, jednakże rozwija się i stanowi doskonały sposób nie tylko na promocję małych biznesów stacjonarnych. To także spokojne miejsce, gdzie możliwy jest merytoryczny dialog przedsiębiorstw z klientami.

6 mitów głównych w SEO

Branża SEO przez lata dorobiła się wielu mitów. Wierzą w nie, nie tylko nieświadomi klienci, ale także niektórzy doradcy SEO. Podtrzymywanie wiary w te mity jest wygodne dla agencji interaktywnych. To pozwala skutecznie inicjować działania, które w rzeczywistości nie przynoszą żadnych efektów. Strategia ta praktykowana jest szczególnie przez agencje, które nie rozliczają się z klientami w systemie – płatność tylko za wyniki.

Legalizacja przechowywania plików cookies

Dnia 22 marca 2013 roku weszły w życie przepisy, zgodnie z którymi przechowywanie informacji lub uzyskiwanie dostępu do informacji już przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego, w szczególności plików cookies jest dozwolone, ale po uprzednim uzyskaniu zgody użytkownika.

Odpowiedzialność blogera i prowadzącego forum internetowe za treść postów internautów

Osoby prowadząca forum internetowe, a także bloger nie są, co do zasady, odpowiedzialni za naruszające prawo informacje publikowane przez internautów na ich stronach internetowych. Ale jeżeli uzyskają oni wiedzę o bezprawności danych postów, muszą uniemożliwić do nich publiczny dostęp. Jeżeli tego nie zrobią - odpowiadają za te bezprawne treści w pełnym zakresie. Może się to wiązać m.in. z obowiązkiem zapłaty zadośćuczynienia, odszkodowania, czy nawet odpowiedzialności karnej.

Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu.

Fax internetowy - czy warto z niego skorzystać?

Rośnie liczba osób korzystających z faxu internetowego. Na czym polega używanie faxu internetowego i czy warto jest z niego korzystać?

Dziennikarstwo mobilne

W roku 2012 coraz częściej wykorzystuje się telefony komórkowe jako sposób na korzystanie z Internetu. Wydawnictwa oferują płatny dostęp do treści do odczytania na telefonie komórkowym. Najczęściej ten sposób zdobywania informacji wykorzystują firmy sprzedaży i usług konsumenckich. Pracownicy mobilni uzyskują dostęp do płatnych treści – dostęp przez telefon komórkowy lub mobilne komputery.

Od 1 stycznia 2013 spadną ceny połączeń telefonii komórkowej

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej określił obowiązki regulacyjne i nowe stawki rozliczeń hurtowych dla siedmiu operatorów telefonii komórkowej w zakresie usługi zakańczania połączeń głosowych. Od 1 stycznia 2013 roku obniżone stawki MTR zaczną obowiązywać w rozliczeniach międzyoperatorskich.

Obowiązki przedsiębiorcy przy zawieraniu umowy na odległość

Przedsiębiorca sprzedający na serwisach aukcyjnych lub poprzez sklep internetowy jest zobowiązany do spełniania określonych obowiązków. Jakie informacje przedsiębiorca jest zobowiązany podać konsumentowi przy zawieraniu umowy na odległość?

Reklama w mediach – zainteresowanie reklamą

W roku 2012 najczęściej wykorzystywane były reklamy banerowe - 50% reklam prezentowanych w Internecie. Wartość ta w obecnym roku maleje, wzrasta znaczenie ilość reklam angażujących czytelnika – reklamy Preroll i Rectangle – zasłaniające treści i przekazy danego portalu.

Start-up – szansa dla internetowych przedsiębiorstw

"W młodych nadzieja”, jednak nie tylko ludzie młodzi są zauważalni w Internecie. Świat wirtualny uatrakcyjnia się z dnia na dzień, toteż e-firma nie jest już żadną nowością. Start-up to najlepszy start w swoją własną przyszłość.

Założenie strony internetowej a podatki

W poniższym artykule przedstawię podatkowe aspekty założenia własnej strony internetowej. W dzisiejszych czasach trudno bowiem wyobrazić sobie przedsiębiorstwo, które nie posiada własnej strony internetowej.

7 porad na podwojenie sprzedaży świątecznej

Sprzedaż świąteczna to czas wysokich obrotów. Oto 7 punktów, które już dziś pomogą ci ulepszyć twój sklep tobie ułatwiając sprzedaż, a klientom - zakupy.

Telefonia internetowa przestaje być gadżetem

Z raportu Urzędu Kontroli Elektronicznej wynika, że w 2011 r. wpływy całego rynku usług VoIP w Polsce wyniosły 260 mln zł, odnotowując wzrost na poziomie 6,8 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Jak sprawdzić wiarygodność producenta aplikacji działającej w chmurze?

Aplikacje działające w chmurze mają do siebie to, że kwestie bezpieczeństwa danych powierzane przez potencjalnych użytkowników budzą głośne dyskusje. Czy wina leży po stronie dostawców? A może użytkownik nie weryfikuje dostatecznie ich wiarygodności?

Test: Apple iPhone 5

Testujemy iPhone'a 5, czyli płaskiego i większego następcę iPhone'a 4. Różnic jest dużo, ale czy wszystkie zmiany wyszły na dobre?

CRM – filozofia biznesu, czy trend?

Krążący w sieci temat chmury, powoduje rosnące zainteresowanie aplikacjami. Czy dla niektórych z nich to tylko trend, czy za wzrostem popularności kryje się coś więcej?

Centrum danych w chmurze – zabezpieczenia

Wśród licznej grupy przedsiębiorców aplikacje działające w chmurze budzą sporo wątpliwości. Szczególnie, gdy korzystanie z takiego rozwiązania wymaga przechowywania danych firmowych, kontaktów i ważnych informacji oraz dokumentów. Niewiedza rodzi wizję ich wysyłania „gdzieś, nie wiadomo gdzie”. Mit ten obalają współczesne centra danych, z których koniecznie korzystają profesjonalni dostawcy aplikacji działających w modelu SaaS.

Tani hosting dla firmy - który wybrać?

Oferty taniego hostingu zawładnęły rynkiem. Dowiedz się na co uważać decydując się na tani hosting.

Linki sponsorowane a pozycjonowanie

Przedsiębiorcy chcący reklamować swoją firmę w Internecie mogą skorzystać z usługi pozycjonowania stron www lub z kampanii linków sponsorowanych. Zobacz, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze formy reklamy w sieci.

Pozycjonowanie stron – Google wprowadza zmiany

Coraz liczniejsze nadużycia ze strony SEO doprowadziły do zmiany zasad pozycjonowania stron przez Google. Wysokiego miejsca w wyszukiwarce nie zapewnią już standardowe działania, jak keywords czy dobra optymalizacja. Warto więc śledzić na bieżąco działania pozycjonerów i brać pod uwagę wskazówki Google.

Sektor B2B stawia na technologie mobilne

Sektor B2B jest ukierunkowany na wprowadzanie nowego sposobu komunikacji, obsługi klienta i pracy wewnątrz firmy. Wprowadzanie technologii mobilnej oraz mobilnego Internetu jest elementem strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych.

Chmura obliczeniowa (cloud computing) wielu firmom się opłaca

Przedsiębiorcy ochoczo korzystają z nowych technologii podczas zarządzania swoimi firmami. Powszechne są obecnie laptop, smartfon i bezprzewodowy dostęp do internetu (jeszcze niedawno nieobecne, czy niedoceniane). Usprawniają prowadzenie biznesu, zwiększają elastyczność pracy oraz optymalizują koszty. Podobna przyszłość czeka cloud computing. Obecnie nikt, kto poważnie myśli o zarządzaniu biznesem, nie powinien lekceważyć chmury obliczeniowej. Dlaczego?

Timeline na Facebooku i w biznesie

Social media w biznesie owszem, są potrzebne. Nie będzie jednak o robieniu kampanii i prowadzeniu fanpage'a. Będzie o tym, jak popularny i zarazem dyskusyjny timeline pomaga w codziennym zarządzaniu biznesem.

E-commerce: sklep internetowy czy tradycyjny?

E-commerce. Prowadzenie e-firmy nie tylko wiążę się z ponoszeniem niższych kosztów niż w przypadku tradycyjnych przedsiębiorstw. Pozwala przenieść na kupującego niektóre obowiązki sprzedawcy.

E-commerce - jak zacząć?

E-commerce. Już tylko nieliczne sklepy stacjonarne nie są obecne w internecie. Eksperci wyjaśniają od czego zacząć prowadzenie działalności gospodarczej w internecie?

Będzie unijny system obrotu pieniądzem elektronicznym?

Od kilku lat w Unii trwają przymiarki do wprowadzenia systemu obrotu pieniądzem elektronicznym. System ten ma objąć obok przelewów i wypłat w skali międzynarodowej sektor kredytowy, debetowy oraz płatności mobilne oraz internetowe.

Rynek produktów elektronicznych

Spadek sprzedaży produktów elektronicznych w Europie ma znaczący wpływ na rynek usług mobilnych w całej Unii. Innowacje technologiczne dla sektora telefonii mobilnej są efektem wysokich inwestycji i znacznych nakładów firm.

Od 1 lipca 2012 roku tańszy mobilny internet

Niższe stawki za mobilny internet oraz wiadomości głosowe i tekstowe w ramach roamingu od 1 lipca 2012 roku - to efekt wchodzącego w życie rozporządzania unijnego regulującego stawki za komunikację międzynarodową.

REKLAMA